سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۴Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 10 مهر 1398 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 31 فروردین 1398 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 30 خرداد 1398 اتحاد خبر 31 تیر 1398 اتحاد خبر 31 مرداد 1398 اتحاد خبر 31 شهریور 1398 اتحاد خبر 2 آبان 1398 اتحاد خبر 30 آذر 1398 اتحاد خبر 30 دی 1398 اتحاد خبر 30 بهمن 1398 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 1 مهر 1398 اتحاد خبر 2 مهر 1398 اتحاد خبر 3 مهر 1398 اتحاد خبر 4 مهر 1398 اتحاد خبر 5 مهر 1398 اتحاد خبر 6 مهر 1398 اتحاد خبر 7 مهر 1398 اتحاد خبر 8 مهر 1398 اتحاد خبر 9 مهر 1398 اتحاد خبر 10 مهر 1398 اتحاد خبر 11 مهر 1398 اتحاد خبر 12 مهر 1398 اتحاد خبر 13 مهر 1398 اتحاد خبر 14 مهر 1398 اتحاد خبر 15 مهر 1398 اتحاد خبر 16 مهر 1398 اتحاد خبر 17 مهر 1398 اتحاد خبر 18 مهر 1398 اتحاد خبر 19 مهر 1398 اتحاد خبر 20 مهر 1398 اتحاد خبر 21 مهر 1398 اتحاد خبر 22 مهر 1398 اتحاد خبر 23 مهر 1398 اتحاد خبر 24 مهر 1398 اتحاد خبر 25 مهر 1398 اتحاد خبر 26 مهر 1398 اتحاد خبر 27 مهر 1398 اتحاد خبر 28 مهر 1398 اتحاد خبر 29 مهر 1398 اتحاد خبر 30 مهر 1398 
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در این روزها حدودا 40 هزار تومان داد و ستد می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
اتحادخبر: کباب میگو به ساده ترین روش درست می شود. میگو در یک سس مخصوص با چهار ماده تشکیل دهنده فقط به مدت 30 دقیقه خوابانده می شود سپس گریل می شود. این کباب میگو با وجود آسانی طعم فوق العاده ای دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۱    
اتحادخبر: جنبه های روحی و روانی دیابت چیزی است که اغلب پزشکان و کارشناسان آن را نادیده می گیرند. اما افرادی که از این بیماری رنج می برند معمولا با استرس ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۹    
اتحادخبر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از جذب بیش از 14 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی در هفت پروژه گردشگری این استان خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۴    
اتحادخبر: بسیاری از شبکه های اجتماعی به کودکان زیر 13 سال اجازه ثبت حساب کاربری را نمی دهند. علیرغم محدودیت سنی برای شبکه های اجتماعی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۴    
اتحادخبر: فرنی یک دسر جذاب و راحت است که با انواع ترکیبات و متناسب با سلیقه های مختلف می تواند تهیه شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۹    
اتحادخبر: استاندار بوشهر با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی گفت: ایجاد ارزش افزوده در معادن استان بوشهر در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۹    
اتحادخبر: معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: برای تسریع در برنامه ها و طرح ها اختیارات شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای استان ها افزایش می یابد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۹    
اتحادخبر: در یک لحظه ممکن است ضربه ای به دست یا پا برخورد کند و همین ضربه در بدن کبودی به وجود آورد. کبودی به راحتی در پوست ایجاد می شود و تقریباً همه افراد آن را در زندگی خود تجربه کرده اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۴    
اتحادخبر: سرپرست فرمانداری گناوه گفت:نظارت صحیح دستگاه های متولی در زمینه بهبود کیفیت و کمیت نان در شهرستان گناوه از موارد بسیار مهم است که باید در دستور کار ادارات مرتبط قرار گیرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۴    
اتحادخبر: مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به کاهش حوادث و ارتقاء ایمنی در صنایع مستقر در پارس جنوبی گفت: برای افزایش ایمنی زمینه جذب 124 آتش نشان جدید در منطقه ویژه پارس جنوبی فراهم شده است
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۹    
اتحادخبر: فرماندار دشتی بر ضرورت احداث سازه های فنی سبک در باغ های مرکبات این شهرستان تاکید کرد و گفت: اجرای این سازه ها نقش بسزایی در افزایش تولید محصولات دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۹    
اتحادخبر: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران گفت: عملیات ژئوفیزیک هوایی در سطح 9 درصد از مساحت معدنی پنهان کشور اجرا شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۴    
اتحادخبر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به اینکه از اول مهرماه از پزشکان مجری برنامه، دیگر نسخه کاغذی تحویل نمی گیریم گفت: تاکنون ماهانه بیش از 2 هزار نسخه الکترونیکی تجویز شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: شبکه های مختلف سیما در تاسوعا و عاشورای حسینی، فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به ویلایی ها ، سلام مامان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بیش از 60 درصد خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان بوشهر فاقد سرپرست است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: محققین نوع جدیدی از سلول های کبدی به نام پیش سازهای هیبریدی هپاتوبیلاری(HHyP) را شناسایی کرده اند که طی تکوین اولیه انسان شکل می گیرند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۹    
اتحادخبر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی حجت اله میرزایی را به عنوان معاون امور اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۴    
اتحادخبر: امروز قیمت هر دستگاه پراید در بازار با کاهشی محسوس به محدوده 45 میلیون تومان نزدیک شد .
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۷:۵۹    
اتحادخبر: کارشناسان اعلام کردند یک کوه یخی به وسعت لندن پایتخت انگلیس از سطح قطب جنوب جدا شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۷:۵۴    
اتحادخبر: برخورد صاعقه و کشته شدن یک دونده در چند قدمی خط پایان، رقابت های دوی استقامت ایالت کانزاس آمریکا را به تراژدی تبدیل کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۷:۵۴    
اتحادخبر: پزشک تیم فوتبال استقلال درباره جزییات مصدومیت محسن کریمی را اعلام کرد مصدومیت این بازیکن مربوط به پایی که پیشتر عملش کرده، نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۹    
اتحادخبر: کمک داور بین المللی فوتبال ایران گفت: هدایت ممبینی خودش از من در مورد حضور در فهرست بین المللی داوران سوال کرد و من هم به او پاسخ مثبت دادم، اما نام من از این فهرست خط خورد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۴    
اتحادخبر: با وجود اینکه در اسفندماه سال قبل نام محمدرضا ابوالفضلی وارد تیم محمدرضا فغانی شد امروز نام رضا سخندان رسما از میان کمک داوران الیت خارج شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۲    
اتحادخبر: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که طبق هماهنگی با وزیر آموزش و پرورش و تاکید خود ایشان در همکاری و همراهی سفر معنوی به کربلای معلی در ایام اربعین ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۲    
اتحادخبر: پیشکسوت و رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز درگذشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۲    
اتحادخبر: جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در 900 مدرسه استان بوشهر برگزار شد تا دانش آموزان در تامین نیازهای هم کلاسی های خود مشارکت داشته باشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۷    
اتحادخبر: خوراکی های سرشار از ویتامین A به مقابله با سرطان پوست کمک می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۹    
اتحادخبر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۴    
اتحادخبر: گام های مهمی برای تشکیل نشست 1+5 در نیویورک برداشته شد؛ همه ارکان نظام از تغییرات جزئی در برجام حمایت می کنند این جملات رئیس جمهوری ایران و سخنگوی وزارت امور خارجه که طی روزهای گذشته بر ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۴    
اتحادخبر: طبق گزارشِ شاخص جهانی شهرهای مقصد که توسط شرکت خدمات مستر کارت ارائه شده، شهر بانکوک در سال 2018 بیشترین تعداد بازدیدکننده را در میان شهرهای جهان داشته داشته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۹    
اتحادخبر: پس از حدود 5 ماه که این شرکت بصورت سرپرستی اداره می شد، وزارت نیرو تکلیف مدیریت شرکت آب منطقه ای بوشهر را مشخص کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۹    
اتحادخبر: تیم فوتبال پاس همدان از جام حذفی باشگاه های کشور حذف شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۴    
اتحادخبر: معرفی سرپرست فدراسیون والیبال آن هم در جریان حضور تیم ملی در جام جهانی یکی از تصمیمات عجیب وزارت ورزش و جوانان بود آن هم در حالی که پیش تر موضوع طور دیگری از سوی این وزارتخانه عنوان شده بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۴    
اتحادخبر: کاراته ایران روز های سرنوشت سازی در پیش دارد و کسب امتیازات المپیکی و قرار گرفتن در بین نفرات برتر رنکینگ اولویت تمام کاراته کا ها است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۷:۴۹    
اتحادخبر:فال روزانه چهارشنبه 10 مهر 1398
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۷:۴۴    
اتحادخبر: عناوین روزنامه های ورزشی امروز98/7/10