سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۸Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 18 بهمن 1396 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 فروردین 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 خرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 شهریور 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 2 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 3 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 4 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 5 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 6 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 7 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 8 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 9 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 10 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 11 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 12 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 13 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 14 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 15 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 16 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 17 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 18 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 19 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 20 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 21 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 22 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 23 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 24 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 25 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 26 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 27 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 29 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1396 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۰    
یک گروه 280 نفره از زنان جوان کره شمالی به منظور تشویق شرکت کنندگان مسابقات المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ روز چهارشنبه وارد کره جنوبی شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۰    
این 2 خواهر در سن 33 سالگی 165 سانتی متر قد و تنها 15 کیلو وزن دارند و از طریق سرم تغذیه زنده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۱    
آلودگی هوا، جان مردم را نشانه گرفته است و هر سال دریغ از پارسال. طبق گزارش سامانه شرکت کنترل کیفیت هوا، تعداد روزهای هوای پاک در سال جاری 15 روز بوده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با تخصیص 86 میلیارد و 939 میلیون تومان اعتبار در 10 ماهه سال جاری 4 هزار و 251 خانوار مددجو در آستانه خودکفایی و خروج از چرخه حمایت کمیته امداد اصفهان قرار گرفتند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۲    
کارشناس مسائل تربیتی و مدیر گروه روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته در سطح جهان، مغز نوجوان به محرک های متنوع و قوی نیاز دارد و در حال حاضر آنچه که جوانان را جذب کرده ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۴    
رئیس شورای تبلیغات اسلامی کاشان در اطلاعیه ای مسیرهای پنجگانه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان کاشان اعلام کرد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
معاون میراث فرهنگی استان اصفهان از تهیه پرونده 11 اثر طبیعی این استان جهت ثبت ملی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
مشاور رئیس جمهوری در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر محل سکونت حسن روحانی از مرکز شهر تهران به دلیل آلودگی هوا ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۱    
ششمین روز جشنواره فیلم فجر برگزار شد و در پردیس سینمایی ملت، دو فیلم سرو زیر آب ساخته حسین باشه آهنگر و تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی اکران شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۶    
رئیس سازمان برنامه وبودجه با اشاره به برنامه های دولت برای فعالان بخش تولید گفت: دوازده برنامه برای رونق تولید و اشتغال داریم که این برنامه ها می تواند بیش یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی را در سال ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت فارس در واکنش به تنبیه بدنی یک دانش آموز که منجر به آسیب به بینی وی شده است، گفت: هرگونه تنبیه خط قرمز ما است و از این رو، این پرونده با جدیت در حال پیگیری است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتراف می کنم که نگرانی ها درباره حذف مدارس نمونه دولتی و سمپاد و افزایش استقبال از مدارس غیردولتی وجود دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۲    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص آخرین جزئیات و تصمیم گیری در خصوص طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران و زمان ثبت نام آن سخن گفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه احساس می کنیم در برخی از داروخانه ها نسبت به داروهای تولید داخل کم لطفی می شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۹    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند دلال و کارچاق کن، توسط نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۹    
رییس سازمان ثبت اسناد گفت: بیش از 17 هزار بدهکار ممنوع الخروج و هفت هزار و 140 نفر ممنوع المعامله شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که دونالد ترامپ هم مانند باراک اوباما در موضوع خروج شبه نظامیان کُرد سوریه از منبج ما را فریب داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۳    
در جریان ثبت نام کارت هوشمند ملی، دفاتر پستی بر اساس دستورالعمل جدید موظف به ایجاد نوبت کاری عصرگاهی در دفاتر پرترافیک و راه اندازی شیفت کشیک جهت ارائه سرویس در ایام تعطیل و حل مشکلات احتمالی ارتباطی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۳    
سید محمد بطحایی به دلیل کمبود امکانات در مدارس سیستان و بلوچستان، از دانش آموزان عذرخواهی کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۰    
وزیر امور خارجه روسیه گفت، اتحادیه اروپا از موضع ایالات متحده درخصوص توافق هسته ای ایران رضایت ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۰    
بانک مرکزی به منظور پیشگیری از کلاهبرداری و سوءاستفاده برخی افراد متخلف از حساب های بانکی مشتریان، از شهروندان درخواست می کند، استفاده از خدمات پیامکی واریز و برداشت حساب بانکی خود را جدی بگیرند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۷    
منابع اسرائیلی اعلام کردند که عربستان سعودی به شرکت خطوط هوایی هند اجازه داده است تا از حریم هوایی عربستان برای انجام سفر از دهلی نو به تل آویو عبور کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل ایران خودرو از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه گذاران حوزه قطعه سازی با تضمین خرید محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۴    
در 10 سال گذشته اسامی مختلفی به صورت مقطعی مورد استقبال والدین قرار گرفت اما در این مدت برخی اسامی همیشه محبوب بوده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۱    
پس از آنکه تعدادی معدود با تحریک شبکه های معاند، اقدام به کشف حجاب و انتشار تصاویر آن کردند، اذهان عمومی به این قانون شکنی ها واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۸    
یک مدافع برزیلی برای بررسی توسط کادرفنی سپاهان در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۵    
ملی پوش تیم فوتیال کشورمان در خصوص وضعیت تیم ملی در رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا گفت: به جز مشکل غذا تیم در شرایط خوبی است و همگی تنها به قهرمانی در آسیا فکر می کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۲    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اختلاس ها ناشی از نبود شفافیت در اقتصاد است و تا زمانی که این سیستم به همین شکل وجود داشته باشد و اصلاح نشود امکان رانت خواری و اختلاس وجود دارد و تا زمانی که این ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۹    
دانشجویان معترض می گویند تبصره 2 ماده 7 این قانون که جدیدا تصویب شده، برای آنها محدودیت شغلی ایجاد می کند
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۹    
شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه منطقه 9 شهرداری اصفهان، دروازه ورودی شهر از سمت غرب بوده و با چند شهرستان همجوار است با مشکلات متعددی رو به رو است که در جهت رفع آن ها تلاش می کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۶    
دکتر علی شیخ الاسلامی، مشاور ازدواج و خانواده و درمانگر اختلالات جنسی و نیز مدیر موسسه مردم نهاد خانواده سلامت بنیان است که در حوزه بحث همسرگزینی و همسان گزینی فعالیت می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تعطیلی کمیته هیات بازدید از زندان اوین به دلیل مصاحبه های برخی اعضای این کمیته خبر داد و گفت: سینا قنبری با روش آفتاب-مهتاب خودکشی کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۶    
یک مقام مسئول بانکی گفت: به جای حواله های کاغذی به افرادی که در طرح پیش خرید سکه شرکت می کنند، کارت سکه داده خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۳    
از مکالمه های روزمره مردم و صحبت های آنها در شبکه های اجتماعی برمی آید، برخی رانندگان اسنپ که به نظر می رسد تعدادشان هم کم نیست از مسافران خود درخواست می کنند کرایه شان را نقدی پرداخت کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد: افغانستان ممکن است که "قبرستان امپراتوری ها" باشد اما آمریکا هیچگونه تمایل امپراتوری ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل از پایان عملیات مرمت پشت بام مسجد تاریخی قائمیه نوش آباد از توابع این شهرستان خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۷    
دستگاه قضایی لبنان شکایت ارائه شده از سوی یک فعال در این کشور علیه وزیر مشاور عربستان در امور منطقه خلیج فارس و اتهام وی به ایجاد جنجال های فرقه ای در لبنان را بررسی می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۷    
باران کوثری که با فیلم "عرق سرد" در نقش یک فوتبالیست زن در جشنواره ی فیلم فجر حضور دارد،گفت:من گزیده کار نیستم و اگر فیلمنامه ای خوب باشد می پذیرم و دوست دارم در بازیگری تفاوت شخصیت ها را تجربه کنم و ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۴    
محافظه کاران حزب آنگلا مرکل نهایتا پس از مذاکرات طولانی به توافقی با سوسیال دموکرات ها دست یافتند تا دولت ائتلافی جدید آلمان تشکیل شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد، نباید مربیانی چون صمد مرفاوی، علیرضا منصوریان و علی کریمی نابود شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۱    
حسینعلی حاجی دلیگانی، درخصوص مجوز مصرف و تولید و واردات محصولات دستکاری ژنتیک (تراریخت) اظهارنظر کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۸    
بررسی آمارهای عملکرد بودجه نشان می دهد، در 9 ماهه نخست سال جاری درآمد دولت از محل حقوق ورودی خودرو 780 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 31 درصدی رو به رو شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۵    
نویسنده کتاب جنجالی آتش و خشم در کاخ سفید می گوید ایوانکا ترامپ بیشتر از هر شخص دیگری در خانواده ترامپ، واقعاً شبیه به دونالد بوده و درعین حال با او نیز رابطه خوبی دارد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۲    
لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور پس از حدود دو ماه وقفه دوباره از سر گرفته می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۲    
رئیس قوه قضاییه 22 بهمن را نماد استقلال طلبی، عزت خواهی، ایستادگی و قیام ملت ایران دانست و با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز گفت: ملت ایران مردمی منسجم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
سپاهان اصفهان و نفت تهران در شرایطی به مصاف هم می روند که شرایط امتیازی 2 تیم و جایگاه شان در جدول، این بازی را تبدیل به یک دوئل 6 امتیازی کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
معاون وزیر کار با اشاره به احتمال افزایش متغیر میزان دستمزد سال 97 برای شاغلان با سطوح مختلف مزدی از تشکیل جلسه شورای عالی کار در روز 29 بهمن با دستور کار دستمزد خبرداد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۶    
مدیر پروژه پردیس هنر آبشار از تکمیل فاز دوم این پروژه تا نیمه نخست سال آینده خبر داد و گفت: فاز دوم این پروژه شامل سالن آمفی تئاتر، گلخانه، آبنمای مرکزی، جاده اصلی، آبنمای پلکانی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۲    
علی کریمی در تمرین تیم فوتبال سپیدرود گفت: همه حرف هایم را در کانال تلگرامی ام می گویم. رسانه ها جرات انتشار حرف های من را ندارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۹    
مدیر تالار بورس اوراق بهادار اصفهان با بیان اینکه 10 درصد ارزش بورس و فرابورس کشور متعلق به اصفهان است، گفت: تا پایان 9 ماه نخست امسال 14 ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳    
حکومت کره شمالی در حمله ای شدید به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا او را یک موجود "کثیف و بوگندو" خوانده و تاکید کرد که باید آمریکایی ها او را در بیمارستان "روان پریش ها" محبوس کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳    
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: حذف کتب آموزشی و آزمون های ورودی مدارس در فرآیندهای آموزشی به دلیل ایجاد استرس در دانش آموزان از اهداف وزارت آموزش و پرورش است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۸    
برخی تحلیلگران از احتمال وقوع کودتای داخلی و براندازی محمد بن سلمان در خاندان پادشاهی عربستان خبر می دهند، این در حالی است که صهیونیست ها این موضوع را خطری راهبردی برای خود می دانند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۵    
مافیا چیز خیلی پیچیده ای نیست. تنها به سیسیل و بچه های ناپولی هم ختم نمی شود. همین بیخ گوشمان پر از مافیاست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۲    
جلیلی گفت: بنده رقیب آقای روحانی بودم اما اگر ایشان امروز کار خوبی انجام دهد که به نفع کشور و مردم باشد وظیفه دارم آن را حمایت کنم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۲    
وزیر خارجه فرانسه روز چهارشنبه ضمن تکرار ادعاها علیه ایران گفت شبه نظامیان وابسته این کشور، از جمله حزب الله باید سوریه را ترک کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: آمار جرایم مالی در استان 39 و نیم درصد رشد داشته است و در این زمینه نیازمند همراهی مردم و همکاری خیرین این استان هستیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۹    
مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم (ع) گفت: 35 سری جهیزیه با کمک خیرین به خانواده زندانیان استان اصفهان اهدا شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۳    
ترانه علیدوستی به برخوردی که با خبرنگاران زن در بازی فینال لیگ برتر بسکتبال شد، واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۷    
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت که کار شایسته ای نیست که برای عدم نتیجه گیری این تیم یک بخش را مقصر کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۴    
مغزهای کوچک زنگ زده یک اخطار برای جامعه است و قصد دارد به همه ما بگوید حواستان به افرادی که در اطرافتان زندگی می کنند باشد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۱    
عضو ناظر مجلس در صندوق توسعه ملی گفت: سید صفدر حسینی حقوق اعضای هیأت علمی که حدود 13 میلیون بود را دریافت کرده بود، مابقی را که حدود 700 میلیون تومان بود، برگرداند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
معلم مشهدی دانش آموزان خود را تشویق به خواندن و تحلیل مطالب روزنامه ها می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در توصیه ای با بیان این که ترکیه مرزهای بین المللی را محترم بشمارد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۲    
عبدالله اسکندری گریمور برجسته کشور اینستاگرامش را با تصویری از تست گریم جالب اکبر عبدی در یک پروژه سینمایی به روز کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: قهرمان شدن ذوب آهن خیلی سخت است، ولی ما تا آخرین هفته تلاش می کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه هر سه قوه اگر هزینه های خود را کم کنند آنگاه می شود بودجه را عملیاتی دانست ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ورزش فرهنگ و قدمت خوبی در ایران دارد اما ما مربیان باید آستانه تحملمان را بالا ببریم، صبور باشیم و با توجه به جایگاهی که داریم باید انتقاد کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۹    
اینفوگرافی؛ کاهش استرس با چند گیاه
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
نوید محمدزاده در مورد آرایش موهایش گفت: این گریم است ولی من نیز خودم دوست دارم این مدل مو را و اصلا دوست دارم با بقیه فرق کنم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
مرد کفش فروش که در جریان درگیری با رئیس یک شعبه مؤسسه مالی، اعتباری مرتکب قتل شده است، ضمن ابراز پشیمانی شدید ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۰    
10 سال پیش گفت وگو بین اعضای خانواده چند ساعت بود حالا به چند دقیقه رسیده است؛ موضوعی که در تازه ترین اظهارات معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به آن اشاره شده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۷    
شرکت لنوو روز سه شنبه برای تعداد محدودی از نسل پنجم لپ تاپ های مدل ThinkPad X1 Carbon ساخت خود به دلیل احتمال آتش گرفتگی فراخوان داده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۷    
پسر سلمان العوده، مبلغ بازداشت شده عربستانی از نخستین تماس پدرش با خانواده از زندان" ذهبان" واقع در استان جده خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۴    
اپلیکیشن پیام رسان تلگرام امروز با افزوده شدن قابلیت های جدیدی به نسخه 4.8 به روز رسانی شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۴    
یک پژوهشگر فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی یک حفره امنیتی جدیدی را در اپلیکیشن فیلترشکن معروف Hotspot Shield کشف کرده که علیرغم تصور عموم مردم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اولین خانه تنیس روستایی کشور در روستای ویدوج توسط خیر ورزش دوست افتتاح و به بهره برداری رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
بازدید سعید جلیلی از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب -کرمانشاه
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل امور حقوقی شهرداری اصفهان گفت: استفاده تجاری در اماکن مسکونی ممنوع است و در صورت مشاهده چنین تخلفی، موضوع به کمیسیون ماده صد ارجاع و رای تعطیلی محل صادر خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۲    
استاندار اصفهان مسؤولیت پیگیری رفع مشکلات کارگری کارخانجات تولیدی استان اصفهان را به دستیار ویژه خود سپرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از نامه خود و رؤسای کمیسیون های مرتبط مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور در خصوص پرداخت مطالبات صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد جهت پرداخت به این قشر خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۶    
دعوای علی کریمی با فدراسیون فوتبال بسیار جنجالی شده است. این دعوا همچنان از شبکه های اجتماعی نشات می گیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۶    
رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در باره واردات تخم مرغ از ترکیه برای تنظیم بازار بیان کرد: دستور و مجوز برای واردات صادر شده اما با دلار 5هزارتومانی واردات ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۷    
گفتگوی ویدیویی و سینمایی جذاب با باران کوثری بازیگر عرق سرد راببینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۴    
پدر علیرضا می گوید به پزشک می گویم اگر دستهایش قطع شود سرطان پسرم خوب می شود، می گوید نمی دانم. چگونه به قطع دست های پسرک بیمارم رضایت دهم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۸    
سعید طوسی تبرئه شد و همین خبر کافی بود که او دوباره به صدر خبرها بازگردد. تبرئه طوسی حالا منتقدان بسیاری پیدا کرده است؛ از خانواده کودکان قرآنی گرفته تا نمایندگان مجلس، به ویژه امیدی ها ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۵    
در خصوص حجاب و نگاه مردم نسبت به آن باید ارزیابی علمی و تحلیلی دقیق تری داشت. مطالعه و پیمایش ملی ایران در سال 1353 که از سوی زنده یاد دکتر اسدی و همکاران شان انجام شد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
به مناسبت دهه فجر بازدید از موزه تنوع زیستی واقع در اداره حفاظت محیط زیست اصفهان رایگان است و مردم می توانند برای آشنایی با نمونه های حیوانات و حیات وحش از این موزه بازدید کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
حمله موشکی به وزیرستان شمالی پاکستان منجر به کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن 3 تن دیگر شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان انتشار دفترچه و مهلت زمانی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 97 گفت: ثبت نام در این آزمون از 30 بهمن آغاز می شود
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۶    
معاون وزیر بهداشت گفته است که نمک بیشتر از هروئین قربانی می گیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، برای حل درگیری که از سال 1993 میان اسرائیل و فلسطین وجود دارد با دعوت به مذاکرات موافق است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۳    
مردی که گله داری گوسفندان جمعی از اهالی یک روستا را بر عهده داشت به دلیل پارس بی موقع سگ گله در برابر پیرزنی تحت عنوان اهمال در نگهداری حیوان تحت حمایت خود راهی زندان شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۰    
وزیر دفاع معتقد است ارائه خدمات درمانی بی منت به کسانی که جانشان را در کف اخلاص گذاشته اند کمترین کاری است که باید برای آنها انجام داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۷    
عضو کمیسیون آ موزش گفت: اگر انجام استیضاح درباره آخوندی نتیجه داشت همان استیضاح های قبلی باید جواب می داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۷    
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری مامور قلابی و دو همدستش خبر داد. متهمان از عنوان سردار پلیس و داعش برای اقدامات مجرمانه خود استفاده می کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر این باور است که ایالات متحده هیچ طرح و برنامه ای برای دیدار با مقام های کره شمالی در جریان برگزاری بازی های المپیک زمستانی ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۱    
معاون اول رییس جمهور مصوبه 4 بندی هیات وزیران درباره نحوه پرداخت عیدی پایان سال کارکنان شاغل در دستگاه های دولتی را برای اجرا ابلاغ کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: 70 طرح عمرانی در ایام دهه فجر با هدف خانه دار کردن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به بهره برداری می رسد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
سرپرست هیأت ورزش همگانی استان اصفهان گفت: تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت همگانی را به فدراسیون پیشنهاد داده ایم، اما هنوز با این تاریخ موافقت نشده است.
  • ۱