شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۱Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 3 مهر 1397 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 31 فروردین 1397 اعتدال 31 اردیبهشت 1397 اعتدال 31 خرداد 1397 اعتدال 31 تیر 1397 اعتدال 31 مرداد 1397 اعتدال 31 شهریور 1397 اعتدال 30 آبان 1397 اعتدال 30 آذر 1397 اعتدال 30 دی 1397 اعتدال 30 بهمن 1397 اعتدال 1 اسفند 1397 اعتدال 1 مهر 1397 اعتدال 2 مهر 1397 اعتدال 3 مهر 1397 اعتدال 4 مهر 1397 اعتدال 5 مهر 1397 اعتدال 6 مهر 1397 اعتدال 7 مهر 1397 اعتدال 8 مهر 1397 اعتدال 9 مهر 1397 اعتدال 10 مهر 1397 اعتدال 11 مهر 1397 اعتدال 12 مهر 1397 اعتدال 13 مهر 1397 اعتدال 14 مهر 1397 اعتدال 15 مهر 1397 اعتدال 16 مهر 1397 اعتدال 17 مهر 1397 اعتدال 18 مهر 1397 اعتدال 19 مهر 1397 اعتدال 20 مهر 1397 اعتدال 21 مهر 1397 اعتدال 22 مهر 1397 اعتدال 23 مهر 1397 اعتدال 24 مهر 1397 اعتدال 25 مهر 1397 اعتدال 26 مهر 1397 اعتدال 27 مهر 1397 اعتدال 28 مهر 1397 اعتدال 29 مهر 1397 اعتدال 30 مهر 1397 
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۵    
زن شیاد به بهانه ارائه تسهیلات بانکی از 100 متقاضی وام کلاهبرداری کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۱    
حمله عراق به نقطه صفر مرزی در نخستین روز جنگ تحمیلی و جلوگیری از آن همچنان نقطه اختلافی میان فرماندهان وقت ارتش و سیدمحمد غرضی، استاندار وقت خوزستان است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۶    
"برو پیش حافظ اسد! ببین می توانی برایمان موشک بگیری؟ شرمم می آید که زیر موشک باران عراق هستیم و نمی توانیم مقابله کنیم."
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۶    
تاریخی ترین و بزرگ ترین میدان نظامی شهر که از زمان صفویه وجود داشته و بعد از برج طغرل و قبل از برج آزادی به عنوان نماد شهر تهران شناخته می شده به جایی برای حضور همیشگی معتادان تبدیل شده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۱    
رئیسان جمهوری آمریکا و فرانسه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار و درباره مسائل مختلفی از جمله ایران و سوریه گفت و گو کردند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
مشاور امنیت ملی آمریکا با تکرار ادعای حضور نظامی ایران در سوریه گفت: آمریکا به حضور نظامی خود در سوریه ادامه خواهد داد مگر اینکه ایران نیروهایش را از این کشور خارج کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۱    
پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز اول برای کدملی یک با تکمیل ظرفیت فروش به پایان رسید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۶    
فریدون مجلسی، دیپلمات پیشین ایران و تحلیلگر مسائل سیاست خارجی معتقد است تماسی میان روحانی و ترامپ مانند آنچه 5 سال پیش میان روحانی و اوباما اتفاق افتاد، رخ نخواهد داد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
شرکت پارس خودرو در اطلاعیه ای علت تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو که در ماه های اخیر صورت گرفته است را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۶    
با وجود طرح موضوع افزایش مجدد حقوق کارکنان در سال جاری تازه ترین اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که دیگر قراری برای این افزایش نیست و اگر هم قرار باشد که افزایش حقوقی برای ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۶    
استیو هانکه - اقتصاددان جنجالی آمریکایی - مدعی شد نرخ تورم واقعی سالانه ایران به 293 درصد رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۱    
به هر حال کشور لبنان و سوریه که بعضی نسبت به قطع ارتباط ما با برخی گروه های حاضر در این کشورها به دلیل عضویت در FATF نگرانی دارند، خودشان عضو FATF هستند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران، از مشخص شدن عامل قتل جوان 28 ساله گچسارانی خبر داد و افزود: قاتل، برادر مقتول بوده و بر اساس اختلافات خانوادگی، این جنایت اتفاق افتاده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۶    
یک استاد دانشگاه با اشاره به جهش دوباره نرخ ارز به واکاوی علل موثر بر آن و همچنین قیمت واقعی دلار و یورو پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۶    
ارائه ارز مسافرتی در بانک ها که طی مدت اخیر در دو بانک آغاز شده بود، اما اکنون با توجه به نوسان قیمت ارز در یکی از بانک ها پرداخت انجام می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس در تذکری، خواستار رسیدگی به افزایش قیمت ها و وضعیت اقتصادی مردم شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۱    
وزیر امورخارجه روسیه پس از نشست اعضای برجام در نیویورک تاکید کرد که مسکو به همکاری با ایران و همچنین توافق هسته ای پایبند است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۶    
رییس مجمع عمومی سازمان ملل در نخستین روز این اجلاس بعد از سخنرانی دبیرکل اظهار کرد، این تنها مجمعی است که به رهبران جهانی اجازه می دهد که "به یک اندازه (حرف دیگران را) بشنوند و شنیده شوند".
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۶    
وزیر خارجه عربستان بار دیگر ادعاهای بی اساسی علیه ایران را در رابطه با یمن و حمایت از تروریسم مطرح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۱    
رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با طعنه به سیاست های دولت آمریکا در قبال ایران گفت: اگر وی (ترامپ)منطقی فکر کند، خواهد فهمید که در صورت فروش نفت از سوی ایران ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۱    
یدالله صمدی کارگردان سینما و تلویزیون در سن 66 سالگی درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۶    
'فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با سی ان ان درباره حفظ توافق هسته ای ایران گفت: ما (اتحادیه اروپا) به دنبال تضمین ادامه و حفظ تجارت مشروع با ایران هستیم.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۰    
⁧حسن روحانی در واکنش به جمله ترامپ گفت⁩: به جای حرف، صداقت و جدیت لازم است. او دو سال پیگیر دیدار است. این ملاقات باید زمانی انجام شود که واقعا به نفع دو ملت و دو کشور باشد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که برنامه ای برای ملاقات با رئیس جمهور ایران ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۰    
روحانی در سازمان ملل خطاب به آمریکا: گفت و گو را از همین جا آغاز می کنم / برای گفتگو نیاز به گرفتن عکس های دو نفره نیست / سخن ما روشن است؛ تعهد در برابر تعهد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۵    
سخنرانی ترامپ در سازمان ملل: برجام موهبتی باد آورده برای ایران بود / فروش نفت آنها را کم خواهیم کرد / از همه ملت ها می خواهیم که ایران را منزوی کنند / تهران به حاکمیت کشورها احترام نمی گذارد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۵    
مدیران و تصیم گیران نظام بانکی در بیشتر مواقع رانت ها و زد و بندهای مختلف را یکی از علت های این جریان دانسته و بستر و فضای نظام بانکی را یک محل غیر شفاف و به دور از هر گونه شفافیت نشان می دهند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۰    
دو تساوی، دو پیروزی برای استقلال و یک پیروزی برای پرسپولیس، کارنامه علیرضا فغانی در شهرآوردهای گذشته است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۵    
دختر 12 ساله که از پدر کارگرش تقاضای خرید یک رایانه دستی را داشت، به دست او به قتل رسید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۵    
اقتصاد ما بیش از سی سال در شرایط عادی اقتصادی از مداخله و حضور دستوری دولت رنج برده است تا بازارها با اراده و خواست دولت تنظیم و تعدیل شوند اما هم اکنون که نیاز به حضور دستوری دولت برای برون رفت از ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۰    
آقازاده بودن چقدر می ارزد؟ نزدیکی به محافل قدرت چقدر سود اقتصادی ایجاد می کند؟
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
حدود یک هفته از رسانه ای شدن ماجرای سکه ثامن می گذرد؛ در این مدت مجوز دهندگان این شرکت هر یک به شکلی تلاش کرده اند از بار مسئولیت خود در زمینه نظارت بر عملکرد آن بکاهند و یا از آن شانه خالی کنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۵    
ماجرای تخلفات شوراهای شهر و روستا از رسوایی شورای شهر بابل شروع نشده و به همین جا هم ختم نمی شود، اما با این اتفاق تلخ، ضعف نظارت ها، جدی تر از گذشته بر سر زبان ها افتاد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۰    
معاون وزیر خارجه روسیه بر آمادگی روسیه جهت بررسی موضوع تجهیز سوریه به سامانه های موشکی اس-300 با آمریکا تاکید کرد اما در عین حال از واشنگتن خواست در ارزیابی گام های مسکو از موضع متکبرانه اش حرف نزند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: انفجار مین در روستای دره وران از توابع شهرستان مریوان جان دو نفر کولبر را گرفت و یک نفر را نیز مصدوم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۰    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش جزئیات طرح تکالیف مهارت محور را تشریح کرد و گفت: در هر استان مناطقی مشخص شده که مدارس آن دارای کلاس های با تراکم 16 تا 25 نفر باشند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای یک مقام آمریکایی در مورد نقش دولت ایران در حمله تروریستی اخیر در اهواز، به ماجرای تروریستی 11 سپتامبر 2001 در آمریکا اشاره کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۰    
آینه شمعدان قجری دیده ای؟ قیمتی و دوست داشتنی ... غلامعلی هم مثل آینه شمعدان قجری بود. این اولین حرف های مادری است که صبور و امیدوار ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۰    
وزیر امور خارجه ایران و هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای نخستین بار پس از خروج آمریکا از برجام در بیانیه ای مشترک درباره حفظ توافق هسته ای و لزوم بهره مندی ایران از منافع اقتصادی آن تاکید ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۵    
افت سفر عراقی ها در این برهه، سینوسی و چشمگیر نبوده است؛ چراکه این کاهش بیشتر از آن که تحت تاثیر حادثه تروریستی اهواز باشد، به ماه محرم ارتباط دارد که هر سال تجربه می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهور در گفت وگویی با شبکه تلویزیونی ان.بی.سی آمریکا تاکید کرد که برنامه ای برای دیدار با ترامپ ندارد و اساساً رئیس جمهور آمریکا شرایطی را بوجود نیاورده که فضای چنین دیداری ایجاد شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۰    
شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای حمله تروریستی روز شنبه اهواز را محکوم کرد.