جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۴:۱۸Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 31 تیر 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 تیر 1396 اعتدال 2 تیر 1396 اعتدال 3 تیر 1396 اعتدال 4 تیر 1396 اعتدال 5 تیر 1396 اعتدال 6 تیر 1396 اعتدال 7 تیر 1396 اعتدال 8 تیر 1396 اعتدال 9 تیر 1396 اعتدال 10 تیر 1396 اعتدال 11 تیر 1396 اعتدال 12 تیر 1396 اعتدال 13 تیر 1396 اعتدال 14 تیر 1396 اعتدال 15 تیر 1396 اعتدال 16 تیر 1396 اعتدال 17 تیر 1396 اعتدال 18 تیر 1396 اعتدال 19 تیر 1396 اعتدال 20 تیر 1396 اعتدال 21 تیر 1396 اعتدال 22 تیر 1396 اعتدال 23 تیر 1396 اعتدال 24 تیر 1396 اعتدال 25 تیر 1396 اعتدال 26 تیر 1396 اعتدال 27 تیر 1396 اعتدال 28 تیر 1396 اعتدال 29 تیر 1396 اعتدال 30 تیر 1396 اعتدال 31 تیر 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۱    
باید دید فوتبال ایران که در تمام این سال ها هشدارها و حساسیت های کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با استانداردسازی باشگاه هایش را جدی نگرفته است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۶    
"محمد رضا رفیعی" با 9 سال خردسال ترین و "حاج قربان نوروزی" نیز با 105 سال سن کهنسال ترین سرباز رزمنده های دفاع مقدس بودند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۷    
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارائه سیم کارت سه اپراتور مجازی در روزهای آینده خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۷    
زنانی که بالا ترین جایگاه را در دربار داشتند با علاقه و ارتباطاتی که داشتند مسوول آوردن مد اروپا به جامعه ایران بودند. مد روز در سبک اروپایی اواخر دوره قاجار به ایران آمد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۴    
عکسی دیدنی از شهر تهران در سال 1340 و نمایان بودن قله زیبای دماوند از خیابان دکتر فاطمی، به دلیل تمیزی هوای تهران و همچنین ساخته نشدن برج ها و ساختمان های بلندمرتبه امروزی.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۵    
عکسی جالب از رامبد جوان با همسرش نگار جواهریان در طبیعت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۴    
تصویر کم نظیر از منزل عصمت الدوله، دختر ناصرالدین شاه در گیلان از مجموعه فخرالتاج، نوه ناصرالدین شاه. این عکس مربوط به 110 سال قبل است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۸    
هر چه هست، آمارهای غیررسمی است؛ هر چه مربوط به زنان معتاد، زنان معتاد باردار و زنان آسیب دیده است، هر چه مربوط به نوزادان معتاد، نوزادان درگیر خانواده های آسیب دیده، نوزادان بدسرپرست، کودکان کار ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۸    
عده ای باور دارند که قطع نکردن موبایل از برق بعد از شارژ کامل فشار زیادی به باتری وارد می کند و باعث کم شدن عمر مفید آن می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۲    
خالد بن سلمان پسر کوچک شاه عربستان سعودی به عنوان سفیر جدید این کشور استوار نامه خود را به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تحویل داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۹    
مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی غایبان سرشناسی داشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۳    
بلافاصله روز جمعه جلسه تخلفات محتوایی آنتن برگزار و پس از بازبینی دقیق تصاویر و اخذ دفاعیات مربوطه و شرح ماوقع ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۰    
مافیای پخش فیلم در سینمای ایران که درحال حاضر سال هاست صدای شماری از معتبرترین فعالان سینمای ایران را درآورده، سال به سال بر نفوذش بر سینمای ایران می افزاید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۴    
سیدرضا صالحی امیری
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۱    
چندی پیش مردی به دادسرا رفت و گفت عصر روز گذشته مردی پسر نوجوانش را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۵    
رضا علیپور در رقابت های ورلد گیم لهستان به مدال طلا دست یافت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۶    
مقام های ارشد حزب دموکرات آمریکا اعلام کردند که اعضای این حزب و همتایان جمهوری خواهشان درباره لایحه مربوط به تحریم های جدید علیه روسیه و ایران به توافق رسیده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۴    
در صورتی که تلگرام پیشنهاد ایران را نپذیرد، قانون گذار درباره فعالیت آن در کشور تصمیم گیری خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۴    
قوانین خاص و البته عجیب در کشور ما کم نیست. شاید یکی از دلایل آن، تعدد مراجع قانونگذاری است که هرکدام به واسطه رفع نیازها و منافع عمومی و البته گاه دستگاه و زیرمجموعه خود اقدام به تصویب قوانین می ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۸    
آرامکو - شرکت نفت دولتی عربستان سعودی - اعلام کرد که نخستین فاز از شهر صنعتی جدید انرژی در این کشور در سال 2021 تکمیل خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۸    
استقلال در مصافی تداکاتی مقابل بادران با تساوی یک بر یک متوقف شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۶    
یک فروند شناور صیادی متعلق به کشور عربستان به دلیل تجاوز به آب های مرزی ایران توقیف شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۸    
رئیس کمیته انضباطی از محرومیت سه بازیکن باشگاه استقلال تهران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۴    
دکتر محمد مهدی مجاهدی استاد دانشگاه نوشت:
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۶    
کنفرانس فروآلیاژها ازسوی متال بولتن در شهر پراگ جمهوری چک در حال برگزاری است و شرکت کنندگان دیروز نظرات خود در خصوص وضعیت بازار فعلی و آینده آن را مطرح کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۲    
دراین گزارش تصویری از سنگ قبرهای امروزی را که بسیار متفاوت با آنچه در گذشته بوده را مشاهده میکنید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۲    
فرمانده انتظامی استان کردستان از تیراندازی یک مرد به همسر خود در ناحیه منفصل شهری نایسر در شهر سنندج خبر داد و گفت: فرد ضارب بعد از این حادثه از محل متواری شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۹    
باشگاه فولادخوزستان با آرش افشین قرارداد همکاری امضا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۳    
ترامپ اوقات زیادی را به عنوان رییس جمهوری در کاخ سفید و در محل اقامت خود در فلوریدا سپری کرده و در نیوجرسی و در باشگاه گلف نیز بوده است اما تنها یک سفر به نیویورک داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
سایت امریکایی ووکس: مشخص است که ترامپ از برجام نفرت دارد و می خواهد به قدری سنگ پیش پای ایران بیندازد که تهران خود از اجرای آن منصرف شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت تدبیر و امید در کنار انجام کارهای عمرانی و زیربنایی ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری گفت: شهید بهشتی در کنار تجلیل و تکریم نیاز به نقد نیز دارد. بخشی از مشکلات داخل نظام حکومتی ما ناشی از عمل نکردن به قانون اساسی است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۱    
سناریوی تکراری نارضایتی و دعوای مادرشوهر و عروس ، حدیثی کهن و تمام ناشدنی است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افتتاح اولین کلینیک سیار دندان پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت در دانشکده دندانپزشکی سمنان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۸    
آتش سوزی گسترده در مجموعه اقامتی بلندمرتبه مشهد که به واسطه جنس نمای آن به سرعت فراگیر شد و موجی از نگرانی ها را در پی داشت، با تلاش نفسگیر بیش از 200 آتش نشانان مهار و اطفاء شد .
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۵    
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هنوز نظریه تکمیلی پزشکی قانونی پیرامون علت تامه قتل آتنا به دستمان نرسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۵    
معاون عمرانی فرماندار دزفول گفت: ساعتی پیش دریچه های سد دز به منظور کاهش دبی آب و تسهیل عملیات جستجوی مفقودان حادثه دز به صورت موقت بسته شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۹    
یک سایت آمریکایی با انتشار گزارشی درباره عملیات موصل با اشاره به اینکه داعش هنوز شکست نخورده، تاکید کرد که آمریکا باید سیاست های خود را در راستای ممانعت از تکرار اشتباهاتش که منجر به پیشروی داعش شد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۹    
جنگنده های ارتش سوریه چندین مقر و خودروی داعشی ها را در معدان و بئر السبخاوی در حومه رقه هدف قرار دادند که به کشته شدن ده ها داعشی منجر شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۶    
معاون حقوقی و پارلمانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حفظ سمت، سرپرست معاونت گردشگری شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۶    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: بدون تردید نقض عهد آمریکایی ها در خصوص برجام بدون پاسخ نخواهد ماند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۶    
یک وکیل فرانسوی برای تسریع در انجام تحقیقات اولیه مربوط به جنایت های جنگی اسرائیل در فلسطین، کیفرخواستی به نمایندگی از قربانیان و سندیکای فلسطینی به دادگاه کیفری بین المللی ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۳    
اسامی منتخبین هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران اعلام شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۳    
محققان طی انجام تحقیقات جدید، راهی را برای درمان دردهای مزمن و پاتولوژیک پیدا کردند که می تواند منجر به توسعه داروهای بهتر برای افراد مبتلا در آینده شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای پذیرش در دوره کاردانی حرفه ای و کاردانی فنی دانشگاه جامع علمی کاربردی از دوشنبه هفته جاری خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به برقراری هوای صاف و آفتابی در غالب نقاط کشور طی سه روز آینده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۰    
هیچکس از کسانی که درباره مراسم و موفقیت مریم میرزاخانی در کسب نشان فیلدز به عنوان اولین زن و اولین ایرانی نوشتند، نمی دانستند که موهای کوتاه او نتیجه شیمی درمانی بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۴    
گاهی اوقات برای ایجاد تغییری مثبت در زندگی نیاز به برداشتن قدم های بزرگ نیست. در اینجا به شما می گوییم که با کاهش تنها 5 درصد از وزن بدنتان به چه میزان، تغییر مثبت در سلامتی تان ایجاد می کنید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تهدیدات آمریکا ناشی از ماهیت مداخله جویانه و خوی سلطه طلبی دولت آن کشور است و ملت انقلابی ایران سابقه ای طولانی و تجربه ای غنی در عدم پذیرش زورگویی و مقابله با چنین ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۱    
نشریه گاردین انگلیس در مقاله ای هشدار داد، شکست های گروه تروریستی داعش در موصل و در آینده در رقه صرفا باعث مهار موقت این گروه تروریستی شده و داعش می تواند هرگونه خلأ قدرت جدید را پر کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۹    
قدرت آلترین کلاس E از یک موتور توربوشارژ 3.5 لیتری V6 گرفته می شود که 328 اسب بخار خروجی دارد. این توان برای حرکت روی سطوح بسیار سخت و بیرون آمدن از چالش های آفرودی بسیار موثر است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۵    
مک کین به خاطر جایگاه سیاسی اش قادر است حرف هایی را که دیگر جمهوری خواهان نمی توانند یا نمی خواهند را به زبان بیاورد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۲    
شهردار تهران با بیان اینکه تغییرِ اساسی در نحوه کنشِ جریانِ اصول گرایی جزو مطالبات امروز است، تاکید کرد: این مهم زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما امیدوارانه، فعالانه و آتش به اختیار وارد صحنه شده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز جمعه در جمع دانش آموزان استعدادهای درخشان حاضر شد و به برخی سوالات آنها پاسخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
ابتکار جالب انجمن جهانی حفاظت محیط زیست در پاریس افکار عمومی را به تحسین واداشت. این انجمن ماکت یک گونه نادر از نهنگ های غول آسا را در کنار رودخانه سن در پاریس درست کرده است که بسیاری ناظران و ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۸    
قاتل آتنا 7 ساله از دو روز پیش از جنایت هولناک برای شکار دختر کوچولوی پارس آبادی نقشه کشیده بود و به دنبال فرصتی برای به دام انداختن طعمه اش بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۹    
گوینده رادیو و تلویزیون برای رفتن به خانه سوار یک دستگاه پراید عبوری شد اما در دام دو سارق شیشه ای گرفتار شد و ساعت گران قیمتش به سرقت رفت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
یک منبع نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی جزئیات بیشتری درباره برکناری محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان از این سمت در ماه گذشته فاش کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۲    
شنگنان، لقبی است که در چین به مردان مجرد بالای سی سال اطلاق می شود که معنی آن "مردان پَسمانده" است. آنها مردانی هستند که هنوز نتوانسته اند همسری برای خود بیابند و در کشوری که عدم توازن جنسیتی فزاینده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۳    
اعضای گروه 19 نفره کوهنوردی دختران و پسران که برای گذراندن آخر هفته به منطقه چال کندی دزفول رفته بودند، به دلیل گرفتارشدن در گرداب رودخانه تا یک قدمی مرگ رفتند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا با اعلام رضایت واشنگتن از توافق با دوحه در ارتباط با مبارزه با تروریسم، از کشورهای عربی خواست به محاصره زمینی قطر پایان دهند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۷    
باز هم صداوسیما و باز هم مواجهه چالشی با دولت؛ این بار نوبت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بود که بار دیگر سوژه صداوسیما برای تخریب دولت شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۱    
ارنمای 'فارین پالیسی' از قول سه مقام کاخ سفید خبر داد که رییس جمهوری آمریکا با دور زدن وزارت خارجه، به گروهی از نزدیکان مورد اعتمادش در کاخ سفید دستور داده که راهکار خروج از برجام را بررسی کرده و آن ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۵    
اصول گرایان برای آن که چهره سخت گیر و خشن خود را در حوزه هنر تعدیل کنند به تتلو روی آوردند تا اعلام کنند مردم ببینید ما نه تنها سخت گیر نیستیم بلکه انقدر آزاداندیش هستیم که تتلو را هم درون خودمان راه ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۲    
حسن عابدینی از تمایل خود برای اعلام خبر نابودی گروه داعش در مکانی که سرکرده این گروه خلافت خود را علنی کرد خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
نزدیک به سه سال توسط داعش به اسارت گرفته شده بود. اسارتی که برای او توام با بردگی جنسی بوده است. و حالا با پاک سازی عراق از داعش به خانه بازمی گردد اما یک هدف بزرگ دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۰    
باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت 3,5 میلیارد تومان به دایی شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۸    
مجموعه شعر سایه های رنگی وارد بازار کتاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
ورود جاستین بیبر خواننده پاپ سرشناس کانادایی به کشور چین ممنوع شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۱    
جواب تست پزشکی مجتبی جباری هافبک جدید استقلال مثبت اعلام شد و او مشکلی برای عقد قرارداد با آبی پوشان ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۱    
همزمان با حذف مفاهیم سکولار بسیاری از مفاهیم اسلامی از جمله "جهاد" وارد محتوای درسی مدارس ترکیه شده و همه مدارس این کشور موظف اند نماز خانه و وضو خانه زنانه و مردانه داشته باشند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
معاون شرکت بورس اوراق بهادار تهران معتقد است که برای توسعه بازار بدهی باید نرخ اوراق جذاب تر شود او می گوید بورس تهران تلاش می کند که توسعه اوراق بدهی به نفع شرکت های بورسی باشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
فیلم سینمایی ماندوو به کارگردانی ابراهیم سعیدی منتخب جشنواره های جهانی فیلم، در سینما قدس شهر سردشت در نقطه صفر مرزی کشور اکران می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
طبق اطلاعات نصب شده در این پلکان، این پلکان را یک خانواده یهودی که از اسپانیا مهاجرت کرده بودند ساخته اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۵    
کیم جونگ اون در تور کارخانه تولید اسلحه نشانه گیری(ورزشی)- پیونگ یانگ
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شایعه پذیرفتن تلگرام مبنی بر پذیرفتن انتقال سرورهایش به تلگرام را رد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۳    
در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام عملکرد و برنامه های راهبردی ایران خودرو در زمینه تداوم سود آوری، عرضه خودروهای جدید، رهبری بازار ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۳    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیئت مدیره، حسابرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
با توجه به این که همه گردشگران و حتی شهروندان قادر به دیدن نیستند، می توان مکانی مخصوص نابینایان با ماکت های پارک مینیاتور تبریز احداث کرد تا نابینایان بتواند با لمس همه ی قسمت های ماکت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۸    
توضیحات علی مطهری درباره اظهاراتش در مورد حادثه مترو شهررینایب رییس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نسبت به برخی برداشت ها درباره اظهارات اخیرش درمورد حادثه متروی شهرری واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۸    
تصادف شدید سمند با موانع بتونی کنار جاده، حادثه ساز شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۹    
اصل پاسخگویی، پرهیز از خودرایی و تعهد به در اختیار قرار دادن اطلاعات موردنیاز به اعضای شورا از موارد مطروحه در این میثاق نامه است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۶    
رییس جمهور از نیروهای کارآمد اصلاح طلب استفاده کند/ برنامه ای برای انتخابات سال 1400 ندارم
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۶    
معاون پارلمانی رییس جمهور یکی از بحث های مطرح شده در دیدار نمایندگان مجلس با رییس جمهور را ترکیب دولت بعدی عنوان کرد و گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تشکیل کابینه ای متعامل، همفکر و بر پایه خواست های مردم، خواستار پیگیری تمامی خواسته های مردم ازسوی روحانی شد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۴    
دلمان را خوش کرده ایم به ثبت باغ کتاب در گینس/حق نداشتند باغ کتاب را به نشر شهر واگذار کنند
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
یک جامعه شناس با اشاره به اینکه درباره خشونت های جنسی به شدت خلاء قانونی داریم، گفت: به راحتی مردان در رابطه با خشونت های جنسی تبرئه و زنان متهم می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
تلگرام انتقال سرور به ایران را پذیرفت/ شبکه های اجتماعی خارجی ملزم به انتقال سرور به ایران هستند
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۸    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از تعلیق تماس خود با اسرائیل، تا زمان برچیده شدن گیت ها در ورودی های مسجدالاقصی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از از کشف 13 هزار لیتر مشروبات الکلی و پلمب 4 کارگاه مشروب سازی در هرمزگان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم صدور ویزا از سوی عربستان برای دیپلمات های ایران جهت استقرار در ایام حج علیرغم تعهدات پیشین گفت که در صورت اجرایی نشدن این وعده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
معاون رئیس جمهور عراق گفت: ما نه می خواهیم در صف ایران قرار گیریم و نه در صف کشورهای عربی، بلکه خواهان دوستی با همه آنها هستیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۲    
سرمربی پرسپولیس معتقد است که بازیکنانش عملکرد خوبی برابر نفت داشتند و شایسته پیروزی در این مسابقه بودند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۹    
سوخت و ساز بدن هر کسی متفاوت است. شاید تعجب کنید که چرا متابولیسم بدن سایر افراد سریع تر از متابولیسم بدن شما است. دلایل بسیاری وجود دارد. در واقع، عوامل بسیاری بر سوخت و ساز بدن اثر می گذارد. ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از متلاشی شدن بیش از 1100 باند قاچاق کلان و سازمان یافته در سال قبل خبر داده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با تاکید بر این که تمام طرف های توافق هسته ای باید از خود حسن نیت نشان دهند، گفت: اما آن چه آمریکا نشان می دهد نقض روح و متن توافق است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۳    
وزارت امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه لغو تحریم های یک جانبه علیه ایران جزو تعهدات برجام است از تمام طرف های این توافق خواست تا به طور کامل و دقیق به توافق هسته ای پایبند باشند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سئوالی در خصوص ضرورت ورود مجلس به قرارداد توتال گفت که چون یک بخش از قرارداد بخش خصوصی و بخش دیگر دولت است، بر اساس قانون لزومی بر ورود مجلس نیست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر مشهد از وقوع حریق در یک مجتمع اقامتی در حال ساخت در خیابان امام رضا (ع) خبر داد.
  • ۱