سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۰۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 4 آبان 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 آبان 1397 انتخاب 2 آبان 1397 انتخاب 3 آبان 1397 انتخاب 4 آبان 1397 انتخاب 5 آبان 1397 انتخاب 6 آبان 1397 انتخاب 7 آبان 1397 انتخاب 8 آبان 1397 انتخاب 9 آبان 1397 انتخاب 10 آبان 1397 انتخاب 11 آبان 1397 انتخاب 12 آبان 1397 انتخاب 13 آبان 1397 انتخاب 14 آبان 1397 انتخاب 15 آبان 1397 انتخاب 16 آبان 1397 انتخاب 17 آبان 1397 انتخاب 18 آبان 1397 انتخاب 19 آبان 1397 انتخاب 20 آبان 1397 انتخاب 21 آبان 1397 انتخاب 22 آبان 1397 انتخاب 23 آبان 1397 انتخاب 24 آبان 1397 انتخاب 25 آبان 1397 انتخاب 26 آبان 1397 انتخاب 27 آبان 1397 انتخاب 28 آبان 1397 انتخاب 29 آبان 1397 انتخاب 30 آبان 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۵    
فروش نفت خام صادراتی در بورس از فردا (یکشنبه) با عرضه یک میلیون بشکه نفت خام صادراتی آغاز می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۵    
سامانی از انتشار اوراق بهادار بیمه ای به عنوان یکی از راهکارهای توسعه صنعت بیمه نام برد و گفت: کارهای پژوهشی اوراق بهادار بیمه ای به پایان رسیده و نظر مساعد شورای فقهی سازمان بورس را هم دریافت کرده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۵    
اظهارات شش جاسوس از سه سازمان اطلاعاتی بریتانیا MI5، MI6 و GCHQ در مورد کار کردن به عنوان جاسوس بریتانیا. کار کردن یک جاسوس در دنیای واقعی چگونه است؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۱    
مشکلات فنی سریال دلدادگان و تغییر پایان بندی که گویا به دلیل حاضر نشدن یکی از بازیگران اتفاق افتاده است، تعدادی از مخاطبان این سریال را به واکنش و طرح انتقادهایی در فضای مجازی وادار کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۱    
دو هزار دونده زن و مرد که بیشتر آنان از کشورهای مختلف جهان بودند در مسابقه بین المللی ماراتن در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق شرکت کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۰    
در حال حاضر در شهر نجف دو مرکز تحویل ارز وجود دارد که یکی شعبه بانک ملی ایران به آدرس مسیر از حرم امام علی (ع)، خیابان کوفه، 4 کیلومتر پس از حرم، میدان صدرین (ساحه صدرین)، سمت راست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۵    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفری غیرمنتظره و محرمانه عازم مسقط، پایتخت عمان شد و با سلطان قابوس، پادشاه این کشور دیدار و گفتگو کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۱۰    
منابع خبری جمعه شب گزارش دادند: در پی شلیک 6 فروند موشک از غزه به سوی شهرک های اسرائیلی در نزدیکی مرز غزه، صدای آژیر خطر در این شهرک ها به صدا درآمد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۱۰    
نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد، تشکیل سریع کمیته قانون اساسی سوریه را اولویت نخست برای گام نهادن در روند سیاسی حل بحران این کشور دانست و گفت: این کمیته باید تا پایان ماه نوامبر شکل بگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور خارجه عمان به فاصله چند ساعت از انتشار خبر سفر محرمانه نتانیاهو به عمان و دیدارش با سلطان قابوس ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۵    
وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا در گفت وگوی تلفنی درخصوص دیدار آتی سران دو کشور گفت وگو و تبادل نظر کردند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۵    
سعید عبدولی فرنگی کار وزن 82 کیلوگرم در دیدار رده بندی پیکارهای قهرمانی جهان در مجارستان با شکست مقابل حریف ارمنستانی، دستش از کسب مدال برنز کوتاه ماند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۵    
رویترز طی گزارشی مدعی شد احتمالا بیشتر نفت حمل شده ایران از طریق کشتی، ذخیره سازی می شود و در دسترس بازار نیست و زمانی که وارد بازار می شود تقاضا برای نفت دیگر کشورها را کم خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۵    
بارندگی شدید همراه با رعد و برق در مرز چذابه باعث توقف زائران حسینی در پایانه مسافری این مرز شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۱    
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: حادثه آتش سوزی سوله محل نگهداری غیر مجاز روغن موتور در اهواز یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۱    
فیسبوک با متهم کردن ایران به راه اندازی کارزاری هماهنگ برای اشاعه پیام های تفرقه انگیز برای مخاطبان آمریکایی و انگلیسی، 82 صفحه متعلق به کاربران ایرانی را حذف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۱    
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا می گوید که دونالد ترامپ، به بازخواست قاتلان جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی متعهد است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۱    
جنبش آزادیبخش میهنی فلسطین (فتح) روز جمعه میزبانی امارات متحده عربی و قطر از ورزشکاران اسرائیلی را محکوم کرد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۱    
شینید اوکانر که نام شهدا را برای خودش برگزیده اعلام کرد: به مسلمان بودن افتخار می کنم. همه کتب آسمانی شما را به سمت اسلام هدایت می کنند که در نتیجه با وجود اسلام نیازی به آنها نیست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن انتقاد از سفر نتانیاهو به عمان، گفت: کشورهای اسلامی منطقه نباید تحت فشار کاخ سفید به رژیم غاصب صهیونیستی فضای تحرک برای ایجاد مشکلات جدید در منطقه دهند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۰    
'خدیجه چنگیز' نامزد 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار منتقد به قتل رسیده به دست آل سعود گفت که آمریکا و شخص دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور در بررسی و به نتیجه رسیدن این پرونده صادق نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۵    
تحویل ارز زائران در شهر کربلا از ابتدای روز جاری تا ظهر در یک باجه بانک با 25 نفر از کارکنان انجام شد و جهت رفاه حال هموطنان عزیز ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۰    
در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس به خودروی پلیس در منطقه اسن یورت شهر استانبول ترکیه، چهار نفر از نیروهای پلیس این شهر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۴۵    
مولود چاووش اوغلو و مایک پمپئو وزیران امور خارجه ترکیه و آمریکا درباره پرونده جمال خاشقچی روزنامه نگار به قتل رسیده توسط آل سعود در کنسولگری عربستان در استانبول به صورت تلفنی گفت و گو کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۵    
مقامات امنیتی آمریکا هویت مظنون ارسال بسته های مشکوک به سران دمکرات های آمریکا را اعلام کردند که نشان می دهد او جزو حامیان حزب جمهوریخواه و دونالد ترامپ بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۵    
وزارت بهداشت غزه فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به راهپیمایی حق بازگشت، پنج نفر به شهادت رسیدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۵    
دادستانی کل ترکیه درخواست استرداد متهمان قتل خاشقچی از عربستان سعودی را به وزارت خارجه ترکیه ارجاع داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۵    
یک رسانه آمریکایی مدعی شده قایق های تندرو ایرانی به کشتی حامل یک فرمانده ارشد آمریکا در خلیج فارس نزدیک شده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۰    
قلعه نویی درباره آینده تیم ملی با کی روش اظهار کرد: معتقدم باید بعد از 8 سال پیشرفت کنیم. البته معتقدم باید باهم تعامل داشته و به لیگ و پیشکسوت ها نیز احترام بگذاریم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است جک دورسی مدیر توییتر در پاک کردن دنبال کنندگان جمهوری خواهان صداقت عمل ندارد و از روی غرض این کار را انجام می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بدشانسی تیمش در دیدار برابر سپاهان اصفهان، گفت: بازیکنانم باید در تمامی لحظات بازی جنگنده باشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی گروه طالبان با صدور بیانیه گزارش رسانه ها درباره قطع انگشت رای دهندگان توسط افراد این گروه در جنوب افغانستان را تکذیب کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۵    
مقامات امنیتی آمریکا روز جمعه گفتند یک مرد مظنون در ارتباط با ارسال بسته های مشکوک پستی به مقامات دمکرات ها در فلوریدا دستگیر شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۰    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه با درخواست کشورهای اروپایی برای تعلیق فروش سلاح به عربستان مخالفت کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۰    
مصرف آسپرین سال هاست که بین بسیاری از مردم و به ویژه میانسال رواج دارد. با این وجود، علت مصرف آسپرین می تواند برای بسیاری از افراد علامت سوال باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۵    
'انتزو موآورو میلانزی' وزیر خارجه ایتالیا در حاشیه کنفرانسی با بیان اینکه رم در انتظار نتایج تحقیقات در خصوص قتل جمال خاشقجی است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۵    
خرید هدیه و انتخاب برترین هدیه برای عزیزان همیشه سخت است، اما سخت ترین وضعیت این است که قصد داشته باشید برای فردی که همکارتان است (نه زیاد صمیمی است نه غریبه) کادو بخرید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۰    
افزایش ناگهانی تپش های قلب که اغلب با نام مخفف تپش قلب شناخته می شود، می تواند از دید بسیاری از افراد ترسناک به نظر برسد. اما شاید بهتر است پیش از ترسیدن بررسی کنیم که چرا تپش قلب می گیریم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۵    
دادگاهی در میانمار سه خبرنگار را که نظامیان اواسط ماه جاری آنها را به اتهام توهین به دولت بازداشت کرده بودند، در اقدامی کم سابقه ، به قید وثیقه آزاد کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۵    
نتایج یک نظرسنجی جدید که روز جمعه منتشر شد حاکی است که رضایتمندی مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری کشورشان سه درصد از ماه قبل کاهش یافته و به 39 درصد رسیده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۵    
'مارک روته' نخست وزیر هلند پس از تایید اعدام 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار منتقد سعودی از سوی عربستان ،از لغو سفر 'سگرد کاگ' وزیر تجارت خارجی وهمکاری توسعه ای این کشور به عربستان در دسامبر( آذر) خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۵    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز جمعه بار دیگر وعده داد صادرات سلاح از کشورش به عربستان را تا زمان توضیحات واضح ریاض در مورد قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد حکومت سعودی، متوقف می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۵    
دادستان تهران گفت: امروز برخی صرفاً از قوه قضاییه و پلیس انتظار حل مشکلات کشور را دارند و گویا جز این دو نهاد، نهاد دیگری در کشور وجود ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: به نظر می رسد، ترامپ از شرایط منطقه، تاریخ و ویژگی های مردم آن و تحولات سالیان اخیر در این سوی عالم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۵    
تیم های فوتبال استثلال تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 امروز(جمعه) با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۵    
برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که حملاتی سایبری و مخرب علیه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به راه افتاده که می تواند بسیار خطرناک باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۵    
سفیر روسیه در اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه قصد دارد از چین و روسیه بخواهد تا به سازوکار ویژه پرداخت به ایران بپیوندند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۰    
در مارس گذشته، بن سلمان طی سفری به قاهره، به مثلث شرّی اشاره کرد که ترکیه یکی ضلعهای ان بود. اما پس از گذشت تنها 7 ماه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۵    
مقامات روسیه از کشته شدن شش نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی جاری شدن سیلاب و گل رودهای ناشی از بارندگی شدید در منطقه "کراسنودار" روسیه خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۰    
پس از مدت ها انتظار بالاخره اطلاعاتی جدی از موبایل گلکسی S10 سامسونگ فاش شد. اطلاعاتی که با برخی گمانه زنی های پیشین مطابقت دارند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۵    
در ادامه هفته دهم لیگ برتبر فوتبال ایران، تیم فوتبال تراکتوسازی تبریز از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان سپیدرود رشت بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک تراکتورسازی به پایان رسید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۵    
تک گل بازیکن پرسپولیس مقابل السد به عنوان بهترین گل دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۵    
وزیر دفاع کره جنوبی امروز (جمعه) گفت، در میان اقدامات دو کره با هدف کاهش تنش نظامی و جلوگیری از درگیری های احتمالی، هیچ تغییری در روند استقرار موشک های تاد به وجود نیامده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۰    
خبرنگار کانال 10 اسرائیل از سفر محرمانه نخست وزیر این رژیم به مسقط پایتخت عمان خبر داد. خبرگزاری عمان نیز این خبر را تایید کرده است و گفته سلطان قابوس از نتانیاهو استقبال کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۵    
نامزد جمال خاشقجی اعلام کرد که همسرش پیش از رفتن به کنسولگری عربستان در استانبول، به او گفته بود که ممکن است در آنجا مسائلی برای او رخ دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه در گزارش مدعی شد که فرانسه به تازگی یک دیپلمات ایرانی را با ادعای ارتباط با طرح شکست خورده حمله به تجمع منافقین در پاریس از کشورش اخراج کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۵    
وزیر امور خارجه کره جنوبی امروز، جمعه به قانونگذاران این کشور گفت، سئول خواستار دیدار رهبر کره شمالی از این کشور تا پایان سال جاری میلادی است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۵    
این روزها بازار خودورهای الکتریکی داغ است و جدیدترین عضو خانواده مک لارن یعنی مک لارن اسپیدتیل نیز جزو خودروهایی است که دل خیلی ها را برده و احتمالا از پرفروش های بازار خودرو خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۲۵    
مقام های پلیس یونان اعلام کردند که ساختمان وزارت امور خارجه این کشور در آتن روز جمعه به دلیل دریافت بسته ای مشکوک از طریق پست، تخلیه شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۵    
معاون رئیس جمهوری گفت: طرح انتقال آب دریای خزر به کویر، بدون انجام مطالعات، تحقیقات دقیق و بررسی های کارشناسی امکان پذیر نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیشترین میزان تردد زوار اربعین نیز همانند مسیر رفت در برگشت از مرز مهران خواهد بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۵    
کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) امروز (جمعه) در شهر کیگالی کشور رواندا تشکیل جلسه داد و پاراگوئه را به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی در سال 2019 انتخاب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۵    
'شینزو آبه' نخست وزیر ژاپن عصر جمعه به وقت محلی در مهمانخانه دولتی دیائویوتای در پکن با 'شی جین پینگ' رئیس جمهوری چین ملاقات و گفتگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۵    
گیجی و این احساس که زمین و زمان دور سرتان می چرخد یکی از بدترین حالاتی است که تقریبا همه افراد یک بار هم که شده در زندگی خود تجربه کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۰    
کدو تنبل یا کدوحلوایی برای اروپایی ها نوید بخش هالووین است. اما این کدو تنبل جادویی می تواند لقب پرخاصیت ترین گیاه جهان را یدک بکشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۵    
رئیس جمهور ترکیه گفت که مذاکرات سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه برای حل بحران سوریه به نتیجه ای دست پیدا کرده است که منافع تمام احزاب را در نظر می گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۵    
آخرین رهبر شوروی امروز (جمعه) تصمیم آمریکا در خروج از پیمان منع تسلیحات اتمی میان برد مصوب 1987 را که به پایان جنگ سرد کمک کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال افغانستان با قهرمانی باشگاه طوفان هریرود پایان یافت. این مسابقه در میدان سبز فدراسیون فوتبال افغانستان در کابل، پایتخت برگزار شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
دایی درباره اطلاعیه هلال احمر راجع به اینکه از او درخواست نکردند تا پول جمع آوری شده را به این سازمان بدهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
شبکه خبری سی بی اس از تصمیم دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای محدود کردن میزان اطلاعاتی که درباره برنامه هسته ای کره شمالی در اختیار کنگره می گذارد، خبر داده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
نشست فیفا امروز(جمعه) در کیگالی پایتخت رواندا برگزار و بالاخره بعد از یک سال تاخیر، میزبان جام جهانی 2020 فوتسال توسط اینفانتینو رئیس فیفا اعلام شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
یک خانه اشرافی و بسیار زیبا در سانفرانسیسکو موفق شد رکورد فروش را شکسته و با قیمت 45 میلیون دلاری خود توجه بسیاری را جذب کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
دولت چین قوانینی سخت و سنگین را وضع کرده که بر اساس آنها دارندگان سگ ها و انواع حیوانات خانگی موظفند یک کارت تعیین اعتبار رفتاری دریافت کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: روز یکشنبه دادستان کل عربستان برای دیدار با دادستان استانبول و بررسی تحقیقات صورت گرفته در باره قتل جمال خاشقجی به ترکیه خواهد آمد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با استقبال از انتخاب عادل عبدالمهدی نخست وزیر جدید عراق ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
بررسی عملکرد بازار ثانویه ارز نشان میدهد، در روزهای پایانی هفته روند تزریق ارز صادراتی به سامانه نیما شدت گرفته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
کاخ کرملین امروز جمعه اعلام کرد: دلیلی ندارد که بخواهیم به اظهارات سعودی ها درباره قتل جمال خاشقجی و اینکه خانواده سلطنتی در آن نقشی نداشته اند، شک کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها گفت: مردم شهرستان چابهار 20 درصد از آب شرب بهره مندند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۰    
با توجه به عدم همکاری طرف عراقی برای افزایش تعداد باجه های تحویل ارز در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین زائرانی که هنوز از کشور خارج نشده اند با توجه به شرایط سرویس دهی مطلوب تر ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۵    
ماموران امنیتی کنسولگری سعودی در استانبول، سه چمدان و یک کیسه پلاستیکی سیاه را با یک ون مشکی از این ساختمان خارج کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی یاسین المعموری؛ رئیس هلال احمر عراق از تاسیس بیمارستان مشترک بین هلال احمر ایران و عراق در کربلا خبر داد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۵    
سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش برای تقابل با سایپا در لیگ برتر شاداب است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی کرملین امروز، جمعه اظهار کرد، رهبران روسیه، فرانسه، آلمان و ترکیه به همراه استفان دیمیستورا، نمیانده سازمان ملل در پی نشستی که با موضوع سوریه در استانبول برگزار خواهد شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۰    
نمایندگان پارلمان اتیوپی با اکثریت آراء برای اولین بار یک زن را به سمت نمادین ریاست جمهوری این کشور انتخاب کردند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۵    
بت های چوبی 800 ساله در پرو کشف شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۵    
برخلاف اخبار و جوسازی منتشره، مشکلی در ارائه ارز وجود ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی با اشاره به بازگشت تحریمها علیه ایران در روز 13 آبان تاکید کرد، تحریمهای بیشتری را علیه ایران وضع خواهیم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: بنده توصیه ام به شخص رئیس جمهور محترم آن است که بیایید در چند لایحه بودجه باقی مانده از دولت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
کنفرانس مطبوعاتی هیات داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم توکیو در سال 2018 با حضور ترانه علیدوستی برگزار شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در نامه ای به دکتر روحانی رییس جمهور با بیان اینکه در ابتداصف مسئولیت پذیرش نواقص هستیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
جک ما موسس علی بابا و چهره سرشناس حوزه فناوری برای نخستین بار پرده از یک راز بزرگ برداشت و گفت که علت پیشرفتش تنفر شدید از بیل گیتس بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان طی تماسی تلفنی درباره پرونده روزنامه نگار مقتول سعودی، روابط دوجانبه و تحولات خاورمیانه رایزنی کردند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
رییس پلیس راه کشور از زائران خواست که به دلیل اشباع شدن ظرفیت این شهر از تردد وسایل نقلیه با خودرو وارد شهر مهران نشوند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
دومین نسخه از کشتی معروف و خاطره انگیز تایتانیک در حال ساخت است و گفته می شود اوایل سال 2022 راه اندازی می شود. بر خلاف تایتانیک RMS که در بلفاست ایرلند ساخته شد، این کشتی در پاریس ساخته می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
ساندار پیچای مدیرعامل شرکت گوگل در نامه ای داخلی خطاب به کارمندان خود مدعی شده که مشکل آزار و اذیت جنسی شرکت را حل کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه تحریم های آمریکا علیه ایران را غیرقانونی توصیف کرد و گفت که مسکو با وجود این تحریم ها به تجارت با ایران ادامه می دهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۵    
ساجد جاوید، وزیر کشور بریتانیا از پناهجویانی که برای ماندن در بریتانیا از دی ان ای آنها توسط اداره مهاجرت نمونه برداری شده پوزش خواست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۵    
فرمانده ناجا عبور 65 درصدی زائران عتبات عالیات از مرز مهران را نشانه سهولت و سرعت در اقدامات خروجی مرز مهران دانست و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۵    
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: همه قدرت نظام ما به دلیل وابستگی مردم است و این مهم صرفاً با شفافیت ادامه پیدا می کند. مشکلات را با مردم مطرح کنید و راستش را بگوئید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۵    
گرچه هنوز درصد افزایش حقوق کارکنان برای لایحه بودجه سال آینده نهایی و اعلام نشده است، ولی احتمالا این درصد افزایش تا 25 درصد خواهد بود.
  • ۱