سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۹:۴۶Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 20 آبان 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 آبان 1397 انتخاب 2 آبان 1397 انتخاب 3 آبان 1397 انتخاب 4 آبان 1397 انتخاب 5 آبان 1397 انتخاب 6 آبان 1397 انتخاب 7 آبان 1397 انتخاب 8 آبان 1397 انتخاب 9 آبان 1397 انتخاب 10 آبان 1397 انتخاب 11 آبان 1397 انتخاب 12 آبان 1397 انتخاب 13 آبان 1397 انتخاب 14 آبان 1397 انتخاب 15 آبان 1397 انتخاب 16 آبان 1397 انتخاب 17 آبان 1397 انتخاب 18 آبان 1397 انتخاب 19 آبان 1397 انتخاب 20 آبان 1397 انتخاب 21 آبان 1397 انتخاب 22 آبان 1397 انتخاب 23 آبان 1397 انتخاب 24 آبان 1397 انتخاب 25 آبان 1397 انتخاب 26 آبان 1397 انتخاب 27 آبان 1397 انتخاب 28 آبان 1397 انتخاب 29 آبان 1397 انتخاب 30 آبان 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۵    
قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افت شدید دو درصدی روبرو شده است. نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که افزایش تدریجی نرخ بهره همچنان در دستور کار خواهد بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۰    
وزیر اقتصاد در بخش دیگری از برنامه نگاه یک سیما با اشاره تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور در خصوص اصلاح نظام بانکی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۵    
امروز بانک های عامل قیمت دلار را 12 هزار و 508 تومان و 6 ریال، قیمت یورو را 14 هزار و 163 تومان و 2 ریال و قیمت پوند انگلیس را 16 هزار و 174 تومان و 3 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۰    
هر نوع صدمه جسمی یا روحی که از طرف خانواده یا افراد دیگر به کودک وارد شود، کودک آزاری نام دارد، بنابراین طیف گسترده ای از آزارهای جسمی، رفتارهای پرخاشگرانه، کتک زدن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۵    
رابرت دنبرو بازیگر 75 ساله هالیوود در گفتگویی کوتاه با گاردین درباره مسائل گوناگونی از سینما و تلویزیون گرفته تا مرگ صحبت کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخش دیگری از این گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه در شرایط فعلی، افزایش مالیات ها توجیهی ندارد و بهتر است درباره کاهش آن مطالعه شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۵    
در عین حال، اگر عملکرد و رفتار ما به گونه ای باشد که مردم احساس یکپارچگی با دولت و حکومت داشته باشند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۵    
در این نمایشگاه که ویترینی از توانمندی شرکت های گروه خودروسازی سایپا در حوزه قطعات و زنجیره تامین خودرو است، شرکت های گروه علاوه بر عرضه محصولات خود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۵    
نژادهای شتر های بومی کشور روزانه حدود دو تا سه لیتر شیر می دهند اما نژادهایی در جهان وجود دارد می توانند تا 15 لیتر شیر در روز بدهند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری فلسطینی معا از ترور یکی از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۵    
معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه ناوگان هوایی کشور متاثر از تحریم ها است گفت: شرکت فرودگاه ها در دوره ای که بحث برجام برقرار بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۰    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات با تکرار ادعاها علیه ایران، از تحریم های واشنگتن علیه تهران اعلام حمایت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۵    
سفیر فرانسه در سازمان ملل متحد از تاثیر گذاشتن تحریم های آمریکا بر بخش دارویی ایران خبر داد و در این زمینه مدعی شد: واقعیت این است که بانک ها بابت تحریم ها بسیار وحشت کرده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۷    
رامبد جوان در صفحه شخصی خود از زمان پخش برنامه خندوانه و قاچ در شبکه نسیم خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۵    
شارژر بی سیم و جدید ZENS با کارکردهای فوق العاده خود می تواند به سرعت انواع گوشی و ساعت را همزمان شارژ کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص جرم امنیتی یکی از کارکنان وزارت امور خارجه که امروز توسط سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد، گفت: این خبر موضوع تازه ای نیست و فرد مورد نظر در سال 94 بازداشت شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۵    
انار از جمله میوه های جذاب فصل پاییز است. آب این میوه و دانه های آن برای بسیاری از افراد در زمره علاقه مندی های مهم محسوب می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۰    
تیم ملی پرورش اندام ایران با کسب 8 طلا، یک نقره، دو برنز و دو عنوان قهرمان قهرمانان (اورالی) در پیکارهای جهانی اسپانیا، قهرمان شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه گزارش اقدامات انجام شده در روند امداد، اسکان موقت و بازسازی واحدهای زلزله زده استان کرمانشاه بسیار دلگرم کننده است، گفت: کمک به زلزله زدگان کرمانشاه یک کار ملی بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۵    
دو ترمینال قطار بزرگ مسکو به نام های کیفسکی و بلاروسکی پس از تهدید تلفنی افراد ناشناس مبنی بر بمب گذاری در آن تخلیه شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۰    
واشنگتن پست امروز یکشنبه در گزارشی نوشت: 30 مقام عالی رتبه دولت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در نامه ای به مسئولیت خود در مداخله واشنگتن به جنگ داخلی یمن اذعان کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۵    
نرخ یورو در بازار ثانویه امروز(یکشنبه، 20 آبان) با کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته به 8922 تومان رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۵    
تنها خصوصی شدن می تواند تمایل به افزایش کیفیت را در خودروسازان ایجاد کند چرا که در شرایط فعلی فضای رقابتی بین خودروسازان وجود ندارد و مردم مجبور به خرید خودرو های داخلی هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۰    
حجت الاسلام علی عباسی به عنوان رئیس جدید جامعه المصطفی العالمیه انتخاب شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا از حضور در مجمع صلح پاریس خودداری کرد در حالی که بسیاری از سران جهان با حضور در این مجمع حمایت خود را از چندجانبه گرایی در جهان اعلام کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۵    
کنسول دستی آتاری Retroیکی از جدیدترین محصولات گروه آتاری است که می تواند برای بچه های دهه 1980 بسیار خاطره انگیز و جذاب باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۰    
در سالروز زلزله سنگین و تلخ کرمانشاه، جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس بنیاد مسکن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۰    
تظاهرات گسترده ای مقابل کنسولگری سعودی در استانبول در اعتراض به ادامه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۰    
سرماخوردگی و پاییز ارتباط نزدیک با یکدیگر دارند و چندان جای تعجب نیست که در فصل پاییز دچار سرماخوردگی شوید. اما سرماخوردگی انواع مختلفی دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۰    
کمتر از یک هفته از اتهام اتریش به روسیه مبنی بر دستگیری سرهنگ بازنشسته این کشور به دلیل جاسوسی برای مسکو در طول سه دهه نمی گذرد که رسانه ها از فعالیت یک جاسوس دیگر روسها در اتریش خبر می دهند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۵    
زیگمار گابریل، وزیر امورخارجه پیشین آلمان که به تهران سفر کرده است، در دیدار با رضا اردکانیان، وزیر نیرو گفت: روابط اقتصادی کنونی، مطابق میل آلمان نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۰    
نخست وزیر اسرائیل که در پاریس حضور دارد با انتقاد از مدافعان برجام گفت، حامیان توافق هسته ای با ایران اینک نیز در حال توافق با این کشورند همچنین ایران خواستار نابودی اسرائیل است و حتی اغلب از حماس ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۰    
صادرات ایران در هفت ماه سال جاری به 5 کشور 19 میلیارد دلار بوده که برای اولین بار در سال جاری کشور عراق با پس زدن چین، میزبان 12 میلیون تن کالای ایرانی به ارزش 6 میلیارد دلار بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۵    
وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد این کشور قصد دارد از ماه دسامبر روزانه 500 هزار بشکه از صادرات نفت خام خود را کاهش دهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۰    
ماه های محرم و صفر به پایان رسید و نوبت اجراهای موسیقی شد. برخی خوانندگان از تورهای کنسرت شان در اروپا و آمریکا برگشتند و حالا نوبت به داخلی ها رسیده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۰    
حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در پاریس برای شرکت در مراسم سالگرد پایان یافتن جنگ جهانی اول، با تظاهرات مردم فرانسه در پایتخت این کشور همراه شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۵    
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با اعلام اینکه استان تهران در شرایط کنونی حدود 42 شهر را در خود جای داده است، افزود: همچنین این استان حدود 30 روستا با جمعیت بالای 5 هزار نفر دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هدف اصلی صنعت هوانوردی ترکیه در عدم فروش سوخت، تقویت ایرلاین های خودشان و کنار زدن شرکت های هواپیمایی ایران است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۵    
نشان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران از سوی رضا داوری اردکانی رییس این فرهنگستان به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اعطا شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۰    
روزنامه میرر به استناد آراء منتشر شده در توییتر یک روزنامه نگار فرانسوی، به طور غیر رسمی اسامی نامزدهای اصلی توپ طلای سال 2018 را اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اختلاف نظر پذیرفته است اما باید در چارچوب قانون اساسی باشد گفت: این شورا نظر خود را تحمیل نمی کند، بلکه قانون را اعمال می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۰    
نخست وزیر اسراییل در خصوص دیدار با پوتین گفت: دیدار و رایزنی من با پوتین خوب و مختصر بود؛ می توانم بگویم که دیدار مذکور خیلی مهم بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: موضوع انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف می شود .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۵    
سیاستمداران عراقی نزدیک به ایران از اجرای پیشنهاد قطر حمایت کرده و می گویند: پیش از این، زمانی که دوحه در معرض محاصره عربستان قرار گرفت، تهران با ارسال مواد غذایی به قطر، در کنار آن ایستاد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۰    
اردوغان گفت: تلاش ترکیه برای عضویت کامل در اتحادیه اروپا، به عنوان مهم ترین پروژه صلح تاریخ این قاره ادامه دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۵    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز یکشنبه در حالی که در لفافه به رئیس جمهوری آمریکا طعنه زد، خواستار برقراری صلح جهانی و همکاری بین کشورها شد و گفت که نباید شاهد تداوم جنگ های بیشتری در سراسر جهان باشیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۰    
700 هزار بشکه نفت خام به ارزش کلی 6 هزار و 500 میلیارد ریال عصر یکشنبه در دومین مرحله عرضه نفت در بورس انرژی به سه خریدار فروخته شد و نرخ هر بشکه 64 دلار و 97 سنت داد و ستد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۰    
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم بارش ها از ورود یک سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و اعلام داشت هوای پایتخت سردتر خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۰    
نخست وزیر عراق با سرطان خواندن گروهک داعش، گفت که باید این غده کاملا از بین برود و تفکر تکفیر همچنان وجود دارد و برای از بین بردن این تکفر باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۵    
معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران گفت: ایران مقام دهم حوادث دنیا را دارد و ما هر از چند گاهی شاهد حوادثی مانند سیل، زلزله و... در کشور هستیم که خسارات جانی و مالی وارد می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۵    
در صورت تصویب طرح جامع پذیرش و آموزش وکالت، پذیرفته شدگان آزمون وکالت دوره سربازی خود را در واحد معاضدت قضایی محاکم و یا ادارت حقوقی دولتی سپری خواهند کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۶    
مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم با بیان اینکه در شش ماه اول سال تحصیلی ارز دانشجویی با نرخ 4200 تومان اختصاص پیدا کرد گفت که در این راستا به هر دانشجو در هر ماه هزار دلار و در طی شش ماه 6 هزار دلار ارز ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۰    
طبق اعلام هواشناسی امروز برای استانهای بوشهر، نیمه جنوبی فارس، غرب هرمزگان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۵    
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره وزیر کشور خبر از خداحافظی 14 استاندار از وزارت کشور را داد. البته باید به این موضوع هم توجه کرد که اغلب استانداران دولت یازدهم و دوازدهم از طیف اصولگرا بودند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهوری جدید عراق روز یکشنبه گفت که بغداد به مذاکرات خود درباره تحریم های ایران با آمریکا ادامه می دهد و ایالات متحده باید شرایط ویژه کشورش در این ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۵    
دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که پوتین در پاریس دیداری کوتاه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا داشته است.سخنگوی کرملین این دیدار را مثبت ارزیابی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۵    
گروهی از هکرها و مجرمان سایبری موفق شدند به بیش از 700 هزار وب سایت و پلت فرم استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نفوذ یابند و بیت کوین به سرقت ببرند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۰    
"دمیتری پسکوف" سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاریس گفت وگو کردند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۰    
در حمله عصر یکشنبه سارقان مسلح به یک طلافروشی در خیابان استقلال شهر گتوند، طلافروش به قتل رسید. سارقان پس از درگیری از محل متواری شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۶    
سایمن مک دونالد، فرستاده ترزا می، نخست وزیر انگلیس با ملک سلمان، پادشاه عربستان در ریاض دیدار و درباره روابط دوجانبه با او صحبت کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۶    
پلیس استرالیا از دستگیری یک زن در ارتباط با پیدا شدن سوزن در توت فرنگی هایی خبر داده که در ماه سپتامبر در این کشور به فروش رفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
درپی بروز جنجال در اتفاقات دیدار تیم های شهرداری ارومیه و پیام خراسان، فردا دوشنبه فدراسیون والیبال و کمیته انضباطی این اتفاقات را بررسی و رای خود را در مورد این حواشی اعلام خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
ورم کردن پاها ناگهان رخ نمی دهد و اغلب به مرور ایجاد می شود، بر همین اساس بسیاری از افرادی که دچار ورم پا می شوند توسط دیگران و اطرافیان خود متوجه این مشکل می شوند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
قاضی پرونده ملیکا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اظهارات قاتل قانع کننده بود یا نه، سری به نشانه قانع کننده نبودن تکان داد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
سرانجام پس از مدت ها چند روز پیش جانشین ایلان ماسک یعنی رابین دنهلم معرفی شد. رابین دنهلم به عنوان یک زن موفق وارد تسلا می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
یک منبع آگاه در قوه قضاییه گفت که پرویز کاظمی، وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت احمدی نژاد دو روز پیش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت و به بازداشتگاه اوین منتقل شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
بسیاری از والدین یک دغدغه مشترک دارند و آن هم این است که با فرزند حسود خود چه برخوردی داشته باشند. این موضوع به طور اخص برای افرادی که فرزندانشان در سنین دبستان و مهدکودکند مهم تر است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
آینه دوچرخه موسوم به RearViz یکی ازامن ترین محصولاتی است که اخیرا برای حمایت از دوچرخه سواران معرفی شده است. این آیینه جالب همیار دوچرخه سواران است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
دو قطبی کی روش - برانکو پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا و ارائه لیست جدید تیم ملی از سوی کی روش وارد فاز تازه ای شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۱    
دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که پوتین در پاریس دیداری کوتاه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا داشته است.سخنگوی کرملین این دیدار را مثبت ارزیابی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۵    
سفر رییس جمهور به دلیل پیش بینی های هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی در هفته جاری، در آینده نزدیک برگزار خواهد شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی نامه آیت الله یزدی به حضرت آیت الله شبیری زنجانی را به جا و محترمانه توصیف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه (CFT) در جلسه یکشنبه هفته آینده این کمیسیون گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: مخالفت شورای نگهبان با لایحه سی اف تی و اعلام مغایرت آن با شرع و قانون اساسی متضمن حفظ منافع ملی و مسدود کردن راه های نفوذ است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
تیم ملی کاراته ایران در بخش کومیته تیمی با شکست ترکیه برای سومین بار متوالی قهرمان جهان شد. شاگردان شهرام هروی در فینال مسابقات قهرمانی کاراته جهان با نتیجه 3 بر 2 ترکیه را شکست دادند و برای سومین ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
محسن هاشمی در جلسه نوبت عصر امروز اعلام کرد که به دلیل انتخاب گزینه نهایی شهرداری تهران، جلسه روز سه شنبه به صورت فوق العاده برگزار می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با کشف جسد 14 قربانی دیگر در شمال کالیفرنیا و حومه به گفته مقامات محلی در روز شنبه 19 آبان (10 نوامبر) شمار قربانیان به دستکم 25 نفر افزایش پیدا کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
روسیاالیوم با اشاره به دست دادن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ در مراسم ویژه یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در پاریس فرانسه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
محمد بن حمد الرومهی، وزیر نفت عمان در پاسخ به پرسشی درباره ضرورت کاهش تولید نفت گفت: بسیاری از ما در این نقطه نظر سهیم هستیم و این کاهش ممکن است به 500 هزار بشکه یا یک میلیون بشکه در روز بالغ شود اما ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا که حاضر به همراهی سایر سران ورهبران کشورها و رئیس جمهوری فرانسه با استفاده از اتوبوس برای رفتن به محل برگزاری مراسم یکصدمین سال پایان جنگ جهانی اول نشده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۱    
برای اینکه بتوانیم از زاکانی که پزشک هم هستند ، بپذیریم که چه کسانی در خط امام هستند و چه کسانی در مقابل هستند، واجب است که ایشان ثابت کند صلاحیت علمی چنین نقشی را دارد. نقشِ تعیین کننده خط امام .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۶    
علی مطهری (نائب رئیس مجلس) در یادداشتی، از بدعت جدید شورای نگهبان در روند قانونگذاری انتقاد کرد و از مجلس خواست زیر بار این قانون گریزی نرود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
علی عسگری رئیس صدا و سیما در مورد اینکه می گویند صدا و سیما افت کرده است گفت که در حال حاضر صدا و سیما بالای 80 درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که فضای مجازی 20 درصد از ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
رییس شورای شهر تهران در جلسه نوبت عصر شورای شهر که به ارائه برنامه های نامزدهای شهرداری تهران اختصاص دارد، گفت که نامه انصراف آقای رسول کشت پور ساعت 8:45 صبح به دست من رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت که کمیته مدیریت مصرف سوخت درخصوص افزایش قیمت بنزین تصمیمی نگرفته و در حدی که مردم بنزین نیاز داشته باشند بدون اینکه بخواهیم مبلغ بیشتر از جیب آنها برداریم به هر ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
زیگمار گابریل وزیر خارجه سابق آلمان و هیأت همراه که به تهران سفر کرده اند، با حضور در محل وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف دیدار و گفت وگو کردند.سفیر آلمان در تهران نیز در این دیدار حضور داشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
سران اصلاحات که پشت پرده رای گیری های شورا هستند، از اعضای حزب اتحاد که همزمان عضو شورا هستند خواسته اند با رای دادن به چهره های فیک مانع رای آوری چهره های دیگر شوند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۰    
مراسم صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول با حضور شماری از رهبران جهان در محل مقبره سرباز گمنام در پاریس برگزار شد. این مراسم زیر باران شدید در پاریس برگزار شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۰    
محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه گفت: اخیراً فردی با جعل عنوان خودش را داماد من معرفی کرده و در یکی از روستاهای همدان ساختمانی را در یک زمین ساخته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۵    
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که برای آوردن ارز صادرکنندگان غیرنفتی به چرخه اقتصاد تمهیداتی اندیشیده شده است که به زودی اعلام می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۵    
همچنین سقف عمومی تراکنش های انتقال وجه شتابی و غیرشتابی برای پایانه کارت خوان شعبه ای برای هر فقره کارت در هر شبانه روز 150 میلیون ریال تعیین شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۵    
در ساعت 3 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر 40 محور سبزوار به نیشابور واژگون شد. در این حادثه 12 نفر مصدوم شدند و یک تن نیز جان خود را از دست داد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۵    
شرکت های اوبر و لیفت اتفاق نظر دارند که باید قوانینی سرسختانه برای کنترل رفتارهای رانندگان خود تدوین کنند. قوانینی که مانع از ارسال ویدیوهای مسافران می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۱    
فاویسم را می توان شاخه از کم خونی تلقی کرد که اغلب با علائم شدید آلرژیک بروز پیدا می کند. اما نگران نباشید. فاویسم را می توان با رعایت چند اصل ساده، به سهولت کنترل کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۵    
رئیس انجمن علمی حقوق پزشکی ایران گفت: جراحی های نوظهور زیبایی مثل تغییر رنگ چشم،شکل گوش جزو عمل های جراحی مشروع تلقی نمی شود و براساس قانون مجازات اسلامی غیرقانونی و قابل تعقیب کیفری است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
اژه ای سخنگوی قوه قضاییه گفت که دو قاضی که گزارش آنها رسیده بود درخواست تعلیق شد و پرونده آنها به دادسرا رفت و یک مورد هم که قبلا محکوم شده بود و به تجدیدنظر رفت که حکمش قطعی شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
یک مقام آگاه در مجموعه دولت گفت که هر تصمیمی که برای بنزین اتخاذ شود، پیش از اجرا با مردم در میان گذاشته خواهد شد و اینگونه نخواهد بود که یکباره مردم با وضعی پیش بینی نشده مواجه شوند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم گرامیداشت یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول که در پاریس در حال برگزاری است شرکت کردند.
  • ۱