چهارشنبه ۲۱ آذرساعت ۰۶:۵۸Dec 2018 12

خبرهای انتخاب 4 مهر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 1 مهر 1397 انتخاب 2 مهر 1397 انتخاب 3 مهر 1397 انتخاب 4 مهر 1397 انتخاب 5 مهر 1397 انتخاب 6 مهر 1397 انتخاب 7 مهر 1397 انتخاب 8 مهر 1397 انتخاب 9 مهر 1397 انتخاب 10 مهر 1397 انتخاب 11 مهر 1397 انتخاب 12 مهر 1397 انتخاب 13 مهر 1397 انتخاب 14 مهر 1397 انتخاب 15 مهر 1397 انتخاب 16 مهر 1397 انتخاب 17 مهر 1397 انتخاب 18 مهر 1397 انتخاب 19 مهر 1397 انتخاب 20 مهر 1397 انتخاب 21 مهر 1397 انتخاب 22 مهر 1397 انتخاب 23 مهر 1397 انتخاب 24 مهر 1397 انتخاب 25 مهر 1397 انتخاب 26 مهر 1397 انتخاب 27 مهر 1397 انتخاب 28 مهر 1397 انتخاب 29 مهر 1397 انتخاب 30 مهر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۰:۵۰    
حاشیه های شکل گرفته بر سر نمایشگاه نقاشی های تهمینه میلانی با نام فیلم هایی که نساختم همچنان ادامه دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۰    
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری یک زن تبعه بیگانه با بیش از 69 میلیارد ریال کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا خبر داد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۵    
فرمانده انتظامی استان گلستان از پلمب کارخانه رب گوجه فرنگی در شهرستان علی آبادکتول به علت احتکار خبر داد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۵    
شرکت سونی از کنسول جدید خود رونمایی کرده است. این کنسول که پلی استیشن کلاسیک نام دارد با ظاهر نسخه اولیه پلی استیشن اما با ابعادی کوچکتر معرفی شده تا حس نوستالژیکی را در طرفداران این کنسول بازی ایجاد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نرخ تحقق درآمدهای نفتی هم 16 درصد بیشتر از پیش بینی است و نسبت به سال گذشته 61 درصد بیشتر است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی یک نوجوان اندونزیایی که 49 روز در دریا سرگردان بود، توسط یک کشتی با پرچم پاناما نجات یافت. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۰    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شاهد لحظاتی به یاد ماندنی و شگفت انگیز در تاریخ خود است. در تازه ترین و عجیب ترین رویداد امسال حضار در سالن مجمع در زمان سخنرانی دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری فارس نوشت: در ادامه تحرکات مشکوک گروهکی برای جلوگیری از تردد کامیون ها در جاده ها و ماندن بار کشور روی زمین، عده ای با تیراندازی به وسیله اسلحه جنگی به سمت کامیون ها موجب توقف آنها شده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۰:۱۵    
2 برادر در این حمله تروریستی شرکت داشتند که 2 برادر دیگر آنها جزو گروه های منتسب به داعش بوده و پیش از این در سوریه کشته شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار و گفت و گو کرد.?
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۳:۱۰    
یگان موشکی ارتش یمن مواضع نظامیان سعودی و نیروهای وابسته به سعودی را در جنوب عربستان هدف موشک زلزال 1 قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۵    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت طرح این اتحادیه برای تسهیل تجارت با ایران پیش از ماه نوامبر اجرایی می شود
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۵    
جیمز متیس ، وزیر دفاع آمریکا چهارشنبه گفته که این کشور شواهدی دال بر اینکه ایران قصد بستن تنگه هرمز دارد، ندیده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ترامپ ممکن است روی بنگاه های اقتصادی و تجاری اثر بگذارد، ولی بر سبک زندگی مردم و گردشگران نمی تواند تاثرگذار باشد
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۰    
فرآیند این ارزیابی دارای مراحل مختلفی است که مرحله دوم آن با موضوع بررسی مشترک فرم های خوداظهاری از روز شنبه مورخ 17/6/1397 در حال انجام است و تا اواسط مهرماه سال جاری ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۰    
وزیر کشور امروز چهارشنبه (4 مهر) در جلسه ستاد اربعین حسینی که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: بررسی عملکرد چهار ساله دستگاه ها در برگزاری مراسم اربعین حسینی نشان می دهد که اقدامات موثری از نظر ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۵    
نخست وزیر انگلیس طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد عنوان کرد که همکاری های جهانی و پایبندی به قوانین بین المللی ضامن بهبود وضع مردم خواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۵    
معاون رئیس جمهور از طراحی روادید رایگان ایران با اعتبار 72 ساعت برای گردشگران ترانزیتی با همکاری وزارت امور خارجه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۵    
معاون مدیرعامل بیمه ایران با توجه به موضوع مطرح شده در رسانه ها در خصوص تاخیر مجمع بیمه ایران نسبت به مجمع بیمه مرکزی گفت این مساله نه از حیث شکلی و ماهوی ایراد دارد و نه اتفاق بدیعی است و مشابه این ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۵    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت طرح این اتحادیه برای تسهیل تجارت با ایران پیش از ماه نوامبر اجرایی می شود
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولت آمریکا در نتیجه زیاده خواهی ها و رفتار قلدرمابانه خود در قبال دیگر کشورها روز به روز منزوی تر می شود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از آنکه چین را به تلاش برای دخالت در انتخابات میان دوره ای نوامبر در ایالات متحده متهم کرد، در اتهامی دیگر گفت که پکن در رسانه های آمریکایی رپرتاژ آگهی منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۵    
رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد: موضع منسجم کشورهای عضو برجام، نشان داد که آمریکا در انزوا قرار گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۵    
نقشه گوگل با افزونه ای جدید به روزرسانی شد.این افزونه جالب به کاربران اجازه می دهد اقدام به برنامه ریزی دقیق فعالیت های خود کنند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی داعش امروز-چهارشنبه- مدعی شد حمله تروریستی به رژه نیرو های مسلح کشورمان در اهواز، آخرین حمله این گروه تروریستی در ایران نخواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۵    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز چهارشنبه در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در خصوص تشکیل دو کشور فلسطینی و اسرائیلی گفت: در سایه حکومت من هرگز کشور فلسطینی تشکیل نخواهد شد
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه کویت با ابراز نگرانی از آن چه دخالت های ایران در یمن خواند و با بیان این که ایران به وظایف هسته ای خود عمل می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امورخارجه آمریکا خشم خود را از این که رئیس جمهور ایران در سازمان ملل ترامپ را به داشتن تمایلات نازی متهم کرده است، ابراز کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۰    
دیپلمات ارشد انگلیسی با انتقاد از سخنان روز گذشته رئیس جمهور آمریکا علیه ایران گفت، جز کشورهای خاورمیانه، دیگران قادر به حل امور منطقه نیستند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
معاون نخست وزیر و وزیر خارجه کویت بر چندجانبه گرایی در سیاست بین الملل و به ویژه در زمینه مقابله با اشاعه تسلیحات کشتار جمعی تأکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: تمامی نیازهای ارزی خدماتی از هفته آینده درتعداد بیشتری از بانک ها به طور ویژه و به صورت حواله و اسکناس از طریق بانک مرکزی تامین خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
رییس جمهور فرانسه در سخنان خود در جلسه شورای امنیت سازمان ملل گفت: برجام یک توافق کامل نیست اما توافقی قاطع در این زمینه است. لذا بحران اعتمادی که اکنون به وجود آمده به خاطر تحریم های آمریکا است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهوری سوئیس در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
روز شنبه هفته آینده لیست تمام دریافت کنندگان ارز دولتی از ابتدای سال ونیز لیست اشخاص حقیقی وحقوقی که تاکنون از سامانه نیما ارز دریافت کرده اند به همراه میزان و نرخ ارز دریافتی آنها برای اطلاع عموم ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
'شی جین پینگ' رییس جمهوری خلق چین در اولین واکنش پس از اعمال تعرفه آمریکا بر روی 200 میلیارد دلار از کالاهای ساخت چین اعلام کرد کشورش در برابر واشنگتن راهی بجز اتکای بیشتر به خود ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
فیسبوک اعلام کرد که بازدید کاربران از استوری ها با رکوردی 300 میلیون نفری رو به رو شده است. این بالاترین رکورد بخش استوری فیسبوک و البته نوید بخش روزهایی خوش برای این شرکت است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به برگزاری نشست شورای امنیت به ریاست ترامپ گفت: شگفت انگیز است فردی که خود نقض کننده قطعنامه این شورا است درباره احترام به این نهاد فریاد سر می دهد
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه دیدار خود با ری یونگ هو وزیر امور خارجه کره شمالی را بسیار مثبت ارزیابی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: خروج آمریکا از برجام خطر بزرگی برای نظام منع گسترش سلاح های کشتار جمعی در جهان است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
وزیر خارجه چین تاکید کرد: برجام یک توافق معتبر بوده و همه کشورها حق دارند روابط تجاری و اقتصادی با ایران داشته باشند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) در سخنانی از تمایل خود برای برگزاری دیدار جدیدی با رئیس جمهوری روسیه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه ایران و مالزی، برتوسعه و تعمیق همه جانبه مناسبات و همکاری های تهران- کوآلالامپور در راستای منافع دو ملت تاکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای به ادعای برخی رسانه ها پیرامون ارائه اطلاعات صرافی ها به طرف خارجی و طرح برخی شبهات ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران طی بخشنامه ای خطاب به دادستان های شهرستان ها و رؤسای حوزه های قضایی بخش استان تهران ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۰    
نخست وزیر انگلیس در سخنان خود در نشست شورای امنیت که با موضوع صلح و امنیت و منع بکارگیری سلاح های کشتار جمعی به ریاست ترامپ برگزار شده است با اشاره به اهمیت عزم جهانی جهت جلوگیری از استفاده از این ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۰    
اوو مورالس، رییس جمهوری بولیوی در جلسه شورای امنیت با موضوع عدم اشاعه تسلیحات کشتار جمعی به اقدام آمریکا در راستای کودتا در ایران اشاره کرد و افزود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۰    
سردار جعفری گفت: امروز آمریکا نماد ستم در همه عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحدشدن علیه آمریکا هستند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۵    
وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی به حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران علیه موکلش، اعتراض کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعا کرد: ما باید نگران ایران باشیم. ایران در حال حاضر بزرگ ترین مشکلی است که با آن مواجه ایم. از طرف آن ها چندین حمله علیه سفارت مان در عراق صورت گرفته است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
اوو مورالس، رییس جمهوری بولیوی در جلسه شورای امنیت با موضوع عدم اشاعه تسلیحات کشتار جمعی به اقدام آمریکا در راستای کودتا در ایران اشاره کرد و افزود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: نیروهای عراقی وارد کشور شده اند و برای صدور ویزا آماده هستند. نسبت به سال گذشته 4 دفتر برای صدور ویزا اضافه شده است و امسال 16 دفتر و 4 کنسولگری عراق در کشورمان ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۰    
مریم صیامی نمین
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، با اشاره به روند مسابقه نوین سلاح های هسته ای و مسابقه نوسازی این سلاح ها ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۰    
از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح شنبه تردد موتورسیکلت در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد ممنوع است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۰    
رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اربعین با اشاره به اینکه مرزهای سال گذشته که برای اربعین استفاده شده است امسال هم فعال است گفت: ما دو منطقه مرزی در ایلام و کرمانشاه را نیز به عراق پیشنهاد داده ایم ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت که طرح صلح آمریکا خوب پیش می رود و انعقاد هرگونه قرارداد صلح زمان بر است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعاهای رئیس جمهور آرژانتین گفت: تهران از زمان وقوع انفجار آمیا مکررا آن را محکوم کرده و با خانواده قربانیان آن ابراز همدردی کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۰    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری امروز چهارشنبه با ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۵    
بانک صنعت و معدن در سال 1396 مبلغ 10هزار میلیارد تومان تسهیلات به 3000 واحد صنعتی پرداخته و سهم واحدهای کوچک و متوسط از تسهیلات این بانک در سال 96 از 26 درصد به 36 درصد افزایش پیدا کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۰    
رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه ای گفت: ما باید منعطف باشیم... آیا ما باید مردم را در زمستان سرد بلرزانیم؟ هیچ کسی نباید دلخور شود. چطور من می توانم خانه های مردمم را گرم کنم اگر گاز از ایران خریداری نکنم؟
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۰    
گفتنی است، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه برای شرکت در چهل و یکمین نشست مجمع عمومی ایزو و پنجاه و دومین جلسه کمیته کشورهای در حال توسعه (DEVCO) در سوییس حضور دارند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۰    
کره شمالی تمایل زیادی برای شروع اصلاحات و عضویت در نهادهای بین المللی نظیر صندوق بین المللی پول و بانک جهانی دارد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۵    
ناظر گمرکات خوزستان گفت: صادرات گوجه فرنگی و رب گوجه، یونجه، کاه و کلش، پودر ماهی و گوشت، انواع سبوس و کنجاله سویا به عراق از بازارچه مرزی چذابه تا اطلاع بعدی ممنوع است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک تجارت در استان خوزستان طی سال 96 با پرداخت 457 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان رتبه نخست بانکها را در این بخش به خود اختصاص داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۵    
مدیر کل اداره تحقیقات و پرونده های جنایی بحرین مدعی شد 15 نفر از عناصر تخریبی که در روز عاشورا مرتکب اقدامات و رفتار های ناشایستی در روستای المالکیه شده بودند را بازداشت کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سه شنبه شب در استوری اینستاگرام خود از این اقدام همراه اول خبر داده بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
امیر دریابان شمخانی تحریم های یکجانبه آمریکا را ظالمانه، فاقد پشتوانه حقوقی و زورگویانه توصیف کرد و اصرار بر آن را نشانه بی اعتباری منطق دیپلماسی در ادبیات سیاسی این کشور دانست ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
موسسه مالیه بین الملل اعلام کرده است با توجه به کاهش صادرات نفت ایران به دلیل تحریم های آمریکا، این احتمال وجود دارد که اقتصاد ایران در سال های 2018 و 2019 به ترتیب 3 و 4 درصد کوچک تر شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۰    
حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: الان فضای رسانه ای شکل گرفته که بعضا توهین آمیز هم هست اما برای من به عنوان یک نماینده آنچه در تصمیمی گیری در مورد پیوستن ایران به ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رونمایی از سه دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش/ مهر مسابقات دوومیدانی بانوان قهرمانی کشور/ باشگاه خبرنگاران بازسازی عملیات والفجر9 در سملقان/ فارس ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۱    
مطالعه یک تیم بین المللی از پژوهشگران "دانشگاه آکسفورد" نشان داده است که یک "ویروس پسگر" یا "رتروویروس" قدیمی(retrovirus) که در بدن 5 تا 10 درصد جمعیت جهان یافت می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۱    
معاون فرهنگی سپاه خنده تمام سیاستمداران جهان به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا را نماد شکست برای آنها دانست و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۵    
جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در پاسخ به سوالی درخصوص این که چه تهدید خارجی برای آمریکا از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: اگر به تهدیدات خارجی بنگریم اولین چیزی که شایان توجه است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۰    
یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: تقاضای بیش از 20 نماینده برای استیضاح وزیر نیرو در 14 محور تحویل هیات رییسه مجلس شده که بر این اساس هیات رییسه آن را به کمیسیون مربوطه برای بررسی ارجاع خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۵    
110 تن از اعضای حزب اعتماد ملی در بیانیه ای اعلام کردند: برگزاری کنگره حزب، ناگزیر باید از سوی حجت الاسلام منتجب نیا، قائم مقام قانونی این حزب انجام گیرد و برگزاری آن از سوی افراد دیگر ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۵    
با آغاز طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه خودرو از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز گذشته، حدود یک میلیون و 500 هزار متقاضی خرید به سایت اینترنتی ایران خودرو مراجعه کرده اند که خوشبختانه با ایجاد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۵    
یکی از سناتورهای آمریکایی ضمن خصمانه و فتنه انگیز خواندن سخنرانی جان بولتون علیه ایران گفت: این سخنرانی دلیل دیگری برای تقدیم لایحه ممنوعیت ورود رییس جمهور آمریکا به جنگ با ایران بدون تصویب کنگره است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۵    
سعاد علی، فعال حقوق بشر عراقی در شهر بصره که در چند هفته اخیر شاهد تظاهرات ضد دولتی بوده، به ضرب گلوله کشته شد. مردی که گفته شده همسر خانم علی است در این تیراندازی زخمی شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سید علی خمینی؛ استاد حوزه امام خمینی نجف در سال تحصیلی جاری ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۰    
سیدمحمدعلی خطیبی با اشاره به اینکه بحث بورس به عنوان یک راه حل باید مورد بررسی قرار گیرد و گفته شود که این راهکار فقط در شرایط تحریم است یا غیر از تحریم نیز می توان به آن اتکا کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۵    
کنسولگری آمریکا در هنگ کنگ اعلام کرد: دولت چین درخواست برای پهلو گرفتن ناو آمریکایی به نام USS Wasp در هنگ کنگ را رد کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۵    
فرمانده یگان های ویژه ناجا در خصوص استقرار مأموران یگان ویژه در ایستگاه های متروی نقاط مرکزی شهر تهران گفت: بعضی اوقات اخباری می رسد و برای پیشگیری از تهدیدات ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۰    
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقام های نظامی آمریکا نوشته است، این کشور تصمیم گرفته که ماه آینده میلادی سیستمهای دفاع هوایی و موشکی خود را از برخی کشورهای منطقه خاورمیانه خارج سازد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۵    
علی مطهری، نایب رئیس مجلس در یادداشتی، ارجاع دو لایحه مبارزه با پولشویی و جرایم سازمان یافته به مجمع تشخیص را خلاف آیین نامه داخلی مجلس عنوان کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۰    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: با حوزه دشمنی می کنند، چراکه از حوزه و مرجعیت ضربه خوردند؛ ضربه مرحوم میرزای شیرازی به انگلیس در تحریم تنباکو ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۰    
قیمت دلار و سکه بازهم رکورد زده و به مرزهای تاریخی رسیده اما در هیاهوی این گرانی ها یک اتفاق تکراری خطرناک بازهم درحال انجام است و آن هجوم مردم برای خرید دلار است که در واقع باعث تشدید گرانی ارز و ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۵    
وزیر کشور آفریقای جنوبی اعلام کرد با افزایش تعداد قراردادهای برنامه لغو روادید با کشورهای مختلف در تلاش است صنعت گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش را تقویت کنند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۵    
با گذشت حدود 50 روز از اجرایی شدن بسته جدید ارزی و فعالیت بازار ثانویه ارزی، بیش از دو میلیارد و 387 میلیون یورو ارز از سوی صادرکنندگان در سامانه نیما فروش رفته و واردکنندگان حدود یک میلیارد و 890 ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۵    
آمازون در جدیدترین برنامه های آتی خود، خبر از احتمال سرمایه گذاری در حوزه خانه های هوشمندی داده است که با تکنولوژی دستیار صوتی السا منطبقند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۰    
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: همکاران دانشگاهی ما به استناد به آمار و اطلاعات تورم را بالای 200 درصد اعلام می کنند حال با این دروغی که می گویند آمار تورم حدود یازده درصد است در حق مردم اجحاف ...