چهارشنبه ۰۲ آبانساعت ۰۰:۵۱Oct 2018 24

خبرهای انتخاب 1 مهر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 1 مهر 1397 انتخاب 2 مهر 1397 انتخاب 3 مهر 1397 انتخاب 4 مهر 1397 انتخاب 5 مهر 1397 انتخاب 6 مهر 1397 انتخاب 7 مهر 1397 انتخاب 8 مهر 1397 انتخاب 9 مهر 1397 انتخاب 10 مهر 1397 انتخاب 11 مهر 1397 انتخاب 12 مهر 1397 انتخاب 13 مهر 1397 انتخاب 14 مهر 1397 انتخاب 15 مهر 1397 انتخاب 16 مهر 1397 انتخاب 17 مهر 1397 انتخاب 18 مهر 1397 انتخاب 19 مهر 1397 انتخاب 20 مهر 1397 انتخاب 21 مهر 1397 انتخاب 22 مهر 1397 انتخاب 23 مهر 1397 انتخاب 24 مهر 1397 انتخاب 25 مهر 1397 انتخاب 26 مهر 1397 انتخاب 27 مهر 1397 انتخاب 28 مهر 1397 انتخاب 29 مهر 1397 انتخاب 30 مهر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۱    
سرهنگ حسن کاظمی جانشین انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی آتش سوزی بخش هایی از مراتع و جنگل های دامنه کوه شیره زول ایلام در حجم وسیع، بلافاصله مأموران انتظامی بخش چوار به اتفاق نیروهای منابع طبیعی ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۰    
برخی خبرها حاکی است حجت الاسلام سیدعلی خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) به نجف اشرف هجرت کرده است تا در درس و بحث این حوزه مشارکت جوید. البته اینکه این هجرت برای چه مدت صورت گرفته هنوز معلوم نیست.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۰    
مدیر کل منابع طبیعی ایلام گفت: پس از 5 ساعت تلاش بی وقفه خوشبختانه آتش سوزی گسترده جنگلهای چوار مهار شده و همکاران ما در حال حاضر مشغول خاموش کردن کنده های سوخته شده در اتش هستند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۰    
بالاخره و بعد از کش و قوس فراوان، کارلوس کی روش قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت های آسیا تمدید کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۰    
انور قرقاش، وزیر مشاور امارت در امور خارجه در توییتی مدعی شد که آن چه تحریک آشکار از داخل ایران علیه امارات خواند مایه تأسف است و پس از حمله اهواز شدیدتر شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۰    
خالد الفالح تأکید کرد: عربستان سعودی توان افزایش تولید نفت را دارد اما گفت این مسئله در شرایط کنونی ضرورتی ندارد. وی گفت: من می شنوم که بازارها به خوبی تأمین می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای بدون محکوم کردن حمله تروریستی اهواز به خانواده های قربانیان این حمله و مردم ایران تسلیت گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۰    
هواپیمای شناسایی اسرائیلی یکشنبه شب تظاهرکنندگان فلسطینی را در شرق غزه هدف قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۰    
وزیر خارجه فرانسه روز شنبه بار دیگر بر لزوم حفظ توافق هسته ای تأکید کرد و گفت روابط عادی تجاری باید با ایران حفظ شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۰    
انتقاد تند محمد کاظمی، نماینده ملایر از رئیس جمهور و وزیر علوم در جلسه امروز مجلس
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۰    
اظهارات فرید موسوی، رییس فراکسیون جوانان مجلس در نشست خبری امروز درباره شمول و اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۲۵    
ارابه های مرگ قاچاقچیان سوخت و انسان در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان همچنان جان آدمی می گیرد و امشب نیز 10 کشته و 35 زخمی برجا گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۵    
حجت الاسلام و المسلمین در بدو ورود نیویورک و در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت : آمریکایی ها از بسیاری از تعهدات بین المللی از جمله از تعهدات خود از برجام سرباز زدند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۰    
وزیر جنگ اسرائیل گفت باوجود سرنگونی هواپیمای روسیه، این رژیم همچنان به اجرای عملیات در سوریه ادامه می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۵۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۵۰    
حسن روحانی رییس جمهور ایران برای شرکت در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل دقایقی پیش وارد نیویورک شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۶    
وزیر خارجه دانمارک با محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، گفت در صورتی که عاملان این حمله ارتباطی با دانمارک داشته باشند، برای آن ها تبعاتی خواهد داشت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تمجید از آدام همتی بازیکن جوان تیمش، گفت: او با گل زیبایی که به ثمر رساند، جواب محکمی به انتقادها و تحقیرهایی دارد که از سوی برخی ها مطرح می شد
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: با برتری در دیدار برابر سپیدرود با روحیه و انگیزه بالا در دیدارهای مهم برابر استقلال تهران و السد قطر به میدان می رویم.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۰    
قلم هوشمند موسوم به Wacom Intuos Pro یکی از جدیدترین ابزارهای هوشمند ویژه افرادی است که به طراحی می پردازند یا برای ویرایش خلاقانه تصاویر از کامپیوتر استفاده می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۰    
در این ویدئو سه نفر که لباس هایی مشابه لباس نظامیان ایرانی به تن دارند، در خودرویی نشسته و رو به دوربین از قصد خود برای عملیاتی می گویند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۰    
گروه رسانه ای وابسته به داعش ویدئویی منتشر و در آن ادعا کرد، افراد به نمایش در آمده در ویدئو عاملان حمله تروریستی اهواز هستند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۵    
دیده بان حقوق بشر سوریه روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد، سه هزار و 300 غیر نظامی از آغاز حملات ائتلاف بین المللی علیه داعش به سرکردگی آمریکا در سوریه کشته شدند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۵    
مربی سپیدرود رشت با حضور در نشست خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس تهران درخصوص عملکرد شاگردانش و شکست در دقایق پایانی صحبت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۵    
وزارت خارجه الجزایر امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای ، حمله تروریستی روز گذشته اهواز را محکوم کرده و از جامعه بین الملل خواست با جدیت تمام به مبارزه با تروریسم بپردازد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۱    
ترزا می نخست وزیر انگلیس با تاکید بر حفظ برجام گفت که ایران به این توافق هسته ای پایبند است.ما معتقدیم که این توافق باید حفظ شود و طرف های دیگر نیز که در حصول توافق مشارکت داشتند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۵    
تقابل پرسپولیس و سپیدرود در آخرین دقایق با یک گل به سود یاران برانکو تمام شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران استاداری کرمان گفت: وقوع زلزله 5.8 ریشتری در سیرچ کرمان صحت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۵    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز یک فروند موشک بالستیک زلزال-1 را به منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۵    
بخشدار چوار گفت: سرباز وظیفه ای که در مهار آتش سوزی بخش شره زول چوار مشارکت داشت دچار سانحه شده و جانش را از دست داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۵    
هکر ایرانی تلاش کرد با هک کردن صفحه رسمی اینستاگرام گروهک الاحوازیه از این گروهک تروریستی انتقام مجازی بگیرد
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز در راستای کارآمد بودن سیاست خارجی کاخ سفید علیه ایران ادعا کرد: با اعمال مجدد تحریم های بیشتر در ماه نوامبر ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی در مراسم آغاز به کار رادیونما برای ناشنوایان گفت: 6.5درصد افراد جامعه و 17 درصد معلولان کشور که حدود 230 هزار نفر هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
نخست وزیر انگلیس با ابراز نگرانی از سیستم دفاع موشکی ایران اذعان کرد: ایران به برجام پایبند بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
وزیر خارجه نروژ در صفحه رسمی توییتر با خانواده قربانیان حمله تروریستی اهواز ابراز همدردی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
بسیاری از شرکت های خدمات درمانی چین اقدام به طراحی خدماتی مبتنی بر هوش مصنوعی کرده اند. در این میان طرح دکتر روبات ها از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
هیات دولت عصر یکشنبه با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به مردم و مدافعان امنیت مردم در شهر اهواز را محکوم و به همین مناسبت روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
ارتش اسرائیل با صدور بیانیه ای نتایج تحقیقات روسیه درباره سقوط هواپیمای روس را رد و اعلام کرد به عملیات نظامی در سوریه ادامه می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه 1397 به 11.3 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (9.7 درصد) 1.6 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
به منظور بزرگداشت شهدای تروریستی و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز ، استاندار خوزستان فردا دوشنبه را تعطیل اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: اوپک نه یک انحصار است و نه یک کارتل بلکه نهاد جهانی مسوولی به شمار می رود که به طور مداوم برای حفظ ثبات بازارهای نفت و منافع تولیدکنندگان و مصرف ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۰    
گروهک الاحوازیه با انتشار بیانیه هایی به زبان های عربی و انگلیسی، مسئولیت خود در حمله تروریستی اهواز را رد کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۵    
در رقابت های جودوی قهرمانی جهان 2018 که در باکو پایتخت آذربایجان در حال برگزاری است، سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران و دارنده مدال های برنز جهان و نقره بازی های آسیایی در دیدار فینال برابر ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۰    
انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات، در توییتی نوشته است "تحریک رسمی علیه امارات متحده عربی که با حمله اهواز تشدید شده، باعث تاسف است".موضع همیشگی امارات علیه تروریسم و خشونت به وضوح روشن است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۰    
محققان دانشگاه ملی استرالیا یک فسیل سالم از "دیکینسونیا" را که ماده آلی آن دست نخورده بود، در یک ناحیه دور افتاده در شمال غربی روسیه در نزدیکی دریای سفید کشف کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
در آخرین روز از مرحله دوم گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان 2018 امروز(یک شنبه) و در نخستین بازی از گروه H از ساعت 17 ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
در قرن هجدهم گذار از کار دستی به کار ماشینی و کارخانه ای نیاز به استانداردها را مطرح کرد. برای مثال برای تعویض قطعات ماشین ها و هموار کردن تولید تخصصی و انبوه قطعات نیاز به استاندارد بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۰    
انقلاب چهارم صنعتی نه تنها بر آنچه انجام می دهیم تاثیر گذار است بلکه هویت، حریم خصوصی، مالکیت و الگوهای تولید و مصرف، زمان و مهارتهای شغلی و ارتباطی مان را نیز تغییر می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۵    
فارغ از هزینه های جانبی کی روش نظیر هزینه 42 میلیونی برای لمینت دندان ها در کلینیکی واقع در فرمانیه، این مربی با دستمزدی 850 هزار یورویی با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده تا در جام ملتها روی نیمکت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۵    
در این مجمع که با حضور دکتر اکرمی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون بانکی و بیمه ای ایشان و معاونین وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و کار، رفاه و تامین اجتماعی برگزار شد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۰    
روند تحویل خودرو به مشتریان در گروه سایپا بدون وقفه در حال انجام است و با وجود مشکلات، محصولات گروه سایپا در حال تولید و تحویل به مشتریان است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۵    
وزیر جنگ اسراییل در واکنش به گزارش روسیه درباره سرنگونی هواپیمای نظامی اش در سوریه، تاکید کرد که این رژیم به عملیات های نظامی خود در سوریه ادامه می دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۵    
حدود سه ماه است که شاهد کمبود بنزین سوپر در برخی جایگاه های سراسر کشور بودیم که علل مختلفی برای این کمبود لیست شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۵    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح با انتشار تصویر یک سرباز از حادثه تروریستی اهواز، از شهروندان درخواست کرد تا این سرباز را شناسایی کنند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهوری ترکیه با بیان اینکه اکنون بزرگترین مساله آینده سوریه است، گفت: در حال حاضر بزرگترین چالش در سوریه گسترش باتلاق تروریسم در شرق فرات است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۰    
مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در بازی پنج شنبه است و برای هشتمین مرتبه بازوبند کاپیتانی این تیم را مقابل پرسپولیس بر بازو می بندد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۰    
امروز سالگرد تولد استاد آواز ایرانی، محمدرضا شجریان است. او امروز 78 ساله شد. ویدیوی زیر مروری کوتاه است درباره برخی از مهمترین اتفاقات پیرامون فعالیت های او.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۵    
محسن هاشمی برای یادبود 36 هزار دانش آموز شهید ایران در اول مهر نوشت: امروز در اول مهر، در روزی که همه پدران ومادران خوشحالند که سال تحصیلی جدیدی آغاز شده است و فرزندان آن ها یک گام دیگر در مسیر کسب ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۰    
آمریکا قصد دارد، ارائه کارت اقامت دائم را سخت تر کند. از این پس کسانی که کمک های دولتی دریافت کرده اند به راحتی نمی توانند گرین کارت دریافت کنند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در گفت و گو با فاکس نیوز، گفت که دونالد ترامپ مایل است در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با سران ایران بدون هیچ پیش شرطی دیدار کند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد بر خلاف اظهارات رودی جولیانی وکیل ترامپ، گفت واشنگتن به دنبال تغییر نظام سیاسی ایران نیست.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۰    
وزیر خارجه آمریکا با نقض توییت اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور گفت نشست آتی شورای امنیت سازمان ملل با موضوع منع اشاعه برگزار می شود و ایران دستور کار اصلی این نشست نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۰    
تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران در نخستین تورنمنت بین المللی این رشته در کشور لبنان با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی رسید.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۵    
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد: بار دیگر دست افراط کشور همسایه(ما) ایران را هدف قرار داد و امنیت آنرا برهم زد و ملتش را به رعب انداخت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۰    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بولیوی روز 24 مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال در تدارک برگزاری این دیدار و سفر بولیوی به تهران است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۰    
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه 1397 به 11.3 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (9.7 درصد) 1.6 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روشن کردن شمع برای شهدای حادثه تروریستی اهواز/ مهر نواختن زنگ مهر توسط رئیس پلیس تهران/ تسنیم ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۵    
وزیر اطلاعات در پیامی اعلام کرد: هادیان و پشتیبانان این جنایت هولناک باید بدانند به درک واصل شدن تروریست ها پایان این ماجرا نبوده و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی وزارت نفت گفت: کره جنوبی نخستین کشوری است که در پی اعمال تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران، به طور کامل واردات نفت از ایران را قطع کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۴    
پیش از این اگر مشترک دائمی همراه اول قصد برقراری ارتباط با مشترک ایرانسل و رایتل را داشت، 625 ریال پرداخت می کرد ولی از این پس براساس طرح یکسان سازی تعرفه مکالمات ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ویزیو سرویس اشتراک گذاری ویدیو ابزاری ساده و قدرتمند برای ساخت کلیپ و اشتراک ویدیو کلیپ در ار طریق تمامی ابزار های متصل به اینترنت وب سایت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۵    
محسنی اژه ای در پاسخ به سوالی در رابطه با سایت "سکه ثامن" پرونده ای تشکیل شده و کسی که در این زمینه مسئولیت داشته ممنوع الخروج شده است یا نه؟ گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که اگر کسی از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان استنکاف کند تعقیب می شود؟ گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
یک عضو هیات نظارت بر سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رئیس سازمان صدا و سیما مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمی شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۰    
جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفت: برای بررسی مباحث امنیتی حادثه ای که روز گذشته در اهواز رخ داد، هیات های رسمی از بازرسی های ارتش، سپاه ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۵    
حسن روحانی در اقدامی بی سابقه پیش از سفر به نیویورک در یادداشتی در روزنامه واشنگتن پست به تشریح برخی مواضع ایران پرداخته و درمورد برخی مواضع ترامپ از جمله پیشنهاد او برای مذاکره مستقیم صحبت کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۰    
کمتر فردی پیدا می شود که تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را نشناسد. اما اغلب ما وی را در مراسم رونمایی از محصولات جدید، سخنرانی ها و یا رویدادهای خاص دیده ایم و شناخت چندانی از شخصیت او نداریم ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۰    
سفیر ایران در عمان اعلام کرد: هیات وزیران مقررات لغو روادید یک طرفه برای ورود اتباع عمان به ایران را ابلاغ کرده و قرار است تا 10 روز آینده اجرا شود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس سومین کنگره بین المللی زخم و ترمیم دیابت به تشریح خطرات زخم های مزمن که حتی از سرطانها نیز کشنده تر می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۰    
قیمت خودرو های داخلی در اولین روز از فصل پاییز نوسانات خاصی را نداشته و فعلا با ثبات مواجه است.خودروی پراید 131 با رقم 33 میلیون و 500 هزار تومان، پراید 111 با قیمت 36 میلیون تومان ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، با اشاره به جلسه روز گذشته برای بررسی سی اف تی گفت: این جلسه با حضور وزرای امور خارجه، اطلاعات، اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و برخی از رؤسای کمیسیون ها برگزار شد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
امروز اول مهر سالروز تولد محمدرضا شجریان است. 78 بهار از زندگی او می گذرد و چند سالی است که در بستر بیماری به سر می برد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۵    
پس از مطرح شدن گزینه هایی چون حسین زرگر و علیرضا فغانی برای قضاوت داربی 88 که در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۵    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه با کمیته رسانه ها اعلام کرد که قرارداد کارلوس کی روش به صورت رسمی تا پایان جام ملت ها تمدید شده است و کی روش در امارات نیز هدایت تیم ملی ایران بر عهده خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۰    
حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از حضور اعضای این کمیسیون به اهواز خبر داد و گفت: فردا صبح اعضای این کمیسیون به منظور برگزاری جلسه تأمین ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰    
ژاپن موفق شد روبات های خود را روی یک سیارک فرود آورد.این نخستین بار در جهان است که روبات ها از فضاپیما جدا شده و به شکل مستقل فرود می آیند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی اقدام تروریستی مزدوران استکبار در منطقه که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان در اهواز منجر شد را محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در مشاغل دولتی گفت: در این خصوص صد درصد تابع قانونیم و اگر فدراسیون فوتبال مشمول این قانون می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۰    
روزنامه 'الشرق الاوسط' چاپ لندن ادعا کرد که 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه تروریستی 'داعش' به افغانستان منتقل شده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۰    
بازی های المپیک در حالی هر چهار سال یک بار برگزار می شود که کسب سهمیه حضور در برخی رشته ها بر اساس رنکینگ جهانی است و در بعضی دیگر از رشته ها با برگزاری رقابت های انتخابی توزیع سهمیه المپیک انجام می ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس در لندن نیز تائید کرد که تاکنون راب ماکر سفیر انگلیس در تهران، الیستر برت معاون وزیر امور خارجه انگلیس و کاردار سفارت انگلیس در تهران مراتب تسلیت خود را در رابطه با ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که احمدی نژاد اخیراً مدعی شده است که پولهایی که ادعا می شود گم شده است را بیایند از من بپرسند تا بگویم کجاست خندید و گفت: اگر کسی می داند بگوید ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: نیازمند وفاق عمومی و وحدت ملی بین همه سلایق و دیدگاه ها جهت دفاع از منافع ملی هستیم ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برای تتلو پرونده ای تشکیل شده است یا خیر گفت: مسایلی که فردی که گفتید مطرح کرده عنوان مجرمانه ای داشته و دادستان برای آنها پرونده تشکیل خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۵    
قفل هوشمند موسوم به Deadbolt 2S یکی از جدیدترین محصولات امنیتی مرتبط با خانه است. این قفل هوشمند دارای ویژگی هایی .کاربردی و طراحی منحصر به فرد است: