شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 30 آذر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 آذر 1394 العالم 2 آذر 1394 العالم 3 آذر 1394 العالم 4 آذر 1394 العالم 5 آذر 1394 العالم 6 آذر 1394 العالم 7 آذر 1394 العالم 8 آذر 1394 العالم 9 آذر 1394 العالم 10 آذر 1394 العالم 11 آذر 1394 العالم 12 آذر 1394 العالم 13 آذر 1394 العالم 14 آذر 1394 العالم 15 آذر 1394 العالم 16 آذر 1394 العالم 17 آذر 1394 العالم 18 آذر 1394 العالم 19 آذر 1394 العالم 20 آذر 1394 العالم 21 آذر 1394 العالم 22 آذر 1394 العالم 23 آذر 1394 العالم 24 آذر 1394 العالم 25 آذر 1394 العالم 26 آذر 1394 العالم 27 آذر 1394 العالم 28 آذر 1394 العالم 29 آذر 1394 العالم 30 آذر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۸    
العالم - فیلمی از جدال قورباغه و مار در یوتیوپ منتشر شده که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است؛ برای دانستن نتیجه این جدال به دیدن این فیلم بنشینید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۸    
العالم - روزنامه گاردین از اعلام شکایت یک انگلیسی قطری تبار به نام "فواز العطیه" علیه "حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی" نخست وزیر سابق قطر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۳    
العالم روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی آورده است که سرکردگان میدانی داعش برای شماری بیش از تعداد واقعی نظامیان خود در میدان های جنگ درخواست حقوق می کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۸    
العالم - نمایندگان حزب جمهوری خواه ملت ترکیه اعلام کردند که اگر مقذمات آنکارا در میان مدت بحران پدیدآمده بین خود با روسیه را حل و فصل نکنند ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۸    
سوداهای امپراتور خودخواندۀ ترکیه، گفتار و رفتار او را تا حد زیادی شبیه دیکتاتورهایی کرده که عاقبت و سرنوشت آنان بهترین درس عبرت برای سوداپردازان است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۳    
دبیرکل حزب الله به مناسبت شهادت امیر اسرای مقاومت، شهید سمیر قنطار، شامگاه دوشنبه سخنان مهمی ایراد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
العالم - "محمد حسنین هیکل" روزنامه نگار مصری گفت: "سمیر قنطار" از شهدای رهایی بخش عربی و از قهرمانان مقاومت ضد صهیونیستی است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۰    
العالم در چندین حملف جنگنده های سعودی-آمریکایی به استان های یمن، 11 غیرنظامی که اغلب از کودکان و زنان بودند، به شهادت رسیدند و ده ها نفر دیگر مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۲    
العالم - تصاویر زیر از چند نقطه جهان توسط ماهواره گرفته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۳    
العالم - آمار اداره گمرک چین از افزایش میانگین صادرات نفت روسیه به چین در ماه گذشته میلادی در مقایسه با عربستان حکایت دارد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۳    
العالم - جریان ها و احزاب سیاسی طرفدار مقاومت در جهان عرب، با صدور بیانیه های مجزا و ارسال پیام، شهادت مجاهد شهید سمیر قنطار را تسلیت گفتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۸    
العالم سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد داعش، دوشنبه از ورود نیروهای زمینی ویژه به عراق برای انجام چندین ماموریت محرمانه پس از "هماهنگی با دولت بغداد" خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۸    
العالم - ارتش عراق برای نبرد آزادسازی شهر "موصل" از چنگال گروه تروریستی "داعش" راهی جبهه شمال شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۰    
العالم - سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه دوشنبه درباره ترور شهید "سمیر قنطار" و پیامدهای آن برای رژیم صهیونیستی سخنرانی خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۶    
العالم نیروهای هوا فضای روسیه تمام تلاش خود را بر توسعه نیروهای ضربت و تقویت دفاع فضایی برای تضمین یک واکنش سریع به هرگونه حملات؛ از جمله واکنشی با استفاده از نیروهای هسته ای راهبردی متمرکز می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۷    
دستگاه امنیتی کردستان عراق در کرکوک اعلام کرد؛ 9 تن از عناصر گروهک تروریستی داعش را در شمال غرب این استان دستگیر؛ و انبار بزرگی سلاح و مهمات را کشف و ضبط کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۰    
دمشق، العالم ساعاتی پیش از تشییع پیکر شهید قنطار در بیروت، همرزمان وی و شهدای حمله موشکی به ساختمانی در منطقه جرمانا در حومه جنوبی پایتخت سوریه نیز در دمشق تشییع شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۶    
بیروت، العالم - مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید سمیر قنطار، دقایقی پیش در بیروت آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۲    
خبرنگار العالم، زندگی مردم حلب را در این روزها و در حالی که بخش های زیادی از حومه این شهر از وجود تروریست ها پاکسازی شده، به تصویر کشیده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۲    
العالم - رییس مجلس سنای فرانسه با تقدیر از پیام همدردی ملت ایران با مردم فرانسه در خصوص حوادث تروریستی اخیر این کشور گفت ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
العالم - شرکت دارو سازی "ISIS" آمریکا به دلیل بروز مشکل همنامی با گروه تروریستی داعش ، پس از رایزنی های بسیار تصمیم گرفت که نام خود را تغییر دهد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
العالم - شهید سمیر قنطار از فرماندهان مقاومت لبنان و کسی که به خاطر سه دهه اسارت درزندانهای صهیونیست ها، لقب مردمی سردار اسیران لبنانی گرفت ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵    
العالم - خوشحالی صهیونیست ها از ترور سمیر قنطار طولانی نخواهد بود زیرا آن ها بهای سنگینی برای این اقدام خواهند پرداخت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۳    
العالم - رژیم صهیونیستی پس از هر ترور سیاست پنهان کاری و " ابهام " را درپیش می گیرد تا آنچه را که مرتکب شده است، پنهان کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۱    
العالم - شهید سمیر قنطار در سال 2008 اندکی پس از آزادی از اسارت سی ساله رژیم صهونیستی در گفت و گو با شبکه خبری العالم به بیان مسائل مختلف پیرامون مقاومت و خاطرات سه دهه اسارت خود پرداخت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۱    
العالم- یگانهای موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز( دوشنبه ) از حمله به فرودگاه جیزان عربستان سعودی با استفاده از موشک های بالستیک قاهر1 خبردادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
العالم - معاون رئیس سازمان اوقاف شیعه از ورود بیش از سه میلیون زائر اهل بیت (ع) در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) به شهر سامرا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۷    
العالم - به گفته یک منبع نزدیک به تحقیقات در بروکسل، صلاح عبدالسلام که گفته می شود طراح اصلی حملات پاریس است، قبل از فرار به بلژیک توانسته است از سه ایست و بازرسی پلیس در فرانسه عبور کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
العالم - فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن تاکید کرد که این سازمان به لزوم لغو هر نوع محاصره زمینی، دریایی و هوایی علیه شهرهای یمنی پایبند است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
العالم - یک منبع امنیتی پلیس نینوا از اعدام 15 تن از سرکردگان ارشد فراری گروه تروریستی داعش و به آتش کشیدن اجساد آنان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۹    
العالم - انتصاب شاهزاده جواهر بنت عبدالله به سمت معاون مدیر امور آموزشی استان مرزهای شمالی عربستان با مرکزیت شهر " عرعر" باعث نارضایتی معلمان زن این استان شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۴    
العالم - ارتش و انصار الله یمن تهدید کردند که در صورت نقض آتش بس از سوی عربستان سعودی، 300 مرکزنظامی و یک تاسیسات حیاتی این کشور مورد تهدید حملات موشکی قرار خواهد گرفت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۹    
العالم - یک روزنامه نروژی در گزارشی با ارائه اطلاعاتی موضوع همکاری ترکیه با تروریست های داعش در دزدی، قاچاق و فروش نفت عراق و سوریه را تایید کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۴    
العالم - بانوی فلسطینی در نوارغزه که از او به عنوان مادر سمیر قنطار، یاد می شود ، با پسر خوانده شهیدش وداع کرد و گفت که راه او ادامه خواهد یافت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
نیروهای پلیس ترکیه برای مقابله با صدها معترض در میدان مرکزی استانبول، از گاز اشک آور استفاده کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۶    
العالم - پیکر شهید سمیر القنطار یکی از نیروهای مقاومت لبنان که در حمله هوائی اسرائیل به دمشق پایتخت سوریه شهید شد ، امروز دوشنبه در ضاحیه جنوبی بیروت تشییع می شود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۱    
العالم - درگیری های مسلحانه ارتش ترکیه با اعضای حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در کوچه های دیار بکر و مناطق مسکونی کردنشین و ضعیتی شبیه جنگ داخلی در مناطق کردنشین ترکیه ایجاد کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۲    
العالم - رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت که اصرار غربی ها درباره لزوم فروش آب سنگین اضافی قبل از اجرای برجام، خارج از عرف و غیر قابل قبول است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۴    
العالم - منابع عراقی از کشته شدن دستکم 5 نفر در انفجار خودرو بمب گذاری شده در شمال عراق خبر دادند.