سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۸:۲۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 21 آبان 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 آبان 1397 انتخاب 2 آبان 1397 انتخاب 3 آبان 1397 انتخاب 4 آبان 1397 انتخاب 5 آبان 1397 انتخاب 6 آبان 1397 انتخاب 7 آبان 1397 انتخاب 8 آبان 1397 انتخاب 9 آبان 1397 انتخاب 10 آبان 1397 انتخاب 11 آبان 1397 انتخاب 12 آبان 1397 انتخاب 13 آبان 1397 انتخاب 14 آبان 1397 انتخاب 15 آبان 1397 انتخاب 16 آبان 1397 انتخاب 17 آبان 1397 انتخاب 18 آبان 1397 انتخاب 19 آبان 1397 انتخاب 20 آبان 1397 انتخاب 21 آبان 1397 انتخاب 22 آبان 1397 انتخاب 23 آبان 1397 انتخاب 24 آبان 1397 انتخاب 25 آبان 1397 انتخاب 26 آبان 1397 انتخاب 27 آبان 1397 انتخاب 28 آبان 1397 انتخاب 29 آبان 1397 انتخاب 30 آبان 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۰    
دژپسند زمان برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور ایران و برزیل را اواخر ماه مارس میلادی پیشنهاد کرد که مورد پذیرش رئیس کمیسیون روابط خارجی و دفاع ملی برزیل قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۰    
خانه ستارگان هالیوود در آتش سوخت. شما هم حتماً خبر آتش سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیای آمریکا را شنیده اید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون مدیرعامل بانک ملت با ارسال نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۰    
این شرکت پس از ارزیابی و شناسایی نقاط قابل بهبود و همچنین نیازسنجی از مشتریان در صدد است، تنوع اقلام آپشن مورد نیاز مشتریان را افزایش داده و رضایت آنان را بیش از پیش فراهم آورد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در 4 ماه نخست امسال 34 طرح صنعتی با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان های مختلف کشورمان به بهره برداری رسید. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۵    
ظریف: آنهایی که هزاران میلیارد پولشویی می کنند حتما آنقدر توان مالی دارندکه ده ها میلیارد هزینه فضاسازی کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۵    
بیشترین میزان رشد در این ماه مربوط به منطقه 5 با رشدی معادل 104.8 درصد نسبت به شهریورماه بوده و کمترین میزان افزایش مربوط به منطقه 12 با 40.1 درصد است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۱۰    
ظریف در توئیت خود نوشت: [مایک پمپئو] با گستاخی و تهدید به جنایت علیه بشریت، شهروندان عادی ایرانی را هدف قرار می دهد؛ بعد به رسانه ها بخاطر اینکه سخنانش را نقل کرده اند، حمله می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۲۵    
وزیر کشور با بیان اینکه فضای کلی جامعه درخصوص دغدغه ها و نگرانی های موجود، خوب است؛ گفت: این موضوع به دو دلیل است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۵    
استنلی مارتین لیبر معروف به استن لی نویسنده و تهیه کننده هالیوود که اغلب او را به عنوان خالق شخصیت های محبوب کتاب های مصور شرکت مارول می شناسند، روز دوشنبه در سن 95 سالگی درگذشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۰    
وزیر خارجه فرانسه از جامعه جهانی خواست برای توقف جنگ در یمن که شاهد وحشیانه ترین تجاوزات رژیم سعودی و امارات به این کشور به ویژه الحدیده است، فشار وارد کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۵۵    
عادل فردوسی پور اعتقاد دارد با هیچ متر و معیاری غیبت کارلوس کی روش در فینال لیگ قهرمانان آسیا قابل قبول نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۵    
دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور حسابرسی از کشف بیش از 5 هزار حساب جعلی دارای فعالیت در زمینه پولشویی و انتقال غیرقانونی پول به خارج از کشور خبر داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۰    
'سید عمار حکیم' رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار سفیر اتحادیه اروپا در این کشور ضمن اشاره به تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران، بر موضع ثابت خود در مردود دانستن چنین سیاست هایی تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس سازمان سینمایی تا 26 آبان ماه تعیین خواهد شد و اگر به نتیجه قطعی نرسیم احتمال دارد که سرپرست معرفی کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۰    
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به نشانه اعتراض به مشکلاتی که برای تیم وجود دارد، در صفحات اینستاگرام خود پستی مشترک گذاشتند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۰    
امیر دریادار حسین خانزادی با تاکید بر بی اثر بودن تهدیدات دشمنان گفت هر چند ایران از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قربانی تحریم های گوناگون بوده که بیشترین آنها بر بخش دفاعی اعمال شده است اما ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ترور یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین و شهادت جمعی دیگر از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه، ضمن محکوم کردن این جنایات ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: شنبه 26 آبان پایان مهلت پیش بینی شده در قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران اظهار داشت: روزانه 130 تا 150 تن گوشت گوسفندی منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم 29 هزار تومان در فروشگاههای زنجیره ای و میادین میوه و تره بار عرضه می شود که ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی آبادان گفت : دو جوان امروز در آبادان بر اثر تیراندازی افراد ناشناش، به قتل رسیدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۰    
جان بولتون ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید با مقام های امارات دیدار و با آنها درباره مسائل مختلف از جمله ایران رایزنی کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۵    
نتایج تجزیه و تحلیل مستقل آزمایشگاه شیمیایی و تحلیلی روسیه دروغ بودن اتهامات علیه دولت سوریه مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی را ثابت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۵    
در حالی که روابط قطر و عربستان همچنان بحرانی است، نخست وزیر مامور تشکیل دولت لبنان عکس جنجال برانگیزی از خود در کنار شیخ تمیم امیر قطر منتشر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۵    
فیسبوک برای برخی از کاربران در سواحل شرقی ایالات متحده قابل دسترسی نیست. این موضوع که ابتدا یک اشکال فردی و مربوط به یک الی دو کاربر در نظر گرفته می شد به سرعت پخش شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۰    
تقریبا همه ما حداقل یکبار نام آرتروز را شنیده ایم. یک بیماری رایج که به علت تجزیه غضروف های موجود در مفاصل رخ می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۰    
ساعتی پس از آنکه وزیر نفت عربستان از لزوم کاهش تولید نفت برای پیشگیری از ایجاد مازاد عرضه سخن گفت، ترامپ به صحنه آمد و ضمن نام آوردن از سعودی ها، گفت که قیمت ها باید باز هم پایین تر بیاید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۵    
سازمان عفو بین الملل روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که جایزه معتبر سفیر وجدان را از آنگ سان سوچی رهبر معنوی میانمار پس گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ درباره نظارت استصوابی گفت:از این واژه بیاییم بیرون وقتی که این واژه را می گذاریم وسط مانند آن مترسکی می شود که همه می ترسند و نمی رویم بازکنیم ببینیم که نظارت استصوابی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۵    
روسیه ادعای فنلاند مبنی بر ایجاد اختلال در سیگنال های سامانه موقعیت یاب (جی پی اس) این کشور در زمان برگزاری مانور نظامی ناتو در نروژ را رد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۰    
همه جهان شاهد تحرکات عربستان سعودی در منطقه از جمله محاصره قطر، بمباران یمن، بازداشت نخست وزیر لبنان و ارتکاب جنایات علیه جمال خاشقچی روزنامه نگار مطرح سعودی بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۵    
سنسور کنترل خواب نوزاد موسوم به Sleepytroll یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژیست که برای حمایت از والدینی که اخیرا صاحب فرزند شده اند طراحی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۰    
همه جهان شاهد تحرکات عربستان سعودی در منطقه از جمله محاصره قطر، بمباران یمن، بازداشت نخست وزیر لبنان و ارتکاب جنایات علیه جمال خاشقچی روزنامه نگار مطرح سعودی بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۵    
5 جوان در شب شهادت امام رضا (ع) به وسیله چاقو به دو طلبه نیشابوری حمله کردند. این طلبه های مصدوم در مورد نحوه پیگیری نیروی اظهار کرد گفت: پلیس در صحنه حاضر شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۵    
پوسیدگی دندانها از شایع ترین اختلالات و بیماری های دهان و دندان محسوب می شود. متاسفانه بسیاری از افراد با رفتارهای غلط خود زمینه را برای پوسیدگی دندان های خود فراهم می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۵    
بحرین در ادامه صدور محکومیت ها علیه فعالان مدنی و سیاسی، چهار شهروند خود را به اعدام و سه تن دیگر را به حبس ابد محکوم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۵    
منابع خبری به نقل از سیگال مندلکر، یکی از مقام های وزارت خزانه داری آمریکا از قطع ارتباط بانک مرکزی ایران با پیام رسان مالی سوئیفت خبر داده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۵    
هواپیمای کیش ایر به مقصد تهران که به علت نقص فنی از نیمه راه به فرودگاه مبدا بازگشته بود پس از رفع نقص مجددا آماده پرواز شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۰    
روابط عمومی بانک مرکزی: با توجه به انتشار خبری در خصوص قطع خدمات سوئیفت در برخی بانک های کشور، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۰    
معاون اول قوه قضاییه درباره نشست امروز مسئولان عالی قضایی گفت: ریاست محترم قوه قضاییه در این جلسه باز به همه قضات تاکید کردند که همه کسانی که می توانند و ضرورتی ندارد که در زندان باشند از مجازات های ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۰    
دبیر کل ائتلاف ناتو گفت: ناتو قصدی برای مستقر کردن موشک های هسته ای جدید در اروپا ندارد. اما ما در جایگاه یک ائتلاف به امنیت و ایمنی تمامی متحدانمان متعهد هستیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۰    
قم - یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه هر چه آلودگی در میان جوانان بیشتر باشد راه رسیدن به اهداف دشمنان بازتر می شود، گفت: مصرف مواد مخدر از نظر شرعی یکی از محرمات مسلم است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۵    
یونکر با اعلام اینکه باید اطمینان کسب کنیم که ارزش های اتحادیه اروپا به خطر نمی افتد، بر لزوم توافق های تجاری بین واشنگتن و این اتحادیه تاکید کرد و افزود: موافق روابط ترنس آتلانتیک هستم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۵    
رادیو بین المللی فرانسه در گزارشی با اشاره به بازگشت تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران، تاکید کرد که تهران به راحتی قادر است این تحریم ها را دور زده و آنها را بی اثر کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۰    
درپی انتشار شایعاتی در خصوص تغییر رییس بنیاد مستضعفان و حدسهای بی پایه نسبت به حضور افراد مختلف به عنوان ریاست این نهاد، یک مقام آگاه هرگونه تغییر در این بنیاد را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۵    
مجسمه برنزی کریستف کلمب، روز شنبه 10 نوامبر در راستای طرح جایگزینی روز کلمب با روز بومیان آمریکا به صورت رسمی از گراند پارک لس آنجلس برچیده شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۵    
حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره اینکه کدام یک از گزینه های شهرداری تهران می توانند در شرایط فعلی برای تهران کارآمدتر باشند ، می گوید: هر دو، برنامه های خوبی دارند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۵    
این پرواز به شماره 97054 قرار بود طبق برنامه ساعت 16:30 امروز انجام شود، اما با یک ساعت و 45 دقیقه تاخیر ساعت 18 فرودگاه کیش را به مقصد تهران ترک کرد و دقایقی پس از پرواز ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۰    
ظریف در توئیترش نوشت: وزیر پامپئو آن قدر وقاحت دارد که تهدید می کند با صدمه زدن به مردم عادی ایران، جرم علیه بشریت مرتکب می شود؛ بعد، به رسانه ها بابت انعکاس سخنان خودش حمله می کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۵    
طبق اعلام رسانه های اسرائیلی شامگاه دوشنبه بیش از 100 راکت و خمپاره از غزه به سمت شهرک های سدیروت ، نتیفوت و حوف اشکلون در نزدیکی غزه شلیک شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۰    
داعش مسئولیت حمله ای را برعهده گرفت که یک مکان نزدیک به تظاهرات اعتراض آمیز علیه حملات طالبان به یک اقلیت شیعی را هدف قرار داده بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۵    
عربستان قصد دارد از پروژه هایپرلوپ خود تحت هر شرایطی رونمایی کند. درواقع عربستان برای این پروژه سناریویی جدید دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۰    
لیمو شیرین از محبوب ترین میوه های پاییزی است. درواقع لیمو شیرین طرفدارانی پر شمار دارد. گرچه لیمو شیرین را بسیری به علت خواص و ویتامین هایش دوست دارند، اما لیمو شیرین واقعا خوش طعم است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۵    
آژانس، در سیزدهمین گزارش پایبندی ایران تأیید کرده تهران سقف میزان ذخایر اورانیوم را به نحو مشخص شده در برجام رعایت کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۵    
طبق اعلام رسانه های اسرائیلی شامگاه دوشنبه بیش از 100 راکت و خمپاره از غزه به سمت شهرک های سدیروت ، نتیفوت و حوف اشکلون در نزدیکی غزه شلیک شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۵    
محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت که شکایت ایران از اعمال محدودیت ها و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه حمل و نقل دریایی، هفته آینده تقدیم سازمان بین المللی دریانوردی در لندن می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۵    
طبق اعلام رسانه های اسرائیلی شامگاه دوشنبه بیش از 100 راکت و خمپاره از غزه به سمت شهرک های سدیروت ، نتیفوت و حوف اشکلون در نزدیکی غزه شلیک شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۵    
استانداران آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز می توانیم تجهیزات موردنیاز چرخه دفاع ازجمله سامانه پدافند هوایی و انواع پهباد را بسازیم که همه این ها در فشار تحریم ها و با ابتکار و خلاقیت بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۵    
دومین تمرین تیم ملی عصر امروز (دوشنبه) زیر بارش شدید باران در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال برگزار شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۰    
در اقتصاد کشور متغیر اصلی نرخ ارز است و با تغییر این نرخ، قیمت محصولات تحت تاثیر قرار می گیرد و افزایش 2 تا 3 برابری قیمت ارز در کشور عاملی شده که سرمایه در گردش شرکت های تولیدی دچار چالش شود علاوه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۵    
علی بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت که پیشنهاد اختصاص ماهانه 30 لیتر بنزین به هر ایرانی مطرح شده که افراد می توانند مازاد بنزین خود را از طریق استارت آپ ها تا 5 هزار تومان به فروش برسانند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
مرکز مطالعات بین المللی و راهبردی مستقر در واشنگتن در گزارش خود آورده است که با وجود مذاکرات آمریکا و کره شمالی برای خلع سلاح کامل هسته ای در برخی از سایت ها فعالیت هایی برای حفظ و توسعه زیر ساخت ها ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
افشانی، شهردار تهران با بیان اینکه من با شادی فراوان از مسئولیتم در شهرداری خداحافظی می کنم، گفت: مبنای من قانون است اما اعضای شورای به اصرار درخواست کردند که تا روز پایان استعفا ندهم و بر سر عهد خود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
طبق اعلام پلیس با شروع بارش باران در تهران طی دو روز گذشته افزایش 30 درصدی تصادفات خسارتی در مقایسه با سایر روزها مشاهده شده است.رانندگان در چنین شرایطی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
همچنان عربستان سعودی در حال واردات اسلحه از خارج است و در طول 5 سال گذشته، که سعودیها وارد رقابت با کشور همسایه خود، ایران، شده و جنگ یمن را آغاز کرده اند، این روند سرعت یافته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
پلیس راه با اعلام خبر بارش پراکنده برف در محدوده کندوان در جاده کرج-چالوس از لغزنده بودن این محور خبر داد و اعلام کرد که با توجه به بارش برف و احتمال سقوط بهمن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
بانک مرکزی ایران تازه ترین گزارش آماری بخش پولی و بانکی ایران را منتشر کرده است که بر اساس این گزارش ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
محققان در ساحل غربی ایرلند و در عمق 321 کیلومتری آب مکانی را کشف کرده اند که نوع خاصی از کوسه ها در آنجا تخم گذاری می کنند. این نقطه به مهد کودک کوسه ها مشهور شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
میرمحمد صادقی معاون قوانین مجلس گفت که مهلت به کارگیری بازنشستگان مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان 26 آبان 97 به پایان می رسد و از 27 آبان هیچ یک از مشمولان این قانون نباید در سمت های خود در ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
متهم به گرانفروشی 13 میلیاردی در زمینه گوشی های تلفن همراه مدعی شد که گوشی با هر قیمتی وارد شود باید با آن قیمتی که گمرک در سامانه خود درج کرده است اظهار شود و اگر کمتر درج شود گمرک مابه التفاوت را ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
برهم صالح در سفر به تهران علاوه بر دیدار با حسن روحانی همتای ایرانی با برخی مقامات بلند پایه کشورمان نیز دیدار خواهد کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
نقوی حسینی نماینده اصولگرای مجلس مدعی شده است: یک جاسوس همجنس گرا در قامت یک مجتهد برای ثبت نام در انتخابات خبرگان آمده بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۱    
مشکل بزرگ این است که تحریم ها به ندرت نتیجه می دهند. رابرت پیپ، مدیر پروژه امنیت و تهدیدات شیکاگو، در مطالعه صد سال تاریخ اعمال تحریم ها به این نتیجه رسید که 90 درصد مجازات هایی که به منظور اهداف ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۰    
رهبر کاتولیک های جهان در پیامی به مناسبت مراسم صدمین سالگرد پایان جنگ اول جهانی گفت: جنگ اول جهانی باید به عنوان هشداری جدی و برای رد فرهنگ جنگ در نظر گرفته شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۰    
سوئیفت نامی است که این روزها زیاد شنیده می شود. این نهاد نه بانک است و نه یک صندوق جهانی. با این وجود نقش تعیین کننده ای در مناسبات مالی دنیا دارد. در گزارش تی آر تی با این نهاد بیشتر آشنا می شویم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۰    
دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا پس از بازگشت از فرانسه و شرکت در مراسم سالروز پایان جنگ جهانی اول در توییتر خود نوشت: به تازگی از فرانسه برگشتم و دستاوردهای زیادی در ملاقات هایم با رهبران جهان داشتم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۰    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی خاطرنشان کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۰    
وزیر امورخارجه آمریکا در اظهاراتی بی شرمانه علیه ظریف با متهم کردن وی به دروغ پراکنی مدعی شد که آمریکا هرگز غذا و دارو را هدف تحریم های خود علیه ایران قرار نداده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۰    
جدید ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان توسط سایت کلاب ورلد رنکینگ اعلام شد. در این گزینش تیم پرسپولیس 3561 امتیاز گرفت و از رده 178 تا 169 یعنی 9 پله صعود کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۵    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در رابطه با تحریم های آمریکا گفت که آمریکا با برگرداندن تحریم ها در 13 مرداد و برگرداندن بخشی دیگر در 13 آبان و با تحریک کشورهای خارجی سعی در ملتهب کردن فضای ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت که عامل انتحاری پیاده بوده و زمانی که به محل بازرسی نیروهای امنیتی رسیده، مواد انفجاری همراهش را منفجر کرده است.در حمله انتحاری کابل 8 تن کشته و 20 تن زخمی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۶    
از ابتدای آذرماه سال جاری یعنی 8 روز دیگر، تعرفه مصرف آب شرب در تهران به مقدار ناچیزی حدود 1000 تا 2000 تومان در هر قبض، افزایش می یابد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۰    
عبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که بسته حمایت غذایی برای خانوار یک نفره فارغ از مستمری و یارانه ای که ماهانه دریافت می کند، 40 هزار تومان، برای خانوار دو نفره 80 هزار تومان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۰    
سوئیفت در بیانیه ای با اشاره به این که تعلیق بانک های ایرانی از دسترسی به این سیستم مالی "قابل تاسف" است، اعلام کرد که این اقدام را جهت ثبات و تمامیت سیستم مالی جهانی انجام داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۵    
رییس مجلس گفت که بعد از برجام پیشرفت هایی در همکاری های اقتصادی ایران و اروپا ایجاد شد اما رفتار ترامپ مشکلاتی ایجاد کرده و باید به این موضوع توجه شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۰    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت که سطح سلامت مشمولان برای رویارویی با مسائل مربوط به دوران سربازی در اولویت قرار دارد و وضعیت جسمی آنان توسط پزشکان معتمد و آموزش دیده سنجیده می شود و در صورت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۰    
شرکت بهداشتی و آرایشی لورآل از جدیدترین محصول خود که یک روبات آرایشگر است رونمایی کرد. این روبات هوشمند تمامی خدمات آرایشی را به سرعت انجام می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۰    
قارچ ناخن یک مشکل مزمن و شایع است که همه افراد از هر گروه سنی را درگیر می کند. گرچه با مراجعه به پزشک متخصص پوست و مو می توان قارچد ناخن را مهار کرد اما بی توجهی به قارچ ناخن تبعاتی بسیار منفی خواهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۰    
مشاور پیشین کلینتون ها اعلام کرد، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال 2020 بار دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۵    
پدربزرگ و مادربزرگ دونالد ترامپ اصالتا اهل آلمان هستند. آنها در امریکا با یکدیگر ازدواج کرده و یک بار هم به آلمان بازگشتند اما در نهایت به سمت آمریکا سوق داده شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۰    
خالد الفالح وزیر نفت عربستان گفت که طبق تحلیل های فنی و میزان ذخایر نفتی، برای توازن در بازار باید تولیدنفت، یک میلیون بشکه در روز کاهش یابد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۰    
اپل بالاترین رکورد فروش را در روز مجردهای چینی ها ثبت کرد و موفق شد با رقمی خیره کننده طی 24 ساعت رکوردگیری کند و این یعنی شکست سنگین برندهای چینی.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۰    
خرید عطر تقلبی یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای هر فردی رخ می دهد. به ویژه اگر این خرید به عنوان هدیه یا با قیمت گزاف انجام شده باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۵    
آیت الله آملی لاریجانی با تأکید بر ضرورت استفاده حداکثری قضات از مجازات جایگزین حبس و سایر تأسیسات قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۰    
در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: با توجه به پیش بینی بارش شدید باران گاهی با رعد و برق، در بعد از ظهر چهارشنبه (23 آبان ماه) در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۰    
تصاویری از پشت صحنه فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم را مشاهده می کنید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۰    
محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آخوندی با دولت اختلاف نظر جدی دارد، گفت که دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را به شورای شهر رسانده که ما با شهردار شدن آخوندی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۰    
سگ های وحشی آفریقایی یا گرگ های نقاشی شده نه گرگ هستند و نه آن طور که از اسم دیگرشان به ذهن می رسد، سگ. آن ها به موفق ترین شکارچیان آفریقا مشهور هستند.
  • ۱