چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 16 آبان 1398 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 31 فروردین 1398 انتخاب 31 اردیبهشت 1398 انتخاب 31 خرداد 1398 انتخاب 31 تیر 1398 انتخاب 31 مرداد 1398 انتخاب 29 شهریور 1398 انتخاب 30 مهر 1398 انتخاب 30 آذر 1398 انتخاب 30 دی 1398 انتخاب 30 بهمن 1398 انتخاب 29 اسفند 1398 انتخاب 1 آبان 1398 انتخاب 2 آبان 1398 انتخاب 3 آبان 1398 انتخاب 4 آبان 1398 انتخاب 5 آبان 1398 انتخاب 6 آبان 1398 انتخاب 7 آبان 1398 انتخاب 8 آبان 1398 انتخاب 9 آبان 1398 انتخاب 10 آبان 1398 انتخاب 11 آبان 1398 انتخاب 12 آبان 1398 انتخاب 13 آبان 1398 انتخاب 14 آبان 1398 انتخاب 15 آبان 1398 انتخاب 16 آبان 1398 انتخاب 17 آبان 1398 انتخاب 18 آبان 1398 انتخاب 19 آبان 1398 انتخاب 20 آبان 1398 انتخاب 21 آبان 1398 انتخاب 22 آبان 1398 انتخاب 23 آبان 1398 انتخاب 24 آبان 1398 انتخاب 25 آبان 1398 انتخاب 26 آبان 1398 انتخاب 27 آبان 1398 انتخاب 28 آبان 1398 انتخاب 29 آبان 1398 انتخاب 30 آبان 1398 
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو دراطلاعیه ای اعلام کرد : قطعات ایمنی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هرگز از تولیدات خودروهای تحویل فوری حذف نشده است و این ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۹:۰۰    
در دنیا هیچ چیزی به پای یک موی خوب، قوی و سالم نمی رسد و هیچ حسی به خوبی این حس که انگشتان خود را توی انبوه موهایتان فرو کرده و موهای بلند و سالمتان را شانه و نوازش کنید ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۵    
وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که کاهش تعهدات برجامی ایران، هیچ گونه تهدیدی برای نظام عدم اشاعه هسته ای نیست.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۵    
سرلشکر باقری گفت: دشمنان در روزهای اخیر، توطئه هایی را در لبنان و عراق ایجاد کردند تا از مطالبات به حق مردم سوء استفاده و موج سواری کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۵    
معاون دادستان قم اعلام کردکه پرونده قضایی نسبت به اظهارات حاشیه ساز یک جامعه شناس ، در دادستانی این استان تشکیل شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۰    
سازمان هواشناسی از بارش باران 2 روزه در 9 استان و جزایر خلیج فارس خبر داد و اعلام کرد: هفته آینده در شهرهای صنعتی نیمه شمالی غلظت آلاینده ها افزایش می یابد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی از فعال سازی رمز پویا خبر داد و گفت: بیش از 30 بانک، فعال سازی رمز پویا را شروع کرده اند، اما به دلیل هوشمند نبودن خیلی از موبایل ها ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۵    
تلگرافی از [رضا] فلاح از لندن راجع به مذاکراتش با مقامات کنسرسیوم نفت دایر به اضافه شدن تولید و ظرفیت تولید رسیده بود که به عرض رساندم. تولید سال آینده باید به 5 میلیون بشکه در روز برسد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۰    
بندگان همایون [شاه] به خیال این هستند چون کار دولت آراسته و پیراسته فرمودند تحصیل زبان آلمان بفرمایند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۰    
رئیس قوه قضائیه در همایش تخصصی دادستان های سراسر کشور به تبیین نقش های متعدد و متنوع دادستان در نظام قضائی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و بر ضرورت به هنگام شدن اطلاعات دادستان ها تأکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۰    
جنبش مردمی در لبنان در حالی وارد هفته چهارم خود شده که معترضان همچنان بر کنار رفتن طبقه سیاسی کنونی اصرار می ورزند و به تظاهرات در برابر نهادها و ادارات دولتی ادامه می دهند
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۵    
یک روزنامه آمریکایی مدعی شده ایران در نامه ای به سازمان بین المللی دریانوردی این سازمان را از حمله به 3 نفت کش خود ظرف 6 ماه گذشته مطلع کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که رئیس پارلمان لبنان تلاش می کند نخست وزیر مستعفی دوباره مأمور تشکیل کابینه شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توئیتی به ایران هراسی تازه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: آیا شنیدن این سخنان از رژیمی که رهبری شرارت در جهان را برعهده دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی شامگاه پنج شنبه تأیید کرد که ایران کار انتقال گاز هگزافلوراید اورانیوم (UF6) به فردو را به انجام رسانده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۰    
دادستان کل کشور گفت: تحول در دستگاه قضایی کشور خواسته رهبر معظم انقلاب و رییس قوه قضاییه است و این تحول و تغییر جز با کار در صحنه و میدان محقق نخواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۰    
دولت چین می گوید با آمریکا بر سر حذف تدریجی تعرفه های اضافی وضع شده بر واردات کالا به توافق رسیده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۵    
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق تفاهم نامه ای که با یونیسف امضاء کردیم، قرار شد یونیسف در هر استان کشور 3 مدرسه با استانداردسازی الگویی احداث کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۰    
گزارش جامع و طولانی را درباره این بازرس به شورای حکام ارائه کردم و گاهشمار اتفاقاتی که از ورود بازرس به سایت هسته ای نطنز تا خروجش از کشور روی داد را به اعضای شورا ارائه و تأکید کردم که ایران در این ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی ایران ستیزانه از جامعه بین المللی خواست تا فشارها بر جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه روسیه پنجشنبه از آمریکا خواسته با صدور بیانیه ای مشترک بر غیرقابل قبول بودن جنگ هسته ای تأکید کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۵    
گزارش جامع و طولانی را درباره این بازرس به شورای حکام ارائه کردم و گاهشمار اتفاقاتی که از ورود بازرس به سایت هسته ای نطنز تا خروجش از کشور روی داد را به اعضای شورا ارائه و تأکید کردم که ایران در این ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر عراق در سخنانی گفت که تلاش می کند هرچه سریعتر بودجه را به پارلمان ببرد و علی رغم شرایط فعلی به کار خود ادامه خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور ترکیه در کنفرانس خبری با نخست وزیر مجارستان گفت که مسکو و واشنگتن به تعهدات خود برای خارج کردن تروریست ها از شمال سوریه عمل نکرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۰    
سفیر ایران در انگلیس گام چهار ایران برای کاهش تعهداتش در چارچوب برجام را به مثابه اقدام بیدار باش ایران برای نجات این توافق توصیف و تصریح کرد که طرف های اروپایی عضو برجام باید برای حفظ این توافق ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۵    
صدر اعظم آلمان روز جمعه در واکنش به گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی خود گفت که اروپا هنوز درباره واکنش به این اقدام ایران تصمیم نگرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۵    
ظهر اولین روزی که به عنوان سرپرست اداره تشریفات، انجام وظیفه را آغاز کردم، خانم منشی از من سوال کرد که آیا به دیدن آمریکاییان رفته ام یا نه؟ به خاطر محرمانه بودن موضوع من به کلی از سابقه امر بی اطلاع ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۵    
سعد حریری نخست وزیردولت پیشبرد امور لبنان عصر امروز پنجشنبه در چارچوب رایزنی های تشکیل دولت، با "میشل عون" رئیس جمهوری در کاخ "بعبدا" دیدار کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۰    
انتشار ویدیویی توسط نهاد دیانت ترکیه با شعار به جای موبایل، به صورت همسرت نگاه کن ، جنجال آفرین شده است. منتقدان معتقدند که این ویدیو زنان را به عنوان خدمتکاران شوهرانشان به تصویر می کشد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۰    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین با اشاره به جلوگیری مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران از ورود یکی از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به سایت غنی سازی نطنز تصریح کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۵    
پادشاه اردن امروز(پنجشنبه) موافقت خود را با انجام اصلاحات در کابینه عمر الرزاز اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۵    
استاندار کرمان از سفر رئیس جمهور به این استان در صبح دوشنبه 20 آبان و دیدار مردمی روحانی در همین روز در ورزشگاه تختی رفسنجان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۵    
دولت انگلیس اعلام کرد سطح هشدارهای امنیتی برای کشتی های این کشور که در تنگه هرمز تردد می کنند کاهش داده و این کشتی ها می توانند بزودی بدون اسکورت نزدیک، در این آبراه تردد کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۰    
آمریکا به اتفاق چند کشور عملیات دریایی خود را از بحرین برای آنچه که "حفاظت از امنیت ناوبری در خلیج فارس" خواند، آغاز کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۵    
نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" به فرماندهی خلیفه حفتر اعلام کردند، جنگنده های ارتش ملی توانسته اند سیطره شان را بر منطقه امتداد یافته از شهر سرت تا مرزهای تونس به طور کامل گسترش دهند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۵    
معاون وزیر خارجه اسرائیلاعلام کرد، دولت اسرائیل به کردهای سوریه کمک و از آنها در مذاکرات با واشنگتن دفاع می کند. ائ جزئیاتی از کمک های اسرائیل به کردها را ارائه نکرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۵    
براساس اعلام نتایج نهایی انتخابات کوزوو دولت جدید این کشور متشکل از ائتلافی از دو حزب اپوزیسیون است. هر دو حزب اعلام کرده اند که در صدد آوردن تمامی شش گروه از نمایندگان صرب، ترک ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به فرارسیدن موسم انتخابات در پایان سال جاری خاطرنشان کرد: انتخابات موضوع حق الناس است که باید پیگیر آن بود. در جایگاه قضایی مطلقا نباید له و علیه شخصی موضع گیری کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۵    
جینا هاسپل رئیس سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) در سفر به ریاض با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی دیدار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه ملت ایران و عراق ملتی واحده هستند،گفت:اگر همه زیر پرچم ولایت اهل بیت (ع) قرارگرفته و مطیع امر بزرگان دینی باشیم موفق می شویم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۵    
رییس جمهور اتریش پیش از مراسم گشایش نمایشگاه کتاب وین، متن سخنرانی اش برای این نمایشگاه را در مترو مرور می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۵    
دادستان کل کشور گفت: امید مردم به دستگاه قضا افزایش یافته و در صورت بهبود عملکردها، این ضریب افزایش نیز می یابد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۵    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه ما باید در عین اقتدار، چارچوب های اخلاقی را رعایت کنیم گفت: تسامحی در برخورد با مفسدان اقتصادی نداریم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: با ماشین های جدیدی که در گام سوم مستقر کردیم 2600 سو به ظرفیت تولید کشور اضافه شده است در مجموع حدود 9 هزار و 500 سو ظرفیت خواهیم داشت که همان ظرفیت قبل از برجام است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵    
الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه اظهار کرد که قیمت فعلی بیش از 60 دلار نفت نشان می دهد که بازارها باثبات هستند. نفت برنت اکنون بالای 62 دلار در هر بشکه معامله می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵    
طرح های #گزارش_به_مردم با هدف گزارش اقدامات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تهران با استفاده از سازه های تبلیغاتی در پایتخت اکران شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۵    
وزیر امور خارجه تایوان گفت، اگر افول در دومین اقتصاد بزرگ جهان در بحبوحه جنگ تجاری، مشروعیت حزب کمونیست چین را تهدید کند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۵    
تیم فوتبال پیکان با برتری یک گله برابر سایپا، به رده نهم جدول صعود کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت مدیرکل موقت آژانس در جلسه امروز (پنجشنبه) شورای حکام این نهاد گزارشی شفاهی درباره موضوعات پادمانی ایران ارائه کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۵    
در این هفته معاملاتی، شاخص بورس تهران با رشد بیش از 4000 واحدی توانست تا نیمه کانال 305 هزار واحدی پیش رود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
مظلوم عبدی فرمانده کل نیروهای کُرد سوریه دموکراتیک (قسد) برای توافق با دولت سوریه دو شرط گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
بخاری اختلافات سیاسی در ایران را غیرمهم توصیف کرده و اختلافات را جزیی دانست. البته او آشکارا به مسئله برنامه هسته ای ایران اشاره کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۰    
خیابانی که بانک مرکزی عراق در آن قرار دارد، امروز شاهد حضور معترضان بود و نیروهای امنیتی موفق شدند معترضان را پراکنده و از ورود به ساختمان منع کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بودجه سالانه کشور گفت: بیشترین سهمی که از بودجه صرف می شود معادل 110 هزار میلیارد تومان تحت عنوان بودجه امور رفاهی هزینه می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۵    
مرگ بغدادی یک پیروزی واقعی علیه گروه تروریستی است. اما خاورمیانه همچنان مشکل دارد. اگر نیروهای آمریکایی از خاورمیانه خارج شوند شرایط بحرانی تر می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۵    
وانگ شون ون معاون وزارت بازرگانی چین اظهار کرد این کشور و 14 عضو دیگر پیمان مشارکتی راهبردی اقتصادی موسوم به آر سی یی پی آماده رفع نگرانی های هند هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
رئووین آزار مشاور امنیت ملی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل شهرک سازی در کرانه باختری را تحقق وعده الهی خواند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۵    
محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان امروز (پنجشنبه) در اسلام آباد نسبت به نتایج مثبت ابتکار و تلاش های این کشور برای کمک به تثبیت صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس ابراز امیدواری کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده، گفت: قبل از 15 آبان ماه بودجه شرکت های دولتی به مجلس ارائه شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۵    
دادگاه بین المللی کیفری روز پنجشنبه بوسکو نتاگاندا رهبر شورشیان موسوم به ام 23 در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو را به اتهام ارتکاب جنایت جنگی به 30 سال زندان محکوم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۰    
درحالی که در موارد بسیاری اعتراضاتی درباره قیمت و تعرفه های اینترنتی شنیده می شود، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که ایران چهارمین کشور ارزان دنیا در زمینه تعرفه اینترنت با ترافیک های ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۵    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه نسبت به ادامه تعهد آمریکا به ناتو ابراز تردید کرد و گفت که این سازمان دچار مرگ مغزی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۵    
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز پنج شنبه 16 آبان 98 اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۵    
مردان مسلح در شهر باویسپه مکزیک در نزدیکی مرز آمریکا 9 عضو یک خانواده را که همگی زن و کودک بودند به رگبار بستند و کشتند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهور مصر مدعی شد، به هیچ وجه مایل به پذیرش پست ریاست جمهوری نبوده و در تمام طول عمر خود دروغ نگفته و همین رمز موفقیت اوست.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۰    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: با استفاده از تجربیات گذشته و بهره گیری بیشتر از سرمایه های کشور، دستاوردهای گام دوم انقلاب اسلامی مهمتر و بالاتر از گام نخست خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: برنامه ما برهم زدن برجام نیست بلکه دنبال انجام چیزی هستیم که در شان مردم ایران است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۰    
عضو شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه باید به سمت کاستن از احزاب پرشمار و کم شمول برویم، گفت: سامانه رای سنجی اصلاح طلبان یک تکنیک است و نمی تواند وظایف ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی با حمایت ویژه همراه اول در حال برگزاری است. ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۰    
حیوانات و پرندگان در سراسر جهان گاهی به عنوان میهمانان ناخوانده وارد زمین بازی ها شده و برای دقایقی بازی را متوقف می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۵    
حسین روحانی قهرمان پرافتخار کاراته ایران با پیشنهاد فدراسیون روسیه هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان این کشور را برعهده گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۰    
دهقان فداکار که نام وی ریزعلی خواجوی است هنگام عبور از روی خط صدای غرش مهیبی شنید که از کوه مجاور ترانشه و تونل هیجده راه آهن برخاست و لحظه ای بعد که روی خود را برگرداند متوجه شد که کوه ریزش کرده و ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عکسی سلفی با نیکولا استروجن وزیر اول اسکاتلند/ Getty Images عروسک بزرگ بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در یک مراسم جشن/ AFP ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه دیوار سرپل ذهاب یک کشف جدید باستان شناسی نیست و از این دیوار تاریخی در منابع مختلف تاریخی یاد شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام نشانی سایت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن گفت: متقاضیان می توانند شرایط ثبت نام را از روز شنبه (18 آبان) مطالعه کنند و برای اینکه فرصت برابر در اختیار همه قرار گیرد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۰    
گزارش شاهدان عینی روز پنجشنبه از سطح شهر نجف اشرف حاکی است، این شهر بر خلاف دیگر شهرها که در روزهای اخیر شاهد اعتراضات بعضا خشن بوده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وضعیت آب وهوای کشور طی چهار روز آینده را تشریح کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۰    
ادوبی اخیرا از یک هوش مصنوعی جدید پرده برداری کرده است که می تواند به شکل دقیق مشخص کند یک تصویر چگونه و در چه زمانی دستکاری شده است. این یک تحول بزرگ و مهم در دنیای ادیت عکس است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۵    
یک مقام وزارت برق عراق اعلام کرد که این کشور برای جبران کمبود تولید داخلی و تامین نیازهایش، هفت گیگاوات برق از ایران وارد می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۵    
پس از گذشت حدود 2 ماه از آلودگی نفتی سواحل جزیره قشم، دوباره مقدار قابل توجهی از تاربال های نفتی بر لب ساحل جزیره قشم خودنمایی می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۵    
نخست وزیر دولت کردستان عراق با بیان اینکه نخست وزیر کنونی عراق، مقصر تمامی این وضعیت نیست، تأکید کرد که این وضعیت معلول مشکلات چند سال گذشته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۰    
پس از 9 ماه داوری از بین 130 هزار عکس ارسالی به مسابقه عکاسی آگورا در سال 2019 فینالیست ها مشخص شدند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: تحریم های یکجانبه وزارت دارایی آمریکا علیه مقام های ایرانی و برخی چهره های سیاسی این کشور غیرقانونی است و با معیارهای بین المللی مطابقت ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۵    
حاجی دلیگانی در مورد اهداف کانال های مشابه آمدنیوز گفت: قطعاً این کانال ها هم رصد می شود و در زمان مناسبی با آنها برخورد خواهد شد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۵    
پرونده مالی معروف به "پرونده 11 میلیارد دلاری" موجب شد "فواد سنیوره" نخست وزیر پیشین لبنان (1005-2009) به منظور توضیح در این خصوص به دادگاه احضار شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۵    
کیفیت هوای پایتخت، امروز (پنجشنبه) با افزایش یک واحدی آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته روی شاخص 123 قرار گرفت و همچنان برای گروه های حساس (بیماران قلبی و ریوی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: در شرایطی که با تحریم حداکثری روبرو هستیم، نجات دهنده کشور و خنثی کننده توطئه دشمنان آرامش و همدلی است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی نخست وزیر عراق میزان خسارت های ناشی از تظاهرات اخیر در این کشور را 6 میلیارد دلار برآورد کرد. وی همچنین تصریح کرد: خرابکارانی که اقدام به بستن مسیرها می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۵    
تعداد بازدیدهای خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در 6 ماه نخست سال جاری 194 هزار و 624 بوده و به ترتیب گردشگران کشورهای فرانسه ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۵    
شاید بسیاری از ما دوست داشته باشیم حیوانی مثل فیل را از پشت میله های قفس یا با کمک تصاویر مستندهای حیات وحش ببینیم اما باغ وحش های آزاد و جنگلی در برخی کشورها مثل تایلند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۵    
رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تضعیف قدرت نظامی ایران است، افزود: خواسته های آمریکایی ها به هیچ جا محدود نمی شود ودر صورت مذاکره به توافق هسته ای خلاصه نخواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۵    
بنیانگذار مایکروسافت هوادار شکستن قدرت فناوری های بزرگ نیست. بیل گیتس در جدیدترین سخنان خود ضمن ابراز تردید نسبت به مواضع نامزد حزب دموکرات؛ الیزابت وارن ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۰    
لیدی گاگا چهره سرشناس دنیای موسیقی و این روزها دنیای سینما به شایعات مکرر درباره ارتباط عاشقانه خود و بردلی کوپر واکنش نشان داد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۵    
روزنامه اسرائیلی یعدیعوت آحارونوت مدعی شد که امارات متحده عربی به اسرائیلی ها اجازه خواهد داد تا با پاسپورت اسرائیلی به این کشور سفر کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۵    
شرکت کره ای سامسونگ که این روزها مشغول روند تولید و فروش گوشی تاشو خود "گلکسی فولد" است، در نظر دارد طی سال آتی میلادی بالغ بر 6 میلیون گوشی هوشمند تاشو را به فروش برساند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۵    
تصاویری ماهواره ای به باستان شناسان کمک کرده است که متوجه بقایای یک دیوار سنگی در ایران شوند. دیواری که حدود 71 مایل (115 کیلومتر) طول دارد . این دیوار در شهرستان سرپل ذهاب در غرب ایران پیدا شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۵    
یک روزنامه هنگ کنگی نوشت که پکن خواستار تعهدات بسیار جدی تر از سوی آمریکا درباره لغو تعرفه های تحمیلی بر روی کالاهای چینی است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: از پسماندهای دوره های گذشته در سایت شهید احمدی روشن 25 تن گاز هگزافلوراید اورانیوم (UF6) تولید کرده ایم ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه برخی جریان ها با توسعه فساد در میدان های بیروت و بغداد، پخش پول و فضاسازی رسانه ای در تلاش برای باقی ماندن مردم در میدان این کشورهای هستند گفت ...
  • ۱