جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۳۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 24 فروردین 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 فروردین 1395 العالم 2 فروردین 1395 العالم 3 فروردین 1395 العالم 4 فروردین 1395 العالم 5 فروردین 1395 العالم 6 فروردین 1395 العالم 7 فروردین 1395 العالم 8 فروردین 1395 العالم 9 فروردین 1395 العالم 10 فروردین 1395 العالم 11 فروردین 1395 العالم 12 فروردین 1395 العالم 13 فروردین 1395 العالم 14 فروردین 1395 العالم 15 فروردین 1395 العالم 16 فروردین 1395 العالم 17 فروردین 1395 العالم 18 فروردین 1395 العالم 19 فروردین 1395 العالم 20 فروردین 1395 العالم 21 فروردین 1395 العالم 22 فروردین 1395 العالم 23 فروردین 1395 العالم 24 فروردین 1395 العالم 25 فروردین 1395 العالم 26 فروردین 1395 العالم 27 فروردین 1395 العالم 28 فروردین 1395 العالم 29 فروردین 1395 العالم 30 فروردین 1395 العالم 31 فروردین 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۵    
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۴    
العالم وزیر اوقاف مصر دراظهاراتی عجیب از ذکر شدن موضوع ایجاد پل ارتباطی میان مصر و عربستان در قرآن کریم خبرداد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۹    
العالم - جمال پسر حسنی مبارک رئیس جمهوری برکنار شده مصر درصفحه توییتر خود موضوع عقب نشینی مصر از جزایر تیران و صنافیر را به تمسخر گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۰    
العالم - عکس هایی که به موقع گرفته شد
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۵    
حلب(العالم) در پی حملات ارتش سوریه و متحدانش به مواضع تروریست ها در اطراف دو منطقه خان طومان و العیس ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۵    
العالم - علی رغم وجود آداب و رسومی که حوزه فعالیت های کاری زن در عربستان را مشخص و محدود کرده، 30 زن سعودی با در پیش گرفتن حرفه قهوه ریختن در مناسبت ها و شادی ها محدودیت ها را پشت سر گذاشتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۰    
العالم - جنازه 350 قربانی حمله ارتش نیجریه در اواخر آذرماه سال گذشته به تجمع شیعیان در حسینیه بقیه الله در شهر زاریا این کشور در یک گور دسته جمعی در شمال نیجریه کشف شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۰    
العالم - "ساره حازم" روزنامه نگار مصری از رمز و راز فرشی که در دیدارهای رسمی مسئولان مصری با سران دیگر کشورها به چشم می خورد، پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۵    
العالم وبگاه دولتی فرصت های تجارت فدرال آمریکا (FBO) اسنادی درباره نوع و حجم سلاح ها و مهماتی که آمریکا در اختیار گروههای تروریستی در سوریه قرار داده، منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۵    
العالم - نقاشی های دیدنی از طرح ماشین های قدیمی
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۰    
العالم - عکس صمیمانه جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان با پادشاه اردن دریکی از مناطق صحرایی درحالی که هردو لبخند به لب دارند، در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۵    
العالم - یگان هایی از نیروهای ویژه عراق آماده می شوند با کمک و آموزش نظامیان فرانسوی مناطق اشغال شده توسط گروهک تروریستی داعش از جمله شهر موصل را بازپس بگیرند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
العالم - جامعه مصر همچنان در شوک اعلام خبر واگذاری دو جزیر مهم این کشور به سعودی ها به سر می برد و اعتراض های گسترده در این زمینه ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۵    
العالم - فراکسیون های حزب الدعوه و الاحرار(جنبش صدر) در مجلس نمایندگان عراق مخالفت خود را با رای دادن به اسامی نامزدهای معرفی شده از سوی گروه های سیاسی برای شرکت در کابینه جدید این کشوراعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۰    
العالم - یک منبع نظامی رژِیم صهیونیستی نزدیک به حزب چپ گرای میرتس فاش کرد که عربستان و اسرائیل برای همکاری نظامی در دریای سرخ با مرکزیت جزیره تیران توافقنامه امضاء کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۱    
العالم - واگذاری دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان که موجب خشم مصری ها شده، پای احزاب طرفدارمرسی را نیز به این پرونده باز کرد و آنها پیشنهاد کردند دراین زمینه همه پرسی برگزارشود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۱    
العالم - معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: یکی از اشتباهات سران تشکیلات خودگردان موافقت با تصمیم وزرای کشور و امور خارجه عضو اتحادیه عرب ضد حزب الله بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۷    
العالم - تصاویری جالب از دنیای حیوانات
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۷    
العالم - وزارت مهاجرت و امور مهاجران عراق ازبازگشت حدود 9 هزار خانواده آواره به مناطق الرمادی، الکرمه و الخالدیه دراستان الانبار درغرب این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۸    
العالم - " مجتهد " افشاگر معروف اسرار پشت پرده آل سعود، "ارتباط با اسرائیل " را علت توافق میان سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان و محمد عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر درباره جزایر"تیران" و "صنافیر" ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۳    
العالم رئیس جمهوری سوریه از نقش مثبت روسیه در جهان تقدیر کرد و آن را ترسیم کننده مجدد نقشه سیاسی جهان دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۰    
العالم - "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه و "سلمان بن عبدالعزیز" شاه سعودی روز سه شنبه به طور رسمی با یکدیگر دیدار و گفته می شود که در خصوص روابط دو جانبه و شماری از پرونده های منطقه ای و بین ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۵    
نسخۀ امروزِ "المصری الیوم" به سبب درج تیتری که خاطرِ سعودی ها را مکدر کرد؛ از دکه های روزنامه فروشی جمع شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۰    
ابوفراس السوری یکی از سرکردگان ارشد النصره چند روز پیش در شمال سوریه کشته شد؛ بلال عبدالکریم خبرنگار آمریکایی پیش از هلاکتش با وی مصاحبه کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۵    
دفتر سازمان ملل در فلسطین اشغالی اعلام کرد 75 هزار فلسطینی که "اسرائیل" منازل آن ها را در تابستان 2014 منهدم کرد، نیازمند خانه و سرپناه هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن با محکوم کردن موارد نقض آتش از سوی ائتلاف سعودی و مزدوران آن خاطرنشان کرد که کمیته های محلی برای نظارت بر آتش بس در شش استان تشکیل شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، 3 جسد در محل انفجار پیدا شد که یکی از آنها مربوط به فتحی زیدان (از مسؤولان فتح) و دیگری متعلق به یکی از شهروندان است و تلاشها برای شناسایی جسد سوم ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
خبرنگار العالم از انفجار در مسیر خودروی یکی از مسؤولان جنبش فتح در صیدا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۱    
روزنامه الاهرام چاپ مصر تأکید کرد، رژیم صهیونیستی هم اکنون مشغول بررسی ابعاد حقوقی مساله جزایر صنافیر و تیران است، و قاهره این رژیم را در خصوص تصمیم واگذاری این جزایر به عربستان مطلع کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۶    
پادشاه عربستان با مطرح کردن یک دلیل عجیب، از پاسخ دادن به سؤال خبرنگار شبکه سعودی العربیه خودداری کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۶    
معاون نخست وزیر روسیه با اعلام اینکه نخستین محموله سامانه دفاع موشکی اس 300 به ایران تحویل داده شده است، تأکید کرد که روسیه، تا پایان سال جاری میلادی، این سامانه را کامل تحویل خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۴    
انتشار اطلاعاتی در خصوص زنده بودن یک تروریست کم سن و سال بلژیکی و حضور او در عربستان، مسؤولان امنیتی اروپایی و به ویژه کشور فرانسه را نگران کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۴    
مردم بحرین برای اعلام همبستگی خود با شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق ملی تظاهرات کردند .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۹    
دولت بحرین در تازه ترین اقدام خود علیه محور مقاومت، حزب الله لبنان را در فهرست گروههای تروریستی خود قرار داد؛ گروه های مخالف داخلی نیز در این فهرست جدید دولت بحرین قرار دارند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۹    
رژیم صهیونیستی کوچکترین دختر اسیر فلسطینی را آزاد می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۴    
معاون رئیس پلیس دبی، با مسخره کردنِ مفتی عربستان سعودی، نوشت: ارتش اسد، ملائکه را شکست داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۴    
روزنامه گاردین در گزارشی داستان چگونگی محلق شدن یکی از عناصر سابق داعش را به این گروه تروریستی از طریق خاک ترکیه و فرار او پس از 3 ماه، منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۱    
3500 نامزد انتخابات پارلمان سوریه، فردا (چهارشنبه) برای تصدی یکی از 250 کرسی نمایندگی پارلمان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۱    
عربستان برای دومین روز پیاپی آتش بس را در یمن نقض کرد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۷    
داعش به 50 تن از عناصر انگلیسی خود اجازه داده است که به کشورشان باز گردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۲    
رزمایش پیامبر اعظم از صبح امروز (سه شنبه) در منطقه جنوب شرق کشور آغاز می شود .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۸    
رؤسای جمهوری ، مجلس نمایندگان و دولت عراق به همراه رؤسای احزاب و تشکّل های سیاسی ، سندی را به نام "اصلاح ملی" امضا کردند .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۸    
وزیران جریان صدر در دولت عراق از تقدیم استعفای خود به حیدر العبادی نخست وزیر این کشور خبر دادند و باقی ماندن در دولت جدید را "بازتولید فساد و شکستی دیگری"توصیف کردند.