سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۵:۳۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 16 آبان 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 آبان 1397 انتخاب 2 آبان 1397 انتخاب 3 آبان 1397 انتخاب 4 آبان 1397 انتخاب 5 آبان 1397 انتخاب 6 آبان 1397 انتخاب 7 آبان 1397 انتخاب 8 آبان 1397 انتخاب 9 آبان 1397 انتخاب 10 آبان 1397 انتخاب 11 آبان 1397 انتخاب 12 آبان 1397 انتخاب 13 آبان 1397 انتخاب 14 آبان 1397 انتخاب 15 آبان 1397 انتخاب 16 آبان 1397 انتخاب 17 آبان 1397 انتخاب 18 آبان 1397 انتخاب 19 آبان 1397 انتخاب 20 آبان 1397 انتخاب 21 آبان 1397 انتخاب 22 آبان 1397 انتخاب 23 آبان 1397 انتخاب 24 آبان 1397 انتخاب 25 آبان 1397 انتخاب 26 آبان 1397 انتخاب 27 آبان 1397 انتخاب 28 آبان 1397 انتخاب 29 آبان 1397 انتخاب 30 آبان 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۵    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در نامه ای به دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) با شکایت از تحریم های یکجانبه آمریکا، خواستار بررسی ویژه تاثیر این تحریم ها شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۵    
مدیران یک شرکت چینی کارمندانی را که نتوانسته بودند به اندازه کافی فروش داشته باشند، مجبور به نوشیدن ادرار و خوردن سوسک کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۰    
بی اشتهایی و درد شکمی، خستگی و کاهش وزن و احساس ضعف از علایم بعد از چربی کبد است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۰    
دعبل در کنار پیشوای خود امام رضا (ع) در وصف امام حسین (ع) و شهدای دشت نینوا چنین خواند: پس چگونه پیامبر را دوست دارند، در حالی که خویشاوندان او را کشته اند و وجود آن ها از کینه و نفرت، انباشته است.. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۰:۲۰    
در ادامه روند عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه ، وزیر حمل و نقل این رژیم که در سلطنت عمان به سر می برد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۵    
گروه شرکت های هواپیماسازی روسیه از آغاز ساخت بمب افکن دورپرواز راهبردی نسل جدید در این کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی به تمام شدن سواری گرفتن مجانی ترامپ از کنگره آمریکا اشاره کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
شاید این روزها بین خبرهای حوزه تغذیه دیده باشید که برخی توصیه می کنند سیر را ناشتا مصرف کنید. اما خواص مصرف سیر ناشتا شامل چه مواردی است؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
شرکت اپل اعلام کرد که آماده نبردی 7 میلیارد دلاری با کوالکام است و تمایلی به حل و فصل این دعوا با سازش ندارد. محور این درگیری ها در خصوص تراشه های کوالکام و قیمت خرید است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
در این فیلم ارتفاعات لرستان را پس از سه شبانه روز بارش برف می بینید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
در این فیلم تلاش کارکنان کاخ سفید برای گرفتن میکروفون از خبرنگار سی ان ان پس از امتناع وی از قطع طرح سوالی در خصوص پرونده دخالت روسیه در انتخابات2016 را می بینید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
باراک اوباما، با توجه به نتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا در توئیتر نوشت: تغییری که ما نیاز داریم، فقط با یک انتخابات امکان پذیر نیست، اما این یک آغاز بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
روزنامه گاردین در تحلیلی درباره نتایج انتخابات میاندوره ای آمریکا نوشت: کنترل دموکرات ها بر مجلس نمایندگان سدی در مقابل برنامه های دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور ایجاد خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
مسئول گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا، به صورت علنی از احتمال بالای بروز حادثه برای نفت کش های ایرانی سخن گفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
جف سشنز، وزیر دادگستری آمریکا، اعلام کرده است که به درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور، از مقام خود استعفا می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از صدر اعظم آلمان به دلیل تلاش برای تقویت امنیت این رژیم قدردانی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۰    
مراسم تشییع پیکر شهید سید نور خدا موسوی منفرد فردا ساعت 9 پنج شنبه برگزار می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
اخیرا یک اتفاق عجیب در بازسازی استادیوم آزادی رخ داد. کارگران برای تعمیر سکوی vip مجبور شدند یکی از دیوارها را بشکافند که بعد از شکافتن آن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
سید نور خدا موسوی منفرد شهید زنده ایران آسمانی شد وی که سالها روی تخت دراز کشیده و به آسمان خیره شده بود و حالا بعد از 10 سال پرکشید تا به جمع یاران شهیدش بپیوندد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۵    
ماکسول کایون یکی از وکلای شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه روز چهارشنبه گفت، دادگاه عالی شهر کادونا واقع در شمال نیجریه، با درخواست وکلا برای آزادی وی به قید کفالت مخالفت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۰    
سردار سلامی با بیان اینکه قدرت موشکی ، تنها قدرت جمهوری اسلامی ایران نیست تصریح کرد: اما (توان موشکی ایران) قدرتی است که دشمن از آن می ترسد و (این توان) دستگاه محاسباتی دشمن را تغییر می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۵    
ضرغامی با انتشار تصویری قدیمی از خود در کنار قبرستان شهدای جنگ اُحد، نوشت: آن جایی که منافع شخصی بر مصالح عمومی تقدم می یابد، جلو زدن از امام و عقب ماندن از او خسارت بار است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۰    
فرستاده اسبق سازمان ملل به یمن می گوید علت حمله ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن این بود که سران ریاض و ابوظبی از روند دمکراسی در یمن خشنود نبودند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۰    
سرانجام و پس از درخواست های فراوان کاربران، مسنجر فیسبوک به روزرسانی می شود و گزینه لغو ارسال برای کاربران فعال می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۵    
دونالد رئیس جمهور آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره در کاخ سفید کنفرانس خبری برگزار کرد و گفت: ما به آمار بزرگی دست یافتیم و از زمان کندی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۵    
فصل پاییز که از راه می رسد بسیاری از افراد نگران می شوند که دچار بیماری هایی مثل عفونت ریه نشوند. اما علائم عفونت ریه چیست؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۵    
رسانه های عراقی از گفت وگوی تلفنی نخست وزیر این کشور و صدر اعظم آلمان خبر دادند که طی این تماس عبدالمهدی از آلمان به دلیل درک موضع عراق در قبال تحریم های تحمیلی آمریکا علیه ایران تمجید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۰    
فرمانده عملیات سامراء ارتش عراق از متلاشی شدن یک شبکه تروریستی خطرناک در این شهر خبر داد و گفت: نیروهای فرماندهی عملیات سامراء با همکاری اداره اطلاعات و تروریسم عملیاتی منحصر به فرد علیه یک شبکه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۰    
مدال طلای المپیک لندن بعد از 6 سال توسط رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری به سعید محمدپور اهدا شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری 4 بر 2 مقابل تاهیتی، صعود خود به مرحله نیمه نهایی جام بین قاره ای را قطعی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۰    
ژاردیم ماه گذشته به خاطر کسب نتایج ضعیف با موناکو از مربیگری این تیم برکنار شد و تیری آنری، ستاره سابق آرسنال هدایت این تیم را برعهده گرفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۰    
میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان سنای آمریکا روز چهارشنبه در واکنش به نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۰    
ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص تبانی علیه سناتورهای رقیب و ترس و نگرانی از چیزی با خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۵    
برخی مطالب در شبکه های اجتماعی و رسانه ملی منتشر شده مبنی بر دریافت حقوق نجومی توسط برخی نمایندگان مجلس از وزارت نفت! شایسته است در اولین گام خود این آقایان و وزیر محترم نفت شفاف سازی نمایند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه کپی لینک
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۵    
رشیده طالب و الهان عمر، دو نامزد مسلمان حزب دموکرات موفق شدند از ایالت های میشیگان و مینسوتا به مجلس نمایندگان آمریکا راه یایند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۵    
عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن روز چهارشنبه در خصوص نقش آمریکا در جنگ یمن گفت: آمریکا در عملیات نظامی علیه مردم یمن نقشی اساسی و محوری دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : لینک کوتاه کپی لینک
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۰    
زهرا کارینشک کاندیدای دموکرات موفق شده به سنای ایالتی جورجیای امریکا راه پیدا کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۵    
دونالد رئیس جمهور آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره در کاخ سفید کنفرانس خبری برگزار کرد و گفت: ما به آمار بزرگی دست یافتیم و از زمان کندی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۵    
امام جمعه مشهد با بیان اینکه انحرافات از داخل ما می جوشد، اظهارکرد:امروز هم اگر ضربه هایی بر انقلاب وارد شود و انحرافاتی پیدا شود که ظلم به جریان ولایی باشد، از بیرون نظام نیست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۵    
ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که امیدوار است روسیه همچنان به اسرائیل اجازه دهد تا نیروهای ایرانی در سوریه را هدف قرار دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت گفت: مقاومت و ایستادگی ملت های مسلمان دوران نظام سلطه و شبکه صهیونیستی را فرومی ریزد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۵    
ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که امیدوار است روسیه همچنان به اسرائیل اجازه دهد تا نیروهای ایرانی در سوریه را هدف قرار دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۵    
دقایقی پیش، تعدادی از کانال های اصولگرا مدعی شدند که اینستاگرام فیلتر شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۰    
بنابر اعلام ایرج عرب، معاون باشگاه، در پی جلسات کاری انجام شده با مسئولان کنفدراسیون و پس از بازدیدها و دریافت گزارش ها، پاول لوزانوف نسبت به روند بهسازی ورزشگاه آزادی ابراز رضایت کرد .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۵    
هنوز نام شرکت هایی که می خواهند نفت از ایران وارد کنند اعلام نشده، اما شرکت 'جی ایکس تی جی نیپون' بزرگترین پالایش کننده نفت ژاپن می گوید که کار بررسی شرایط موجود را در ارتباط با معافیت از تحریم ها ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه افزود: ملت بزرگ ایران شایسته تکریم هستند اما متاسفانه کسانی در جهان هنوز با زبان تحریم و فشار با مردم ایران سخن می گویند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۵    
سهراب مرادی پس از رکورد شکنی و کسب سه مدال طلای دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: با همه وجود جنگیدم، برای مردم کشورم تلاش کردم و مدال هایم را به مردم ایران تقدیم می کنم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
این زمین لرزه در عمق 12 کیلومتری زمین و در موقعیت 27.50 شمالی و 58.61 شرقی و در فاصله 32 کیلومتری زهکلوت و 72 کیلومتری قلعه گنج ثبت شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۵    
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در صفحه توییتر خود با انتشار تصویری که ترامپ برای اعلام تحریم های بانکی و نفتی علیه ایران منتشر کرده بود نوشت: ما فقط انتظار داریم که آمریکا کشوری عادی باشد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۰    
انتشار خبر معافیت هشت کشور به ویژه ترکیه از اعمال تحریم های آمریکایی علیه ایران، موجب کاهش نرخ ارز های خارجی در بازار ترکیه شد، به طوری که از امروز هر دلار و یورو در صرافی های آنکارا به ترتیب 5 ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۰    
محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران گفت: رسول کشت پور یکی از 5 نامزد تصدی شهرداری تهران بازنشسته بوده و حکم بازنشستگی خود را ابطلال کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۵    
احساسات بیماران مبتلا به زوال عقل اغلب از سوی اطرافیان به سختی درک می شود و این بیماران برای بیان حالات خود زجر می کشند. اما به نظر می رسد یک بازی کامپیوتری این مشکل را حل کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۵    
روز گذشته شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که با نام شستا شناخته می شود، فهرستی تحت عنوان اسامی اعضای هیأت رییسه این شرکت منتشر کرد که با برخی ابهام ها روبرو شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون دلار از سرمایه های سرمایه گذاران خارجی طی ماه گذشته از بازار مالی عربستان خارج شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
زنده یاد دکتر شریعتی در کتاب "حسین وارث آدم" به زندگی امام حسن مجتبی(ع) نیز اشاره ای دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
رقابت دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان 2018 در عشق آباد ترکمنستان قهرمان شد و سهراب مرادی توانست ایران را صاحب سه مدال طلا کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
اعتیاد شغلی را می توان یکی از مشکلاتی دانست که به کام مدیران است و به ضرر کارمندان و خانواده های آنان. اما این مشکل چه نشانه هایی دارد و چرا خطرناک است؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
برونو لومر، وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه اعلام کرد که با اعمال دور جدید تحریم های ضدایرانی واشنگتن، اروپا اجازه نخواهد داد که آمریکا تبدیل به پاسبان تجاری جهان بدل گردد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
بهرام قاسمی گفت که در حال حاضر بسیاری از حاکمان ایالات متحده آمریکا از درد بزرگ ناآگاهی، خودشیفتگی و توهم مزمن و حاد در تنگنا و مشکل به سر می برند و به جای برگزیدن خاموشی با دروغ و نیرنگ تلاش دارند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا اعلام کرد که بارش باران در اکثر محورهای استان خراسان شمالی، محور هراز- محدوده امام زاده هاشم (ع) ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
هایکو ماس در توئیتی نوشت: شرط بندی بر روی تغییر سیاست های ترامپ یک توهم است. با این حال آمریکا مهمترین شریک ما خارج از اروپاست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس هلال احمر کرج گفت که با توجه به بارش برف در محدوده گچسر تا تونل کندوان جاده چالوس، مسافران شب سختی را گذراندند و ترافیک سنگینی را تجربه کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
سفیر آمریکا در سوریه در اظهاراتی متناقض با اظهارات مقامات آمریکایی ادعا کرد که خروج ترامپ از توافق هسته ای 2015 با ایران، تاثیر بدی بر روی رفتار این کشور گذاشته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
به دنبال ادامه صادرات نفتی ایران به کشورهای هند، چین و ژاپن، ارزش نفتی منطقه خاورمیانه (دبی و سلطنت عمان) کاهش چشمگیری داشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: مخالفان روحانی مسائل را بزرگ می کنند و دائم انتقادها و برخوردهای تندی انجام می دهند، خود اینها اگر امروز سرکار بیایند هیچ کاری نمی توانستند انجام دهند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۵    
نرم افزار شرکت NSO برای ردیابی جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست که ماه گذشته در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید، مورد استفاده قرار گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۵    
فرماندار صومعه سرا در خصوص جاری شدن سیل در برخی از مناطق این شهرستان از مسدود بودن محور فرعی پیربازار به ضیابر خبر داد و گفت که تا ساعات دیگر این محور بازگشایی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۰    
دونالد ترامپ در پیامی که در توئیتر منتشر کرد نوشت: آنهایی که با من در این انتخابات میان دوره ای باور نکردنی همکاری کردند، سیاست ها و اصول خاصی را حفظ کردند، به خوبی عمل کردند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۵    
انتخابات میان دوره ای آمریکا شب پیش برگزار شد. نتیجه همانطور بود که انتظارش می رفت. دموکرات ها برای اولین بار از سال 2010 به این سو کنترل مجلس نمایندگان را در دست می گیرند و جمهوریخواهان همچنان کنترل ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو طی حکمی محمد درخشان را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون منصوب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل سامسونگ نگرانی هایی جدی در خصوص آینده هوش مصنوعی دارد. به نظر می رسد این نگرانی ها از زمانی تشدید شده که خبر انتقال اطلاعات روی DNA انسان منتشر شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۰    
یکی از مشکلات رایج در فصل سرما چگونگی خشک کردن لباس های نم دار است. در هوای گرم اغلب بند رخت ها و رخت آویزها میزبان لباس ها می شوند اما خشک کردن لباس ها در خانه کمی دشوار تر است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت که مأموران پلیس با استفاده از علائم هشداردهنده سعی در توقف خودرو داشتند اما راننده به سمت فلکه اول تهرانپارس حرکت کرده و با حرکات نامتعارف باعث به خطر افتادن جان شهروندان و ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۰    
باوجود شایعاتی مبنی بر اینکه کسی تمایل به میزبانی مکانیزم تجارت با ایران را به دلیل ترس از تحریم های آمریکا ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی کمیسیون اروپا اعلام کرد که تلاش ها برای راه اندازی سازوکاری به منظور تسهیل تجارت با تهران علی رغم تهدیدهای واشنگتن بالا گرفته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی کارگروه اکران اعلام کرد که مصوب شده است که سهم فیلمهای که سالن آنها در زمان برگزاری مسابقه به پخش مسابقه فوتبال اختصاص پیدا کرده است به تهیه کنندگان و پخش کنندگان از طرف سینماداران پرداخت شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۱    
به گفته تمامی کشورهایی که در آن زمان در این مذاکرات حضور داشتند، این توافق بزرگ ترین دستاورد دیپلماسی در دوره خود بوده است که این امکان را داده تا موضوعی که می توانسته در جامعه جهانی به عنوان یک ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۰    
با توجه به برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در روز شنبه، تمامی اردوها و بازی هایی که در رشته های مختلف قرار بوده در این مجموعه برگزار شود تعطیل شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۵    
رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که اقداماتی را برای رهگیری و خنثی سازی تروریست هایی به کار برده اند که قصد داشتند در جریان بازهای جام جهانی 2018 از پهپادها استفاه کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۰    
نظرسنجی ها و بررسی های جدید نشان می دهد سعودی ها از نحوه پوشش خبری واشنگتن پست در خصوص کشتار روزنامه نگار عربستانی؛ جمال خاشقچی ناراضی هستند و در نتیجه منافع جف بیزوس در خاورمیانه را هدف گرفته اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۵    
وقتی نام سرطان به گوشمان می خورد اغلب دچار اضطراب و احساسات منفی می شویم. یکی از سرطان های شایع این روزها، سرطان روده بزرگ است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۵    
فدراسیون فوتبال ایران که سابقه یک بار تعلیق شدن توسط فیفا بعد از جام جهانی 2006 آلمان را دارد، به خاطر بازنشسته بودن رئیس خود در آستانه روزهای پرتنش تازه ای قرار گرفته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۵    
برنی سندرز که در انتخابات سه شنبه برای سومین بار از ایالت ورمونت به سنای آمریکا راه یافت، در سخنرانی پیروزی خود رئیس جمهور آمریکا را یک دروغگوی بالفطره خواند و گفت که مردم آمریکا با وی مقابله خواهند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۰    
یکی از سخنگوهای کمیسیون اروپا گفت که این بدنه اجرایی اتحادیه اروپا، از تصمیم سوئیفت برای تعلیق دسترسی برخی بانک های ایران متاسف است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۰    
انتظار می رود صادرات نفت ایران افزایش یافته و با صدور معافیت واشنگتن به شماری از کشورها، خریداران بزرگ نفت ایران، خریدشان را از ماه آینده افزایش دهند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۵    
ژایر بولسونارو هفته گذشته از قصد این کشور برای انتقال سفارتش از تل آویو به قدس خبر داد. اما اکنون رئیس جمهور بزریل از صحبت خود عقب نشنینی کرد و در اولین سفر خود به برزیلیا پایتخت برزیل اعلام کرد هنوز ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۵    
صفیه وزیر که 27 سال دارد، توانست چند ماه پیش در انتخابات مقدماتی ایالتی، رقیب خود را که برای چهار دوره در مجلس ایالتی نیوهمپشایر نمایندگی کرده بود، شکست بدهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۰    
نتایج انتخابات آمریکا، نشان از پیروزی قاطع دموکرات ها در مجلس نمایندگان دارد. همچنین سنا به صورت نسبی در کنترل جمهوری خواهان باقی مانده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۵    
سایت "د هیل" گزارش داد که میلیاردر روسی خریدار عمارت دونالد ترامپ درسال 2008در فلوریدا، روز گذشته با دستور بازرس مولر در ارتباط با فساد در موناکو فرانسه بازداشت شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۰    
قرار است تا دو روز آینده نشست صلح مسکو با مشارکت شماری از کشورهای منطقه از جمله اعضای شورای عالی صلح افغانستان در روسیه برگزار شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۰    
نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره نشان می دهد که دموکرات ها مسیر خود را برای بازگشت به قدرت در دولت فدرال هموار کرده اند و دوره قانونگذاری یکدست و یکپارچه برای ترامپ و جمهوری خواهان به سر آمده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۰    
دمیتری پسکوف سخنگوی دولت روسیه گفت که نتیجه انتخابات میان دوره آمریکا روابط دوجانبه را پیچیده تر نمی کند و هیچ چشم انداز روشنی برای عادی شدن مسکو و واشنگتن وجود ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۵    
رسانه های اسراییل از سخنان جنجال برانگیز ولی عهد عربستان در جریان نشست بی سابقه با هیأت مسیحیان حامی رژیم صهیونیستی در ریاض خبر دادند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۵    
پلیس دانمارک اعلام کرد که اقدام این افراد، قوانین دانمارک را نقض کرده و آن ها جریمه شده یا تا دو سال حبس خواهند شد. این سه نفر از اعضای گروهک الاهوازیه هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۵    
میدل ایست آی، در گزارشی نوشت: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از بن سلمان دفاع می کند، زیرا او "رکن عربی" معامله قرنی است که دونالد ترامپ و نتانیاهو در تلاش برای دستیابی به آن هستند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۰    
انتخابات میان دوره ای آمریکا با دستاوردهای چشمگیری برای زنان و اقلیت ها همراه بوده است. برای نخستین بار یک آمریکایی ایرانی تبار به مجلس نمایندگان راه یافت و یک همجنس گرا نیز برای اولین بار در آمریکا ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۰    
وزیر خارجه دانمارک روز سه نبه در توییتی اعلام کرد که با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا بر سر نقشه غیر قابل قبول ترور ایران در خاک دانمارک صحبت کرده است ...
  • ۱