شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 17 مهر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 مهر 1397 انتخاب 2 مهر 1397 انتخاب 3 مهر 1397 انتخاب 4 مهر 1397 انتخاب 5 مهر 1397 انتخاب 6 مهر 1397 انتخاب 7 مهر 1397 انتخاب 8 مهر 1397 انتخاب 9 مهر 1397 انتخاب 10 مهر 1397 انتخاب 11 مهر 1397 انتخاب 12 مهر 1397 انتخاب 13 مهر 1397 انتخاب 14 مهر 1397 انتخاب 15 مهر 1397 انتخاب 16 مهر 1397 انتخاب 17 مهر 1397 انتخاب 18 مهر 1397 انتخاب 19 مهر 1397 انتخاب 20 مهر 1397 انتخاب 21 مهر 1397 انتخاب 22 مهر 1397 انتخاب 23 مهر 1397 انتخاب 24 مهر 1397 انتخاب 25 مهر 1397 انتخاب 26 مهر 1397 انتخاب 27 مهر 1397 انتخاب 28 مهر 1397 انتخاب 29 مهر 1397 انتخاب 30 مهر 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کشاورزان آمریکایی در مسابقه سنگین ترین کدو تنبل سال که در کالیفرنیا برگزار می شود شرکت کردند. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۱    
محمد الحلبوسی که روز گذشته (سه شنبه) به ترکیه رفته و اعلام کرده بود که در این سفر بر سر افزایش حقابه عراق رایزنی خواهد کرد، از موافقت اردوغان در این خصوص خبر داد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۱    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان وسیعی ائتلاف کرده اند تا امنیت این جامعه را متزلزل کنند، گفت: به برکت نیروی انتظامی کشور ما ایمن است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۵    
امیر باقری معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد نیز در این جلسه، با تقدیر از تلاش مدیران بانکی برای انجام وظایف قانونی در ارتباط با واگذاری شرکت ها و اموال مازاد بانک ها ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۰    
پایگاه اینترنتی المسئله نوشت: طبق برخی روزنامه های عربی، چند نقابدار به منزل احمد خاشقجی، برادر جمال خاشقجی حمله کرده و وی را کشته اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۵    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه از ساعت 12 تا 5 بعد از ظهر روز شنبه و 8 صبح تا 5 بعد از ظهر روز های یک شنبه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۵    
به تازگی سلبریتی هایی چون صادق زیباکلام، علی دایی، نرگس کلباسی و دیگرانی که مستقل از نهادهای رسمی، کمک های مردمی را جمع آوری کرده بودند، به اداره آگاهی فراخوانده شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۰    
بهرام شفیع مجری با سابقه فوتبال و تهیه کننده برنامه ورزش و مردم در سن 62 سالگی دار فانی را وداع گفت. او جمعه گذشته نیز برنامه ورزش و مردم را اجرا کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۱    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز چهارشنبه در استان آذربایجان غربی و شمال استان آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۰    
روابط عمومی بیمارستان شهید صدوقی یزد اعلام کرد: عمل پیوند دستی که بطور کامل از بدن جدا شده بود با موفقیت در این مرکز درمانی انجام شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید که دخترش می تواند سفیری فوق العاده نزد سازمان ملل باشد، اما نمی خواهد به خویشاوندسالاری متهم شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۳۵    
مقامات دولت آمریکا اعلام کردند فروش تسلیحات نظامی این کشور با افزایش 33 درصدی در مقایسه با سال گذشته به 55 میلیارد و 600 میلیون دلار رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۲۵    
رئیس کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا از جامعه جهانی برای قطع روابط خود با دولت سعودی در صورت تائید دست داشتن ریاض در مرگ 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار ناراضی عربستانی دعوت کرد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰    
معاون توسعه فناوری سازمان فضایی ایران گفت: بر اساس داده های ماهواره ای، در زمان بروز آتش سوزی در تالاب هورالعظیم در خوزستان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۵۵    
شهردار تهران میزان بدهی شهرداری تهران را 56 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان 20 هزار میلیارد تومان به سیستم بانکی و مابقی به پیمانکاران و افرادی بدهکاریم که املاک و طرح هایشان در مسیر ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۴۵    
پس از استعفای نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل، ترامپ دینا پاول معاون پیشین مشاور امنیت ملی کاخ سفید را به عنوان جایگزین او معرفی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با اشاره به خروج غیرقانونی آمریکا از برجام هشدار داد که فرصت اروپا برای ایفای مسئولیت های خود در قبال این توافق بین المللی دائمی نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۵    
دو فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین ائتلاف متجاوزان ضد یمن به سرکردگی عربستان سقوط کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۵    
بر اساس اعلام مسئول تیم امداد و نجات اندونزی، شمار قربانیان زلزله و سونامی در این کشور به 2002 نفر رسیده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۰    
سفیر ایران در بغداد با نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و همکاری های اقتصادی رایزنی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۰    
دیپلمات های ارشد اروپایی می گویند کشورهای اروپایی که به دنبال حفظ توافق هسته ای با ایران هستند به تهران پیشنهاد می کنند تا پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا صبر کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۰    
تارنمای واشنگتن فری بیکن گزارش داد که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا معافیت از تحریم های نفتی ایران به برخی کشورها را پذیرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در صورتی که مدیرعامل خودروسازی سایپا تغییر کند کمیسیون صنایع و معادن بررسی جامع و کاملی را انجام می دهد و نظر خود را اعلام می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۰    
درست همانقدر که ریاضیات برای برخی از افراد مثل کابوس است، عده ای هم هستند که عاشق ریاضیاتند. اما این روزها روش های آموزش ریاضیات تغییر کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۰    
شبکه الجزیره قطر می گوید که تیم حقیقت یاب ترکیه سه مکان را که امکان اختفای روزنامه نگار سعودی منتقد در آن ها زیاد است، مشخص کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۰    
نخست وزیر اسراییل پس از انتشار خبر کناره گیری قریب الوقوع نماینده آمریکا در سازمان ملل از سمت خود، از عملکرد او تقدیر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۰    
وزیر انرژی روسیه تأکید کرد هیچ نیازی به عضویت روسیه در سازمان کشور های صادرکننده نفت نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۲۵    
امام جمعه مشهد گفت: دشمن تا جایی که بتواند بهانه می گیرد، در غیر این صورت دروغ می گوید، اگر نشد بدون دروغ و بهانه هرجنایتی می کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۵    
برخی اوقات بدون هیچ دلیل مشخصی خانه یا محل کارمان مملو از مورچه می شود. اگرچه مورچهن ها به خودی خود مزاحم یا گزنده نیستند، اما به هر حال ورود مورچه های به خانه با مخاطراتی بهداشتی همراه است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۵    
سناتور رند پل وعده داد: اگر نشانه ای از نقش ریاض در قتل روزنامه نگار مشهور سعودی و منتقد این کشور به دست بیاید، ارسال سلاح را به عربستان متوقف می کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۰    
سعد الحریری با تأکید دوباره بر تشکیل دولت ظرف ده روز آتی، گفت که در صورت عدم موفقیت در این امر، از تشکیل کابینه پرهیز خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۰    
کم خونی از بیماری هایی است که زنان را بیشتراز مردان درگیر می کند.اما این بیماری و مشکل را چگونه می توان حل کرد؟ با ما همراه باشید:
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۵    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: شرط جدید معافیت مشمولان این است که باید مشمول 8 سال و یک روز غیبت داشته باشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۰    
نخست وزیر اسرائیل در ادامه گزافه گویی هایش، گفت که این رژیم به حمله های هوایی در سوریه ادامه می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و رییس این دور از جلسات در سخنانی با اشاره به افزایش دو برابری زندانیان مهریه نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۵۵    
در حالی که پیشرفت توافق واشنگتن و پیونگ یانگ برای خلع سلاح هسته ای همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، رئیس جمهوری آمریکا از بررسی محل های مناسب برای دومین دیدار خود با رهبر کره شمالی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد می گوید نماینده آمریکا در این سازمان فکر می کرد می تواند دستور کار یک سازمان چندجانبه گرا را تغییر دهد اما عملا جز انزوای بیشتر آمریکا دستاوردی نداشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل از فعالیت های پشت پرده داماد و دختر ترامپ در مسائل سیاسی از جمله در خاورمیانه گفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۵    
شماری از فعالان بازار ارز، اعتقاد دارند افزایش دلار در روزهای اخیر بیشتر ناشی از تلاش نوسان گیران برای فروش دلارهای بالا خرید بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سفیر ایران در لندن از مذاکرات فشرده شرکتهای انگلیسی خبرداد و در توئیتی نوشت: آمریکا فعالیت حوزه ی گازی مشترک در دریای شمال، که مالکیت نیمی از آن به ایران تعلق دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۰    
بهرام شفیع مجری با سابقه و رئیس فدارسیون هاکی امروز(سه شنبه) جان به جان آفرین تسلیم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۵    
گوگل در جریان رویداد امشب خود محصولاتی جدید و بسیار جذاب را معرفی کرد که در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت:
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۰    
دستگاه قضایی ترکیه با تعیین یک دادستان و یک بازپرس، پیگیری قضایی پرونده ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی پس از ورود به کنسولگری سعودی ها در استانبول را آغاز کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۰    
کارلوس کی روش باردیگر بیانیه ای منتشر کرد و در این بیانیه آورده است: هیچوقت از تکرار این مطلب خسته نخواهم شد که بگویم تا به اینجای زندگی هیچگاه افتخار کار کردن با اینگونه بازیکنان حرفه ای که دریافتی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: شورای نگهبان در جلسه فردا چهارشنبه لوایح مبارزه با پولشویی و کنوانسیون پالرمو، اصلاحی مجلس را در دستور دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۵    
وزارت صمت اعلام کرد: دلیل عدم حضور محمد شریعتمداری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دریافت دیرهنگام دعوت نامه کمیسیون صنایع بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۰    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار آن شد که عربستان ماجرای مفقود شدن خبرنگار سعودی در کنسولگری خود در ریاض را بررسی کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح شریعتمداری با معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت، منتفی خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۰    
قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس گفت: یکی از معاونین وزرا 600 میلیون به یک صندوق تامین اجتماعی داده تا سوابق خدمتی اش را حذف کند، ولی با پاک کردن یک صندوق درست شدنی نیست و این ها قابل ردیابی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۰    
در ادامه سومین دوره بازی های المیک 2018 که در شهر بوینس آیرس پایتخت آرژانتین در حال برگزاری است و طبق برنامه مارال مردانی باید در وزن منهای 78 کیلوگرم و در دور نخست به مصاف حریفی از دومنیکن می رفت که ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۵    
بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون امروز بعد از ظهر جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جامعه ورزش ایران را عزادار کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۰    
عکس زیر تصویری از آیت الله جنتی و نادر طالب زاده در بوسنی در سال 1371 است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت و درمان گفت: کودکان، نوجوانانی که در سن بلوغ قرار دارند و زنان باردار بیش از بقیه به مصرف پروتئین نیاز دارند بنابراین روزی یک عدد تخم مرغ برای آن ها توصیه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید عنوان داشت که با مسئولان عربستانی درمورد جمال خاشقجی، روزنامه نگار ربوده شده عربستانی صحبت نکرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با معرفی منطقه آزاد ماکو به عنوان تنها راه ترانزیت زمینی و انتقال انرژی ایران به قاره اروپا افزود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۵    
وحید هاشمیان در حاشیه یک بازی دوستانه با حمید علیدوستی دیدار داشت.وحید هاشمیان که به تازگی به ایران بازگشته، در حاشیه یک بازی دوستانه با حمید علیدوستی دیدار داشت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۰    
سازمان برنامه و بودجه کشور نقل قول های غیررسمی از رییس این سازمان درباره بسته های حمایتی را که صبح امروز (سه شنبه) در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود، فاقد اعتبار اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۵    
یک روزنامه مشهور نوشت، وزرای دارایی اتحادیه اروپا سعی خواهند کرد تا دولت آمریکا را متقاعد کنند تا ارتباط ایران با سیستم بین المللی پرداخت موسوم به سوئیفت را قطع نکند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۰    
روابط عمومی وزارت امور خارجه در بیانیه ای به برخی از برداشت ها از سخنان روز گذشته وزیر امور خارجه در مجلس در جریان تصویب پیوستن ایران به کنوانسیون CFT واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۵    
علی لاریجانی در حاشیه سومین اجلاس مجالس اوراسیا در شهر آنتالیای ترکیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه با اشاره به این که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نیویورک ابتکاری را برای حفظ ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۰    
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف از آماده سازی این شهر برای پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و از زائران عازم عراق درخواست کرد با توجه به کاهش ارزش پول ملی، حتما "دینار" همراه داشته باشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۵    
تحقیقات میدانی نشان می دهد فروشنده ها در این بازار 4 دسته شده اند که در قالب فروش به قصد تبدیل دارایی ، تظاهر به فروش ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۵    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات روز گذشته در سخنرانی خود در آیین گرامیداشت روز جهانی پست، وی، با اشاره به تصویب لایحه CFT در مجلس از برخی حملات در فضای مجازی به رییس مجلس ابراز تاسف کرد و از آن با ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۰    
رسانه های خبری روسیه از ورود سه هواپیمای باری کره شمالی به روسیه خبر دادند که گفته می شود وسایل سفر از جمله خودروی ویژه رهبر کره شمالی را برای سفر احتمالی به مسکو وارد روسیه کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه این مرد مشکل روانی داشته و سابقه خودکشی در تپه عباس آباد را هم در پرونده دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۵    
سومین جلسه تمرینی از اردوی تیم ملی فوتبال ایران ساعت 16 امروز در پژوهشگاه نفت تهران برگزار شد. در این جلسه از تمرین تیم ملی 9 ملی پوش عمدتا لژیونر حضور داشتند که برجسته ترین آن ها سردار آزمون بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۰    
این مطالعه که بر روی موش ها انجام شده است، نشان داد که مصرف مداوم ویتامین آ و بیش از حد توصیه پزشک، به طور قابل توجهی سبب تضعیف استخوان ها می شود و بنابراین افراد می بایست نسبت به مصرف مکمل های ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۰    
به تازگی هکرها با استفاده از شیوه ای نوین و ویس میل، سعی می کنند کنترل حساب کاربری واتس اپ افراد را به دست گیرند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۵    
رئیس پارلمان ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که تلاش های سه کشور ایران، روسیه و ترکیه مانع از ایجاد موج جدیدی از پناهندگان سوری شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۰    
محسنی اژه ای با بیان اینکه دشمن 2 سال است با تمام توان تبلیغاتی، نیروهای آسیب دیده از سوی انقلاب اسلامی را برای ایجاد ناامنی در داخل کشور آموزش می دهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۰    
این آمبولانس ها بر پایه خودرو ون اسپیرنتر 315 دیزلی مرسدس بنز با موتور OM651 DE 22LA و قدرت 150 اسب بخار و گیربکس دستی 1+6 دنده، تولید شده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۰    
بانک ملی ایران در یک سال ابتدای فعالیت دولت دوازدهم نیز رویکرد حمایت از زوج های جوان را دنبال و از ابتدای مردادماه سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری تعداد 214 هزار و 688 فقره تسهیلات قرض الحسنه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۰    
یک منبع آگاه گفت: با تلاش مستمر سربازان گمنام ولایت در اطلاعات سپاه شهرستان ورامین یکی از عوامل مرتبط با شبکه های اجتماعی ضدانقلاب شناسایی و دستگیر شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۰    
در حاشیه برگزاری سومین اجلاس مجالس عضو اتحادیه اوراسیا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق دیدار و گفت گو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۵    
الکساندر نوواک، وزیرانرژی روسیه، معتقد است که کامنت ها و پست های مقام های دولتی آمریکایی در توییتر سبب ایجاد سردرگمی در بازارهای جهانی می شوند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بهره برداری از 400 دستگاه آمبولانس اورژانس کشور/ مهر تشییع پیکر مطهر شهید تفحصی حسن اسماعیلی بعد از 36 سال دوری از وطن/ باشگاه خبرنگاران ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۵    
تعداد طرح های قرارداد شده نیز در مدت یاد شده توسط بانک صنعت و معدن از محل صندوق توسعه ملی 289 طرح و با تسهیلاتی بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون دلار بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۰    
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: 308 نفر از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال بر اثر مسموم شدن با قرص برنج در کشور جان خود را از دست دادند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۵    
کروم بوک جدید ایسوس رونمایی شد.محصولی که یک میان رده قوی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۰    
وضعیت تلکسوپی که در فضا مشغول تصویر برداری بود در هاله ای ابهام قرار گرت و مشخص نیست در چه شرایطی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۰    
با انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه صادرات نفت ایران پس از اعمال تحریم های نفتی نیز همچنان ادامه خواهد یافت، قیمت به زیر 83 دلار نیز برای مدتی سوق داده شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۰    
یک خبر جالب فضایی در راه است، چر که ناسا اعلام کرده که قرار است اولین پرواز با سرنشین فضاپیمای اسپیس اکس به ایستگاه فضایی بین المللی در خردادماه سال آینده انجام شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۰    
سرمربی استقلال در پیامی نوشت: هیچ کس بزرگ تر از استقلال نیست. این جمله به آن سادگی که برخی فکر می کنند، نیست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: در حال حاضر در چندین منطقه از شهر اهواز بالازدگی فاضلاب مشاهده می شود که با توجه به پیش بینی بارندگی در آخر مهرماه باید شرکت آب و فاضلاب با کمک شهرداری نسبت به ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۵    
رقابت بین 2 شرکت گوگل و آمازون تا حد زیادی به مسائل مرتبط با آگهی دهندگان متمرکز شده است. درواقع به نظر می رسد تعداد زیادی از افرادی که پیش از این آگهی های خود را به گوگل می دادند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۵    
پس از آن که طی ماه های اخیر بسیاری از مخاطبان سری فیلم های جیمز باند اعلام کردند که بدشان نمی آید مامور 007 یا همان جیمز باند معروف این بار زن باشد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۰    
همه ما در مراحلی از زندگی خود با مشکل افت قند خون یا افزایش قند خون مواجه می شویم. اما مشکل افزایش قند که در بلند مدت باعث ایجاد دیابت می شود برای بسیاری از افراد یک کابوس دائمی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۰    
ین که تا پیش از امروز در پایین ترین سطح 11 ماه خود در برابر دلار قرار داشت، با اندکی پیشروی به 113.36 ین در برابر هر دلار رسید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۵    
محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران و فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره طرح یک ادعا در خصوص فاجعه حج سال 65 به نقل از احمد منتظری ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۵    
بحمدالله در این حوزه به تکلیف ملی خود عمل کرده ایم و در حوزه حمایت از کالای ایرانی تمامی اقدامات لازم صورت گرفته است. از تمامی بخش ها حمایت ارزی صورت گرفته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۰    
اولویت دادن به تولید محصولات و خدمت راهبردی و کالاهای اساسی و رفع موانع آن، معرفی تجارب موفق سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بررسی نحوه بازارسازی و استفاده از فرصت های ویژه مناطق آزاد در ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۵    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در رسیدگی به لوایح و طرح ها به دو سوال پاسخ می دهد و آن، اینکه آیا طرح یا لایحه مورد بررسی مغایر شرع و قانون اساسی است یا خیر؟ ما کار خودمان را می کنیم و به ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۵    
بطحائی گفت: هنوز زورمان به حذف کنکور در دبیرستان نرسیده و کنکور هنوز سرجایش خودش است؛ در واقع تا کنکور باشد فسادهای چند میلیارد تومانی نیز سر جایش باقی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۰    
سردار آزمون که پس از جام جهانی 2018 روسیه از تیم ملی خداحافظی کرده بود و در اردوی قبلی تیم ملی هم با وجود دعوت از سوی کی روش در تمرین های تیم شرکت نکرد عصر امروز در اردوی تیم ملی حضور یافت تا همراه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۰    
در جریان بازدید از یکی از روستاهای شهرستان قلعه گنج از یک کارگاه کوچک که در کنار یک تعویض روغنی قرار داشت و با کمک مردم توسط یک جوان راه اندازی شده بود بازدید کردم که برخی رسانه ها عکسی که مرا در ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۰    
ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار برجسته سعودی نگرانی و واکنش های بسیاری را در سطح جهانی برانگیخته است، به ویژه پس از آنکه منابع ترک از احتمال کشته شدن وی در کنسولگری عربستان در استانبول سخن گفتند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۰    
رئیس ستادکل نیرو های مسلح با اشاره به این که پهپاد ها امروزه چه در جبهه استکبار و چه در کشور عزیز ما در حال توسعه است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۵    
ریچارد برانسون مدیرعامل پروژه ویرجین هایپرلوپ می گوید استفاده از سیستم هایپرلوپ هزینه های گزافی نخواهد داشت و عموم مردم می توانند از این سیستم استفاده کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۵    
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شروط تحویل اس 300 به سوریه پاسخ این سوال را به وزارت دفاع کشورش محول کرد و گفت: این وزارتخانه باید در این باره پاسخ بدهد.
  • ۱