جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۵:۳۸Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 31 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۹    
احتمال ائتلاف جبهه پایداری و اصولگرایان وجود دارد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
منصوره عرضی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط کشورهای منطقه گفت: هدف بیشتر این حرکات ضداسلامی و تروریستی در منطقه مقابله با ایران و موج بیداری است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۷    
مقامات آرژانتینی که هنوز اصرار دارند ایران در انفجار آمیا دست داشته است، این بار از کشورهای شرق آسیا خواستند مهمان ایرانی خود علی اکبر ولایتی را تحویل بوینس آیرس دهند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۷    
روز گذشته بالاخره رهروانی های مجلس نهم، آنچه را از ابتدای مجلس دهم در سر داشتند، علنی کردند و تشکیل فراکسیون جدید خود با نام اعتدال را اعلام کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۴    
بهادر مولایی وزنه بردار تیم ملی ایران شب گذشته در محور هراز دچار حادثه شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۸    
شش کشور غیر عضو اتحادیه اروپا به نشانه مخالفت با ضمیمه شدن کریمه از اوکراین به خاک روسیه به تحریم های اتحادیه اروپا علیه این کشور پیوسته و مقررات تحریمی با موضوع این شبه جزیره را که از سال 2014 آغاز ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۵    
اسلامیت و جمهوریت نظام یکدیگر را نقض نمی کنند و ترکیب جمهوری اسلامی در کشوری که اکثر مردم مسلمان هستند متناقض نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۲    
وزیر کشور تاکید کرد: ما نباید با تضعیف دولت مردم را ناامید کنیم. سرمایه اصلی ما اعتماد است و نباید اجازه این کار را بدهیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
می خواستم در کتابم روشن کنم اگر غرب امروز به جایی رسیده الزاما ناشی از استعمار و مصیبت های ما نبوده بلکه این وسوسه را داشتم که روشن کنم توسعه غرب و عقب ماندگی ما هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
اشغال یک ساختمان پلیس در شهر ایروان پایتخت ارمنستان از سوی مردان مسلح و گروگان گرفتن گروهی از افراد در حالی چهارمین روز خود را سپری می کند که تاکنون تحول مهمی رخ نداده است و ساعت ها مذاکرات با مردان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۴    
دادگاه تجدیدنظر منهتن نیویورک حکم پیشین مصادره و فروش برج آسا، متعلق به بنیاد علوی و شرکت آسا را لغو کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
نخست وزیر عراق استعفای حسین الشهرستانی وزیر آموزش عالی این کشور را پذیرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با ارسال تلگراف های جداگانه ای به رهبران ایران، مصر ،الازهر و رهبران برخی کشورهای حوزه خلیج فارس خواهان ورود آنان به قضیه شیعیان بحرین و یاری آنان برای مقابله با ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
شرایط کشور به نحوی است که برای رفع مسائل نیاز به حمایت بیشتر است، وضعیت بودجه در کل کشور به دلیل گسترده بودن حجم اداری محدود است و این باعث شده منابع کافی برای رسیدگی به بخش های عمرانی وجود نداشته ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
در خبرها آمده است که مسعود فراستی، منتقد حاشیه ساز این روزهای سینمای ایران قرار است در برنامه ای با عنوان یه حبه نقد ، به نوجوانان نقد اصولی بیاموزد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
یافتن آمران و تحریک کنندگان نیز بسیار ساده است. هم نوع و شماره پلاک خودروهایی که افراد را آورده بودند، ثبت شده است، هم آن کانال های تلگرامی که اعضای خود را دعوت به این تجمع غیرقانونی کرده بودند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
در پی برگزاری جلسه شورای عالی امنیت ملی و کابینه ترکیه در روز چهارشنبه بعد از ظهر به وقت محلی که تا ساعت ها به طول انجامید، تصمیمات مهمی اتخاذ شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
به گفته کارشناسان خانه ملکه توران در خیابان پسیان (محله زعفرانیه شمیران) از این جهت واجد ارزش محسوب می شود که بازتابنده سبک خاصی از معماری مدرن در ایران معاصر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
رییس جمهور ترکیه با اشاره به کودتای نافرجام در این کشور گفت: اگر روند اطلاعاتی به شکل درست انجام می شد می توانستیم از وقوع کودتا جلوگیری کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۷    
در شرایطی که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از زمان کودتای نافرجام در ترکیه تا امروز اعلام کرده مسافرت به این کشور ممنوع است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
روزنامه حریت از تصمیم مقامات ترکیه برای ایجاد گورستانی ویژه عاملان کودتای نافرجام اخیر خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تاکنون تنها سرنخ های سوء قصد در حادثه تروریستی در مرز ریجاب در شهرستان دالاهو مشخص شده و آقایان می گویند که عوامل این حادثه تروریستی به یکی از ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
نوبخت درباره تک رقمی شدن حقوق وزرا گفت: با توجه به این که بیشتر کارکنان سطح مشخصی از حقوق ها دارند و با آن زندگی می کنند ما نیز باید از حقوقمان بگذریم و حقوق های تک رقمی را حتماً دریافت و احساس کنیم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
محققان به بررسی علل تخلیه مکرر باتری گوشی های هوشمند و در نهایت فرسایش آنها پرداخته و توصیه هایی را در این زمینه ارائه کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
بهنوش طباطبایی با انتشار عکس زیر نوشت : مینا اهل پامنار در نمایش آدامس خوانی کاری از محمد رحمانیان
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
پای کمیته اخلاق به عکس جنجالی استقلالی ها در ارمنستان باز شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲    
مدیر کل امور هویتی ایرانیان خارج کشور سازمان ثبت احوال گفت: 185 تن از ایرانیان مقیم خارج از کشور در سال 1394 برابر مقررات نام خانوادگی خود را تغییر دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و پسرش حمدان، ولیعهد دبی در متروی لندن
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
پارک کردن یک دستگاه خودروی جی ام سی با پلاک گذر موقت، درکنار تابلوی پارک ممنوع!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
پریناز ایزدیار نسبت به یکی از تبلیغ های اینترنتی واکنش نشان داد و آن را "روش جدید دزدی همراه با خلاقیت" نامید ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
قصد داریم به معرفی 5 بازیگر زن ایرانی بپردازیم که بیشترین تعداد فالوئر را در اینستاگرام دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
در تصویر زیر اتاق انتظار دفتر کار بیل گیتس ، موسس شرکت مایکروسافت را مشاهده می کنید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
آزاده نامداریبا انتشار عکسی از روزگار سیاه و سفیدش نوشت: روزگار فعلا این شکلیه چالش سیاه وسفید، به نظرم رنگیش قشنگتره ها چالش رنگی رنگی البته این نظرمنه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۱    
واکنش خنده دار شقایق فراهانی به مانتوهای کویین
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۸    
خالکوبی های مدافع سابق استقلال در دیدار روز سه شنبه کاملاً مشهود بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مرد جوان که به اتهام ربودن دوستش بازداشت شده، درحالی که منکرآدم ربایی است درعین حال مدعی است شاکی برایش پاپوش درست کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۹    
گروه پژو و ایران خودرو سهم خود از شرکت مشترک "ایکاپ" را به حساب این شرکت واریز کردند تا نخستین سرمایه گذاری و سهامداری مستقیم یک شرکت خارجی در صنعت خودروی ایران انجام شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۹    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش و کاهش نرخ تعدادی از محصولات گروه سایپا بر اساس مجوز شورای رقابت خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۶    
بانک صادرات ایران در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه تولید و صنعت کشور کاهش 30 درصدی حجم مطالبات را هدف گذاری کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۳    
بهمن کیارستمی از کمیسیون پرونده پزشکی عباس کیارستمی درخواست کرده است که علت فوت از دستور کمیسیون خارج و بررسی دقیق روند درمان در ایران تا اعزام این فیلم ساز فقید به فرانسه در دستور کار قرار بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۳    
یک دستگاه خودروی پراید در جاده اردکان پس از واژگونی به دو نیم تقسیم شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۷    
می گوید به آخر خط رسیده و طاقت بی کسی و تنهایی را ندارد و از این وضعیت خسته شده است و با اشک و ناله از ما هم خواست تا برای مرگش دعا کنیم!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۴    
بیماری ناشی از آنتروویروس ها اغلب خوش خیم است ولی داروی ضدو ویروس و واکسن ندارد و با کنترل تب و استراحت بیشتر و نوشیدن مایعات بیمار بهبود می یابد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۱    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با یکی از لیدرهای این باشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۵    
شرکت ترنسفت روسیه اعلام کرد اگر ترکیه گذرگاه نفتی دریای سیاه را به سوی این کشور ببندد، مسیرهای ریلی جایگزین و خط لوله کافی برای عوض کردن مسیر حمل نفت دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه پس از نشست شورای امنیت ملی این کشور و جلسه دولت در مقابل دوربین ها حاضر شد و مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در این دو جلسه را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اخباری مبنی بر برکناری رییس دانشگاه شهید بهشتی، گفت: برکناری رییس دانشگاه شهید بهشتی شایعه است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهوری برای ورزش سنگ تمام گذاشت و طی یک ماه گذشته دو بار فرصت دیدار فراهم شد که افتخار بزرگی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۶    
بزرگترین ظلم را کسانی می کنند که ملت را از آینده مأیوس می کنند و بزرگترین خدمت از سوی کسانی است که در زبان و عمل امید را به ملت هدیه می دهند.