سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۲:۰۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 23 اسفند 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 1 اسفند 1394 العالم 2 اسفند 1394 العالم 8 اسفند 1394 العالم 9 اسفند 1394 العالم 10 اسفند 1394 العالم 11 اسفند 1394 العالم 12 اسفند 1394 العالم 13 اسفند 1394 العالم 14 اسفند 1394 العالم 15 اسفند 1394 العالم 16 اسفند 1394 العالم 17 اسفند 1394 العالم 18 اسفند 1394 العالم 19 اسفند 1394 العالم 20 اسفند 1394 العالم 21 اسفند 1394 العالم 22 اسفند 1394 العالم 23 اسفند 1394 العالم 24 اسفند 1394 العالم 25 اسفند 1394 العالم 26 اسفند 1394 العالم 27 اسفند 1394 العالم 28 اسفند 1394 العالم 29 اسفند 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
العالم - فرستادۀ سابق سازمان ملل متحد به سوریه گفت: اگر غرب به روسیه گوش می داد بحران سوریه 4 سال قبل تمام شده بود.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۹    
العالم - "مجتهد" افشاگر و مخالف معروف سعودی فاش کرد که حمله عربستان به یمن موجب کشته شدن دست کم 3 هزار و 500 نظامی سعودی شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
العالم - عناصر گروه تروریستی داعش دهان یک شهروند سوری را به اتهام شوخی نابجا دوختند و او را در شهر المیادین گرداندند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
العالم - اعضای گروه تروریستی داعش عمدتا از تلفن همراه "نوکیا 105" استفاده می کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
العالم - گزارش منتشر شده در یک سایت انگلیسی، اقدام نظامی عربستان و ترکیه در سوریه را بعید دانست و پیش بینی کرد که عوامل اقتصادی ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۳    
العالم - نیروهای عراقی، شبیخون گروه تروریستی داعش به دو میدان نفتی علاس و العجیل در استان صلاح الدین را خنثی کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۸    
العالم - انفجار یکشنبه شب در آنکارا پایتخت ترکیه موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از ساکنان این شهر شد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۸    
العالم - هکرهایی که گفته شده فلسطینی هستند، هنگام پخش مسابقه ای در شبکه 2 تلویزیون صهیونیستی به پخش صحنه هایی از انتفاضه قدس همراه با سرودهای حمایت از انتفاضه مبادرت کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۸    
العالم - دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس از خطرهایی سخن گفت که به اصطلاح منافع کشورهای عضو این شورا را تهدید می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۹    
العالم - بر اثر انفجار بمب در آنکارا پایتخت ترکیه که امشب (یکشنبه) روی داد ، تعدادی کشته و مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۴    
العالم - ناظران و تحلیلگران معتقدند که عیادت سرکنسول امریکا از مجروحان نیروهای بسیج مردمی در بیمارستانی در بصره گواهی است بر این حقیقت که این نیروها (با عملکرد خود) ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۹    
کرکوک (العالم) – تیم پزشکی ایران برای مداوای مصدومان حمله شیمیایی گروه تروریستی "داعش" به شهروندان بی گناه عراقی، که به 600 مجروح رسیده است، وارد ناحیه "تازه خورماتو" در استان "کرکوک" شد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۴    
العالم - وزیر دارایی انگلیس گفت که کشورش با ورود ترکیه به اتحادیه اروپا مخالف است و علت این مخالفت را اقتصاد ضعیف این کشور عنوان کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۹    
العالم - روزنامه "هاآرتص" چاپ رژیم صهیونیستی گزارشی درباره استفاده پلیس این رژیم از سال 2011 از نوع جدید و بسیار خطرناکی از گلوله های اسفنجی علیه شهروندان فلسطینی منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۵    
سازمان های بین المللی و نشریات خارجی در خصوص اعدام های سریالی در عربستان ، نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی درباره نوجوانان زیر سن قانونی به شدت ابراز نگرانی کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۵    
العالم - اهالی منطقه "تازه" واقع در استان کرکوک روز یکشنبه از دولت مرکزی عراق خواستند با ایجاد پوشش هوایی در مقابل حملات شیمیایی و موشکی "داعش"، به کمک اهالی این منطقه بشتابد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۰    
العالم - گروه تروریستی داعش پس از مدتها سیطره بر شهر الرطبقه واقع در غرب عراق، زیر ضربات و حملات پی در پی نیروهای عراقی در استان الانبار، مجبور به عقب نشینی از این شهر شد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۲    
العالم - رئیس ائتلاف "متحدون" که خود و برادرش متهم به تسلیم استان موصل به داعش در تابستان 2014 هستند، مدعی شد که وجود بسیج مردمی در استان نینوا عمیات آزادسازی آن را پیچیده تر می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۷    
العالم - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که اگر اصلاح طلبان به دنبال رویکردی متفاوت از انتظار مردم باشند از ابتدا حرکتی انتحاری علیه خودشان انجام داده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۳    
العالم - معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به این که تروریستی خواندن حزب الله فقط عزم و اراده آن را تقویت می کند، یکی از علل دشمنی عربستان با مقاومت را شکست دادن صهیونیست ها توسط حزب الله ذکر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۴    
العالم - تروریست های "جبهه النصره" پس از حمله به مقر گروه مسلح مورد حمایت واشنگتن موسوم به "تیپ 13" در شمال غرب سوریه، سلاح های آمریکایی آنان را ضبط کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
العالم - احزاب و جریان های انقلابی بحرین از شهروندان این کشور خواستند تا در اعتراض به اشغالگری عربستان در کشورشان اعتصاب و نافرمانی مدنی برگزار کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
العالم - ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنان به عملیات نظامی خود در جنوب این کشور برای پاکسازی این بخش از مزدوران و تروریست ها ادامه می دهند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
العالم - مخالفان سوریه در پی ناکامی و شکست های پی در پی خود در برابر مواضع سیاسی و پیشروی های ارتش سوریه، گروه جدید دیگری تشکیل دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۳    
العالم - سازمان عفو بین الملل نسبت به اقدام رژیم سعودی در اجرای حکم اعدام در حق سه فعال جوان شیعه سعودی ابراز نگرانی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۴    
العالم - توهین احمد الزند وزیر دادگستری مصر به پیامبر اسلام (ص) اعتراض های گسترده ای را به همراه داشت و معترضان خواهان عزل وی شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۹    
گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از حامله شدن زنان ایزدی و استفاده جنسی عناصر خود به زنان داروی ضد بارداری تزریق می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۰    
العالم - یک فایل ویدئویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که چگونه نیروهای گارد ساحلی ترکیه در وسط دریا با خشونت تمام به آوارگان و پناهجویان حمله می کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۶    
العالم - یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات استان الانبار عراق از کشته شدن مسئول تیم عاملان انتحاری گروه تروریستی داعش در بخش هیت در این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۶    
انجمن حقوق بشر بحرین از 13 مورد بازداشت و 9 مورد شکنجه و بدرفتاری علیه شهروندان این کشور تنها در طول یک هفته خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
العالم - شماری از کاربران سعودی در شبکه های اجتماعی به جدیدترین فیلم آمریکایی با بازی " تام هنکس " و معرفی چهره عربستان سعودی اعتراض کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رزمایش موشکی اخیر ایران واکنش نشان داد و از کشورهای 5+1 خواست تا تهران را به خاطر این رزمایش تنبیه کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
العالم - نماینده روسیه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو گفت: همکاری سازندۀ مسکو و واشنگتن، امید به تداوم اجرای آتش بس در سوریه را بیشتر کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
العالم - منابع نظامی از وقوع درگیری های شدید در منطقه المنصوره شهر عدن در جنوب این کشور خبر دادند که تاکنون به کشته شدن 14 نفر منجر شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۵    
العالم - گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم تجاوزاتش علیه نوار غزه هشدار داد و تاکید کرد که خون دو کودک شهید فلسطینی که در نتیجه بمباران ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
العالم- نماینده روسیه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو تأکید کرد، مخالفان تندرو سوری باید از درخواست برای کناره گیری فوری بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دست بردارند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۰    
گروه مخالفان سوریِ مورد حمایت عربستان با طرح پیش شرط جدیدی، در آغاز مذاکرات صلح ژنو کارشکنی کرد.