پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 16 تیر 1399 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 29 اسفند 1398 انتخاب 31 فروردین 1399 انتخاب 31 اردیبهشت 1399 انتخاب 31 خرداد 1399 انتخاب 31 مرداد 1399 انتخاب 31 شهریور 1399 انتخاب 30 مهر 1399 انتخاب 30 آبان 1399 انتخاب 30 آذر 1399 انتخاب 30 دی 1399 انتخاب 30 بهمن 1399 انتخاب 30 اسفند 1399 انتخاب 1 تیر 1399 انتخاب 2 تیر 1399 انتخاب 3 تیر 1399 انتخاب 4 تیر 1399 انتخاب 5 تیر 1399 انتخاب 6 تیر 1399 انتخاب 7 تیر 1399 انتخاب 8 تیر 1399 انتخاب 9 تیر 1399 انتخاب 10 تیر 1399 انتخاب 11 تیر 1399 انتخاب 12 تیر 1399 انتخاب 13 تیر 1399 انتخاب 14 تیر 1399 انتخاب 15 تیر 1399 انتخاب 16 تیر 1399 انتخاب 17 تیر 1399 انتخاب 18 تیر 1399 انتخاب 19 تیر 1399 انتخاب 20 تیر 1399 انتخاب 21 تیر 1399 انتخاب 22 تیر 1399 انتخاب 23 تیر 1399 انتخاب 24 تیر 1399 انتخاب 25 تیر 1399 انتخاب 26 تیر 1399 انتخاب 27 تیر 1399 انتخاب 28 تیر 1399 انتخاب 29 تیر 1399 انتخاب 30 تیر 1399 انتخاب 31 تیر 1399 
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت دمای 50.2 درجه در شوش در 24 ساعت گذشته خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۵    
سامانه استعلام لحظه ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه 532هزارتومانی به 16 میلیون و 854 هزار تومان رسید.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۵    
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 2هزار و 637 بیمار کووید19 در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه 200 تن از بیماران جان خود را از دست دادند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۵    
پسربچه ها از 12-10سالگی بعد از خواندن آخرین صفحات کتاب های ابتدایی، روی صندلی تویوتا ها برای شاگردی می نشینند ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۰    
کسانی که از لحاظ خودسازی ضعف دارند از روحیه انتقادپذیری برخوردار نیستند و همواره سعی می کنند تقصیرها را گردن دیگران بیاندازند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۰    
واکسن آنفلوانزا هیچ محافظتی برای کرونا ایجاد نمی کند و فقط در برابر خود بیماری آنفلوانزا محافظت کننده است نه بیماری های دیگر.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۰    
دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با ابراز نگرانی نسبت به افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۵    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: رعایت تمامی جوانب احتیاط در کودکان نیز مانند دیگر افراد و بزرگسالان ضروری است ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل فولاد گفت: تاکنون این صحبت ها را به حرمت هواداران استقلال انجام نداده بودم اما باید بگویم که در شب مسابقه با فولاد خوزستان ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۰    
وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه از تحریم 49 ناقض حقوق بشر اعم از اشخاص و سازمان ها در روسیه، عربستان سعودی، کره شمالی و میانمار خبر داد ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۰    
منصور آرامی با تأیید ابتلایش به بیماری کرونا، اظهار کرد: دو روز پیش به دلیل خستگی و سرفه به یکی از بیمارستان های تهران مراجعه کردم که پس از انجام تست کرونا، مشخص شد که به بیماری کرونا مبتلا شده ام.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۰    
معاون قضایی دادستان تهران با بیان اینکه مرجع تزریق نظام ارزی کشور از طریق صادرات بوده است، گفت: برای متخلفان برگشت ارز حاصل از صادرات، مجازات های بسیار سنگینی در قوانین پیش بینی شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۵    
واکنش ها به رفتار و شیوه برخورد شماری از نمایندگان مجلس با وزیر امور خارجه آن هم با زبان توهین و تهمت ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به برنامه جامع 25 ساله همکاری های چین و ایران گفت: پکن آماده همکاری با ایران برای پیشرفت مداوم در همکاری های عملی دو جانبه است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۵۵    
سفرنامه فرهاد مسعودی؛ دیدار از کشور شورا ها : در تابستان 1344 محمدرضاشاه پهلوی به دعوت هیات رئیسه شورای عالی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی به این کشور سفر کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۵۵    
یادداشت های ناصرالدین شاه: اولا عمارت بسیار عالی دارد، اول که وارد می شویم یک محوطه ایست بزرگ، عالی و در همان جا راهی است به اطاق ها ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۵۵    
وزیر امور خارجه آمریکا با لحنی تحکم آمیز از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته تحریم های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۵۵    
این روز ها رژیم های غذایی بسیار سنگینی رایج شده اند که فرد را مکلف می کنند ساعت هایی طولانی به خود محرومیت غذایی بدهد و پس از بازگشت به حالت عادی نیز خوراکی های بسیار ضعیف و غیر مقوی مصرف کنند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۵    
افرادی مسلح هشام الهاشمی تحلیلگر سیاسی عراقی را در مرکز بغداد ترور کردند. اکنون داعش مسئولیت این ترور را برعهده گرفته است
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۰    
عبدالله المعلمی ، نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی خواستار تجدیدنظر در تمامیت برجام شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۰    
باشگاه پرسپولیس 10 روز فرصت دارد تا به رأی صادر شده از سوی فیفا در پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش اعتراض کند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۲۰    
مجید تخت روانچی، نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: سازمان ملل درباره روشن شدن سرنوشت دیپلمات های ایرانی ربوده شده در لبنان مساعدت کند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۵    
نتیجه آزمایش کرونای "حسین سنجرانی" فرماندار شهرستان خواف در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۰    
منابع خبری گزارش دادند که افرادی مسلح یک تحلیلگر سیاسی عراقی را در بغداد ترور کردند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۵    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در مصاحبه ای از شهادت سردار سلیمانی به عنوان یکی از لحظه های خوشحال کننده ای نام برده که هنگام خروج او از دولت ترامپ اتفاق افتاده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۵    
رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: متاسفانه در زمان موج دوم بیماری کرونا شاهد آن هستیم که بیشترین آمار مبتلایان و فوتی ها جوانان هستند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۰    
باران های سیل آسا در جنوب غربی ژاپن شدن منجر به کشته شدن شماری از شهروندان این کشور و تخریب 6100 واحد مسکونی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۰    
برخی کاربران فضای مجازی فیلمی با عنوان طلسم درختان پارک لاله تهران منتشر کرده اند؛ اما باید دید ماجرای این فیلم چیست؟
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید سیاست خارجی فعال و پویا داشته باشیم تا بتوانیم در همه صحنه های بین المللی از عزت ملت ایران و کشور حفاظت و حراست کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۰    
روایت روزنامه اطلاعات از نقل قول دادستانی مبنی بر محاکمه ی چاقوکش ها و مزاحمین بانوان در خارج از نوبت در تیرماه 1343 را در این گزارش بخوانید.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۵    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در کتابش نوشته رئیس جمهور آمریکا ادعا می کرده واشنگتن نباید وارد جنگی با داعش شود که به نفع ایران بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۰    
مراتع مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز دوشنبه طعمه حریق شد و بعد از ساعت ها تلاش نیروهای مردمی و آتش نشانی خاموش شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۰    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ارتباط با طرح معامله قرن و اشغال کرانه باختری نامه ای به دبیر کل حزب الله لبنان ارسال کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۵    
جلسه شورای عالی مسکن عصر دوشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۰    
گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ از گوشی های تاشو جدیدی است که انتظار می رود با ورود به بازار توجه زیادی را به خود جلب کند، با این وجود اکنون مشخصات جدیدی از این گوشی منتشر شده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۰    
نشست مدیران ارشد وزارت امور خارجه با معاون اول رییس جمهوری و جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی این وزارت خانه در حضور اسحاق جهانگیری و محمدجواد ظریف ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۵    
رسانه ها از وقوع زمین لرزه شدید در شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۵    
شیوع گسترده ویروس کرونا در برخی از استان های کشور مانند تهران، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان و رسیدن به وضعیت قرمز ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۰    
براساس رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس جمعاً به پرداخت 745 هزار دلار به مربیان سابق خود محکوم شده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۰    
پیشکسوت کشتی ایران و رییس اسبق فدراسیون کشتی به کرونا مبتلا شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست هرگونه کودک آزاری در خانه یا در خیابان را به اورژانس اجتماعی با شماره 123 اطلاع دهند و گفت: همه تماس ها بدون آنکه هویت تماس گیرنده مشخص شود ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۰    
دولت فرانسه تصمیم دارد درباره تحریم های علیه هواوی تصمیم بگیرد، این در حالی است که دولت ایالات متحده از مدت ها پیش شرکت هواوی را تحت تحریم قرار داده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۵    
در پی دستور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه، مبلغ 600 میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار کشور اختصاص یافت.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید سیاست خارجی فعال و پویا داشته باشیم تا بتوانیم در همه صحنه های بین المللی از عزت ملت ایران و کشور حفاظت و حراست کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۰    
هدایت با میل شدیدش به خودکشی و با نفوذی که بر ما داشت نزدیک بود کار دست من و نیما بدهد؛ ایامی بود که من عاشق و خراباتی بودم و ناهنجاری های زندگی مرا از جان سیر کرده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که میزان افزایش یافته رادیواکتیو شناسایی شده در شمال اروپا، احتمالا مربوط به یک راکتور هسته ای فعال است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۵    
کمیته گذرگاه های مرزی عراق روز دوشنبه از موافقت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با ازسرگیری مبادلات تجاری در گذرگاه های مرزی شلمچه (خوزستان) و مندلی (سومار استان کرمانشاه) خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۵    
در حالی که روز گذشته قیمت سکه به رکورد 10 میلیون و چهارصد هزار تومان رسیده بود، در معاملات امروز (دوشنبه) با روند کاهشی شدیدی مواجه شد به طوری که در عصر امروز حتی سکه به نرخ 9 میلیون 400 هزار تومان ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۰    
اردن برای بررسی مسئله منازعه میان فلسطین و اسرائیل خواستار برگزاری نشستی در سطح وزرای خارجه چند کشور عربی شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۵    
کمیته گذرگاه های مرزی عراق روز دوشنبه از موافقت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با ازسرگیری مبادلات تجاری در گذرگاه های مرزی شلمچه (خوزستان) و مندلی (سومار استان کرمانشاه) خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور گفت: مردم شریف ایران می دانند که سلامت، امنیت و معیشت به عنوان اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید در این مقطع حساس تعریف شده و تامین مسکن به عنوان یکی از مهمترین متغیرهای معیشت شهروندان که ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۵    
ظریف گفت: بزرگترین تأسفم است که نتوانستم همسایگانمان را قانع کنم که باید در خصوص امنیت منطقه با هم همکاری کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر اینکه قیمت مصوب فروش مرغ گرم در استان 15 هزار و 200 تومان است، گفت: به منظور تثبیت قیمت، ممنوعیت خروج مرغ از قم اعمال می شود.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۵    
معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، بر ضرورت اخذ مجوز برای هرگونه فعالیت آموزشی حضوری و مجازی، تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۰    
به گفته مقامات روسی جزئیات حادثه نظنز باید به دقت بررسی شود و این موضوع بسیار جدی است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۵    
طبق گفته سخنگوی وزارت بهداشت 9 استان کشور از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند و 6 استان نیز در وضعیت هشدار به سر می برند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۵    
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات، در ارتباط با ممنوعیت واردات تلفن های همراه بالای 300 یورو، در توئیتر پستی منتشر کرد .
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۰    
شرکت دولتی روس اتم فلوت دست اندرکار امور کشتی های اتمی روسیه زیرمجموعه شرکت روس اتم از آغاز ساخت قوی ترین کشتی یخ شکن اتمی جهان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۵    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه در حال حاضر در این بیمارستان تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست، درباره تصاویر منتشر شده از این بیمارستان در فضای مجازی توضیح داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۵    
رئیس پارلمان عربی به تشریح اهداف و جزئیات به اصطلاح "راهبرد جدید و مشترک عربی" پرداخت که ماهیتی ضد ایرانی دارد و در پارلمان عربی تدوین و تنظیم شده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۰    
کاظم جلالی گفت: اگر آمریکا تحریم های تسلیحاتی علیه تهران را تمدید کند، این مساله علنا به معنای از بین رفتن توافق هسته ای امضاء شده با تهران است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: بررسی اعتبارنامه آقای غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت در جلسه علنی آتی (چهارشنبه) مورد رأی گیری قرار خواهد گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه کپی لینک
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۰    
مجلس یازدهم در یکی از اولین اقدامات خود به دنبال طرح سوال از رئیس جمهور است. در مجلس گذشته نیز نمایندگان منتقد دولت، روحانی را برای پاسخ به چند سوال اقتصادی به مجلس کشاندند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۵    
کرونا بر خلاف باور بخش زیادی از جامعه، نفس کودکان را هم به شماره انداخت؛ کودکانی که در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس هزار چهره هستند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۰    
یک کارشناس مسائل اسرائیل معتقد است، از دیدگاه تشکیلات خودگران در صورت الحاق کرانه باختری عملا سرزمینی برای تشکیل دولت فلسطین باقی نمی ماند ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۰    
نخست وزیر اسرائیل در نشست اضطراری کابینه برای بررسی راه های مقابله با کرونا، درباره وخامت اوضاع در فلسطین اشغالی هشدار داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۰    
محمدرضا کلاهی یکی از مسئولین تشکیل جلسه بوده و مامورین بدین ترتیب او را بازدید بدنی نکرده اند و به احتمال زیاد وی بمب ها را در داخل ساک دستی به سالن سخنرانی حمل کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروه هایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهور ونزوئلا گفت: اراده اساسی ایران، حمایت از دولت قانونی ونزوئلا و کمک به مردم این کشور برای حل مشکلات است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۰    
پزشکان معمولا بیماران روماتوئیدی را با علائم یک کمردرد ساده تا التهاب شدید مفاصل و درجات مختلف درگیری ستون فقرات بکرات می بینند ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۰    
یک صندوق مالی جدید برای تئاتر بریتانیا به رهبری سم مندس و با حمایت مالی نتفلیکس، استیون اسپیلبرگ و آرماندو لانوچی در دست ایجاد است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۰    
شورای صدور پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با عرضه 2 عنوان فیلم داستانی بلند موافقت کرد و برای قسمت های تازه دو مجموعه نمایشی شبکه خانگی مجوز عرضه صادر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۰    
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 344 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۵    
یک روانشناس معتقد است باید هر فرد راهکارهای مقابله ای در برابر فشارهای روانی ناشی از بحران کرونا در سطح فردی انجام دهد تا دچار اختلالات خلقی مانند اضطراب، استرس، افسردگی و وسواس نشود.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۰    
یکی از راه های اصلی انتقال ویروس کرونا از طریق قطرات تنفسی و لمس سطوح است و همواره توصیه می شود، در مکان های عمومی احتیاط های معمول صورت گیرد ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۰    
حساسیت بیشتری روی 13 مورد زیر داشته باشید و هر درد و تغییر بدون دلیل در بدن را به دکتر گزارش دهید.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۰    
برخی کشورهای اروپایی تهدید کرده اند که در صورت اجرای تصمیم اسرائیل برای الحاق کرانه باختری، اساس روابط خود با تل آویو را تغییر خواهند داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۵    
یک متخصص طب سنتی به توصیه های تغذیه ای و تدابیر تندرستی در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: پرهیز از غذاهای خیلی تند، شور یا شیرین برای افراد دارای مزاج گرم و خشک توصیه می شود.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۵    
مهم ترین روش انتقال کرونا "نفس کشیدن، حرف زدن یا سرفه" ناقلان کووید 19 است و مهم ترین دستاورد بشر در برابر کرونا تا این لحظه، "ماسک" است ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۰    
پدر 55 ساله و پسر 15 ساله در شهرستان "دماوند" داخل استخر آب به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا غرق شدند و جان خود را از دست دادند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۰    
رسانه های آمریکایی از برخورد دو فروند هواپیمای خصوصی با یکدیگر و احتمال مرگ هشت تن در این حادثه خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۵    
معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه سارق و اعتراف به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف 1096 سرویس 128 پارچه ای قاشق و چنگال قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال haخبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۵    
عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم آمریکا مجددا ایران را به عنوان یک تهدید امنیتی معرفی کند ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۵    
رییس مرکز اورژانس تهران از جانباختن یک کارگر بر اثر سقوط از ارتفاع در محله گیشا خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۵    
برای استفاده از بانکداری اینترنتی هرگز از طریق لینک های موجود در سایت های دیگر، ایمیل، شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان تلفن همراه به سایت بانک مراجعه نکنید بلکه آدرس سایت بانک را در قسمت نوار ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین ضمن انتقاد از سیاست آمریکا در برابر ایران، گفت که امیدوار است اعضای برجام اختلافات مربوط به پایبندی به تعهداتشان را از طریق گفتمان حل کنند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۰    
رییس قوه قضاییه یکی از ضرورت های عبور از شرایط خاص اقتصادی را نیز برخورد با تخلف از ناحیه برخی واردکنندگان و صادرکنندگان دانسته و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۰    
فرماندار کهگیلویه گفت: اعزام نیروها برای مهار آتش سوزی تنگ تکاب توسط یک دستگاه بالگرد در حال انجام است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۵    
این تلاش ها که با وجود مسایلی مانند تحریم های بین المللی و بیماری کرونا، لحظه ای متوقف نشد، منجر به خلق نتایج مثبت و سازنده در صنعت خودرو کشور شده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۰    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت مراکز و صنوف پرخطر شهرستان کرج نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۰    
گروه صنعتی ایران خودرو در سه ماهه نخست موفق به تولید 107 هزار و 464 دستگاه خودروی سواری شده که نسبت به سه ماهه اول سال 98 رشد 21.2 درصدی را تجربه کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۰    
پس از انتشار کتاب من خانه م که حاوی نامه های خصوصی مرحوم عباس کیارستمی به همسرش بود، در پی شکایت احمد کیارستمی از انتشار این کتاب قاضی پرونده دستور به جمع آوری آن داد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۵    
شماری از معترضان در سلیمانیه امروز (دوشنبه) در اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق و دستمزد خود به دفتر پارلمان اقلیم کردستان عراق در این استان حمله کردند.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۵    
بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، ممنوعیت صادرات تخم مرغ از 14 تیرماه به گمرکات کشور ابلاغ شد.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۵    
این اپراتور در سال های اخیر نیز عملکرد فوق العاده ای در جذب مشترک جدید داشته به طوری که تنها در خرداد 98 توانست یک میلیون و 300 هزار مشترک جدید جذب کند و در مجموع سال گذشته حدود 7 میلیون و 900 هزار ...
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۵    
همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز از ساعتی پیش نزولی شده است؛ قیمت سکه نسبت به صبح امروز 870 هزار تومان کاهش یافته است.
انتخاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۰    
همه گیری جهانی ویروس کرونا در نبود واکسن موثر تا هنگامی دست کم 70 درصد جمعیت به ویروس مبتلا و به آن ایمن شوند، پایان نمی یابد ...