شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 10 تیر 1399 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 29 اسفند 1398 انتخاب 31 فروردین 1399 انتخاب 31 اردیبهشت 1399 انتخاب 31 خرداد 1399 انتخاب 31 مرداد 1399 انتخاب 31 شهریور 1399 انتخاب 30 مهر 1399 انتخاب 30 آبان 1399 انتخاب 30 آذر 1399 انتخاب 30 دی 1399 انتخاب 30 بهمن 1399 انتخاب 30 اسفند 1399 انتخاب 1 تیر 1399 انتخاب 2 تیر 1399 انتخاب 3 تیر 1399 انتخاب 4 تیر 1399 انتخاب 5 تیر 1399 انتخاب 6 تیر 1399 انتخاب 7 تیر 1399 انتخاب 8 تیر 1399 انتخاب 9 تیر 1399 انتخاب 10 تیر 1399 انتخاب 11 تیر 1399 انتخاب 12 تیر 1399 انتخاب 13 تیر 1399 انتخاب 14 تیر 1399 انتخاب 15 تیر 1399 انتخاب 16 تیر 1399 انتخاب 17 تیر 1399 انتخاب 18 تیر 1399 انتخاب 19 تیر 1399 انتخاب 20 تیر 1399 انتخاب 21 تیر 1399 انتخاب 22 تیر 1399 انتخاب 23 تیر 1399 انتخاب 24 تیر 1399 انتخاب 25 تیر 1399 انتخاب 26 تیر 1399 انتخاب 27 تیر 1399 انتخاب 28 تیر 1399 انتخاب 29 تیر 1399 انتخاب 30 تیر 1399 انتخاب 31 تیر 1399 
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۰    
نجیب رزاق نخست وزیر اسبق مالزی در پرونده فساد مالی و سوء استفاده از قدرت در دادگاهی در مالزی مجرم شناخته شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۰    
علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر سه شنبه در نشست خبری در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد و از افزایش 2.8 درصدی تردد در محورهای برون شهری خبرداد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۷    
وکیل مدافع روح الله زم از اعتراض نسبت به رای صادره از سوی دادگاه بدوی در خصوص موکل خود مبنی بر اعدام خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2613 ابتلای جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه 160 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: پس از انجام فرایند خرید و فروش خودرو، فروشنده می بایست کارت سوخت را در اختیار خریدار قرار دهد اما اگر به هر دلیلی چفروشنده از این امر اجتناب کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۰    
انیمیشن کوتاه من آلیس نیستم ولی اینجا سرزمین عجایب است ساخته مهدیه سادات احمدی سلیمانی به جشنواره ای در ونزوئلا راه پیدا کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هشدار نسبت به ابتلای کودکان به کرونا به والدین توصیه کرد جز در مواقع ضروری کودکان را از خانه خارج نکنند و تا جای ممکن در اجتماعات حاضر نشوند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۴۰    
اجلاس فوق العاده سران روند آستانه ظهر امروز (چهارشنبه - 11 تیر) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۰    
نتایج نظرسنجی مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه نشان می دهد 76 درصد از کسانی که در همه پرسی قانون اساسی این کشور پای صندوق های رای رفته اند، به اصلاحات مورد نظر رئیس جمهوری روسیه رای مثبت داده اند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو نیز دستاوردهای صنعتی خود که حاصل نهضت داخلی سازی غیور مردان متخصص و خبره این گروه صنعتی و زنجیره تامین است را دراین نمایشگاه به نمایش گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۰    
افزایش سهم جذب سپرده ها در بانک ها، ارتباط مستقیمی با افزایش سهم بخش های اقتصادی از تسهیلات آن بانک دارد و از این رو اعتماد مشتریان گرانقدر در رشد سپرده های بانکی بلند مدت و قرض الحسنه گام مهمی در ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۵    
رییس کل بیمه مرکزی ایجاد فضای مطلوب برای کارکنان و دقت در چیدمان نیروها را از ماموریت های جدی این معاونت ارزیابی کرد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۵    
مقامات آلمانی در غرب این کشور در حال تحقیق درباره 30 هزار نفری هستند که احتمال می رود عضو یک شبکه کودک آزاری باشند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بیمارستان فرقانی و شهید بهشتی در حالت آماده باش هستند، گفت: از مردم درخواست می کنیم به قم سفر نکنند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۵    
گروه خودروسازی سایپا در کارنامه کاری خود از تیرماه سال گذشته تا تیرماه سال جاری به دستاوردهای متعددی دست یافته که مهمترین آن ایجاد نخستین کمیته همکاری های مشترک با مجموعه های دانش بنیان در صنعت خودرو ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۰    
همه این دستاوردهای مادی و معنوی زمینه ای را ایجاد کرده تا صنعت کشور در سال 1399 با اعتماد به نفس بالاتری به فعالیت خود ادامه دهد؛ چه آن که اگر شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر نبود ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۰    
6 دیدگاه از سوی اساتید دانشگاه و فعالان بازار و اعضای اتاق بازرگانی در خصوص بازار خودرو ایران نیز در این نشریه منعکس شده و صفحه آخر آن یک اینفوگرافی است که 16 دلیل برای افزایش قیمت خودرو در بازار ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری پزشک قلابی با 1000 دنبال کننده در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم از اسم و مشخصات پزشک همنامش سوءاستفاده کرده بود.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۵    
محمد سالاری، محمد جواد حق شناس، حسن خلیلی آبادی، حجت نظری و مجید فراهانی، پنج عضو شورای شهر تهران در تذکری به نهاد ریاست جمهوری خواستار عمل به تعهدات قانونی خود در قبال مدیریت شهری شدند و نسبت به ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۵    
آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده های کشور نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در جاده شهریار - تهران محدوده شهر قدس خبر می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۵    
ایرج حریرچی، گفت: اقدامات محدودیتی برای مقابله با کرونا به استانداران استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمان ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۵۰    
در عملیات جستجوی آتش نشانان، 6 نفر دیگر را در یکی از اتاق ها پیدا کردند/5 نفر از این افراد هیچ علایم حیاتی نداشته و تنها یک مصدوم که حالش وخیم بود به بیمارستان منتقل شد ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۰    
عربستان سعودی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد که ایران نه تنها ثبات منطقه بلکه ثبات جهان را تهدید می کند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۰    
وزیر امور خارجه آلمان روز سه شنبه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در آلمان گفت که شیوع این ویروس اوضاع انسانی در سوریه را وخیم کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه ایران در نشست شورای امنیت با موضوع اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت خاطرنشان کرد 41 سال تلاش آمریکا برای به زانو درآوردن ملت ایران شکست خورده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۱۵    
در عملیات جستجوی آتش نشانان، 6 نفر دیگر را در یکی از اتاق ها پیدا کردند/5 نفر از این افراد هیچ علایم حیاتی نداشته و تنها یک مصدوم که حالش وخیم بود به بیمارستان منتقل شد ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۵    
نماینده دایم فرانسه در سازمان ملل با بیان این که از پیشنهادهای یکجانبه حمایت نمی کنیم، گفت: این مسایل، شکاف ها را در شورای امنیت بیشتر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۰    
استاندار تهران با اشاره به افزایش مسافران در حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: پیشنهاد لغو محدودیت های ترافیکی و استفاده از دورکاری کارمندان دولتی و بخش خصوصی را به ستاد ملی کرونا ارائه کردیم.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۵    
دقایقی قبل فیلمی از انفجار و آتش سوزی در شمال تهران در شبکه های اجتماعی پخش شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۵    
وزیر کشور لبنان بعد از این که در یک مصاحبه تلویزیونی به قتل دو تن در جریان جنگ داخلی این کشور اعتراف کرد، با موجی از واکنش های گسترده در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۵    
وزیر امورخارجه ایران در نشست آنلاین شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: چنانچه باردیگر شورا تعلل ورزد، به منزله یک نسل عقب گرد در چندجانبه گرایی و حاکمیت قانون خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۰    
نماینده دائم تونس در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 تاکید کرد رویکرد به بحث خلع سلاح هسته ای باید جامع باشد و تمام خاورمیانه را در برگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۵    
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت از بیانیه ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا انتقاد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۵    
علیرضا ورناصری نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان به گمانه زنی ها در خصوص ملاقات های داوطلبان احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با شورای نگهبان پاسخ داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۵    
این روزها در کرمان و خیلی استان های دیگر، خیلی از مردم به دنبال این شایعه که هر فرد تنها یک بار به کرونا مبتلا شده و در برابر آن مصونیت پیدا می کند و اینکه هرچه زودتر این بیماری را بگیرد بهتر است ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
براساس اعلام وزارت امور خارجه قطر، دوحه نسبت به کمک بشردوستانه تازه ای به ارزش 100 میلیون دلار به سوریه متعهد شده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۰    
در آستانه ورود به اول ژوئیه، موعد آغاز اجرایی شدن طرح الحاق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی متعهد شد به تلاش ها برای اجرای طرح های الحاق در روزهای آینده ادامه دهد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۵۵    
شیخ الازهر و پاپ فرانسیس تلاش های مشترک برای حمایت از توقف جنگ ها و مقابله با کرونا را بررسی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۵    
مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۵    
مبحث سلامت روان بسیار پیچیده و مفصل است، اما یک نکته مهم در خصوص سلامت روان این است که تفاوت هایی بین راه های ارتقای سلامت روان زنان و مردان وجود دارد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۰    
نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای امنیت با موضوع اجرای قطعنامه 2231 گفت که برجام به کاهش خطرات جهانی کمک می کند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۰    
روایت روزنامه اطلاعات نزدیک به حکومت شاه از دستگیری یک دانشجوی بهایی هنگام حمل سلاح به ایران در ایتالیا در 10تیر 1351 را در این گزارش بخوانید.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۵    
روایت روزنامه اطلاعات از توصیه ی آزمون شناسان مبنی بر آرایش نکردن در روز کنکور در 9تیر 1352 را در این گزارش بخوانید.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۰    
نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل برای ارائه گزارش شش ماهه درباره اجرای قطعنامه 2231 آغاز شد. از جمله سخنرانان این نشست محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران و مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا هستند .
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۰    
انتخاب اسناد ویکی لیکس در رابطه با ایران را که متعلق به سال های 1972 تا 2009 است، را به صورت روزانه و به منظور آگاهی مخاطبان نسبت به تحولات و اتفاقات گذشته، منتشرمی کند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۰    
دستگاه مرطوب کننده هوا موسوم به یو اس بی کت یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است که گرچه هنوز به تولید انبوه نرسیده است، اما در طرح آزمایشی خود با استقبالی خیره کننده رو به رو شده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۵    
بررسی میدانی بازار خودروی پایتخت حکایت از قیمت های عجیب و غریبی برای خودروهای داخلی دارد، نرخ هایی که به اعتقاد کارشناسان نمی تواند مبنا قرار بگیرد و در عمل خرید و فروش ها در حد صفر است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۰    
علی ربیعی، سخنگوی دولت، سه شنبه10 تیرماه در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد در تازه ترین گزارش مربوط به عملکرد قطعنامه 2231 شورای امنیت، کشورهای جهان را تشویق کرد با جمهوری اسلامی ایران همکاری اقتصادی داشته باشند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۵    
استاندار تهران با اشاره به افزایش مسافران در حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: پیشنهاد لغو محدودیت های ترافیکی و استفاده از دورکاری کارمندان دولتی و بخش خصوصی را به ستاد ملی کرونا ارائه کردیم.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۰    
شرایط و کیفیت هوا در شهر های بزرگ بسیار مهم است. درواقع برای اغلب افراد مهم است که بدانند وضعیت هوا در چه شرایطی است. اما برای سنجش وضعیت هوا چه باید کرد؟
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: حجم نقدینگی در هفته منتهی به 29 خرداد 99 به 26514 هزار ملیارد ریال رسید که نسبت به پایان سال قبل 7.3 درصد رشد نشان می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به ملاقات نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان با معاون سیاسی گروه طالبان در قطر گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۵    
منابع مطلع اعلام کردند که مقام های آلمانی از لحن بسیار پرخاشگرانه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نسبت به آنگلا مرکل صدراعظم آلمان ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۵    
اگر می خواهید سریع وزن خود را کم کنید، اما تصوری ندارید که از کجا یا چگونه شروع کنید، ما جوابی ویژه برای شما داریم ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۵    
معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی با اشاره به تدوین پیشنهاد قانون مالیات بر عایدی سرمایه توسط وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۰    
شبکه خبری سی ان ان در گزارشی به نحوه مکالمات تلفنی رئیس جمهور آمریکا با سران کشورهای مختلف و خطرات آن بر امنیت ملی آمریکا اشاره کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۰    
سرپرست معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز توزیع و عرضه گسترده گوشت مرغ در سراسر کشور با همکاری سازمان های صمت استان های سراسر کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با تأکید بر اینکه کشورش مخالف تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران است، خاطرنشان کرد که برچیده شدن تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران در موعد تعیین شده ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه کرونا تمام نشده و حداقل تا پایان سال با آن درگیر هستیم، گفت: مراقبت ها و رعایت اصول بهداشتی همچنان باید در دستور کار همه باشد و از حضور در تجمع های غیرضروری پرهیز شود.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۰    
شبکه خبری آرتی عربی امروز(سه شنبه) به نقل از یک منبع سیاسی عراقی گزارش داد: عمار حکیم رهبر جریان ملی الحکمه عراق، برای حمایت از مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید این کشور، یک جناح پارلمانی تشکیل می دهد .
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۵    
ایرانیان با دریافت 90 هزار و 640 کارت اهدای عضو در مدت زمان 24 ساعت توانستند رکورد جدیدی در جهان ثبت کنند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۵    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تمام 41 کارگر آذرآب تبرئه شدند از نگاه حمایتی دستگاه قضا از بخش کارگری و تولید خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۵    
کنفدراسیون فوتبال آفریقا (کاف) دوره بعدی رقابت های جام ملت های آفریقا را که قرار بود سال آینده برگزار شود، به سال 2022 موکول کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۰    
رئیس سازمان صداوسیما دستور ساخت مجموعه تلویزیونی با موضوع زندگی حضرت معصومه(س) را در قالب سریال الف ویژه صادر کرد
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۰    
یک کارشناس مسائل اسرائیل معتقد است، از دیدگاه تشکیلات خودگران در صورت الحاق کرانه باختری عملا سرزمینی برای تشکیل دولت فلسطین باقی نمی ماند ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۵    
رسانه های عراقی از سقوط یک فروند پهپاد آمریکا در استان صلاح الدین عراق خبر دادند. دامداران حاضر در منطقه لاشه پهپاد سقوط کرده را پیدا کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام افزایش جابجایی بار با احداث خط دوم محور ریلی سنگان- بافق تا حدود 20 میلیون تن، از اتصال ریلی ایران به افغانستان تا چند ماه آینده خبر داد
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۰    
اتحادیه کارگری فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که شرکت هواپیماسازی ایرباس در پی بحران کرونا، آماده اجرای برنامه تجدید ساختار شامل حذف هزاران شغل و بیکاری هزاران نفر از کارکنانش می شود.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۵    
قانون اخذ 10 درصد از درآمد حاصل از کنسرت ها که سال گذشته نگرانی هنرمندان و فعالان حوزه موسیقی را موجب شده بود، با پیگیری های صنفی لغو شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۰    
امروز قیمت تیرآهن و پروفیل افزایش جزئی را تجربه کرده است اما نرخ میلگرد کاهش جزیی را تجربه کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۵    
جدای از خطرات زیست محیطی و گردشگری حاصل از آتش زدن کاه و کلش در گندم زارهای فارس،این بار این مساله موجب کاهش دید افقی در سطح یکی از جاده های مرودشت و برخورد 14 خودرو با یکدیگر و ایجاد تصادف زنجیره ای ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۵    
شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با عرضه یک فیلم داستانی بلند و یک مستند بلند موافقت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۰    
امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس از وجود دو نیم میلیون مسکن خالی در ایران خبر داد و گفت: در کنترل نشدن بازار مسکن مشکل اصلی بین عرضه و تقاضای حقیقی به خصوص در کلان شهرهایی مثل تهران است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۰    
مدیرکل پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی از شناسایی 19600 هزار کودک با مشکل تنبلی چشم در سال گذشته خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۰    
زاکانی با اشاره به ادعای تاجگردون مبنی بر اینکه به مادر او توهین شده است، اظهار داشت: مادر تاجگردون، مادر شهید و برای ما عزیز است و به هیچ وجه به وی توهین نشده و او دروغ می گوید ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در خصوص حادثه ناوچه کنارک نیز، گفت: دادسرای نظامی تهران با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده اند و پس از پایان رسیدگی ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۵    
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: در طول تاریخ هرگز فاتحان قله های کوچک تحسین نشده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۰    
انیمیشن ملکوت 2 جایزه از جشنواره انیمیشن فلوریدا کسب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۰    
غلامرضا بنی اسدی: مردم می گویند هر وقت دولت توانست تورم را کنترل کند، ما هم در معاملات مان به ثبات خواهیم رسید ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۵    
فیلم پسر ماهی فروش که اسفندماه سال 1397 در روستای کرسی تولید شد به مرحله تدوین رسید.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۵    
محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی عنوان کرد ایده اکران اینترنتی برای دوران کرونا اجرایی شد و کم رونق شدن آن پس از بازگشایی سینماها اتفاقی طبیعی است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۵    
فوق تخصص شبکیه گفت: اغلب افرادی که دچار بیماری های چشمی هستند در سنین بالا قرار دارند و نباید از حضور در مراکز درمانی چشم پزشکی به دلیل بیماری کرونا خودداری کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۵    
طبق اعلام قبلی از امروز سه شنبه 10 تیرماه مخاطبان می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت فروش و اکران سینما به صورت آنلاین از وضعیت لحظه ای فروش بلیت سینماهای کشور، آمار فروش سینماهای فعال ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی درباره وام ودیعه مستأجران نیز کرد: منابع این وام تهیه شده اما رقم آن هنوز قطعی نیست. این تسهیلات به صورت ودیعه است و اقساط آن را مستأجر نمی دهد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۰    
جدیدترین قیمت مسکن در بازار را در جدول زیر ببینید.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: 50 درصد تست های کرونا منجر به بستری بیمار می شود و در 15 روز آینده میزان بروز، بستری و مرگ و میر بیماران مبتلا به این ویروس در کشور افزایش می یابد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی قوه قضاییه درباره بازداشت تعدادی از اعضای جمعیت خیریه امام علی(ع) گفت: اینکه افرادی از این جمعیت بازداشت شده اند، تایید می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۵    
دبیر کانون انبوه سازان مسکن با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ایجاد پدیده "پشت بام خوابی" و اجاره پشت بام منازل برای شب خوابی از سوی کارگران و اقشار کم درآمد ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۰    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از نام پزشکی معروف اقدام به جذب فالوور و ویزیت بیماران در اینستاگرام کرده بود، خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درمورد تیراندازی در مراسم عزا و عروسی در برخی استان ها هشدار داد و از هموطنان خواست تا از وقوع اتفاقات ناگوار در این گونه مراسم جلوگیری کنند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۰    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش 32 میلیارد ریال در شهر برازجان خبر داد
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۰    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی با بیان اینکه اقدام علیه میراث فرهنگی در ردیف جرایم علیه امنیت قرار دارد، از فیلتر شدن 180 سایت و کشف و ضبط 40 هزار قلم شی تاریخی در سال گذشته خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۰    
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: سه نفر از عاملان تیراندازی در مراسم ترحیم یکی از شیوخ شادگان پس از شناسایی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۵    
ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فردی را که اقدام به ایجاد صفحه ای برای انتشار تصاویر شرارت و قدرتنمایی اش در فضای مجازی کرده بود، دستگیر کردند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام ممنوعیت برگزاری هرگونه کلاس آموزشی حضوری تا زمان بازگشایی رسمی مدارس گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۰    
"برد پارسیکل" مسئول ستاد انتخاباتی ترامپ است، او در انتخابات 2016 مدیر رسانه های دیجیتال ترامپ بود. او در سال 2015 در قبال 1500 دلار سایت دونالد ترامپ را ساخت ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۵    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ما طرفدار آزادسازی ارز هستیم و معتقدیم باید ارز 4200 تومانی به صورت کامل حذف شود؛ اما به یک قید و آن اینکه ...
  • ۱