جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۴:۴۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 1 آذر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 آذر 1397 انتخاب 2 آذر 1397 انتخاب 3 آذر 1397 انتخاب 4 آذر 1397 انتخاب 5 آذر 1397 انتخاب 6 آذر 1397 انتخاب 7 آذر 1397 انتخاب 8 آذر 1397 انتخاب 9 آذر 1397 انتخاب 10 آذر 1397 انتخاب 11 آذر 1397 انتخاب 12 آذر 1397 انتخاب 13 آذر 1397 انتخاب 14 آذر 1397 انتخاب 15 آذر 1397 انتخاب 16 آذر 1397 انتخاب 17 آذر 1397 انتخاب 18 آذر 1397 انتخاب 19 آذر 1397 انتخاب 20 آذر 1397 انتخاب 21 آذر 1397 انتخاب 22 آذر 1397 انتخاب 23 آذر 1397 انتخاب 24 آذر 1397 انتخاب 25 آذر 1397 انتخاب 26 آذر 1397 انتخاب 27 آذر 1397 انتخاب 28 آذر 1397 انتخاب 29 آذر 1397 انتخاب 30 آذر 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۵    
ترامپ ایران را حامی تروریسم می خواند و سپس می گوید که عربستان سعودی موافقت کرده میلیاردها دلار برای مبارزه با تروریسم رادیکال هزینه کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۵    
دیروز رسانه ها از قول حسن فتحی نوشتند که ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد منوط به تمایل بازیگران و نیز حضور تمام بازیگران و عوامل سریال است که درحال حاضر هرکدام از آنها درگیر کاری هستند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۰    
بعد از جمعه سیاه خرید می کنیم! این توییت بسیاری از کاربران است که به جمعه سیاه در ایران انتقاد کرده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۰    
یک مسؤل میراث فرهنگی از ثبت ملی آثار و صدای زنده یاد استاد سلیم موذن زاده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۰    
کارگروهی مشترک که در بین مجلسی ها به کارگروه مشورتی CFT شهره شده است درپی درگیری و بروز اختلافات در جلسه بعد از ظهر یکشنبه کمیسیون امنیت ملی با مسئولان مربوطه به پیشنهاد حشمت الله فلاحت پیشه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۰    
عزیزالله ساکی کشاورز ملایری و مجری طرح آبیاری نوین 51 هکتاری که با دستان وزیر جهاد کشاورزی و استاندار همدان افتتاح شد، محمود حجتی را وزیری لایق و متعهد در دولت تدبیر و امید دانست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
در حالی توزیع سود سهام عدالت حدود 6 میلیون نفر از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به مبلغ 175 هزار تومان آغاز شده است که بقیه مشمولان سهام عدالت امسال حدود 90 هزار تومان سود سهام عدالت می گیرند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۵    
استاندار خوزستان خبر داد که با پیگیریهای انجام شده 8میلیارد تومان بابت یک ماه از مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه شوش به حساب کارگران واریز شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۰    
سرمربی سپاهان به خبرورزشی گفت: زمین تمرین و ساختمان ندیده نیستیم که این همه سر ایران و ایرانی منت می گذارند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۰    
تنور رقابت های لیگ برتر در حالی داغ می شود که در یکی از بازی های مهم و حساس هفته تیم های پرطرفدار و مدعی از تهران و تبریز جنگی دیدنی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۰    
دو مؤسسه بین المللی اینترنشنال SOS و کنترل ریسک در ارزیابی خود برای سال 2019، ایران را جزو امن ترین کشورهای جهان برای گردشگران معرفی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۵    
سازمان بین المللی دریانوردی در لندن بدنبال بررسی سند پیشنهادی ایران علیه تحریم های آمریکا، قاطعانه از آمریکا و دیگر کشورهای عضو خواست که از اتخاذ هر گونه اقدامی که امنیت و ایمنی دریانوردی بین المللی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۵    
فنلاند در خصوص توقف صادرات تجهیزات نظامی به عربستان سعودی به دیگر کشور ها پیوست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۵    
ابراهیم کالین گفت آنکارا منتظر است اولین مجموعه از موشک های سامانه دفاع هوایی اس 400 را از روسیه دریافت کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۵    
ارتش یمن از شلیک پنج موشک بالستیک زلزال یک به مواضع نیروهای مزدور ائتلاف سعودی در جنوب عربستان سعودی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۵    
وزیر امور خارجه قطر که هم اکنون در ایتالیا به سر می برد، گفت که عربستان سعودی و امارات مخالف خواسته جامعه جهانی برای پایان دادن به محاصره قطر هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۰    
برغم سیاه نمایی آمریکا و متحدان شکست خورده اش درنشست روز پنجشنبه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی وین درباره فعالیت های هسته ای ایران ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۵    
همکاران حسین عرفانی دقیقا در نقطه ای که آخرین دیالوگ ها را گفته بود یعنی در میانه سریال "افسانه اوک نیو" که این روزها در حال پخش است تقدیری جالب توجه از او کرده اند که در این فیلم می بینید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه در نشست گفت وگوهای مدیترانه ای در رم گفت: همه مرا اهل تعامل و گفت وگو می شناسند؛ اما اگر پای انتخاب استقلال ایران و تعامل در میان باشد، حتماً برای استقلال ایران می ایستم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۰    
وزیر شهرک سازی اسرائیل گفت: حتی یک سانتیمتر از کرانه باختری را به فلسطینی ها نمی دهیم و در این سرزمین جایی برای دو ارتش وجود ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تولید 40 درصد برنج کشور در استان گفت: برنج استان پس از 40 سال به بازارهای اروپایی صادر شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۵    
شرکت گوگل برنامه ریزی کرده تا برنامه های تبلیغاتی 2019 را در اتحادیه اروپا تغییر دهد. این شرکت برای آن که هیچ بهانه ای دست اعضای اتحادیه ندهد تمامی تلاش خود را به کار بسته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۵    
محمد حکیم با اشاره به حجم مبادلات تجاری عراق با ایران گفت ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم تجارت خود با ایران را متوقف کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی دو هفته پس از آغاز دور تازه ای از تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه ایران گزارش داد ایران همچنان به مفاد توافق هسته ای (برجام) پایبند است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۵    
مصرف منظم سیر می تواند خواصی متعدد برای بدن داشته باشد. خواصی که یکی از آنها لاغری است.بنابراین شاید بهتر است کم کم سیر را به غذاهای خود بیفزایید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی قم از دستگیری 2 اخاذ مأمورنما در قم خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلفات در جنگ نرم افتخار نیست و تفاوت دفاع مقدس با جنگ امروز همین است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۰    
طی هفته جاری نرخ ارز روند نزولی به خود گرفت اما قیمت ها در بازار خودرو همچنان صعودی است. با توجه به افزایش نرخ ارز از ابتدای سال جاری ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۰    
وزیر خارجه امارات که کشورش جزو ائتلاف سعودی در حمله به یمن است، مدعی شد که دخالت های ایران در این کشور محاصره شده، دست یابی به راه حل را به تاخیر انداخته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۵    
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دومین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا می گوید محمد بن سلمان اساساً از جنایت متنفر است و اگر جمال خاشقچی تکه تکه شده، تقصیر دنیا است که جای بدی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۰    
ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان از ورود سامانه بارشی به خوزستان خبر داد و از مسئولان خواست تا عادی شدن وضعیت جوی در شهرستان ها بمانند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۰    
بازار خودروهای الکتریکی روز به روز پررونق تر می شود و بر همین اساس نیز پیشبینی می شود که طی سالهای آینده شاهد تغییراتی چشمگیر در اقتصادهای وابسته به خودرو باشیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۰    
سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان، روز پنجشنبه از بازداشت سه عضو یک شبکه بین المللی تامین مالی تروریست های داعش در سوریه، خبر داد .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: هواپیماهای ائتلاف آمریکایی در بمباران مناطق مختلف سوریه از بمب فسفری استفاده می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
سرطان رحم را می توان از تلخ ترین بیماری ها برای هر زنی دانست اما می توان این بیماری را با برخی علائم سریعتر تشخیص داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۵    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: در صورت عدم جبران وضعیت موجود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۰    
سردبیر ارشد روزنامه آمریکایی در اعتراض به مواضع رئیس جمهور این کشور درباره قتل جمال خاشقچی و ادامه حمایت هایش از ریاض، در یادداشتی انتقادی، مواضع دونالد ترامپ را حاوی پیغامی خطرناک توصیف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه گفت: چنانچه مردم ایران احساس کنند سایر شرکای برجام نمی خواهند یا نمی توانند منافع آنها را تامین کنند، نظر مردم برای ما محور تصمیم گیری خواهد بود و ما انتخاب های مختلفی خواهیم داشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۵    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در نخستین روز چهارمین کنفرانس بازنگری کنوانسیون سلاح های شیمیایی تاکید کرد که ایران بزرگترین قربانی سلاح های شیمیایی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۰    
ورزشگاه های قطر برای جام جهانی 2022 در حال آماده سازی هستند و تنها یک استادیوم کامل شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۵    
دولت دانمارک به دلیل اوضاع یمن و قتل جمال خاشقجی، صادرات سلاح به عربستان را به حالت تعلیق درآورد. پرونده قتل جمال خاشقجی و جنگ یمن علت اتخاذ این تصمیم اعلام شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۰    
جبهه شمالی یعنی لبنان و سوریه، محور تمرکز استراتژیک آمریکا و اسرائیل هستند، از این رو، عجیب نیست که در شرایط کنونی صحبت از وجود پیشنهاد روسیه در مورد رفع جزئی تحریمها از تهران ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۵    
دولت فرانسه 18 نفر را که در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سیاست های آل سعود دخیل بودند را به این کشور ممنوع الورود کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۰    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهاجمان ظهر امروز (پنجشنبه) به بخشداری جالق شهرستان سراوان قاچاقچیان سوخت ایرانی و پاکستانی بوده و مردم خود منطقه در این حادثه هیچ نقشی نداشته ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۵    
'کارلوس گون' فرانسوی رییس شرکت خودروسازی نیسان به دنبال یک رشته از رسوایی های مالی، امروز پنجشنبه با رای قاطع هیات مدیره رسما از مقامش برکنار شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۰    
پنج روز بعد از انتشار خبرها درباره تلاش واشنگتن برای اتهام زنی به ایران درباره نقض کنوانسیون منع جنگ افزارهای شیمیایی ،نماینده آمریکا امروز پنجشنبه به تهران در این باره اتهام زده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۵    
جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در حالی به حملات خود علیه یمن ادامه می دهند که یونیسف اعلام کرد که بیش از 8 میلیون کودک یمنی در اثر جنگ از دسترسی به آب آشامیدنی محروم هستند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۰    
در طول تاریخ بانوان دانشمند بسیاری داشته ایم که با دستاوردهای خود کمک بزرگی به بشریت جهان کرده اند اما دستاودهای آنها در سایه نام و شهرت همسر و برادر دانشمندشان دیده نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
فرمانده سپاه گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس خط شکن بودیم امروز نیز باید در مقابل تمام تهدیدات و فشارهای جنگ فرهنگی،سیاسی و اقتصادی ایستادگی کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۰    
قیمت دلار در صرافی ها امروز همچنان در کانال 12 هزار تومان است و به گفته فعالان بازار دارندگان ارز خانگی دیگر تمایلی به نگهداری ارز ندارند، بنابراین تعداد فروشندگان نسبت به خریداران افزایش یافته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از مرگ دختری 9 ساله که به تقلید از شخصیت فیلم سینمایی خودش را حلق آویز کرده بود خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۰    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه صدور قرار موقت دادگاه لاهه به نفع ایران را برگ برنده ای در برابر آمریکا توصیف کرد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۵    
محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در مورد سرانجام صدور حکم حناچی از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار تهران، گفت: هنوز موضوع فیصله نیافته ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۰    
یکی از مقامات نفتی هند اعلام کرد که شرکت ملی نفت هند قصد دارد طی توافق سالانه 2018 و 2019 با ایران محدودیت حجم واردات را حذف کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۰    
فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی حکمی مهدی میر اشرفی را به سمت معاون وزیر و رییس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۰    
کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رسیدگی به مطالبات کارگران، پرداخت یک ماه از حقوق معوق کارگران نیشکر ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۵    
هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد که با فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه تا صبح دوشنبه در استان تهران در بعضی از ساعات بخصوص ساعات شب باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و مه پیش بینی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۵    
مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در توییتر خود نوشت: طرح خط مشی اداره و نظارت بر صداوسیما مصوب کمیسیون فرهنگی روز سه شنبه چاپ و بین نمایندگان مجلس توزیع شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۵    
سیدعباس صالحی گفت که شرایطی که در حوزه کاغذ داریم مشابه دیگر کالاهای اساسی است ولی نمی خواهیم بگوییم که مشکل نداریم اما حداقل از بحران در شرایط عادی خارج شده و در آینده هم این بحران را نخواهیم داشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۰    
فرمانده انتظامی انزلی با اشاره به کشف اجساد مشکوک پدر و کودک 7 ساله در انزلی، گفت که پلیس آگاهی شهرستان انزلی و پزشکی قانونی در حال بررسی و تحقیق درباره علت مرگ این دو نفر هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۵    
وینفرد شفر در واکنش به گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما از این گروه هیجان زده هستیم. قطعا سخت ترین گروه لیگ قهرمانان را داریم اما به انجام دادن کار سخت و موفقیت در این شرایط عادت داریم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۰    
یحیی کمالی پور نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به طرح اصلاح قانون صدور چک گفت: در این قانون چک های متفاوتی مورد اشاره قرار گرفته ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری یونهاپ به نقل از وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که برای اولین بار بعد از سال ها مرزهای دو کره توسط جاده ای به یکدیگر متصل شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا گفت که هدف عربستان سعودی آن است که تاثیر ایران در خاورمیانه را محدود کند، که همین امر از ریاض شریکی مهم در زمینه امنیت ملی برای آمریکا می سازد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۵    
سازمان سیا به فایل صوتی در رابطه با تماس تلفنی دست یافته که در آن ولیعهد عربستان سعودی به برادرش دستور می دهد تا هرچه سریع تر جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی را ساکت کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین دیدار نمی کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۰    
مسؤولان اسرائیلی یک ماه طول کشید تا به قتل جمال خاشقجی، خبرنگار عربستانی کشته شده توسط ریاض واکنش نشان دهند. این سکوت طولانی نشان دهنده ناراحتی های پیش آمده در اسرائیل درباره این پرونده بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۵    
بینالی ایلدیریم رئیس پارلمان ترکیه در انتقاد از فشار های اقتصادی آمریکا علیه ایران، گفت که این اقدامات تاثیر منفی در وضعیت منطقه غرب آسیا دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی گردان های حزب الله تأکید کرد که بر مرزهای این کشور با سوریه مسلط شده اند و هر گونه حضور آمریکا در عراق را اشغالگری می داند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
برنامه جدید و مشترک اوبر با یک استارتاپ محلی ایالات متحده برای حمایت از کارمندان پر مشغله آغاز شد. برنامه ای که قرار است یک سرویس ویژه اشتراک گذاری رایگان اسکوتر برقی را به این کارمندان هدیه دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
در سفر امروز وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه به استان همدان، با حضور نمایندگان ملایر و نهاوند در مجلس شورای اسلامی، استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۰    
کتاب شدن نوشته میشل اوباما که در روز اول انتشار 750 هزار نسخه فروخته بود رقم فروش هفته اول خود را به یک میلیون و چهارصد هزار نسخه رساند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۰    
اتحادیه اروپا و انگلیس درباره پیش نویس توافقی که چارچوب روابط آنها در دنیای پسابرگزیت را مشخص می کند، به اشتراک نظر رسیدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۵    
فرهاد دژپسند با دستور تعیین ساز و کارهای کنترل تورم در شرایط تحریم موضوع مهار تورم را یکی از مهم ترین اولویت ها و دغدغه های دولت و وزارت اقتصاد در شرایط موجود خواند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۰    
سردار احمد ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: سلاح ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی است اما آنها از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۵    
اینستاگرام نیز به پیروی از سایر شبکه های اجتماعی اعلام کرده که قصد دارد طراحی صفحه پروفایل کاربران را به گونه ای طراحی کند که تعداد فالوورها اهمیت کمتری در آن داشته باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پاکسازی راه آب مزارع و باغات تا قبل از وقوع بارش، خودداری از انجام عملیات محلول پاشی و سم پاشی به دلیل بارش باران ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۵    
حتما تا به حال با واژه اشتهای کاذب برخورد کرده اید. مشکلی که باعث می شود برخی از افراد بیش از حد نیاز خوراکی بخورند و به عبارتی پرخوری کنند. اما درمان این مشکل چیست؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۰    
نرخ دلار و یورو در صرافی ها از جمله صرافی بانک ملی با کاهش همراه بوده و به این ترتیب این صرافی هر دلار آمریکا را با نرخ 12 هزار و 450 تومان می خرد و به قیمت 12 هزار و 500 تومان می فروشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۵    
محمد کشتی آرای عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش قیمت طلا در بازار امروز یکم آذر، گفت: هر مثقال طلا امروز با کاهش حدود 50 تا 60 هزار تومان نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 618 هزار تومان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۵    
محمد عجمی مدیر کل اتباع و مهاجرین خراسان رضوی گفت که ما در پی آن هستیم برای مهاجران نخبه تابعیت بگیریم اما قوانین تابعیت مربوط به گذشته است و در تلاش هستیم که بازنگری توسط مجلس در خصوص قوانین تابعیتی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۵    
تقویت همکاری های اقتصادی و فرهنگی بویژه در زمینه گردشگری، همکاری های علمی و ... نیز از دیگر محورهای گفتگو در دیدار میلانزی وزیر امور خارجه ایتالیا با ظریف بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۰    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره هم گروهی پرسپولیس با الاهلی عربستان و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۰    
جمیز ماتیس وزیر دفاع آمریکا گفت که ترکیه نگرانی های مشروعی درباره تهدیدهای تروریستی دارد و آمریکا هیچ یک از این نگرانی ها را نادیده نمی گیرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۰    
یک منبع امنیتی عراقی گفت، بمبی که در مسیر خودروی حامل دانش آموزان در مسیرشان به مدرسه ای در بخش الشوره واقع در 45 کیلومتری جنوب موصل مرکز استان نینوا کار گذاشته شده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۵    
فرید زکریا تحلیلگر مشهور آمریکایی درباره غیبت ترامپ در سه نشست مهم اقتصادی دنیا در آسیا و آفریقا تحلیل قابل تاملی ارائه کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۵    
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست، گفت که ما در این باره بسیار صریح بوده ایم. ما علیه کسانی که مسؤول این قتل هستند، اقدام می کنیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۰    
در این ویدیو، یک ناوهواپیمابر آمریکا در خلیج فارس به زبان فارسی از هواپیمای ایرانی درخواست حفظ فاصله می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۵    
ایلان ماسک مدیرعامل تسلا مدتی پیش در جریان ضبط یک پادکست مصاحبه روی آنتن زنده ماری جوانا مصرف کرد. این کار باعث شد به سرعت از سوی مخاطبان و مدیران تسلا مورد مواخذه قرار گیرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۵    
مالدیو در سال 2016 به همراه چند کشور حامی آل سعود روابط دیپلماتیک خود با تهران و بعد از قطع روابط کشور های عربی از جمله عربستان سعودی، بحرین، امارات و مصر با کشور قطر در سال 2017 ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۰    
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نامه ای به ریاست شورای حکام آژانس مجددا بر پایبندی ایران به تعهداتش ذیل توافق هسته ای، علی رغم خروج یک جانبه آمریکا، تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۰    
وزیر امور خارجه که به منظور شرکت در اجلاس سالانه گفت و گوهای خاورمیانه و مدیترانه ای به رم سفر کرده است، دقایقی پیش با همتای ایتالیایی خود در محل وزارت خارجه این کشور دیدار کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۵    
جان رابرتز، رئیس دیوان عالی آمریکا در یک اقدام نادر، علیه اظهارنظر رئیس جمهور این کشور درباره یک قاضی فدرال موضع گیری کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۵    
در دوران جنگ سرد، اتریش بی طرف بود و به خاطر نزدیکی با "دیوار آهنین" محل مناسبی برای جاسوسی بود. اتریش از معدود اعضای اتحادیه اروپاست که با روسیه رابطه دوستانه دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۰    
عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان با نیکولا دو ریویه مدیر سیاسی وزارت خارجه فرانسه دیدار و گفتگو کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۵    
کم کاری تیروئید علامت های نسبتا شاخصی مثل تورم و افزایش آب زیر بافت های بدن دارد و اغلب افراد مبتلا به این مشکل از اختلالات قلبی، مشکلات خواب و مسائل دیگر جسمانی و روانی رنج می برند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان همدان،عملیات اجرایی کارخانه تولید قند از چغندرقند در نهاوند توسط وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۰    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مسلمانان به روح آگاهی رسیدند و بیرق های جهاد در بلاد مختلف اسلامی به دوش کشیده شد و آرزوی دشمنان فروریخت و این داستان نشان دهنده وضعیتی است که در جهان اسلام حاکم است ...
  • ۱