چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۱:۵۵Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 28 بهمن 1396 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 فروردین 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 خرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 شهریور 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 2 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 3 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 4 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 5 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 6 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 7 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 8 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 9 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 10 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 11 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 12 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 13 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 14 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 15 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 16 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 17 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 18 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 19 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 20 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 21 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 22 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 23 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 24 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 25 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 26 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 27 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 29 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1396 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
یادآور می شود مولاوردی یکی از مرتبطین با نزار زکا جاسوس ارشد آمریکایی است. از این جهت به نظر می رسد باید حضور اکنونی وی در دولت به دیده شک و تعجب نگریست و نه به کار گرفته نشدنش در دولت قبل از دولت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۶    
هرساله با شروع فصل زمستان مسابقات خروس جنگی در نقاط مختلف کشور به اوج خود می رسد. این خروس ها با درآمدن از لک (پرریزی) آماده حضور در این مسابقات می شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از در نظر گرفتن مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز 30 بهمن تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با نوجوان 15 ساله ای که در حوادث اخیر اقدام به پایین آوردن پرچم جمهوری اسلامی دریکی از میدان های ملایر کرده بود، گفتگو کرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس کانون درمانگران اعتیاد کشور از ورود مخدر جدیدی با عنوان تنباکوی جنسی خبر داد و گفت: این تنباکو ماده ای نوظهور است که دارای ترکیبات محرک و مخدر است و آسیب جدیدی به سیستم های جنسی زنان و مردان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۸    
به نظر می رسد کیم جونگ اون برای جلب توجه دنیا نیازی به موشک و موشک پرانی ندارد. در زرادخانه خود سلاح های به مراتب قدرتمندتری دارد: نمایندگان و فرستادگان زن ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
بانک مرکزی سه روز پیش راهکار های سه گانه خود برای کنترل بازار ارز را اعلام کرد. این اتفاق پس از حمله پلیس به بازار دلالی دلار و دستگیری ده ها دلال و بسته شدن چند صرافی صورت گرفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۲    
یک کارشناس مرمت اشیاء تاریخی فرهنگی به ابعاد عجیب کشف های غیر علمی اشیاء تاریخی پرداخت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۸    
رییس انجمن کارفرمایان صنایع نساجی اصفهان گفت: سالانه 250 هزار تن کالای قاچاق نساجی وارد کشور می شود که اگر جلوی قاچاق کالا در صنعت نساجی گرفته نشود، این صنعت به بدترین شکل ممکن نابود می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۵    
مدیر عامل شرکت ایکاپ اعلام کرد: تولید پژو 2008 بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همچنان ادامه دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۵    
رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله 3.1 ریشتری در عمق هشت کیلومتری زمین انارک نایین را لرزاند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۸    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه های سازمان ثبت احوال کشور در مورد فوت شده فرض کردن افراد 100 ساله و بالاتر را ابطال کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۵    
امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: روحانیت سرمایه جاوید و ماندگار است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۵    
رییس فراکسیون شفاف سازی مجلس در تذکری با انتقاد از پخش مستندی در مورد سید امامی در صدا و سیما، اظهارداشت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۲    
استاندار اصفهان گفت: بر اساس آمار وضعیت استان اصفهان در به کارگیری اعتبارات طرح های اشتغال زایی مناسب نبوده است و این کارنامه برای استانی با ویژگی های اصفهان ضعف به شمار می رود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون قوی در حوزه زنان وجود ندارد، بر ضرورت تشدید مجازات اسیدپاشی تاکید کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به نقش مراکز پرورش غیرمجاز در افزایش میزان آلودگی، گفت: مراکز پرورش غیرمجاز با عدم رعایت اصول امنیت زیستی و به دلیل در دسترس بودن منابع آب و خوراک برای پرندگان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۶    
پنجمین جلسه دادگاه تجدیدنظر معاون اجرایی دولت دهم به پایان رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۳    
عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ساختمان موسسه بازدید به عمل آورد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری یک زندانی که از زندان اصفهان فرار کرده بود، در ورودی شهر سرخه خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه سیاست های اشتباه گذشته استان اصفهان را از زاینده رود محروم کرده است و باعث خشک شدن تالاب گاوخونی که از اهمیت زیادی برخوردار است، شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۰    
وزیر امور خارجه روسیه گفت که تمام کشورهای خاورمیانه، ازجمله ایران منافع مشروعی در این منطقه دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۷    
اگر یک قاشق "روغن زیتون" را با دو قاشق عسل مخلوط کنید و به صورت بمالید و خوب مالش بدید, جرم و کثیفی صورت رو پاک کرده و رنگ پوست صورت رو روشن و جوان می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهور از همه ایرانیان مقیم خارج از کشور خواست با سرمایه گذاری و انتقال دانش و فناوری و تقویت روابط و پیوندهای خود با کشورشان ، برای ساختن ایرانی آبادتر ، پررفاه تر و پرافتخارتر تلاش کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۴    
بر اثر انفجار مخزن خودروی نیسان در جایگاه تزریق گاز CNG پنج نفر مصدوم شدند و بخشی از جایگاه تخریب شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۱    
وزیر کشور می گوید در جلسه ای که با فعالان فضای مجازی داشته به آنان پیشنهاد تشکیل تشکل هایی برای پیگیری مطالباتشان را داده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: هجمه های صورت گرفته به فیلم به وقت شام بیانگر اثرگذاری این فیلم است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۸    
کارگردان فیلم سینمایی "به وقت شام" گفت: به ساخت فیلم برای نمایش رشادت ها و جانفشانی های ملت ایران افتخار می کنم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۵    
نماینده عمده شرکت سامسونگ در ایران در مورد حواشی المپیک زمستانی و رفتار صورت گرفته با ورزشکاران ایرانی به دادستان کل کشور نامه نوشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۵    
مربیان جدید سپاهان قرارداد خود را بااین باشگاه ثبت کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی از موافقت اولیه برای سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری در حوزه بندر و ریل با هندی ها خبر داد و گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۲    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: لوکوموتیو هفته گذشته با 5 گل نماینده امارات را شکست داد و تیم قدرتمندی است، اما ما ذوب آهن هستیم و برای کسب پیروزی در این دیدار تلاش می کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۲    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در عملیاتی در بازرسی از انباری خارج از شهر اصفهان یک محموله مواد نیروزای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال را کشف کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۲    
قهرمان مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال در اصفهان معرفی شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۴    
برنامه 27 بهمن ماه برنامه زنده رود در حالی روی آنتن رفت که مهران احمدی که با فیلم مصادره در جشنواره فجر حضور داشت مهمان این برنامه بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۱    
سیف با اشاره به انتقاد برخی افراد از اقدام بانک مرکزی و نیروی انتظامی در برخورد با اخلالگران بازار ارز که آن را امنیتی کردن اقتصاد دانسته اند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۸    
در تاریخ 27 مارس 2018 (29 اسفند)، هواوی از سه گوشی هوشمند هواوی پی 20 لایت (Huawei p20 light)، پی 20 پلاس و پی 20 رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت توسط FCC فاش شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح "تاکسی امدادگر" می توانیم از ظرفیت نیروهای تاکسیرانی و همچنین از ون ها و خودورهای آنها در حوزه لجستیک و پشتیبانی استفاده کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: راه اندازی پرستاری جامعه محور در دستور کار وزارت بهداشت است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
مشاور وزیر صنعت در امور نساجی و پوشاک گفت: نساجی اصفهان در سال های اخیر دوران بدی را گذرانده، البته اکنون ظرفیت ها فعال شده و توسعه پیدا کرده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان این که بارش های اصفهان از ابتدای سال آبی تا22 بهمن، 4.5 میلی متر بوده است، گفت: این رقم در سال گذشته 26میلی متر و درمتوسط بلند مدت 60 میلی متر بوده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
گزارش تصویری از هجدهمین جشن بزرگ خیریه آرزو ها که شب گذشته با حضور هنرمندان و چهره های مطرح در نیاوران برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
در جریان رسیدگی مجلس شورای اسلامی به لایحه بودجه سال آینده بین عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر و سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا بر سر بودجه عمرانی درگیری لفظی به وجود آمد که در نهایت این ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس، تبلیغ افزایش فروش دگزامتازون بدون نسخه توسط برخی شرکت های دارویی را خیانت به جامعه پزشکی دانست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۴    
قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: مسائل فنی را با رسول خادم و کادر فنی که همیشه من را حمایت کرده اند، در میان می گذارم و اجازه دخالت به کسی را نمی دهم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۴    
رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تمامی مسیرهای مواصلاتی استان اصفهان باز است و بارش ها منجر به مسدود و یا لغزنده بودن جاده ها نشده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: استان اصفهان به 100 مرکز مراقبت از بیماران در منزل، دیگر نیاز دارد که در این صورت به نیروی پرستار بیشتری نیاز پیدا خواهیم کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
رئیس جمهوری ترکیه پیشروی نیروهای نظامی این کشور در خاک سوریه را 300 کیلومتر مربع اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۵    
مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی اظهار امیدواری کرد که تلاشهایش برای بهبود روابط میان کشورش با کره شمالی منجر به بهتر شدن روابط میان واشنگتن و پیونگ یانگ شده و نهایتا باعث آغاز مذاکرات مربوط به خلع ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۲    
وزیر خارجه آلمان روز شنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ از آمریکا خواست توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را لغو نکند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه تزریق گاز CNG منفجر شد که 5 نفر در این حادثه مصدوم شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۹    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان ذره ای از خصومت و بروز مشکلات علیه نظام نمی کاهند گفت: برای مقابله با دشمنان عوامل عزت افرین گذشته باید اقویت و تکرار شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۹    
سروش صحت معتقد است کتابخانه هر کسی معرف شخصیت اوست. شما با نگاه کردن به کتابخانه هر آدمی اطلاعات ریز و درشت زیادی از گذشته، حال، آینده، نگرش، علایق، خاستگاه و شخصیتش به دست می آورید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۶    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: همیشه مطرح می شود که من در حزب مشارکت بوده ام، اما هیچگاه فرم عضویت در این حزب را پر نکرد ه ام یا فرصت این کار را پیدا نکردم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۳    
تصویری دیده نشده از آیت الله مکارم شیرازی در حال آموزش در دوران دفاع مقدس منتشر شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات کسر خدمت فرزندان ایثارگر را تشریح کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمهور قزاقستان اعلام کرد از انتقال گروه تروریستی داعش به افغانستان نگرانیم بنابراین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای باید برای برقراری امنیت در این کشور تلاش کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۷    
انواع خودروهای داخلی امروز شاهد افزایش 500 هزار تا 1.5 میلیون تومانی قیمت ها بودند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۴    
رییس اتحادیه مرغ تخم گذار و مادر استان اصفهان با بیان اینکه برای حمایت از بخش تولید نرخ هر شانه تخم مرغ باید با نرخ 15 تا 16 هزار تومان فروخته شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
معاون خدمات شهردار اصفهان از کسب رتبه نخست این نهاد در زمینه" مدیریت مصرف انرژی" خبر داد و گفت: برنامه ریزی منسجم در خصوص مدیریت مصرف انرژی از سر فصل های اصلی برنامه های معاونت خدمات شهری در سال 97 ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از معرفی سه نماینده رییس جمهور برای بررسی سوال از رییس جمهور در این کمیسیون خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۸    
با مقتول (فردین) اختلاف داشتم و چند روزی پشت تلفن به یکدیگر فحاشی می کردیم، شب حادثه داخل خانه بودم که فردین زنگ خانه را زد و وقتی بیرون آمدم با قمه به من حمله کرد که من نیز...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست انجمن صنفی تولیدکنندگان بذر اصلاح شده مبنی بر ضرورت پرداخت یارانه دولتی به شرکت های ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۵    
کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: همیشه با عشق برای تیم و شهرمان بازی کرده ایم و امسال همه تلاشمان را می کنیم تا پرچم شهرمان را بالا ببریم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از جریمه 4 میلیارد ریالی یک انباردار لوازم خانگی در اصفهان خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: پروژه های نیمه تمامی که دولت در دست اجرا دارد حدود 600 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
جلسه توجیهی جامعه ریسک آسیا و ایجاد جامعه ایمن درسالن کنفرانس آتش نشانی شهرک خاتم الانبیاء برگزار شد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان با اشاره به نقش هوشمندسازی و مشارکت شهروندی در حل مسائل شهری گفت: در نقشه همراه کاشان امکان ثبت موقعیت اماکن مختلف این منطقه فرهنگی تاریخی اعم از گردشگری ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت : طی 10 ماهه سال جاری تعداد تماس های گرفته شده با سامانه 125، هشتاد وهفت هزار و نهصدو سی ودو (87932)مورد بوده است .
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مسئولان قضایی و امنیتی وعده رفع حصر تا پایان سال را داده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
کارگردان طلا و مس گفت: عکاسی فیلم یک شغل فردی است که در آن به هیچ گروهی وابسته نیستی و این حرفه زمینه خوبی برای قاب بندی در کارگردانی را برایم فراهم آورد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
درحالی پیش فروش سکه از امروز با اعمال تغییراتی از سوی بانک مرکزی در بانک ملی از سرگرفته شده که تماس های مردم از شهرستان ها حکایت از وضع مالیات بر ارزش افزوده در طرح جدید دارد که بانک مرکزی این خبر را ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۲    
رئیس اتحادیه صنف صنایع دستی اصفهان گفت: از 603 اثری که در یونسکو نشان اصالت دریافت کرده اند 207 اثر متعلق به ایرانی ها و 196 اثر متعلق به هنرمندان اصفهان است اما متأسفانه به دلیل به روز نبودن قوانین ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
رئیس جمهور روابط تهران و دهلی نو را روابطی رو به توسعه خواند و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط همه جانبه با هندوستان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
سخت است زندگی در اتاق خشتی که در و دیوارش بوی نم می دهد، اما این سختی زمانی بیشتر می شود که پدر بیمار باشد و اشک هایش را از اهل خانه پنهان کند؛ اما بالای این سقف هم خدا هست و چشمان او را می بیند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۶    
بازیگر فیلم "سوءتفاهم" گفت: وقتی من برای بازی در فیلم "دوئل" سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کردم فکر می کردم با فیلم بعد از آن جایگاه خوبی در سینما به دست می آورم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۳    
وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را پیرامون شناسایی اموال موکلش در داخل کشور ارایه داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر قرارداد سنگین بازیکنان خارجی این تیم واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۴    
حداقل عیدی برای کارکنان مشمول قانون کار در سال جاری حدود یک میلیون و 860 هزار تومان و حداکثر عیدی نیز 2 میلیون و 790 هزار تومان است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۱    
خاطره خنده دار مهران مدیری از لاک پشت شدنش
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۸    
تعطیلی حالا خورشید پس از تعطیلی هفت !پس از آنکه برنامه سینمایی هفت مجدداً به کما رفت و مشخص شد نه تنها مجری این برنامه تغییر خواهد کرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان: شهدای گمنام و مدافع حرم روز دوشنبه از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع می شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۲    
حداقل هزینه معیشت کارکنان مشمول قانون کار امروز در جلسه کارگروه دستمزد با حضور شرکای اجتماعی تعیین می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۲    
وزیر امور خارجه آلمان در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ، تحریم های آمریکا علیه دیگر کشورها از جمله روسیه را مبهم خواند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۹    
حضور حسین اوجاقی در کادرفنی تیم ملی کابران فضای مجازی را سر ذوق آورد و با اقدام جدید کی روش شوخی های جالبی کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۳    
یک مقام امنیتی انگلیسی به تازگی اعلام کرده است که هکرها به بیش از 55 هزار حساب کاربری در شبکه اجتماعی اسنپ چت نفوذ و حمله کرده اند و اطلاعات آنها را به سرقت برده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۳    
دی ماه امسال تولید سه مدل سواری متوقف شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۳    
12 سال بعد ربات ها می توانند جایگزین کمک داوران در مسابقات فوتبال شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۳    
کارشناسان نروژی هشدار دادند که استفاده از اسپری های شوینده و پاک کننده همچون مصرف روزانه 20 نخ سیگار برای سلامت ریه ها ضرر دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
"سنجد" برای ترمیم شکستگی، ترک استخوان و پوکی استخوان بی نظیر است؛ پودر هسته سنجد، غضروف ساز بوده و برای ترمیم مفاصل و کمردرد می توان آنرا با شیر میل کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۷    
طبق اعلام بانک مرکزی متقاضیان خرید سکه در طرح پیش فروش از امروز می توانند برای خرید سکه های یک میلیون و 400 هزار و یک میلیون و 300 هزار تومانی اقدام کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۴    
نزدیک شدن تعطیلات نوروز روند افزایش تقاضای سفر را داخل کشورمان صعودی کرده است و به نوعی باعث گرمتر شدن بازار گشت و گذار شده است اما ظاهرا این سطح افزایشی تقاضا زیاد به نفع سفرهای داخلی نیست و همچنان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۴    
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان تصریح کرد: اصفهان آنگونه که شایسته است نتوانسته از قراردادهای خواهرخواندگی خود با 14 شهر جهان استفاده کند و استفاده از این ظرفیت ها مستلزم تغییر رویکرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست این کمیسیون برای تعیین تکلیف طرح سوال نمایندگان از روحانی خبر داد و گفت: این نشست فردا برگزار می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۸    
این روزها شامپوی به اصطلاح جادویی رشد موها توسط چهره های مطرح در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شود که به گفته این ستاره های سرشناس نه تنها با استفاده از آن رشد موهایشان دو برابر شده ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
درمانگر اعتیاد در خصوص مصرف "تنباکوی جنسی" گفت: این تنباکوها معمولا در کشورهای عربی تولید می شود که به گونه قاچاق یا توسط مسافران به کشور وارد می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در سفر خود به عراق با "سید عمار حکیم"، رییس جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفت وگو کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۹    
تداوم روند ذبح بره های ماده در کشتارگاه های استان اصفهان از پنج سال گذشته تاکنون لطمات جبران ناپذیری به صنعت دامداری این استان وارد کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۶    
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: 13 میلیارد و 489 میلیون تومان کمک های مردمی در ده ماهه سال جاری توسط مراکز نیکوکاری کمیته امداد اصفهان، جمع آوری شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۳    
متخصص طب ایرانی گفت: آویشن برای درمانعفونت های تنفسی و ویروسی، درد معده و دردهای عضلانی استفاده می شود.
  • ۱