چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 21 تیر 1399 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 31 فروردین 1399 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1399 اتحاد خبر 31 خرداد 1399 اتحاد خبر 31 مرداد 1399 اتحاد خبر 31 شهریور 1399 اتحاد خبر 1 مهر 1399 اتحاد خبر 30 آبان 1399 اتحاد خبر 30 آذر 1399 اتحاد خبر 30 دی 1399 اتحاد خبر 30 بهمن 1399 اتحاد خبر 1 اسفند 1399 اتحاد خبر 1 تیر 1399 اتحاد خبر 2 تیر 1399 اتحاد خبر 3 تیر 1399 اتحاد خبر 4 تیر 1399 اتحاد خبر 5 تیر 1399 اتحاد خبر 6 تیر 1399 اتحاد خبر 7 تیر 1399 اتحاد خبر 8 تیر 1399 اتحاد خبر 9 تیر 1399 اتحاد خبر 10 تیر 1399 اتحاد خبر 11 تیر 1399 اتحاد خبر 12 تیر 1399 اتحاد خبر 13 تیر 1399 اتحاد خبر 14 تیر 1399 اتحاد خبر 15 تیر 1399 اتحاد خبر 16 تیر 1399 اتحاد خبر 17 تیر 1399 اتحاد خبر 18 تیر 1399 اتحاد خبر 19 تیر 1399 اتحاد خبر 20 تیر 1399 اتحاد خبر 21 تیر 1399 اتحاد خبر 22 تیر 1399 اتحاد خبر 23 تیر 1399 اتحاد خبر 24 تیر 1399 اتحاد خبر 25 تیر 1399 اتحاد خبر 26 تیر 1399 اتحاد خبر 27 تیر 1399 اتحاد خبر 28 تیر 1399 اتحاد خبر 29 تیر 1399 اتحاد خبر 30 تیر 1399 اتحاد خبر 31 تیر 1399 
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۳    
اتحادخبر: کاسه سالاد یونانی با مرغ لیمویی، برنج، گوجه، خیار، زیتون، پنیر فتا، پیاز، سبزیجات و در انتها سس ماست خیار درست می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
اتحادخبر: شاخص فلاکت از جمله شاخص های مهم اقتصادی است که مجموعه ای از نرخ بیکاری و تورم را در اقتصاد کشور در بر می گیرد و تغییرات آن می تواند تبعات اقتصادی و اجتماعی خاص خود را به همراه داشته باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۷    
اتحادخبر: افزایش روز افزون قیمت طلا موجب گشته بسیاری از مردم به فکر سرمایه گذاری از طریق خرید و فروش طلا بیفتند. در این میان به واسطه ی گران شدن هر گرم طلا، خرید طلای ظریف به شدت رواج یافته است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۵    
اتحادخبر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس خواستار تلاش دستگاه های اجرایی برای وصول درآمد 4200 میلیارد تومانی استان شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۰    
اتحادخبر: سرپرست مدیریت بیمارستان آنکولوژی امیر از عموم شهروندان برای مشارکت در اهدای خون، دعوت و تاکید کرد که بیماران مبتلا به سرطان عمده ترین بیماران نیازمند به خون هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۰    
اتحادخبر: رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز با تاکید بر ضرورت مرمت مسیرهای حفاری شده اجرای پروژه فیبر نوری در شهر ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۵    
اتحادخبر: رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد که این مجموعه با تمام توان از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، صنعتگران و نخبگان علمی که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می آورند، حمایت می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۵    
اتحادخبر : فرماندار ویژه لارستان گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، 3 درصد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۵    
اتحادخبر: مدیرکل بهزیستی فارس از راه اندازی 172 مرکز مثبت زندگی در استان تا پایان امسال خبر داد و در این خصوص گفت: این مراکز در راستای فعال کردن و تغییر نحوه خدمت رسانی غیرفعال راه اندازی خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۵    
اتحادخبر: مجید بهزاد، جوان عکاس ایرانی در 10 سال گذشته به اطراف قله دماوند در کشورمان سفر کرده و از این قله و دامنه آن تصاویر زیبایی ثبت کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۰    
اتحادخبر: سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که با تصمیم امروز سازمان تنظیم بازار ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که خود را به عنوان نماینده آموزش و پرورش معرفی کرده و از شهروندی کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۵    
اتحادخبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: سه شکارچی متخلف در استان بوشهر دستگیر شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۵    
اتحادخبر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با ورود دستگاه قضایی به یک دعوای اداری از توقف فعالیت یک شرکت صنعتی گازی و بیکاری 250 نیروی شاغل آن در جزیره خارگ جلوگیری شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: فرماندار شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه پلاتوی نمایش برازجان از تخصیص اعتبارات 12 میلیارد ریالی به این پروژه خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: طی سال گذشته و سه ماهه امسال 206 مورد بنای غیرمجاز در استان بوشهر قلع وقمع شده و در 102 مورد نیز حکم قطعی صادر شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۵    
اتحادخبر: رئیس اتحادیه مشاوران املاک بوشهر گفت: با توجه به مصوبه و ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای حمایت از مستأجران، افزایش بیش از 15 درصد اجاره بها املاک در این استان ممنوع است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۰    
اتحادخبر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از راه اندازی 32 مرکز مثبت زندگی در استان برای تجمیع خدمات رسانی به جامعه هدف خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با مشارکت بنیاد مسکن، ساخت 35 واحد مسکونی برای ایتام استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر گفت: دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران استان بوشهر ابلاغ شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه میانگین سنی جان باختگان کرونا در استان 55 سال است، گفت: آمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا به 152 مورد افزایش یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۵    
اتحادخبر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند افزایشی دما و رطوبت هوا، برای نخستین بار در سال جاری در این استان رطوبت هوا در گناوه به 100 درصد رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۵    
اتحادخبر: مدیرخانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: با هدف تامین ماسک افراد نیازمند پویش "نذر ماسک" در این استان آغاز بکار کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۰    
اتحادخبر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: مجوز بهره برداری از 2 اقامتگاه بوم گردی در خائیز تنگستان و بندرگاه بوشهر صادر شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۰    
اتحادخبر: معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: واکسیناسیون سرخک در زمان شیوع بیماری کرونا فراموش نشود زیرا بی توجهی به این واکسن می تواند باعث بازگشت این بیماری به کشور شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۵    
اتحادخبر: دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار از نهایی شدن آیین نامه سهام عدالت در یکصد و هشتاد و دومین جلسه این شورا خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۵    
اتحادخبر: با انتشار نخستین تصویر از حضور مهتاب کرامتی در فیلم صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی، اعلام شد تدوین این اثر سینمایی توسط هایده صفی یاری آغاز شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۵    
اتحادخببر: رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به پتانسیل مناسب تولید تجهیزات پزشکی در کشور گفت: تولیدات داخلی این حوزه به کشورهای اروپایی نیز صادر می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۰    
اتحادخبر: محققان آمریکایی الگوریتمی برای ساعت های هوشمند ابداع کرده اند که آلودگی کاربر را به کووید-19، حدود 9 روز قبل از بروز علائم تشخیص می دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۰    
اتحادخبر: در گزارش کامل تری که دقایقی پیش از سوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره سانحه بوئینگ اوکراینی منتشر شد، جزئیات دقیق تری از اشتباه کابر پدافند هوایی اعلام شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۰    
اتحادخبر: معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تاخیری در برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی سال 99 نخواهیم داشت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۵    
اتحادخبر: در هفته ای که چهار بازی از هفت دیدار برگزار شده لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت، نتایج بازی ها به سود پرسپولیس و فولاد رقم خورد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۰    
اتحادخبر: استقلال سرانجام در نیم فصل دوم توانست در یک مسابقه، دروازه اش را بسته نگه دارد. این اولین کلین شیت لیگ برتری تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی هم بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۰    
اتحادخبر: مسعود ریگی با اخطاری که در بازی با تراکتور دریافت کرد، تعداد اخطارهایش به عدد چهار رسید تا بازی بعدی استقلال را از دست بدهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۵    
اتحادخبر:دیدار تیم های فوتبال پیکان و گل گهر سیرجان با برتری دو بر صفر شاگردان عبداله ویسی پایان یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۰    
اتحادخبر: هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال که سابقه لژیونری هم دارد بر اثر سانحه رانندگی در کما به سر می برد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۰    
اتحادخبر: مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: نبود مربی بدنساز روی تیم ما تاثیر منفی می گذارد و امیدواریم با آمدن رضا مهاجری این مشکل حل شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۰    
اتحادخبر:سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست سنگین برابر ذوب آهن اصفهان، به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۴۵    
اتحادخبر: شاگردان صادقی برای سومین بازی پیاپی یک مدعی دیگر را متوقف کردند و اجازه صعود شهرخودرو به رده دوم را ندادند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۴۵    
اتحادخبر:دیدار تیم های پارس جنوبی و سپاهان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۴۰    
اتحادخبر: شاگردان فرهاد مجیدی و ساکت الهامی به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۵    
اتحادخبر: سازندگان موبایل که مدت هاست بسیاری از محصولات خود را بدون هدفون روانه بازار می کنند، می خواهند شارژر را نیز از جعبه گوشی حذف کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۰    
اتحادخبر: سازمان سنجش آموزش کشور تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده برای برگزاری آزمون های دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور را اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۰    
اتحادخبر: رییس سازمان نوسازی، تجهیز و بازسازی مدارس گفت: 14 هزار کلاس درس در سال تحصیلی جدید با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۰    
اتحادخبر: رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه امسال پنج برابر سال گذشته واکسن آنفلوانزا تامین خواهیم کرد، گفت: اگر بتوانیم امسال تولید داخلی این واکسن را هم به عرضه برسانیم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۸:۵۵    
اتحاد خبر:در راستای نظارت بر اجرای پروتکلهای بهداشتی در ادارات و بانکها طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان دشتستان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۰    
اتحادخبر: مدیرکل سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از وظایف این وزارتخانه را مراقبت از بارداری و باروری سالم مادران عنوان کرد و گفت: بر اساس محاسبه میزان باروری ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۵    
اتحادخبر: برگزار می شود یا نمی شود، به تعویق می افتد یا نمی افتد؛ این ها و هزاران اما و اگر دیگر در مورد برگزاری آزمون های سال جاری مطالبی بود که شنیدن آنها استرس شرکت در کنکور را برای داوطلبان و ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۲    
اتحادخبر: ضبط مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید متوقف شده و استودیوی برنامه از پنجشنبه هفته گذشته (19 تیرماه) تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۲    
اتحادخبر: غلامرضا کره بندی رئیس آرامستان بوشهر ضمن تشکر از شهروندان عزیز به خاطر همکاری آنها در محدودیت های مراجعه به آرامستان و همچنین همکاری در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کرد...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۲    
اتحادخبر: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بستر توزیع کالا های اساسی با کالابرگ، کارت الکترونیکی و یا سایر روش های مشابه در کشور فراهم می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۷    
اتحادخبر: رییس جمهوری، عادی انگاری وضعیت کنونی و اضطراب افکنی را خطرناک دانست و گفت: اگر مردم فکر کنند وضعیت عادی است و ویروس کرونا دیگر خطرناک نیست ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۲    
اتحادخبر: چراغ هنر و صنعت اصیل مسگری گرچه در یزد کم فروغ شده و انواع و اقسام ظروف، جای مس را در خانه های مردم گرفته اما هنوز صدای چکش هنرمندان این رشته در بازار سنتی یزد به گوش می رسد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۷    
اتحادخبر:مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط حساس مراتع و دمای بالای هوا، مناطق حفاظت شده استان بوشهر وضعیت حساسی برای آتش سوزی دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۷    
اتحادخبر: قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن که پس از افزایشی چشم گیر در اردیبهشت ماه، مجددا کاهشی شده بود، دوباره اوج گرفته است به طوریکه آخرین قیمت (قیمت اوراق خرداد امسال) بیش از 76 هزار تومان است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۷    
اتحاد خبر: شهردار تنگ ارم طی نامه ای استعفای خود را از مسئولیت شهری به شورای اسلامی شهر اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۲    
اتحادخبر:معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس از تمدید ثبت نام برای دریافت وام 20 میلیارد ریالی ودیعه مسکن دانشجویان متاهل این دانشگاه در شرایط کرونایی خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۷    
اتحادخبر: قیمت صادرات برنج تایلندی در پی کاهش ارزش ارز تایلند و افت تقاضا، در هفته گذشته به پایین ترین حد در چهارماه اخیر سقوط کرد؛ در حالی که نرخهای ویتنام در پی بارندگیهای شدید افزایش پیدا کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۲    
اتحادخبر: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام نکات و تذکرهایی پیرامون ارتقا به رتبه بالاتر در نظام رتبه بندی معلمان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۷    
اتحادخبر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با رعایت نکات بهداشتی آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی در بوشهر برگزار شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۲    
اتحادخبر: رئیس پژوهشکده میگوی کشور مستقر در بوشهر گفت: امسال براساس برنامه ریزی انجام شده با افزایش سطح زیر کشت و افزودن تجهیزات جدید، قرار است 10 هزار جفت مولد میگوی سفید غربی تولید شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۲    
اتحادخبر: التهاب مفصل از جمله عارضه های شایع است که تنها در انگلیس بیش از 10 میلیون نفر به آن دچار هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۲    
اتحادخبر: بانوی شطرنج باز ایران با قبول شکست در مقابل نفر اول رنکینگ بانوان جهان از صعود به فینال مسابقات آنلاین شطرنج باز ماند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۷:۴۲    
اتحادخبر: فال روزانه 99.04.21