سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 5 آذر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آذر 1395 ارانیکو 2 آذر 1395 ارانیکو 3 آذر 1395 ارانیکو 4 آذر 1395 ارانیکو 5 آذر 1395 ارانیکو 6 آذر 1395 ارانیکو 7 آذر 1395 ارانیکو 8 آذر 1395 ارانیکو 9 آذر 1395 ارانیکو 10 آذر 1395 ارانیکو 11 آذر 1395 ارانیکو 12 آذر 1395 ارانیکو 13 آذر 1395 ارانیکو 14 آذر 1395 ارانیکو 15 آذر 1395 ارانیکو 16 آذر 1395 ارانیکو 17 آذر 1395 ارانیکو 18 آذر 1395 ارانیکو 19 آذر 1395 ارانیکو 20 آذر 1395 ارانیکو 21 آذر 1395 ارانیکو 22 آذر 1395 ارانیکو 23 آذر 1395 ارانیکو 24 آذر 1395 ارانیکو 25 آذر 1395 ارانیکو 26 آذر 1395 ارانیکو 27 آذر 1395 ارانیکو 28 آذر 1395 ارانیکو 29 آذر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۶    
چکیده: بیشتر انتخاب ها و تصمیم های روزانه ما ساده و بدون پیچیدگی هستند؛ اینکه برای سر کار رفتن چه بپوشیم، ناهار چه بخوریم ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۸    
چکیده: پس از لغو تحریم های بین المللی توقع می رفت که خودروسازان جهانی با توجه به شرایط پساتحریمی برای حضور در ایران به رقابت بپردازند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۸    
چکیده: توقف شماره گذاری خودروهایی که از ایالات متحده آمریکا وارد ایران می شود همچنان ادامه دارد هرچند طی هفته جاری وزارت صنعت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۹    
چکیده: هر کسی برای کار خاصی پس انداز می کند، بعضی ها برای خرید یک گوشی جدید، بعضی برای مسافرتی که در پیش دارند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۴    
چکیده: نوسازی بافت های فرسوده شهری یکی از اهداف مهم مدیران شهری و دولتی در چند سال اخیر به ویژه در کلان شهرهای کشور بوده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۴    
چکیده: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۴    
چکیده: مشاهدات میدانی و آمارهای رسمی از وضعیت بازار مسکن حاکی است هم اکنون متقاضیان مصرفی آپارتمان در بهترین فرصت زمانی برای عملی کردن تصمیم خود مبنی برخرید مسکن هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۴    
چکیده: منابع آگاه در سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) امروز (جمعه) اعلام کردند که عربستان در نشست آتی با حضور کشورهای تولید کننده غیر عضو شرکت نخواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۴    
چکیده: در جریان سفر حمید چیت چیان وزیر نیرو به ژاپن، سند الحاق ایران به منشور جهانی انرژی امضا شد و جمهوری اسلامی ایران رسما به جمع کشورهای عضو در منشور جهانی انرژی پیوست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۴    
چکیده: با توجه به وضعیت کنونی فضای کسب و کار در ایران به نظر می رسد که امیدها برای شفافیت و گشایش بیشتر برای انجام خصوصی سازی واقعی در این کشور چندان به واقعیت بدل نخواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۴    
چکیده: اخیرا شواهد تجربی فراوانی وجود دارد که از نظریه شومپیتر حمایت می کند که فرآیند تخریب سازنده یک پدیده مهم در هسته رشد اقتصادهای بازار است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۴    
چکیده: قائم مقام سازمان توسعه تجارت گفت: عدم توان تولید انبوه و مستمر برای صادرات کالا به روسیه از موانع اصلی تجارت با این کشور است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۴    
چکیده: کاهش و حذف کاربرد دلار در تبادلات خارجی و به عبارتی ورود به انعقاد پیمان های پولی و به ویژه افتتاح حساب مشترک بین بانک های مرکزی ایران و طرف مقابل به محورهای اصلی مذاکرات بانکی در پسابرجام ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۴    
چکیده: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تشریح 7 معضل ریشه دار در بازار مسکن، سیاست های 9گانه خروج از رکود در بخش مسکن و ساختمان را معرفی کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۹    
چکیده: اگر شما مقدار زیادی پول داشته باشید که با آن بتوانید یک کارخانه تولیدی راه اندازی کنید غیر از منفعتی که نصیب خود شما می کند کمک شایانی به افراد جامعه نیز خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۴    
چکیده: بانک جهانی در گزارش اخیر خود، اصطلاح ناامید کننده را برای میزان رشد اقتصادی کشورهای آسیای مرکزی بکار برد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۴    
چکیده: بازار طلا و سکه در ایران پس از پشت سر گذاشتن نوسانات مربوط به ماه محرم و انتخابات آمریکا، کماکان در انتظار اتمام ماه صفر به منظور دست یافتن به وضعیت پیش از برهه زمانی اشاره شده است و به گفته ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۴    
چکیده: دور جدید گفتگوهای مدیران شرکت های نفتی ایران و دانمارک با سفر یک هیات نفتی دانمارکی به تهران به منظور مشارکت در طرح های جدید نفت و گاز آغاز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۴    
چکیده: به دنبال افزایش تولید نفت آمریکا،پیش بینی کاهش قیمت نفت قوت گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۴    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی، دلیل محدود شدن قدرت وام دهی بانک ها علیرغم رشد نقدینگی را انجماد بخشی از دارایی های بانک ها بدلیل انباشت مطالبات غیرجاری ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۴    
چکیده: اروپا کشورها و شهرهایی دارد که از بالاترین درآمدها و استانداردهای زندگی در جهان برخوردارند اما این مزیت بدون هزینه نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
چکیده: هزینه بالا، محدودیت در تردد، نارضایتی ایرلاین های خریدار و نبود مشتری لازم باعث شده غول پیکر ترین هواپیماهای مسافرتی جهان با مشکلاتی بزرگ روبرو شود تا جایی که احتمال خروج همیشگی آن از خط تولید ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۴    
چکیده: قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با 0/4 درصد کاهش به 1178 دلار و 64 سنت رسید که پایین ترین رقم در 9 ماه و نیم گذشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۴    
چکیده: با بیشتر شدن مشکلات کارت های بازرگانی از جمله بدهی های مالیاتی و سوءاستفاده تحت عنوان کارت های اجاره ای و یکبار مصرف، اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی صدور این کارت ها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۴    
چکیده: آخرین اطلاعات دریافتی در رابطه با اعداد و ارقام بودجه 1396 از نهایی شدن افزایش 10درصدی حقوق کارکنان در سال آینده حکایت دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۴    
چکیده: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برای نخستین بار با اصناف برای مالیات عملکرد سال 94 بدون هیچگونه افزایشی به توافق رسیدیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۴    
چکیده: نخست وزیر عراق با تغییر موضع قبلی این کشور مبنی بر اصرار بر مستثنی شدن از کاهش تولید نفت گفت، کشورش بخشی از بار کاهش تولید نفت را به دوش خواهد کشید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۴    
چکیده: یک مقام مسئول از رفع ایراد فنی هسته معاملات بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و گفت: سامانه معاملات بازار سهام از این پس با به روز رسانی ماژول های معاملاتی بورس تهران به وسیله شرکت آتوس فرانسه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۴    
چکیده: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه مذاکرات شرکت های ایرانی با بسیاری از هواپیما سازان جهان ادامه دارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۴    
چکیده: بازار سهام با فرو نشستن هیجان واکنش های اولیه به تحولات سیاسی ناشی از انتخابات آمریکا در این هفته فضای آرام تری را تجربه کرد هر چند نشانه هایی از ضعف و رخوت در معاملات مشهود بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۴    
چکیده: یک شرکت هندی اعلام کرد قصد دارد برای افزایش تدریجی ظرفیت واحد پالایشگاهی خود که بخشی از آن متعلق به ایران است 5/5 میلیارد دلار سرمایه گذاری نماید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۴    
چکیده: یک مقام ارشد برزیلی گفت، خزانه داری آمریکا به بانک های برزیلی اطمینان داده که آن ها می توانند مبادلات تجاری با ایران را بدون نگرانی از تحریم ها تامین مالی کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۴    
چکیده: پیشنهاد روسیه برای فریز تولید در سطح فعلی در صورت توافق اوپک برای برخی از اعضای این سازمان به اندازه کافی جذاب نیست و آنها خواهان کاهش تولید روسیه هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۴    
چکیده: بسته بودن چند ماهه نماد معاملاتی بانک های بورسی، بازگشایی آن را به معادله چند مجهولی تبدیل کرده است به گونه ای که هر یک از نهادهای ناظر اعم از بانک مرکزی و بورس آن را به دوش دیگری می اندازند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۹    
چکیده: هرچند تا پایان سال جاری اولین محصول پساتحریمی خودروسازان به بازار عرضه خواهد شد با این حال هنوز انتقاداتی نسبت به محتوای قراردادهای خارجی مطرح است.