جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۱:۴۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 14 آبان 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 تیر 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 2 آبان 1396 اعتدال 3 آبان 1396 اعتدال 4 آبان 1396 اعتدال 5 آبان 1396 اعتدال 6 آبان 1396 اعتدال 7 آبان 1396 اعتدال 8 آبان 1396 اعتدال 9 آبان 1396 اعتدال 10 آبان 1396 اعتدال 11 آبان 1396 اعتدال 12 آبان 1396 اعتدال 13 آبان 1396 اعتدال 14 آبان 1396 اعتدال 15 آبان 1396 اعتدال 16 آبان 1396 اعتدال 17 آبان 1396 اعتدال 18 آبان 1396 اعتدال 19 آبان 1396 اعتدال 20 آبان 1396 اعتدال 21 آبان 1396 اعتدال 22 آبان 1396 اعتدال 23 آبان 1396 اعتدال 24 آبان 1396 اعتدال 25 آبان 1396 اعتدال 26 آبان 1396 اعتدال 27 آبان 1396 اعتدال 28 آبان 1396 اعتدال 29 آبان 1396 اعتدال 30 آبان 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه خط مترو 8 مشکل فنی ندارد اما ایمن نیست، گفت: احتمال برخورد قطار و خودرو در این خط وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۴    
المپیاکوس پیروزی پرگلی را برابر پلاتانیاس به دست آورد که یکی از گل ها را مهاجم ایرانی اش به ثمر رساند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی بی اساس علیه کشورمان گفت که استعفای نخست وزیر لبنان یک زنگ خطر درباره تلاش ایران برای تسلط بر منطقه است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۸    
شهردار تهران اعلام کرد که به حرف های خود در مورد سهم 30 درصدی زنان و جوانان از سطوح مختلف مدیریتی در شهرداری تاکید می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۲    
وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده موسوم به "فساد نفتی"، از محکومیت موکلش به 20 سال حبس خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۹    
پرویز تناولی با اعتقاد به اینکه رابطه خوب شاگرد و استاد در باروری شاگرد و کارهای استاد موثر است از نمایشگاهی سخن گفت که این روزها آثار این مجسمه ساز و چهار نفر از شاگردانش را در معرض دید قرار داده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۳    
شبکه خبری العربیه از سقوط یک بالگرد عربستان در نزدیکی مرز یمن خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۲    
به نقل از شبکه خبری ای بی سی، مرد مسلحی با ورود به کلیسایی در جنوب تگزاس اقدام به تیراندازی کرد که در اثر آن 27 نفر کشته و 25 نفر نیز زخمی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۳:۵۳    
سقوط یک دستگاه اتوبوس در منطقه دوگل جاده سوادکوه (استان مازندران) 13 کشته و 19 مجروح برجا گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۷    
عباس خلجی
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۵    
المپیاکوس موقتا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۵    
سردار بازهم جایی در ترکیب اصلی تیمش در بازی برابر زنیت ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۲    
منابع آگاه از عدم پذیرش استعفای سعد حریری نخست وزیری لبنان توسط رییس جمهوری این کشور خبر دادند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۹    
جا ماندن استقلالی ها از از اردوی تیم ملی خبر خوبی برای سرمربی استقلال است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۳    
مدیر کل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آرزو یا همان پلنگ رودسر صبح امروز پس از نصب ردیاب ماهواره ای در زیستگاه طبیعی خود در مناطق جنگلی سجیدان رودسر رهاسازی شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از زخمی شدن 50 نفر در 4 تصادف روزهای گذشته خبرداد و گفت: از این 50 نفر فقط 1 نفر بیمه بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۱    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۲    
قائم مقام مشارکت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال میزان مشارکت های مردمی 29درصد رشد داشته است گفت: 316میلیارد جمع کمک های نقدی و غیرنقدی ما بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۲    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در استان های غربی و شمال غربی کشور طی امروز و فردا گفت: فردا کیفیت هوا در شهرهای صنعتی کاهش می یابد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۹    
کنگره باید به ترامپ بگوید که امتناع او از تایید برجام، نامعتبر است، زیرا که او مسائل خارج از برجام را مطرح می کند؛ و نیز اقدام ترامپ را نادیده بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۹    
در و پنجره های شورای اسلامی شهر تهران ری و تجریش پلمب شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۶    
عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از ورود جدی این کمیته به موضوع جادوگری در بازی گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از هشت سال از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی بیمارستان سیار ویژه زائران اربعین حسینی در قم با همکاری و مشارکت معاونت بهداری سپاه علی ابن ابی طالب(ع) در قم خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۰    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از اعضای شورای شهر در ستاد مرکزی پلیس راهور تهران حاضر شدند و از بخش مختلف این پلیس بازدید کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۷    
در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های بخش تیمی مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر آقایان تیم ملی ایران موفق به شکست روسیه شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۴    
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: احساس خیلی خوبی دارم که در اردوی تیم ملی فوتبال هستم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۵    
امروز ساندرو استپ وی با اختلاف 6 میلیون 800 هزار تومانی و پژو 207 اتوماتیک با اختلاف 5میلیون و 376 هزار تومانی نسبت به کارخانه به فروش می رسد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۹    
آمار گمرک ایران حاکی از کاهش واردات خودروهای با حجم موتور 2000 تا 2500 سی سی و افزایش واردات خودروهای با حجم موتور کم تر از 2000 سی سی نسبت به سال گذشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۶    
زنجبیل، هل، فلفل سیاه، خردل، فلفل هندی، جینسینگ، قاصدک، زردچوبه،زیره و دارچین ادویه هایی هستند که برای لاغری بدون رژیم غذایی سخت خیلی موثر هستند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۶    
شرایط معلم ها در مناطق محروم سخت است و آنان حقوق اندکی دریافت می کنند؛ فقط 200 هزار تومان!
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۳    
فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری را به معاونت هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره لیست تیم ملی برای انجام دو بازی دوستانه گفت: بازیکنان زیادی داریم که می توانند به تیم ملی دعوت شوند
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به ادعای مسئولین آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه عربستان گفت: امکان انتقال موشک به یمن را نداریم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۹    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گشایش های جدید برای محصورین را موجب تقویت وحدت ملی عنوان و ابراز امیدواری کرد که حصر خانگی به تدریج از بین برود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۹    
روزنامه هافینگتن پست عربی نوشت که ولیعهد عربستان در عملیاتی که برای رویارویی با فساد آغاز کرده بر دو تریلیون ریال از اموال شاهزادگان و وابستگان دولتی سیطره خواهد یافت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۶    
رییس دفتر رییس جمهور می گوید استعفای سعد حریری مشکوک و با تحریک عربستان بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۶    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه عامل اصلی آلودگی هوای این روزها در شهر تهران معاون شن و ماسه و شرایط جوی است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۳    
روزنامه شهروند از وضعیت هنرمندانی که اجازه کار ندارند، گزارشی تهیه کرده است. به گزارش اعتدال، این روزنامه نوشت: ممنوع الکار ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۳    
بهترین زمان برای بررسی مسأله بازیکن سالاری شاید همین حالا باشد که چند ماه فاصله تا آغاز بازی های آسیایی و چند سال تا آغاز بازی های المپیک باقی مانده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۳    
از مشهورترین مخالفان حمله به سفارت می توان از مهدوی کنی، مهدی بازرگان، ابراهیم یزدی و محمود احمدی نژاد نام برد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۰    
به قول تکنیسین ها آن قدر از این مریض ها هر شب به بیمارستان لقمان می آورند که حال و روز همه شان شبیه هم است. یکی به قصد احمقانه ای قرص می خورد، یکی اوردوز می کند، یکی هم قرص برنج می خورد که ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۰    
زن جنایتکار که با همدستی دو هموطن افغان خود سناریوی قتل همسرش را طراحی و اجرا کرده بود، جزئیات تازه ای از این جنایت را فاش کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۰    
طرح جمع آوری کودکان کار در پایتخت در واپسین روزهای شهریور آغاز شد و بلافاصله انتقاد نسبت به انجام آن و حاشیه های پیش آمده جنجال به پا کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۷    
اخیرا علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت به استفاده از واژه حصر انتقاد کرد. او می گوید محصورین هر کسی را اراده کنند می توانند ببینند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۷    
بین سال های 84 تا 92 حوادث نفتی در مجموع 624 میلیون دلار خسارت به کشور وارد کردند. طبق آمار اوپک در همین سال ها، مجموع درآمد نفتی ایران با افت وخیزهای بسیار تند، در مجموع 578 میلیارد دلار بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۴    
ول دورانت در نخستین جلد کتاب تاریخ تمدن با عنوان مشرق زمین، گاهواره تمدن درباره فرهنگ، تمدن، هنر، معماری و شاهان ایرانی مطالب جالبی را نوشته است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۶    
یک منبع آگاه نزدیک به شورای نگهبان از ارجاع نامه حجت الاسلام روحانی به رهبر انقلاب در خصوص موضوع سپنتا نیکنام به شورای نگهبان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از سمت خود استعفاء داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۳    
نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه سیاست گذاری دارد نه قانونگذاری، تصریح کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۰    
رقابت میان دروازه بان ها برای رفتن به جام جهانی از همیشه بیشتر شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۰    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران مجموع بدهی های شهرداری را 30 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بخش وسیعی از این بدهی ها (حدود 17 هزار میلیارد تومان) مربوط به بانک هاست که در این بخش ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۴    
آخرین وضعیت ظرفیت شرکت های هواپیمایی برای پروازهای نجف و بغداد نشان دهنده آن است که هنوز تعدادی از پروازها امکان خرید بلیت دارند و نرخ ها نیز افزایش جدی را پشت سر نگذاشته اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۴    
یک کارشناس حسابرسی می گوید موضوع سرکشی به حساب ها برای بسیاری از فراریان مالیاتی و افرادی که علاقه ای به اظهار اموال و دارایی خود ندارند ناخوشایند است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۴    
جلسه رسیدگی به اتهامات احمد توکلی مدیر سایت الف، صبح امروز در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۴    
محمود واعظی سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی محمد حسین محسنی هنجنی را به سمت مدیرکل حوزه سرپرستی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۱    
رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان: تندیس فروشی مصداق بارز تضییع حقوق مصرف کننده است مسئول مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران: در بسیاری از تندیس فروشی ها، رد پای مدیران دولتی را می توان دید
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۱    
پیرمرد صیاد که برای ماهیگیری وارد آب های ساحل غدیر شده بود، در تور خود گرفتار شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۵    
رابطه دولت و کمیته امداد در چند سال اخیر با تغییر رئیس جمهور و رئیس کمیته امداد خوب شده است؛ این بهبود روابط را می توان از اختصاص اعتبارات تا نوع رابطه و اظهارات دوطرفه به خوبی دید ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۵    
نماینده مردم شهرستان های فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس گفته تأمین آب خراسان جنوبی از افغانستان در دستور کار است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۵    
وزیر خارجه لبنان ضمن ابراز تاسف از استعفای نخست وزیر این کشور تاکید کرد لبنان از این بحران هم با قدرت عبور می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۶    
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: همیشه تلاشم این بوده که قهرمان شوم و هیچ وقت کم نگذاشته ام و در مسابقات جهانی به دنبال بهترین نتیجه هستم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۶    
بازیکن ایرانی الخور به حمایت از دولت و ملت قطر پرداخت و تاکید کرد که آنها با وجود محاصره ای که در آن به سر می برند می توانند به پیشرفت خود ادامه دهند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۶    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده توسط داعش ده ها تن از آوارگان فرار کرده از درگیری ها در استان دیر الزور کشته شدند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۳    
در حالی که سعد حریری تحت فشارهای سعودی در کشور عربستان استعفای غیرمنتظره خود را اعلام کرد، یک وزیر عربستانی مدعی شده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۰    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از احتمال تخصیص 15 هزار سهمیه استخدامی جدید و برگزاری آزمون در بهمن ماه در صورت موافقت سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۷    
دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک با بیان اینکه عباس زندی به معنای واقعی یک پهلوان بود گفت: هیچ وقت ندیدم آزار او به کسی برسد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۵    
پادشاهی عربستان به بهانه مبارزه با فساد مالی، دستور بازداشت 11 شاهزاده و 30 مقام سابق و فعلی را صادر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر آخرین وضعیت مذاکرات این شرکت با هواپیماساز بویینگ برای ورود 15 فروند هواپیمای جدید به ایران را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۶    
پس از ممانعت شورای نگهبان از حضور مینو خالقی در مجلس که با سکوت برخی چهره های سیاسی همراه شد، این بار حتی چهره های اصولگرا نیز در خصوص تصمیم شورای نگهبان نظری مخالف دارند.