سه شنبه ۲۰ آذرساعت ۱۴:۴۹Dec 2018 11

خبرهای انتخاب 31 مرداد 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 1 مرداد 1397 انتخاب 2 مرداد 1397 انتخاب 3 مرداد 1397 انتخاب 4 مرداد 1397 انتخاب 5 مرداد 1397 انتخاب 6 مرداد 1397 انتخاب 7 مرداد 1397 انتخاب 8 مرداد 1397 انتخاب 9 مرداد 1397 انتخاب 10 مرداد 1397 انتخاب 11 مرداد 1397 انتخاب 12 مرداد 1397 انتخاب 13 مرداد 1397 انتخاب 14 مرداد 1397 انتخاب 15 مرداد 1397 انتخاب 16 مرداد 1397 انتخاب 17 مرداد 1397 انتخاب 18 مرداد 1397 انتخاب 19 مرداد 1397 انتخاب 20 مرداد 1397 انتخاب 21 مرداد 1397 انتخاب 22 مرداد 1397 انتخاب 23 مرداد 1397 انتخاب 24 مرداد 1397 انتخاب 25 مرداد 1397 انتخاب 26 مرداد 1397 انتخاب 27 مرداد 1397 انتخاب 28 مرداد 1397 انتخاب 29 مرداد 1397 انتخاب 30 مرداد 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۰    
براساس نتایج به دست آمده از یک پژوهش جدید، بیماران مبتلا به پوکی استخوان، 30 درصد بیش از دیگران در معرض ابتلا به زوال عقل هستند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تمامی امور هسته ای به خوبی پیش می رود و هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: علی رغم خروج آمریکا از برجام، هیچ مشکلی نه در بحث اکتشاف ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نشست واکاوی کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر از سوی انجمن اندیشه و قلم، خانه اندیشمندان علوم انسانی و انجمن حقوق شناسی برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت :هم اکنون ترافیک در محور کرج _چالوس سنگین گزارش شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۰    
زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتشار اخباری در مورد رفتن افشانی از شهرداری تهران گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۰    
بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد: ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه ماجرای جنایی وحشتناکی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ایثارگران مشهد به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۰    
رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد که به علت ترافیک سنگین ، تردد خودروها از کرج به سمت چالوس ممنوع شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک مقام اروپایی از بررسی احتمالی ایجاد شبکه ای مشابه سوئیفت برای تعاملات تجاری با ایران در راستای حفظ برجام خبر داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۵    
وینفرد شفر بعد از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: نتیجه صفر بر صفر برای ما شبیه این است که بازی را باخته ایم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۰    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۰    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گفت: وزارت خارجه آمریکا بار دیگر اعلام کرد که مذاکرات ژنو تنها عرصه تلاش برای حل و فصل بحران سوریه است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۵    
سایت باشگاه اف سی بروژ بلژیک اعلام کرد که با باشگاه شارلوا برای جذب کاوه رضایی به توافق دست یافته است. بدین ترتیب رضایی با باشگاه اف سی بروژ قراردادی چهار ساله امضا می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۵    
آتش سوزی در یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی در شهرک صنعتی لیا پس از 5 ساعت خاموش شد.در این حادثه 5 نفر از ماموران آتش نشانی و یک نفر از نگهبانان شرکت دچار مسمومیت و به صورت سرپایی درمان شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۵    
برخی پایگاه های خبری از حمله با چاقو در یک رستوران در شهر مورسنت بلژیک خبر داده اند. گزارش های اولیه از کشته شدن یک نفر در این حادثه و زخمی شدن چند نفر دیگر حکایت دارد
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
سیّد عطاالله مهاجرانی در حساب توئیتری خود نوشت: بعد از رونمایی از هواپیمای جنگنده کوثر، موجی شروع شده است که: این هواپیما تقلبی و شو آف است و... رادیو های فارسی خارجی و سایت ها هم نقش بازی کرده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۰    
تهدید به بمب گذاری در گورستان مشهور آرلینگتون باعث تخلیه آن شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویدئوی که به تازگی منتشر شده است یک پدیده عجیب را در آسمان کشور چین به تصویر می کشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۰    
دو تیم استقلال و فولاد در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امشب (چهارشنبه) از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۰    
جیم کری، بازیگر و کمدین سرشناس آمریکایی، چند سالی هست که نقاشی می کشد. او در ماه های اخیر کاریکاتور هایی را در حساب توییتر خود منتشر کرده که رویکردی انتقادی به ترامپ و سیاست هایش دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۰    
نتایج یک پژوهش نشان داده که مغز انسان در هر ثانیه چهار بار محیط اطراف را پردازش می کند. اتفاقی که حتی در حین تمرکز شما بر موضوعی خاص نیز ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۰    
اخراج اسدی از اردو ارتباط مستقیمی با استوری عجیبی باشد که دیشب در صفحه اینستاگرام این بازیکن منتشر شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۵    
باشگاه اوسترشوندس با باشگاه آمیان فرانسه جهت انتقال سامان قدوس به توافق رسیده و ارزش مالی این انتقال 40 میلیون کرون است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۵    
حدود 30 هزار مسلمان روز سه شنبه در شهر سیدنی استرالیا جمع شدند تا برای پایان آنچه که بدترین خشکسالی این کشور خوانده شده، نماز باران بخوانند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۰    
ساشا سبحانی فرزند احمد سبحانی سفیر سابق جمهوری اسلامی در ونزوئلا به خاطر توهین به ملت ایران عذرخواهی کرد
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۵    
زمین لرزه ای به قدرت 6.2 ریشتر غرب ایالت ارگان در آمریکا را تکان داد
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۰    
مشاور امنیت ملی دولت آمریکا روز چهارشنبه ضمن اشاره به تداوم فشارها بر ایران، به صدور تنها دو مجوز معافیت از تحریم های ایران اشاره کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۰    
صدر اعظم آلمان اظهارات اخیر وزیر امور خارجه اش درباره لزوم استقلال مالی اروپا از آمریکا برای مقاله با سیاست های تحریمی آمریکا را مهم ارزیابی کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۵    
جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان امروز توسط سایت futsalworldranking اعلام شد و تیم ملی فوتسال ایران همچنان با 1654 امتیاز و اختلاف شش امتیازی نسبت به آرژانتین در رده ششم قرار دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۵    
نام آوران ایران در چهارمین روز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با کسب سه نشان زرین و یک مدال برنز شب طلایی را برای کاروان کشورمان در اندونزی رقم زده و بر پله چهارم این بازی ها ایستادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۵    
سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: امروز شما" آمریکایی ها" این زباله های بیرون ریخته ی ملت ایران را منافقین و ضدانقلاب را جمع می کنید و به این ها دل بستید. آیا آمریکا این هست؟
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۰    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: یک واحد تولیدی در شهر صنعتی لیا این استان عصر چهارشنبه دچار آتش سوزی شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۰    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه به اظهارات جان بولتون ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره نقش روسیه در سوریه واکنش نشان داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۵    
وزارت دفاع روسیه با انتشار جزئیاتی از ابتدای عملیات این کشور در سوریه، اعلام کرد 63 هزار نظامی روسی در این عملیات شرکت کرده اند که در مجموع بیش از 86 هزار تروریست کشته شدند
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۰    
رسانه روسی گزارش داد همسر ترزا می در شرکتی کار می کند که از سهامداران شرکت سازنده بمبی است که اخیراً سبب شهادت 40 دانش آموز یمنی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۰    
اولین حاشیه بازی تیم های استقلال و فولاد خوزستان در فاصله یک ساعت مانده تا سوت آغاز بازی با حضور نخستین گزارشگر زن در ورزشگاه آزادی تهران رقم خورد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۰    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام تخصیص 27 مرکز موقت عرضه دام در روز عرفه و عید قربان گفت: قیمت مصوب عرضه دام 24 هزار و800 تومان تعیین شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۵    
سازمان هواشناسی برای اغلب مناطق کشور در سه روز آینده، آسمان صاف و آفتابی و برای برخی نقاط سواحل مرکزی، بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۵    
تارنمای خبری فاکس اسپورتس آسیا روز چهارشنبه نوشت: برنده 23 عنوان قهرمانی تنیس گرند اسلم (معتبرترین رقابت های جهانی تنیس) به رغم اینکه پس از تولد نخستین فرزندش در سپتامبر 2017 فراز و نشیب های زیادی را ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: رمی جمرات در فضایی خوب و آرام در حال برگزاری است و حجاج طبق جدول برنامه ریزی شده رمی جمرات را انجام می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۵    
مردم کریمه در روز پرچم ملی روسیه از یک پرچم بزرگ در این منطقه رونمایی کردند تا به غرب پیام دهند، نمی خواهند از روسیه جدا شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۰    
نزدیک به نیم قرن پس از انجام اولین ماموریت سفر به ماه توسط سفینه آپولو، یک تیم فضانوردی سازمان هوانوردی و فضایی ملی ایالات متحده آمریکا (ناسا) در پایان ماموریت خود با قاطعیت اعلام کرد که در سطح ماه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۵    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: نگران تأمین آب آشامیدنی تا پایان آذر هستیم و باید همه در این زمینه حساسیت ویژه داشته باشیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۰    
در بخشی از بیانیه سپاه آمده است: جمهوری اسلامی ایران پس از سربلندی در جنگ تحمیلی 8 ساله، با بهره گیری از تجارب ارزشمند دفاع مقدس پیشبرد صنعت دفاعی خود را با تکیه بر ظرفیت های داخلی و متناسب با ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی کرملین اعلام کرد: با اظهارات جان بولتون مبنی بر اینکه روسیه در باتلاق سوریه گیر افتاده است، موافق نیستیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۵    
چند ساعتی است رسانه های آمریکایی از حصول توافق بین دادستان های این کشور با وکیل سابق ترامپ سخن گفته اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۰    
ادریس الجزائری گزارشگر ویژه سازمان ملل گفت : اقدامات ضد ایرانی ترامپ پس از خروج آمریکا از برجام غیرقانونی، ناعادلانه و زیانبار است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۰    
محمد الجبیری از مقامات پلیس استان گفت عامل حمله انتحاری در برابر یک مرکز ایست و بازرسی واقع در روستایی در نزدیکی شهر الشرقاط در حدود 280 کیلومتری شمال بغداد که مبارزان ضد داعش کنترل آن را در دست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۵    
پرویز پرستویی از فرانک پورآذر قدردانی کرد و ضمن خسته نباشید به این ورزشکار، از او درخواست کرد که ناراحت نباشد زیرا که ارزش بغض و قطره های اشک او بیشتر از مدال طلا است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۵    
پرونده های فساد اطرافیان دونالد ترامپ، یکی پس از دیگری در حال اثبات است و سه شنبه شب 22 اوت، احتمالا یکی از تلخ ترین شب های دوران ریاست جمهوری وی بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۰    
رئیس پلیس راه گیلان گفت: در مسیر جنوب به شمال در محدوده قبل از ورودی رودبار به منجیل تا لوشان از صبح امروز شاهد حجم بار ورودی بوده ایم.بار سنگین ترافیکی تا بعد لوشان نیز ادامه دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۰    
مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: منطق حکم می کرد به عنوان تیم دوم گروه بالا بیاییم اما محاسبات اشتباه از آب در آمد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۵    
عصر امروز (چهارشنبه) 31 مرداد ماه 1397 در ادامه رقابت های ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در مرحله نیمه نهایی، الهه و شهربانو منصوریان با شکست حریفان خود راهی مرحله فینال شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۵    
ساعت 7 بعد از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه مادر و دو برادربزرگترش برای خرید به شنبه بازار خرم دشت کرج رفته بود، گم شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۰    
در ادامه رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 که در جاکارتا پایتخت اندونزی در حال برگزاری است، محمدعلی گرایی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۵    
در ادامه رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 در جاکارتا پایتخت اندونزی، حسین نوری فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان و طلای آسیا در دیدار فینال به مصاف رستم آساکولوف دارنده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۵    
جرمی هانت، وزیر امور خارجه جدید انگلیس اعلام کرد که نقطه نظرات کشورش تغییری نیافته است و توافق هسته ای سال 2015 دولت اوباما با سایر قدرت های جهان، بهترین راه برای مقابله با ایران بوده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۵    
در ادامه رقابت های ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در مبارزات مرحله نیمه نهایی ساندای مردان، فرود ظفری سانداکار وزن 65- کیلوگرم تیم ملی با شکست دادن "گراوال نارندر" از هند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۰    
جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران بیشتر از آنچه که مورد انتظار بوده، تاثیر داشته است. واشنگتن مخالف ادامه فعالیت های منطقه ای ایران است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۵    
منابع دولتی در کره جنوبی اعلام کردند این کشور قصد دارد در راستای اجرای بیانیه صلح 'پانمونجوم' میان دو کره، عنوان 'دشمن' را از روی کره شمالی در گزارش سالانه دفاعی این کشور بردارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۵    
فرماندار ویژه خرمشهر درباره شایعه قتل یک گردشگر عراقی در بازار ماهی فروشان شهرستان خرمشهر گفت: خبر قتل گردشگر عراقی در بازار ماهی فروشان در شهرستان خرمشهر را تکذیب می کنم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
لیگ را بدون تماشاگر برگزار می کنیم! این گفته رحمانی فضلی وزیر کشور است. او علت بیان این جمله را این گونه توضیح داده است زمینه رویدادهایی که در ورزشگاه ها رخ داد، نارضایتی بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۰    
شرکت کوالکام وعده داده که تا سال آینده اینترنت 5G را وارد تلفن های همراه می کند. این شرکت خبر داده که برای تحقق این هدف از یک سیستم مبتنی بر تراشه اسنپ دراگون X50 و 7 نانومتری استفاده خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
با آغاز رسمی تعطیلات آخر هفته بسیاری از مسافران امروز(چهار شنبه) را به عنوان روز آغاز سفر خود انتخاب کرده اند و همین امر باعث شده ترافیک در بسیاری از جاده های پر رفت و آمد شدید باشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
تعداد کاربران آنلاین چین طی نیمه اول سال جاری بالغ بر 30 میلیون رشد داشته و این کشور مجموعا عدد 800 میلیون کاربر را ثبت کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: احمدرضا محمدی دوستدار، 38 ساله، شهروند آمریکایی- ایرانی تبار و مجید قربانی، 59 ساله، شهروند ایرانی ساکن کالیفرنیا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
چند روز پس از شوک قیمتی به وجود آمده در بازار پروازهای داخلی حال به نظر می رسد گرانی ها کار خود را کرده و دیگر شانس پر شدن کامل یک پرواز در روزهای عادی وجود ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، امیر غفور، مرتضی شریفی و علی شفیعی در حالی رو در روی پاکستان قرار گرفت که هدایت این تیم بر عهده حمید موحدی بود و در پایان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره تحولات اخیر در پرونده های رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و وکیل شخصی سابق او ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۵    
سیفعلی سرابی ملقب به سهراب بوقی که سالیان سال هدایت هواداران استقلال را روی سکوها بر عهده داشت، صبح امروز در بیمارستان بهمن درگذشت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
مقامات آلمان عکسی از مظنون ایرانی تبار با نام "ع. ش" را به امید یافتن اطلاعاتی از وی پخش کرده اند.پلیس دوسلدورف از شهروندان خواسته است تا در صورت مشاهده ی مظنون به وی نزدیک نشوند چراکه ممکن است مسلح ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به تصمیم خود در زمینه معرفی قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل در جریان مذاکرات تاوان به مراتب سنگین تری خواهد داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۰    
از صبح امروز (چهارشنبه) 31 مرداد 1397 چهارمین روز رقابت های تکواندوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا پیگیری شد که در پایان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی چارلستون ایالت ویرجینیای غربی گفت که او به کشورهای عضو ناتو هشدار داده در صورتی که هزینه های نظامی خود را بیشتر نکنند، واشنگتن را از این ائتلاف خارج می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
یکی از دلایل شهرت و محبوبیت مدل های S ماشین های تسلا، ایمنی بسیار بالای این وسایل نقلیه است. در همین راستا کمپانی های خودروساز دیگری همانند ولوو نیز برای ارتقا سطح ایمنی سرنشینان ماشین هایشان بی وقفه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۵    
رییس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای مواصلاتی شرایط ترافیکی عادی گزارش شده است اما محورهای چالوس و هراز همچنان از حجم بالای ترافیک برخوردار بوده و یکطرفه هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۵    
پژوهشگران ام آی تی، روشی جالب برای برقراری ارتباط بین هواپیما و زیردریایی پیدا کردند. روشی که می تواند کاربردهایی متعدد داشته باشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۵    
محققان دانشگاه مینه سوتا آمریکا با بررسی بزاق دهان گروه کوچکی از افرادی که سیگار الکترونیکی استفاده می کردند دریافتند میزان سه ترکیب صدمه زننده به DNA آنها بیشتر است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۰    
طرح 51 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر ممنوعیت واگذاری سکه بهار آزادی به متقاضیان در جلسه علنی روز یکشنبه (28 مرداد) مجلس به صورت عادی اعلام وصول شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
فیسبوک و توییتر با هدف آن چه مبارزه با اخبار جعلی و کارزارهای تبلیغاتی نامیده می شود، صدها حساب کاربری ایرانی یا منتسب به ایران را مسدود کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
بانک مرکزی چین در گزارشی اعلام کرد علی رغم کاهش ارزش یوان در ماه های اخیر، استفاده از یوان در مبادلات جهانی نه تنها کاهشی نداشته، بلکه افزایش محسوسی هم داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰    
نخستین عکس از مهران مدیری و محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی رحمان 1400 رونمایی شد. این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی در تهران در حال ساخت است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۰    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، در گفت وگویی ضمن اعلام این که یکی از خواسته های آمریکا توقف آسیب رسانی های داعش است ، گفت: نگرانی دیگر آمریکا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۰    
اسرائیل در دوره اخیر با بهره برداری از بحران و تنش میان ترکیه و آمریکا، بر واشنگتن فشار آورده تا وظایف نگهداری و تعمیر موتور هواپیماهای "اف35" را از ترکیه بگیرد و به اسرائیل بدهد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۵    
حسینعلی امیری گفت که درآمد نفت و صادرات غیرنفتی ایران پایدار و باثبات است و علاوه بر ذخیره های خوبی که داریم در تامین کالاهای اساسی با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (31 مرداد) است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
آرش خدایی قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: این که گفته می شود سازمان هواپیمایی کشوری پشت افزایش قیمت پروازهای داخلی است، این صحت ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
اهالی فوتبال بعد از جام جهانی در انتظار مسابقات لیگ برتر بودند؛ لیگی که تحت تاثیر رقابت های جهانی داغ و جذاب برگزار شود اما این روزها درگیری هواداران در استادیوم ها به معضلی بزرگ تبدیل شده و حتی برخی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک زن محجبه در مراسم جشن عید قربان در روسیه لحظه شلیک یک هلیکوپتر در نمایشگاه بین المللی ارتش های جهان در روسیه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
نماینده رئیس جمهوری روسیه در منطقه کریمه اعلام کرد که این منطقه می تواند با ایران همکاری تجاری داشته باشد و بنادر منطقه کریمه برای چنین همکاری هایی با ایران از طریق خزر آماده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
یک مرجع تقلید با بیان اینکه ارز، سکه و نقدینگی کافی درکشور وجود دارد اما بازار ملتهب است، گفت: هر کدام از موجودات به نوعی روزی مشخص ومعین دارند که خواهد رسید و این بی عقلی است که روزی پیش بینی نشده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
شرکت فیس بوک بامداد چهارشنبه اعلام کرد صدها صفحه کاربری مرتبط با ایران و روسیه را از شبکه های اجتماعی تحت مالکیتش از جمله فیس بوک و اینستاگرام حذف کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس دبیرخانه شورای عالی سالمندان ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق سالمندان، گفت: شنبه آینده جلسه ای با حضور اساتید حقوق دانشگاهی و نمایندگان حقوقی مجلس برای بررسی لایحه حمایت از حقوق ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده ( 1 و2 شهریور) در برخی نقاط سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
رامین رضائیان به تمرینات تیم اوستنده بازگشته، ولی این باشگاه او را نمی خواهد و این بازیکن هم علاقه ای ندارد به کارش در اوستنده ادامه دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
این کودک پیرمرد نما که در شهر آستانا زندگی می کند، از سندروم "Ehlers-Danlos" رنج می برد که بر اثر آن پوست صورتش دچار افتادگی شدید شده و بنا بر اعلام دیلی میل طبق باید و نبایدهای پزشکی در این کشور تا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
"وگانیسم" یا گیاهخواری مطلق نوعی رژیم غذایی است که گوشت و محصولات لبنی را حذف کرده و قرار گرفتن زیاد در معرض آفتاب را توصیه می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
مایکل کوهن، وکیل شخصی و کارچاق کن سابق دونالد ترامپ اعلام کرده است که به دستور "کاندیدایی برای یک سمت فدرال" -که باید دونالد ترامپ کاندیدای حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بوده باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای منتهی به استان های شمالی کشور خبر داد و گفت: محور چالوس و فیروزکوه با مه گرفتگی همراه شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۰    
آنچه در زمان حاضر در عراق جریان دارد، به دور از تاثیر درگیری بین آمریکا و ایران نیست. رقابت قوای عراقی برای تشکیل ائتلاف پارلمانی بزرگ برای تعیین نخست وزیر ...
  • ۱