پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 31 شهریور 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 شهریور 1395 ارانیکو 2 شهریور 1395 ارانیکو 3 شهریور 1395 ارانیکو 4 شهریور 1395 ارانیکو 5 شهریور 1395 ارانیکو 6 شهریور 1395 ارانیکو 7 شهریور 1395 ارانیکو 8 شهریور 1395 ارانیکو 9 شهریور 1395 ارانیکو 10 شهریور 1395 ارانیکو 11 شهریور 1395 ارانیکو 12 شهریور 1395 ارانیکو 13 شهریور 1395 ارانیکو 14 شهریور 1395 ارانیکو 15 شهریور 1395 ارانیکو 16 شهریور 1395 ارانیکو 17 شهریور 1395 ارانیکو 18 شهریور 1395 ارانیکو 19 شهریور 1395 ارانیکو 20 شهریور 1395 ارانیکو 21 شهریور 1395 ارانیکو 22 شهریور 1395 ارانیکو 23 شهریور 1395 ارانیکو 24 شهریور 1395 ارانیکو 25 شهریور 1395 ارانیکو 26 شهریور 1395 ارانیکو 27 شهریور 1395 ارانیکو 28 شهریور 1395 ارانیکو 29 شهریور 1395 ارانیکو 30 شهریور 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۸    
چکیده: موبینگ واژه ای است که برای تشریح رفتارهای گوناگونی در محیط کار استفاده شده است و به مفهوم سوءاستفاده کارکنان از یک همکار یا به نوعی آزار و اذیت روانی فرد توسط عده ای دیگر است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۸    
چکیده: پنجمین کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران کل وزیران امور خارجه ایران و 1+5 در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل آغاز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۸    
چکیده: آمارهای بانک مرکزی از گزارش بودجه خانوار شهری کشور در سال 1394 نشان می دهد که برای اولین بار شکاف میان هزینه و درآمد خانوار پر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۸    
چکیده: گروه اقتصادکلان و مدل سازی مرکز پژوهش های مجلس که در سال های اخیر به طور جدی تر به موضوع تحلیل و پیش بینی عملکرد بخش حقیقی اقتصاد ایران ورود کرده و در فواصل سه ماهه وضعیت اقتصاد ایران در این ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
چکیده: هر کشوری برای رشد و توسعه اقتصادی و پیشبرد اهداف و برنامه های خود دست به یک سری اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت می زند و در این راستا سعی می کند ضمن اولویت بندی برنامه ها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۴    
چکیده: معاون وزیر اقتصاد آذربایجان گفت: تاکنون شرکت های ایرانی 2/6 میلیارد دلار در اقتصاد آذربایجان سرمایه گذاری کرده اند که تنها 145 میلیون دلار آن در بخش غیرنفتی بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۵    
چکیده: بازار مسکن طی ماه های گذشته از منظر کلان متوجه حمایت هایی شده است. طی این ماه ها از یکسو شاهد کاهش یکی از قیمت های کلیدی در اقتصاد ایران ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۶    
چکیده: مدیرعامل ایکاپ با ترسیم وضعیت آینده پژو در ایران به این سوال پاسخ می دهد که آیا پژو سهم خود در بازار خودرو ایران را بالا می برد؟
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۲    
چکیده: معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه درآمد مالیاتی کشور از تولید ناخالص داخلی هم اکنون 6 تا هفت درصد است، گفت: این عدد در برنامه ششم توسعه باید به 10 درصد برسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۳    
چکیده: خبرگزاری رویترز به نقل از منابعی در حمل و نقل هوایی آمریکا گزارش داد: واشنگتن ارائه مجوز برای لغو ممنوعیت فروش جت های مسافربری به ایران را آغاز کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۳    
چکیده: پس از اجرایی شدن برجام، ارزش تجارت خارجی ایران رو به رشد است؛ به طوری که سال گذشته، تراز تجاری ایران پس از 37 سال مثبت شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۳    
چکیده: یک کارشناس مسکن با بیان اینکه معاملات مسکن در شش ماهه دوم سال جاری به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۳    
چکیده: مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از افزایش ظرفیت صادراتی گاز خبر داد و گفت: هم اکنون حدود 32 میلیون متر مکعب در روز صادرات گاز انجام می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
چکیده: شرکت MECI Group International با دولت ایران برای ساخت یک نیروگاه بادی به ارزش 750 میلیون یورو (839 میلیون دلار) توافقنامه امضا کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۸    
چکیده: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در چند روز اخیر نرخ هر کیلو گوشت گوسفندی با هزار تومان افزایش روبرو شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۸    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 800 نشریه مشعل وزارت نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۸    
چکیده: اگرچه بازار شکر در ماه های گذشته دستخوش تغییرات قیمتی زیادی شد اما در روزهای گذشته به تعادل نسبی رسیده و عرضه در بازار افزایش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۸    
چکیده: در حالیکه انتقاداتی نسبت به واردات، پرورش و مصرف ماهی تیلاپیا مطرح و عنوان شده که این گونه آبزی ارزش غذایی پایینی دارد، رییس سازمان شیلات از واردات ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۸    
چکیده: روز دوشنبه عرضه های محصولات پلیمری در تالار محصولات پتروشیمی بورس کالا در شرایطی صورت گرفت که روز قبل از آن قیمت های پایه با جهت گیری مثبت قیمتی استراتژی خود را در این معاملات نشان داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۸    
چکیده: طبق وعده اخیر بانک مرکزی صدور کارت های جدید اعتباری با کاربردی متفاوت از قبل از فردا همزمان با اول مهرماه در دستور کار شبکه بانکی قرار گرفته و مشتریان بانک ها می توانند براساس شرایط تعیین شده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۸    
چکیده: معاون اکتشافات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از ظرفیت قطعی 47 میلیارد تنی ذخایر معدنی در کشور خبرداد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۸    
چکیده: دیدار و گفت وگو با نخست وزیر بریتانیا، روسای جمهور فرانسه و ترکیه و رهبران مسلمان جامعه آمریکا از برنامه های روز نخست سفر رئیس جمهور به آمریکا بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۸    
چکیده: سندیکای لوله و پروفیل فولادی کشور به عنوان نماینده 120 شرکت لوله ساز با ظرفیت اسمی بیش از 18 میلیون تن لوله خطوط انتقال آب و گاز از ضخامت یک اینچ تا 120 اینچ در سال ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۸    
چکیده: یک مقام مسئول از آلبانی و سوئد به عنوان مشتریان جدید برخی محصولات پتروشیمی ایران در پسابرجام نام برد و گفت: ایران به زودی یک محموله پتروشیمی به ایتالیا صادر می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۸    
چکیده: در حالی که تحلیلگران اعلام کردند افزایش میزان تقاضای فولاد در ماه سپتامبر 2016 کمتر از حد انتظار بوده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
چکیده: یک فعال صنفی گفت: پس از درخواست مکتوب کانون انجمن های صنفی کارگران ایران، قرار است بازپس گیری لایحه اصلاح قانون کار در اولین جلسه شورای عالی کار مورد بررسی قرار گیرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
چکیده: افزایش قیمت پلی اتیلن سبک در چین ادامه دارد. این در حالی است که قیمت پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک خطی ثابت مانده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۸    
چکیده: تولیدکنندگان صنعت پوشاک حضور موثر در داخل کشور و متعاقب آن بازارهای جهانی را در گرو اقدام های حمایتی دولت از بهبود روابط سیاسی تا جلوگیری از ورود کالای غیرمجاز می دانند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۸    
چکیده: بازار مسکن تهران با دو پارادوکس مواجه شده؛ به طوری که از یکسو حجم معاملات خرید بدون رشد چشمگیر قیمت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۹    
چکیده: یک مقام مسئول در وزارت جهاد با بیان اینکه به جز استان های گیلان و مازندران سایر استان های کشور ظرفیت تولید برنج ندارند، گفت: ممنوعیت کشت برنج در استان های فاقد ظرفیت نیازمند تصویب قانون است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۹    
چکیده: شرکت سرمایه گذاری ساتا از آمادگی خود برای خرید و سرمایه گذاری در پتروشیمی دماوند خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۴    
چکیده: احتمال افزایش تقاضای سوخت در آمریکا در کنار کاهش سطح ذخیره سازی نفت در این کشور سبب شد در معاملات دیروز (سه شنبه 30 شهریور ماه) قیمت شاخص نفت خام آن کاهش یابد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۴    
چکیده: بازار میوه و تره بار که به تازگی میزبان میوه های نوبرانه پاییزی همچون نارنگی و انار است، شاهد شیب نزولی قیمت میوه های تابستانی که آخرین روزهای عرضه خود را می گذرانند، شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۴    
چکیده: نبود استراتژی مشخص در تولید برخی محصولات صنعتی باعث انباشت قطعات، تجهیزات و مواد اولیه در کارخانه ها از جمله واحدهای کاشی و سرامیک شده و حال این موضوع تولیدکنندگان را به فکر فروش یا تهاتر ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۴    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 670 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۴    
چکیده: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ورود خودروهای به روز خارجی در رده قیمتی زیر 30 میلیون تومان به بازار خودرویی کشور در آینده ای نه چندان دور خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۴    
چکیده: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد گفت: پوشاک و نساجی در صدر واردات قاچاق به کشور است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۵    
چکیده: پنجمین کمیسیون مشترک برجام ایران و 1+5 پیش از ظهر روز چهارشنبه به وقت محلی در نیویورک در سطح معاونان و مدیران کل وزیران خارجه دو طرف برگزار می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
چکیده: تلاش دبیرکل اوپک برای برگزاری جلسه فوق العاده کشورهای عضو در ماه جاری میلادی.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۵    
چکیده: برای اولین بار در کشور یکی از شرکت های کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان با هدف خودکفایی موفق به تکثیر ماهیان گونه کپور معمولی، فیتوفاگ و آمور از ماهیان نسل اول شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۵    
چکیده: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد که رشد تولید محصولات پتروشیمی امسال به 7,8 درصد می رسد
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۶    
چکیده: بازار ارز از اواخر هفته قبل تا اواسط هفته جاری با نوساناتی همراه شد؛ به طوری که دلار آمریکا هشت تومان، یورو 22 تومان و پوند انگلستان 50 تومان نوسان قیمت پیدا کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
چکیده: دستیابی به توافق تاریخی توانست اقتصاد ایران و زیرمجموعه های آن از جمله معدن وصنایع معدنی را در ابتدای مسیری جدید قرار دهد که بی تردید انتهای آن ایران را به تحقق اهداف پیش بینی شده در چشم انداز ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
چکیده: به دنبال کاهش دستوری نرخ سود بانکی مشاهده می شود از ابتدای سال جاری، صندوق های با درآمد ثابت در بازار سرمایه با افزایش 50 درصدی ارزش دارایی ها همراه شده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
چکیده: مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: 11 طرح پتروشیمی با اعتباری بیش از 6 میلیارد یورو تسهیلات ارزی از سوی این شرکت در کشور در حال ساخت است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
چکیده: روند همکاری های مطالعاتی شرکت ملی نفت ایران و شرکت لوک اویل روسیه در 2 میدان نفتی ایران، با حضور مدیران عامل 2 شرکت بررسی شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۲    
چکیده: تصمیم اخیر قاهره برای ممنوعیت واردات گندم از روسیه به دلیل اعلام شده کشف نوعی قارچ و سپس انتشار این خبر که مسکو واردات پرتقال و مرکبات را از مصر متوقف کرده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
چکیده: وزیر اسبق کشاورزی با بیان اینکه چغندرکاری در مناطق غرب کشور به گونه ای درحال توسعه است که بهداشت خاک را بهم ریخته و منافع ملی درحال هدر رفتن است، گفت: وزارت بازرگانی باید مجددا احیا شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
چکیده: تا پیش از تصویب قانون اصلاح قانون معادن مصوب 1390، براساس احکام قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع (موضوع تبصره4 ماده 3) ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۲    
چکیده: در حالی که طی ماهای گذشته قیمت برنج و شکر به عنوان محصولات پرنوسان رو به افزایش بوده و وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مسئولیت آن را به گردن دیگری انداخته اند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۲    
چکیده: بانک ها به دلیل هزینه کرد سپرده های جدید برای پرداخت سود سپرده های قبلی،قادر نیستند منابع را صرف اعطای تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کنند و مشکل تامین مالی بنگاه ها ناشی از خشکی اعتبار بانک ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۲    
چکیده: پژوهشگران کشور به دانش ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت فولادسازی کشور چون گندله سازی، احیای مستقیم آهن و جداسازی گازهای صنعتی دست یافتند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
چکیده: یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که شرکت هایی مانند هیوندای، کیا و تویوتا سال هاست که با صادرات خودروهای آماده خود به بازار ایران، از بی برنامگی و غفلت ما در این حوزه سوءاستفاده می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
چکیده: در سراسر کشور پهنه های معدنی فراوانی وجود دارد که در صورت سرمایه گذاری اولیه مطالعات اولیه و شناسایی ذخایر آنها می توان زمینه بهره برداری از آنها را فراهم کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
چکیده: رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار نخست وزیر بریتانیا، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را تحولی بزرگ ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۳    
چکیده: مدت ها است که خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا در میان فعالان این حوزه بحث های زیادی ایجاد کرده است ...