پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 29 مرداد 1398 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 31 فروردین 1398 انتخاب 31 اردیبهشت 1398 انتخاب 31 خرداد 1398 انتخاب 31 تیر 1398 انتخاب 29 شهریور 1398 انتخاب 30 مهر 1398 انتخاب 30 آبان 1398 انتخاب 30 آذر 1398 انتخاب 30 دی 1398 انتخاب 30 بهمن 1398 انتخاب 29 اسفند 1398 انتخاب 1 مرداد 1398 انتخاب 2 مرداد 1398 انتخاب 3 مرداد 1398 انتخاب 4 مرداد 1398 انتخاب 5 مرداد 1398 انتخاب 6 مرداد 1398 انتخاب 7 مرداد 1398 انتخاب 8 مرداد 1398 انتخاب 9 مرداد 1398 انتخاب 10 مرداد 1398 انتخاب 11 مرداد 1398 انتخاب 12 مرداد 1398 انتخاب 13 مرداد 1398 انتخاب 14 مرداد 1398 انتخاب 15 مرداد 1398 انتخاب 16 مرداد 1398 انتخاب 17 مرداد 1398 انتخاب 18 مرداد 1398 انتخاب 19 مرداد 1398 انتخاب 20 مرداد 1398 انتخاب 21 مرداد 1398 انتخاب 22 مرداد 1398 انتخاب 23 مرداد 1398 انتخاب 24 مرداد 1398 انتخاب 25 مرداد 1398 انتخاب 26 مرداد 1398 انتخاب 27 مرداد 1398 انتخاب 28 مرداد 1398 انتخاب 29 مرداد 1398 انتخاب 30 مرداد 1398 انتخاب 31 مرداد 1398 
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۰    
پورکیانی در ادامه به محور سوم اقدامات اصلاحی خود در بیمه ایران هم پرداخت و گفت: در محور سوم با بازنگری رویه های کاری ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۵    
باید توجه داشته باشید که هزینه های اجاره وسیله حمل و بار در شرکت ها اسم و رسم دار خیلی بیشتر است. مثلا یکی از این شرکت ها تنها 190 هزار تومان برای اجاره سه ساعته نیسان در نظر می گیرند و به ازای هر ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۰    
تجربه گرفتگی عضله می تواند ناراحت کننده و آزاردهنده باشد؛ اما چه عواملی موجب ایجاد گرفتگی عضلات می شود؟ و آیا این گرفتگی می تواند نشان دهنده ی مشکلی در وضعیت سلامتی باشد؟
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۵    
کاهو از گروه سبزیجات پهن برگ است که دارای فواید بسیار موثری است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا گفت: واشنگتن تعدادی از نیروهای خود را از افغانستان خارج می کند، اما نیازمند حضور نظامی در این کشور است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۰    
کیهان نوشت: روز گذشته اسامی داوران سی و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان اعلام شد. اما نکته عجیب، قرار گرفتن نام لیلی رشیدی در بین داوران این جشنواره بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۰    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: جان سالیوان معاون وزیر امور خارجه آمریکا به زودی به عنوان سفیر جدید واشنگتن در روسیه معرفی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۵    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که آمریکا توانسته با اعمال تحریم های نفتی علیه ایران، سرمایه لازم برای ایجاد آنچه که "کمپین های تروریستی" خوانده شد را، از جمهوری اسلامی سلب کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۵    
گوشی گلکسی A50 سامسونگ به روزرسانی شد. این به روزرسانی باعث می شود الگوریتم شارژ باتری این محصول بهبود یافته و به عبارتی متحول شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۰    
مایک پمپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای سه شنبه گفت آزمایش های موشکی کره شمالی برای دولت آمریکا مایه نگرانی هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۵    
در سال 1938 ، یانگ کیونگجونگ یک سرباز کره ای در ارتش ژاپن استخدام شد و به جنگ علیه اتحاد جماهیر شوروی اعزام شد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۰    
ارتش پاکستان سه شنبه شب با اعلام حملات خمپاره ای مرزبانان هندی به خاک پاکستان و جان باختن 3 غیرنظامی این کشور، گفت: 6 نظامی هند نیز درپی اقدام تلافی جویانه نیروهای پاکستانی کشته شدند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۵    
بازیکنان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نسبت به کیفیت توپ های جدید لیگ فوتبال ایران اعتراض کردند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۰    
بر اساس برخی گزارش ها فیس بوک و توییتر به عنوان دو شبکه اجتماعی محبوب سعی کرده اند اکانت های منتسب به دولت چین را که اعتراضات هنگ کنگی ها را تحت الشعاع قرار داده بود از دسترس خارج کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با ارائه سندی از آرشیو امنیت ملی آمریکا، به اظهارات بی اساس یک دیپلمات بلندپایه آمریکایی درباره کودتای 28 مرداد واکنش نشان داد
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۰    
سازمان مبارزه با انحصارگری روسیه به دلیل آنچه صدای بیش از حد ضرب آهنگ برنامه خبری شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا این شبکه را سه هزار دلار جریمه کرد
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۱:۵۵    
تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه مسلمان باید اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم باشد، گفت: مسلمان اگر بغضی هم داشته باشد، باید نسبت به کفار و دشمنان اسلام باشد نه برادران و دوستان خود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۵    
یک زن در قزاقستان هر یک از فرزندان دوقلوی خود را با 11 هفته تاخیر به دنیا آورد. درواقع بین دوقلوهای وی فاصله زمانی قابل توجهی وجود داشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۰    
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب تمام محورهای شرق استان تهران سنگین و پر حجم و تردد به کندی در جریان است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۰    
دولت انگلیس در بیانیه ای روز سه شنبه از مقام های این کشور خواست از ماه آینده میلادی از حضور در بخش اعظم جلسات اتحادیه اروپا خودداری کنند
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۰    
یک مقام ارشد دولت آمریکا بعد از ناکامی واشنگتن در ادامه توقیف ابرنفتکش حامل نفت ایران مدعی شد که آمریکا حرکت آن را رصد می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۵    
رسانه های عراقی از وقوع آتش سوزی در یکی از پایگاه های هوایی این کشور واقع در استان صلاح الدین (مرکز) خبر داده اند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۵۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در اظهاراتی نخ نما و واهی مدعی شد که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ملقب به "سیا" نقشی در کودتای 28 مرداد نداشته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۵    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد و افزود: در روز جمعه محدودیت های ترافیکی برای کنترل تردد موج بازگشت ها اعمال خواهد شد
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۰    
چین به برنامه واشنگتن برای فروش جنگنده F-16V به تایوان به شدت واکنش نشان داد و اعلام کرد آمریکا فورا از این برنامه صرف نظر کند در غیر این صورت باید منتظر عواقب آن باشد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۰    
"بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه در دیدار با یک هیات روسی با یادآوری اینکه سوری ها عزم خود را برای آزادی سراسر خاک کشور خود جزم کرده اند، افزود که ترکیه از تروریست ها در ادلب حمایت نامحدود به عمل می آورد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۵    
وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه اقدام آمریکا در آزمایش یک موشک میان برد را نشان دهنده آن دانست که واشنگتن از قبل چنین موشکی را ساخته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۰    
مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد از نظر دولت متبوعش، ایران اساساً نباید اقدام به غنی سازی اورانیوم کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۰    
نیروهای امنیتی مصر در یورش به محل اختفای افراد مسلح در شمال شبه جزیره سیناء، 11 تن از آن را کشته و تجهیزات و تسلیحات آن ها را ضبط کردند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۵    
در پی انتشار تصاویری مبنی براینکه امکان ثبت نام زنان در اپلیکیشن دوچرخه های اشتراکی حذف شده است، علی پیرحسین لو در صفحه توییتر خود نوشت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۵    
حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نظام اسلامی سنگرهای کلیدی جهان که قلوب ملت ها است را فتح کرده و حرف آمریکایی ها این است انقلاب اسلامی مرگ تدریجی ما را رقم زده و اگر بماند ما قطعا ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۰    
نتانیاهو توافق تجمیع آراء میان میان احزاب خانه ما و حزب آبی و سفید در انتخابات آتی کنست را محکوم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۳۵    
آمریکا متاسف است که بار دیگر ضرورت پیدا کرده تا خواستار توجه دادگاه به اظهارات علنی مجدد توسط یک مسئول عالی رتبه دولت ایران شود که آشکارا می گوید ایران از کمک به آزادی گروگان های آمریکایی در لبنان ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۵    
در حالی که بحران نفت کش ها با حرکت نفت کش ایرانی در آبهای بین المللی و دوری از جبل الطارق تقریبا به پایان خود نزدیک شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۵    
منابع سوری اعلام کردند که همزمان با استقرار نیروهای ارتش سوریه در برخی مناطق شهر خان شیخون در حومه ادلب، تروریست ها از این شهر و نیز شهرک های شمالی حومه حماه بطور کامل عقب نشینی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۰    
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا گفت، به دولت یونان موضع قاطع خود را در خصوص نفتکش حامل نفت ایران که پس از رفع توقیف در جبل الطارق به سمت آ ب های این کشور در حرکت است، اعلام کرده ایم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با هیأتی روسی، بر ضرورت آزادسازی همه خاک سوریه از دست اشغالگران تأکید کرد و گفت که ترکیه از تروریست ها در ادلب حمایت نامحدود می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۵    
پاسدار مدافع وطن، شهید علی پیغامی خوشه مهر بناب در منطقه عملیاتی سردشت، ارتفاعات قندیل 2 در پاسداری از مناطق مرزی ایران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۵۰    
به دنبال افزایش اختلافات در کابینه ائتلافی رُم، نخست وزیر ایتالیا ضمن انتقاد از شدید از معاون خود اعلام کرد که از سمتش کناره گیری می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۰    
در پی هشدار گروه های فلسطینی به اسراییل درباره عواقب عدم پایبندی به اجرای توافق آتش بس قرار است فرستاده قطر روز پنجشنبه با کمک مالی جدید وارد غزه شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۰    
وزیر خارجه ترکیه درباره بمباران کاروان نظامی ترکیه در ادلب توسط ارتش سوریه گفت: پس از این حمله با روسیه در این خصوص ارتباط گرفتیم و اگر لازم باشد با سرگئی لاوروف ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۰    
منابع خبری امروز سه شنبه گزارش داده اند یک مرد مسلح در ریو دو ژانیرو برزیل تمام مسافران یک اتوبوس را گروگان گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) در ادامه دیدارهای خود با مقامات سوئد با آن لینده وزیر تجارت سوئد و مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور دیدار و گفت وگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۵    
سفر تیم ملی تیراندازی به مسابقات جهانی برزیل در تاریخ از پیش اعلام شده، لغو شد و مشخص نیست ملی پوشان چه زمانی عازم ریو می شوند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۰    
وقتی بوریس جانسون برای اولین بار به عنوان نخست وزیر به خانه شماره 10 داونینگ استریت پا گذاشت، همه اعضای تیمش با لباس های رسمی منتظر بودند که برایش دست بزنند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۰    
وزیر خارجه آمریکا که دولت کشورش به دلیل ناکام ماندن سیاست هایش در قبال ایران مورد انتقاد محافل رسانه ای و سیاسی این کشور قرار دارد در مصاحبه ای تصمیم برای خروج از برجام را خردمندانه توصیف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۵    
صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران دو روز پیش در نامه ای به محمد یزدی پاسخ انتقادهای او را داده و او را به توهین، مطالب خلاف واقع و دروغ گویی متهم کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۰    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل که به اوکراین سفر کرده است، با ولادیمیر زیلنسکی، رئیس جمهور این کشور دیدار کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه داشتن رهبران متوهم حق ملت آمریکا نیست، گفت: رفتارهای رئیس جمهور آمریکا به پرستیژ ملت آمریکا ضربه می زند وآنها را ملتی غیرقابل اعتماد معرفی می کند که این برای آنها خوب نیست.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۵    
در حالی که پرسپولیس قرار است روز پنجشنبه در هفته اول لیگ برتر به مصاف پارس جنوبی جم برود، برنامه این تیم برای برگزاری جشن رونمایی از پیراهن فصل جدید برگزار نخواهد شد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۵    
بازیکن تیم فوتبال شارلوا بلژیک با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال سپاهان ملحق شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۵    
با گذشت دو سال از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ایالات متحده، حواشی این انتخابات کماکان ادامه دارد. اخیرا و بر اساس پژوهش های یک روانشناس اهل سن دیه گو ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۰    
صبح امروز معاملات خودرو در بازار تهران همراه با افزایش 200 تاهزار تا 1 میلیون تومانی برخی خوردوها همراه شد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۰    
باشگاه های استقلال و پرسپولیس گرفتار دعواهای مدیریتی شده اند و هشدار حذف از آسیا را جدی نگرفته اند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۰    
وزیر خارجه روسیه گفت: ما به هرگونه هدف قرار دادن نظامیان روسیه در سویه پاسخ خواهیم داد. نظامیان روس در حال حاضر در ادلب هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۰    
وزارت امور خارجه چین با صدور بیانیه ای پرتاب آزمایشی یک موشک کروز زمین پایه توسط آمریکا را مخاطره آمیز خواند و اعلام کرد این اقدام واشنگتن باعث تقویت رقابت تسلیحاتی در دنیا می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ایران امروز بیش از هر زمان دیگری به مفاهیم برخاسته از غدیر، عشق، مهرورزی، همدلی و با هم بودن نیازمند است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۰    
امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با دارا بودن آخرین و به روزترین امکانات در برابر ایران اسلامی سرتعظیم فرود می آورند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۰    
اتحادیه اروپا به ترکیه هشدار داد که اقدام اخیرش در برکناری شهرداران سه شهر در جنوب شرق این کشور باعث زیر سوال رفتن موضوع احترام دولت آنکارا به نتایج انتخابات دموکراتیک این کشور می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۵    
بسیاری از کاربران گزارش کرده اند که دسترسی آن ها به حساب کاربری خود در گوگل با اخلال مواجه شده است که در این بین ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۰    
کیفیت خواب ، الگو و مدت زمان خواب ممکن است بین کشورهای مختلف متفاوت باشد ، اما یک چیز واضح است؛ مردم هنوز خواب کافی ندارند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۰    
یک کارشناس امور گروه های تندرو امروز اسامی و پست های رهبران برجسته ای که هنوز در کنار ابوبکر بغدادی باقی مانده اند، فاش کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری کشورمان ساعتی قبل در آلمان از ناحیه شانه تحت عمل جراحی قرار گرفته و این عمل موفقیت آمیز بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۰    
فعالان مراکش از دولت کشورشان خواستند درباره توییت دختر ترامپ مبنی بر اینکه "دولت مراکش قصد دارد اصلاحاتی در سیستم وراثتی خود ایجاد کند"، توضیح دهد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۵    
روسیه امروز اعلام کرد که آزمایش یک موشک کروز از سوی آمریکا مایه تاسف است و نشان می دهد که واشنگتن از مدت ها قبل در حال ایجاد آمادگی برای پایان دادن به پیمان منع موشک های هسته ای میان برد بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۰    
غلامحسین اسماعیلی درباره بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو گفت: مدیر عامل سابق ایران خودرو براساس گزارش هایی که ضابطین به مرجع قضایی داده بودند تحت تعقیب قرار گرفت و اقدامات اولیه دیشب انجام شد و تحت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۵    
پخش سریال گیله وا که قرار بود مدت ها قبل از شبکه سه پخش شود، از شبکه افق روی آنتن خواهد رفت. در ابتدا قرار بود این سریال از شنبه 18خرداد روی آنتن برود اما این اتفاق نیفتاد و به جای آن سریال گاندو روی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما حمله هوایی بی پروا به یک کاروان ترکیه ای را در سایه تداوم حملات در ادلب محکوم می کنیم و باید این اقدامات پایان یابند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۰    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل عمد همسر دومش به قصاص محکوم و با گذشت اولیای دم مرحوم میترا استاد مواجه شد، درباره علت اعتراض به حکم دادگاه به رغم گذشت اولیای دم، توضیح داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از اعلام تمایل خود برای خرید جزیره گرینلند واقع در آب های اقیانوس منجمد شمالی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۵    
پس از اینکه سامسونگ مجبور شد گوشی گلکسی فولد یا گوشی تاشو خود را برای مدتی نامعلوم از چرخه ورود به بازار خارج کند، هواوی تصمیم گرفت گوشی تاشو خود را به بازار عرضه کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۰    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با تاکید بر توقف ظلم و ستمی که به فلسطینی ها می شود، خواستار توقف حمایت مالی کنگره آمریکا از اسراییل شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۵    
ترافیک در محدوده کنترل آلودگی هوا و خارج از رینگ حلقه اول و دوم، بسیار کاهش و سرعت تردد ماشین ها افزایش یافته است. در تیرماه، محدوده طرح ترافیک و رینگ بیرونی آن 14 تا 35 درصد کاهش ترافیک داشته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه استفاده از کارتخوان توسط پزشکان یک قانون است، گفت: چرا پزشکان از شفافیت نگران هستند؛ این افراد نخبگان جامعه اند و باید به این موضوع کمک کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۰    
یک مادر آزارگر که پسر سالمش را به 13 عمل جراحی بیفایده کشانده بود به علت آزار فرزندش و سوءاستفاده از پزشکی متهم به دو دهه زندان شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۵    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که به استکهلم سفر کرده. پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با مارگوت والستروم وزیر خارجه سوئد دیدار و گفتگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۰    
در حالی که قرار است دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج شنبه هفته جاری بین تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس برگزار شود، اما به نظر می رسد این دیدار برگزار نخواهد شد!
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۵    
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه درباره بازداشت پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی و اینکه آیا پرونده وی برای رسیدگی به مجتمع ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی ارجاع شده است یا خیر گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی به ان. بی. سی نیوز گفت که اگر آمریکا و ایران وارد درگیری نظامی شوند ایران ابزارهای متعددی در اختیار دارد، از جمله جنگ نیابتی.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۵    
یک مقام دولت یونان می گوید آتن هنوز برای پهلوگیری یک نفتکش حامل نفت ایران در بنادر یونان، درخواست رسمی دریافت نکرده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۵    
بر اساس خبرهای تایید نشده گوشی های هواوی میت 30 و میت 30 پرو یک شارژ بی سیم اسپورت 25 واتی دریافت کرده اند، این سریعترین سرعت ممکن برای گوشی های هواوی است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مافیای قدرتمند خودرو اجازه نداده تاکنون هیچ تحقیق و تفحصی در مجلس در خصوص صنعت خودرو به نتیجه برسد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۵    
بر اساس آنچه تاکنون به پیگیری های واحد حقوقی سازمان تدارکات پزشکی اعلام شده، این موضوع مرتبط با خرید و واردات داروی گلوکانتیم می شود که دارویی مهم در درمان بیماری لیشمانیوز (سالک) است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۰    
پاکستان هند را متهم به استفاده از مساله آب به عنوان سلاح و راه انداختن "نسل پنجم جنگ" علیه این کشور با تداوم روند تیره تر شدن روابط دو طرف بر سر مساله کشمیر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت اله عباسی : لابلای خبرهای داغ دو سه روز اخیر خبری به چشم می خورد که "کاهش مخاطب در رسانه ملی ناشی از فعالیت فضای مجازی است" ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۵    
رئیس جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت: هیچ تهدید ناشی از آلودگی اتمی ناشی از حادثه اتمی در جریان یک آزمایش نظامی در شمال غرب روسیه وجود ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
رهبر جریان صدر عراق از سیاستمداران شیعه و سنی این کشور خواست به امام علی (ع) اقتدا کنند و در تصمیم گیری مستقل عمل کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
تمرین امروز (سه شنبه) استقلال در زمین چمن مجموعه انقلاب برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۵    
محسن بنگر درباره استقلالی بودن برخی بازیکنان پرسپولیس گفت: شنیده ام علیرضا بیرانوند و وحید امیری استقلالی بوده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۰    
پیونگ یانک، کره جنوبی را به خاطر برگزاری رزمایش های مشترک نظامی با آمریکا تهدید کرد و به این کشور هشدار داد منتظر عواقب آنچه اقدامات احمقانه خواند، باشد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۰    
امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه و شجاعانه در برابر امریکا ایستاد و نمی توان این امر را انکار کرد .
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۵    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: طی چند روز آینده سواحل جنوبی و شمالی کشور از جوی آرام و همراه با وزش باد ملایم است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۰    
وزارت خارجه آمریکا ممنوعیت سفر شهروندان این کشور به کره شمالی را برای یک سال دیگر تمدید و اعلام کرد سفر به این کشور برای آمریکایی ها همچنان خطرناک است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کشور از تداوم گرد و خاک در نوار شرقی کشور به ویژه زابل خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
مدیر اجرایی هنگ کنگ امروز (سه شنبه) گفت، امیدوار است که یک اعتراض ضد دولتی صلح آمیز در روزهای آتی، آغازی بر از سر گیری صلح و گفت وگو با معترضان صلح طلب باشد که مسیر برون رفت از ناآرامی در این دولتشهر ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهایی علیه فعالیت کشتی آدریان دریا به آزاد شدن آن واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۵    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، بعدازظهر امروز و فردا (29 و 30 مرداد) احتمال افزایش غلظت آلاینده ازن در تهران وجود دارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۰    
دیدار منچستریونایتد و ولورهمپتون در لیگ برتر انگلیس با تساوی خاتمه یافت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۵    
با وجود درخواست های مکرر رئیس جمهور آمریکا برای کاهش ارزش دلار، اسکناس سبز در معاملات روز سه شنبه به بالاترین سطح خود در سال جاری میلادی رسید تا کار برای آمریکا در ادامه جنگ تجاری با چین سخت تر شود.
  • ۱