سه شنبه ۰۱ آبانساعت ۱۳:۵۴Oct 2018 23

خبرهای انتخاب 2 مهر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 1 مهر 1397 انتخاب 2 مهر 1397 انتخاب 3 مهر 1397 انتخاب 4 مهر 1397 انتخاب 5 مهر 1397 انتخاب 6 مهر 1397 انتخاب 7 مهر 1397 انتخاب 8 مهر 1397 انتخاب 9 مهر 1397 انتخاب 10 مهر 1397 انتخاب 11 مهر 1397 انتخاب 12 مهر 1397 انتخاب 13 مهر 1397 انتخاب 14 مهر 1397 انتخاب 15 مهر 1397 انتخاب 16 مهر 1397 انتخاب 17 مهر 1397 انتخاب 18 مهر 1397 انتخاب 19 مهر 1397 انتخاب 20 مهر 1397 انتخاب 21 مهر 1397 انتخاب 22 مهر 1397 انتخاب 23 مهر 1397 انتخاب 24 مهر 1397 انتخاب 25 مهر 1397 انتخاب 26 مهر 1397 انتخاب 27 مهر 1397 انتخاب 28 مهر 1397 انتخاب 29 مهر 1397 انتخاب 30 مهر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۰    
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ، رییس جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ساعت 21 و 35 دقیقه به وقت تهران آغاز شد .
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران برای شرکت در چهل و یکمین نشست مجمع عمومی ایزو و پنجاه و دومین جلسه کمیته کشورهای در حال توسعه(DEVCO) صبح ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۵    
چالویی یکی دیگر از رویکردهای این بانک را حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط بیان کرد وگفت: 450 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ثبت نام شده در سامانه بهین یاب صنعت،معدن و تجارت استان پرداخت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری الغدپرس عراق به نقل از یکی از فرماندهان ارشد حشدالشعبی نوشت: سردار سلیمانی آمریکا را به باز کردن درهای جهنم به روی آنها در صورت حمله به حشدالشعبی و نیروهای مقاومت اسلامی، تهدید کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
در پی انتشار مطالبی منتسب به سخنگو و معاون اول قوه قضاییه به نقل از خجسته نماینده مجلس مشخص شد که به هیچ عنوان چنین گفتگویی بین حجت الاسلام اژه ای و این نماینده مجلس انجام نشده است و مطلب نقل شده از ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو راس ساعت 10 امروز سه شنبه آغاز شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۱    
اگر بنا باشد توانگری مالی بیمه ایران و حتی بیمه مرکزی با فرمول کنونی محاسبه شود هم نتیجه حاصله با واقعیت و برداشت اولیه ذهنی مخاطب از تعریف توانگری فاصله دارد و هم زمینه نگرانی از صنعت بیمه در جامعه ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۱    
رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت ایجاد جذابیت های بیشتر برای ترغیب سرمایه گذاری در صنعت بیمه، تصریح کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۰    
پیکر مطهر شهید سروان هادی الماسی از شهدای حمله تروریستی اهواز امروز سه شنبه، سوم مهر در خرم آباد تشییع و به خاک سپرده شد. شهید سروان هادی الماسی متولد سال 61، از نیروهای ارتش بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی" ان بی سی" وجود هر گونه برنامه برای دیدار با همتای آمریکایی خود را رد کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۰    
لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی و هافبک ارزشمند باشگاه رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 برنده جایزه The Best شد
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۵    
وزیر امور خارجه آلمان گفت که در نشت شورای امنیت، مساله افزایش درگیری ها در جهان و احتمال تبدیل شدن آن به بحرانی فراگیر را مطرح خواهد کرد.?
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۰    
عده ای از جوانان لبنان در حومه جنوبی بیروت با روشن کردن شمع و اهدای گل، به شهدای حمله تروریستی اهواز ادای احترام کردند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۵    
کنایه ابراهیم امینی به آخوندی و ربیعی دو گزینه احتمالی جایگزینی افشانی: هدف از قانون جدید جوانگرایی است، اما آخوندی دو سال و ربیعی چهار سال از افشانی بزرگترند
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۵    
فرمانده انتظامی فومن از جان باختن یک پیرمرد 70 ساله اهل روستای گوشلوندان از توابع بخش مرکزی این شهرستان بر اثر اصابت رعد و برق خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۵    
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا امروز-دوشنبه- اعلام کرد برای مذاکره درباره فروش سامانه دفاع ضد موشکی اس-300 به سوریه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با سرگئی لاوروف وزیر امور ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۰    
مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان در لندن برگزار می شود و بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف معرفی خواهند شد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان داشت: اگر قرار باشد افزایش حقوقی برای کارکنان دولت داشته باشیم حتما در قانون بودجه سال آینده است و اطلاع رسانی می شود اما قرار شد به 6 میلیون و 900 هزار حقوق بگیر بسته ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۵    
مرورگر کروم با یک مشکل عجیب مواجه شده است. کاربران این مرورگر در بخش حریم خصوصی با مشکلاتی مواجه شده اند. یعنی با هر بار به روزرسانی به طور خودکار وارد حساب های کاربری خود می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۵    
هویت تروریستها شناسایی و خانه تیمی این تروریستها کشف و 22 نفر از عوامل پشتیبانی کننده دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت تلاش در راستای توسعه و تقویت مناسبات و همکاری های ایران و کوبا ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۰    
حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در انگلیس، در حساب توئیتری خود نوشت: سفارت ایران در لندن ضمن تسلیم شکایت رسمی خود به آفکام برای بررسی اقدام غیر قانونی شبکه ایران اینترنشنال در پخش مصاحبه با سخنگوی گروه ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۰    
کاخ سفید تاکید کرده است که به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، امروز -دوشنبه- گفت که به زودی برای بار دوم با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، دیدار خواهد کرد
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۰    
وزارت دفاع روسیه دوشنبه شب کنفرانس خبری را در پاسخ به ادعاهای مقامات نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر دست نداشتن این رژیم در سقوط هواپیمای روس در سوریه برگزار کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۵    
نخست وزیر اسرائیل در تماس تلفنی با رییس جمهوری روسیه بار دیگر از فروش سیستم دفاع ضد موشکی اس-300 به سوریه انتقاد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور در دیدار مدیر اجرایی صندوق بین المللی پول تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران علاقه مند است روابط خود را با نهادهای پولی جهانی از جمله صندوق بین المللی پول گسترش داده و از نظرات مشورتی این ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت:سهل انگاری هایی قطعا وجود داشته است که مورد پیگرد و پیگیری قرار می گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۵    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان از حضور حزب الله در سوریه دفاع کرد و آن را در جهت دفاع ازکشورش در مقابل هجوم تروریست ها دانست.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور گفت: اگر قرار است خلیج فارس برای تجارت آبراهی امن باشد، باید برای همه باشد. این نه یک تهدید، بلکه یک حقیقت تاریخی است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک خود با مشاور امنیت ملی آمریکا و همچنین نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که ایران یکی از موضوعات هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواهد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت صادرات گوجه فرنگی را تا اطلاع ثانونی ممنوع کرد؛ قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در روزهای اخیر تا 7 هزار و 500 تومان نیز افزایش یافته است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۰    
رادیو بین المللی فرانسه روز دوشنبه در گزارشی به افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی اشاره کرد و افزود که به رغم فشارهای زیاد، آمریکا نتوانست سیاست های خود را بر اعضای اوپک تحمیل کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه با مدیر صندوق بین المللی پول دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۰    
فلسطینی ها یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را در نوار غزه ساقط کردند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۵۵    
رییس جمهور گفت: گفتگو، مدارا و همزیستی مسالمت آمیز خمیر مایه بنای پل میان اختلافات و دودستگی ها است.ماندلا ایجاد صلح و دوستی را نه یک مصلحت بلکه ضرورتی قطعی می دانست.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۵۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) در نیویورک و در حاشیه هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و گفتگو کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۵۰    
برخی از کاربران آیفون می گویند رنگ ها در گوشی هایشان درست پس از به روز رسانی به نسخه iOS 12 با مشکل مواجه شده است. این در حالی است که پیش از این نیز در مورد به روزرسانی این نسخه خطاهایی گزارش شده بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۵    
رییس جمهور گفت: گفتگو، مدارا و همزیستی مسالمت آمیز خمیر مایه بنای پل میان اختلافات و دودستگی ها است.ماندلا ایجاد صلح و دوستی را نه یک مصلحت بلکه ضرورتی قطعی می دانست.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۰    
معاون وزیر دادگستری آمریکا که هفته پیش خبر پیشنهادش برای ضبط مکالمات ترامپ و استفاده از آن برای عزل وی افشا شد، از بیم اخراج توسط ترامپ از مقام خود استعفا داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۵    
محسن هاشمی در سرمقاله روزنامه همشهری امروز نوشت: آغاز سال تحصیلی در عین شور ونشاطی که با بازگشایی مدارس و دانشگاهها برای شهر به ارمغان آورده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۵    
مشاور ترامپ ابتدا به قول امروز روس ها مبنی بر تحویل دو هفته ای سامانه پدافند موشکی اس-300 به ارتش سوریه اشاره کرد و گفت که این کار به افزایش تنش ها در سوریه منجر خواهد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۰    
کرملین اعلام کرد، این تماس ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنا به درخواست تل آویو انجام شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در اولین روز سفر کاری خود به نیویورک جهت معیت رئیس جمهور برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با همتای فرانسوی خود دیدار و رایزنی کرد .
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۵    
مصطفی محبی مدیر کل زندان های استان تهران خبر منتشره به نقل از امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس را مبنی بر درآمدهای میلیاردی گردانندگان سایت های شرط بندی از داخل یکی از زندان های ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۵    
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: این روزها در کنار برخی اخبار و شایعات نادرست در مورد بازار ارز در فضای مجازی بعضا نقل قول هایی از رییس کل بانک مرکزی منتشر می شود که خالی از واقعیت است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۵    
تروریست ها از ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز شنبه در محل حاضر و مجددا 8 صبح وارد صحنه شده وکار ها را چک کردند و نهایتا 9 صبح عملیات تروریستی را آغاز کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۵    
وزیر برکسیب روز دوشنبه اعلام کرد دولت بریتانیا بر سر خروج از اروپا با اتحادیه اروپا به توافق خواهد رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۵    
ساکنان شهرهای لیسبون و پورتو در پرتغال نسبت به افزایش میزان گردشگران در شهرهای خود اعتراض کردند.براساس آمار ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۵    
حسن روحانی برای ششمین بار به عنوان رییس جمهور به نیویورک رفته تا در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت و سخنرانی کند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۰    
ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است اعضای کمیسیون لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) را ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۵    
روحانی در جلسه با مدیران ارشد رسانه ای آمریکا: یکی ازمقامات آمریکا حرف عجیبی زد و گفته جنایت تروریستها در اهواز ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بنابراین سناریو های آثار تحریم ها بر میزان صادرات نفت و پیامد های آن بر بودجه را در نظر گرفتیه و پیش بینی کردیم چه بودجه ای باید داشته باشیم تا آثار سو تحریم را کم ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه تأکید کرد، سرنگونی هواپیمای روس بر فراز سوریه نتیجه اقدامات عمدی اسراییل بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و درباره برجام و نشست وزیران خارجه ایران و گروه 1+4 تبادل نظر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۰    
آنان که در داخل کشور و در رسانه های رسمی چند دهه است که علیه دیگران دروغ می گویند و تهمت می زنند، امروز در حال چیدن محصولات این بذرهای 30 ساله خود از آن سوی مرزها هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
رهبر معظم انقلاب گفتند: جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم غاصب شرکت نخواهد کرد و معتقدیم خود این کار که سال گذشته علیرضا کریمی نمونه ای از آن را انجام داد، یک قهرمانی واقعی است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
امانی، معاون حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری با بیان اینکه وظیفه سازمان راهداری حل مشکل کامیون داران است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
واردات نفت خام هند از ایران در پنج ماه ابتدایی سال گذشته 9 میلیون تن بوده که در سال جاری به 13 میلیون تن رسیده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای حمله به افراد بی دفاع را کاری بزدلانه خواندند و خاطرنشان کردند: کار شجاعانه از آنِ جوانان برومند کشور است که در میدانهای علمی، دفاعی و ورزشی افتخارآفرین هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۰    
روزنامه سعودی الشرق الاوسط به نقل از منابع امنیتی ناشناس در ادعایی مضحک گفته است که داعش با همکاری ایران ( ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
همزمان با آماده شدن بازار ها برای حذف صادرات نفت ایران به دلیل تحریم آمریکا، تحلیلگران پیش بینی می کنند، بهای نفت پس از چهار سال، بار دیگر به سطح 100 دلار برای هر بشکه می رسد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه دانمارک در واکنش به درخواست همتای ایرانی خود گفت در صورت وجود شواهد کافی، اعضای گروهک تروریستی الأحوازیه پس از محاکمه به ایران تحویل داده خواهند شد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: یکی از کار های مهمی که ترامپ کرد، خروج از توافق هسته ای ایران بود، او درباره این موضوع در کارزار انتخاباتی سال 2016 خود مبارزات انتخاباتی کرده بود و گفت که این فاجعه ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
رئیس جمهور شب گذشته واردنیویورک شده و امشب برنامه های مختلفی از سخنرانی در جمع نخبگان سیاسی خارجی آمریکا تا دیدار با برخی مقام ها در دستور کار است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۵    
هر بشکه نفت برنت دریای شمال به 80 دلار و 9 سنت رسیده است. قیمت نفت در این روز نسبت به روز قبل 1 دلار و 85 سنت افزایش داشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی با 130هزار تومان افزایش قیمت به 4میلیون و 751هزار تومان رسید و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز با رشد 50 هزار تومانی با قیمت 4میلیون و 360 هزار تومان معامله شد .
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
نائب رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این که ذخایر و عرضه کالاهای اساسی مشکلی ندارد، گفت: نباید با جوسازی، مردم را به خرید بیش از نیاز کالاها دعوت کنیم ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
جف بیزوس یکی از چهره های موفق تجارت است. تجارتی که البته بر پایه تکنولوژی بنا نهاده شده است. اما این چهره سرشناس چگونه به موفقیت امروز خود رسیده است؟ این پرسشی است که پاسخش می تواند برای بسیاری از ما ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
شوخی 2 کارگر مرغ فروشی با یکدیگر سرانجام منجر به قتل هولناک یکی از کارگر ها شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۰    
سناتور بلندپایه روس تأکید کرد، حادثه سرنگونی هواپیمای روسیه در آسمان سوریه قطعاً بر روابط مسکو و تل آویو تأثیر منفی گذاشته و روسیه حتی ممکن است آسمان سوریه را به روی هواپیما های اسرائیلی ببندد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۰    
فغانی در خصوص اینکه سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرده به عنوان داور دربی 88 انتخاب شده است، گفت: کسی به من اعلام نکرده که برای قضاوت در دربی انتخاب شده ام یا نه ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۰    
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت در شرایط دشوار پیش رو از اقشار ضعیف جامعه صیانت کرده و اعتبارات مناسبی را برای حمایت از آن ها در نظر گرفته است و مردم اطمینان داشته باشند که کالا های اساسی و نیاز های ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۵    
معاون بهداشت و درمان هلال احمر همدان با بیان اینکه واکسن آنفلونزا در هر سال با توجه به ویروس سال های پیش تهیه می شود، گفت: تزریق این واکسن برای عموم مردم توصیه نمی شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۰    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا و اسراییل تنها شکست خوردن را یاد گرفته اند، گفت: امروز حزب الله مقتدرانه رژیم صهیونیستی را در مرز بین مرگ و بقا نگه داشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۰    
به مناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس سلسله پادشاهی آل سعود، تیزر تبلیغاتی از سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در میدان تایمز نیویورک نصب شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۵    
عباس فصیح خوشگرد رییس انجمن صنایع سلولزی ایران با بیان این که حدود 50درصد مشکل تامین محصولات سلولزی در کشور برطرف شده ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
جمعی از مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، ظهر امروز – دوشنبه - پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 10 دسامبر 1978 : اجتماع بزرگ مردم در میدان آزادی با تصویری از امام خمینی 4 دسامبر 1950 : عبور از یک پل فروریخته در پیونگ یانگ کره شمالی ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۵    
از میان چهره های مسئول و مطلع در میان اعضای هیئت دولت، شاید پس از سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، علی یونسی مناسبترین فردی باشد که بتوان با او درباره حادثه حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز سخن ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۵    
پرسپولیس در حالی پنجشنبه در دربی حاضر می شود که برانکو در دربی می تواند از تمامی بازیکنان خود استفاده کند و هیچ کدام از بازیکنان این تیم برای حضور در دربی پایتخت محروم و مصدوم نخواهند بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵    
شارژر سفری موسوم به TimePorter ویژه کاربران ساعت های هوشمند اپل است. این شارژر نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار مزیت هایی منحصر به فرد دارد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پس از وقوع حادثه شهران در تهران، هیات دولت در تاریخ 28 تیرماه سال 96 مصوبه ای را به منظور ضریب افزایش ایمنی در حوزه شریان های حیاتی شهر تهران با رویکرد پیشگیرانه ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
یک مجله آمریکایی در دو گزارش هشدار داد، پایان داعش به معنای پایان کار آن در کل سوریه و عراق نیست و داعش در سوریه با ایجاد ائتلافی با القاعده منتظر خروج نیروهای آمریکایی ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی سوئد با امضای موافقت نامه ای با موسسه " د لا قو" انگلیس، چاپ اسکناس کرون را به آن واگذار کرد. این قرارداد 3 ساله است و امکان تمدید آن به 4 سال نیز وجود دارد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۰    
وزیر دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که این کشور سامانه های موشکی پیشرفته اس-300 را ظرف دو هفته آینده به ارتش سوریه تحویل خواهد داد تا امکانات دفاعی این کشور با توجه به حادثه رخ داده برای هواپیمای ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۵    
امسال نزدیک به 9.5 میلیون تن گندم به ارزش 12 هزار و 51 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده که مبلغ 9 هزار و 557 میلیارد تومان یعنی حدود 76 ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز و درباره دست های پشت پرده این جنایت گفت: با اعلام موضعی که یک مقام اماراتی انجام داد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۰    
آفریقای جنوبی، ایسلند، بولیوی و هند جدیدترین کشورهایی هستند که فیلم های برگزیده خود را برای شرکت در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار به آکادمی معرفی کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۰    
گروهی از مقامات برجسته پیشین آمریکایی در بیانیه ای خطاب به رییس جمهور کشورشان خواستار تعامل وی با ایران از طریق دیپلماسی و بازگشت به توافق هسته ای شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زنان کاهن در یک مراسم جشن پاییزه در لندن راهبان بودایی در مراسم دعاخوانی برای رئیس جمهور فقید ویتنام ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۰    
بریتانیا نوع جدیدی از هوش مصنوعی را طراحی کرده که می تواند ضمن اسکن زمین های جنگی، اقدام به بررسی وضعیت سربازان و ادوات جنگی دشمن کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۵    
روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: نیویورک در این هفته؛ محل دوئل کلامی 'ترامپ' و 'روحانی'؛ و نیز سکوی جهانی زورآزمایی آمریکا و اروپا بر سر ایران خواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۵    
نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل در واکنش به مطلب افشاگرانه اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره "راد رازنستاین"، معاون دادستان کل آمریکا گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۰    
یک نویسنده نزدیک به ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که سیسی روز چهارشنبه در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار می کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۰    
بندهای موجود در توافقنامه روسیه و ترکیه که بر سر ادلب به امضاء رسیده است، نشان می دهد که دو طرف بر استقرار نظم و آرامش و خلع سلاح اصرار دارند تا شروع پاک سازی میدانی.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان دارویی و قارچ وزارت جهاد کشاورزی درباره تولید قارچ خوراکی پیش بینی کرد که امسال 10 هزار تن میزان تولید این محصول در کشور افزایش یابد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۰    
لورانس سیلورمن، سفیر آمریکا در کویت یکشنبه اعلام کرد که صباح الاحمد الصباح، امیر کویت و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره ضرورت حل و فصل هر چه سریع تر بحران قطر با عربستان، امارات ...
  • ۱