جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۴۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 3 اردیبهشت 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 اردیبهشت 1395 العالم 2 اردیبهشت 1395 العالم 3 اردیبهشت 1395 العالم 4 اردیبهشت 1395 العالم 5 اردیبهشت 1395 العالم 6 اردیبهشت 1395 العالم 7 اردیبهشت 1395 العالم 8 اردیبهشت 1395 العالم 9 اردیبهشت 1395 العالم 10 اردیبهشت 1395 العالم 11 اردیبهشت 1395 العالم 12 اردیبهشت 1395 العالم 13 اردیبهشت 1395 العالم 14 اردیبهشت 1395 العالم 15 اردیبهشت 1395 العالم 16 اردیبهشت 1395 العالم 17 اردیبهشت 1395 العالم 18 اردیبهشت 1395 العالم 19 اردیبهشت 1395 العالم 20 اردیبهشت 1395 العالم 21 اردیبهشت 1395 العالم 22 اردیبهشت 1395 العالم 23 اردیبهشت 1395 العالم 24 اردیبهشت 1395 العالم 25 اردیبهشت 1395 العالم 26 اردیبهشت 1395 العالم 27 اردیبهشت 1395 العالم 28 اردیبهشت 1395 العالم 29 اردیبهشت 1395 العالم 30 اردیبهشت 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۰    
العالم - به دنبال اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره لزوم باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا، شهردار لندن به هموطنانش توصیه کرد که حرفهای اوباما را بشنوند ولی به آن عمل نکنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۰    
العالم - فرماندهی تیپ رزمی العباس در عراق اعلام کرد که یکی از دسته های حشد شعبی (بسیج مردمی) عراق، هزار و پانصد رزمندۀ خود را در استان های مرکزی و جنوبی برای مشارکت در آزادسازی روستای البشیر در جنوب ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۵    
العالم - نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح یمن با ارزیابی مثبت از گفت و گوهای کویت گفت که بحران یمن را خود یمنی ها حل خواهند کرد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
العالم - فصل بهار همواره با شکوفایی گل ها و شکوفه ها همراه است و مردم در آن منتظر سبزی ها و میوهای نوبرانۀ مخصوص این فصل هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
العالم - "همایش حقوق بشر بحرین" با انتشار بیانیه ای تصمیم دادستانی این کشور برای محاکمه شیخ "محمد المنسی" را کینه توزانه و ستم طایفه ای و دینی دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
العالم - مؤسسه " کمپین ضد تجارت اسلحه " (CAAT) فاش کرد که انگلیس از زمان آغاز تجاوز عربستان به یمن بیش از 3 میلیارد یورو اسلحه و مهمات به سعودی ها فروخته است .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
العالم - مردم استان های "بصره"، "میسان"، "ذی قار"، "واسط"، "کربلا"، "بابل" و "الدیوانیه" عراق با برپایی تظاهرات، ادامه اصلاحات سیاسی و مبارزه با فساد حکومتی را خواستار شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۶    
العالم - "بشار الجعفری" رییس هیات دولت سوریه اعزامی به گفت و گوهای ژنو با "استفان دی میستورا" فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد به سوریه درباره توافق آتش بس در "قامشلی" گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۱    
العالم - پژوهش های پزشکی جدید حاکیست، مصرف انبه باعث کاهش قند خون در میان افراد چاق، کاهش میانگین التهاب و خطر ابتلا به بیماری سرطان می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۷    
العالم - مرگ مشکوک یک دختر انگلیسی در اسرائیل و بی تفاوتی لندن برای پیگری موضوع ، عصبانیت انگلیسی ها را برانگیخته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۷    
تدمر (العالم)- ارتش روسیه از پایان عملیات خنثی سازی مین های کاشته شده در مناطق باستانی تدمر و آغاز عملیات در مناطق مسکونی خبر داد و گزارش آن را به صورت آنلاین برای پوتین فرستاد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۲    
العالم - فشار خون به عنوان یکی از بیماری های شایع ، امروزه مردان و زنان را در هر سنی گرفتار می کند و همچون گذشته فقط دامنگیر کهنسالان نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۸    
العالم - روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" جزئیات عملیات نجات یک کشتی جنگی صهیونیستی که در سال 1981 در سواحل عربستان به گل نشسته بود را فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۶    
العالم - اخیرا فیلم عمل جراحی دلهره آور در اینترنت به نمایش درآمد که یک جراح خنجری را از سینه یک مرد خارج می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
العالم - یک مأمور اداره پست ایالت فلوریدا آمریکا که بالگرد کوچک خود را در محوطه کنگره فرود آورده بود ، به 4 ماه (120 روز) حبس محکوم شد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
العالم - روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ فلسطین اشغالی روز جمعه اعلام کرد نیروهای روسی مستقر در سوریه دست کم دو بار به جنگنده های اسرائیلی تیراندازی کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
یمن(العالم)- یک سال از جنایت جنگی ائتلاف سعودی دربمباران شدید " فج عطان " شهر " صنعا " پایتخت یمن که به شهادت و همچنین مجروحیت صدها یمنی انجامید، گذشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
العالم - دراین فیلم لحظات دیدنی به دنیا آوردن فرزند توسط دلفین که دریک آکواریوم درشیکاگو(آمریکا) زندگی می کند، به تصویر کشیده شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
حمله تروریستی به حسینیه ای در پایتخت عراق، ده ها شهید و یا مجروح برجا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
منطقه "العباره" در استان دیالی، در حمایت از "خاک و ناموس"، علیه داعش، فراخوانِ "بسیج عشایری" داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
سازمان عفو بین الملل در گزارشی ارتش نیجریه را به تیراندازی عمدی به سمت 350 مسلمان شیعه و دفن جنازه آنها در گورهای جمعی و از بین بردن مدارک جرم متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۴    
رئیس پلیس "مناطق و نواحی استان کرکوک" در عراق از دستگیری 8 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش از جمله یکی از سرکردگان بارز آن در جنوب این استان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۹    
گزارش یک روزنامه آلمانی حاکی است که گروه تروریستی داعش در حال برنامه ریزی برای انجام حملاتی جدید در چند کشور اروپایی است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
ادعای عجیب وزیر کشور بلژیک مبنی بر شادمانی مسلمانان این کشور پس از حملات تروریستی بروکسل، با انتقادها و واکنشهای شدیدی همراه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
یک سایت نظامی آمریکایی با افشای سندی رسمی به تاریخ 2014، از امضای یادداشت تفاهم همکاری مشترک نظامی میان "اسرائیل" و عربستان در دریای سرخ پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
نیروهای عراقی جسد یک داعشی چینی را در شرق رمادی یافتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۲    
تشکیلات موسوم به "مجلس شورای مجاهدان درنه" وابسته به گروه تروریستی القاعده از اخراج عناصر گروه تروریستی داعش از شهر درنه واقع در شرق لیبی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
موضوع مورد توجه بسیاری از کارشناسان امور تروریسم این است که داعش چگونه مناطق تحت تصرف خود را در عراق و سوریه اداره می کند و چه قوانینی را به مردم تحمیل کرده است؟
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
هیئت ملی یمن در نخستین جلسۀ خود با ولد الشیخ فرستادۀ سازمان ملل که در کویت و پشت درهای بسته برگزار شد، تثبیت آتش بس را پیش شرط هرگونه گفت وگو اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
جنگنده های سعودی به رغم تعهدات خود مبنی بر توقف حملات خود با شروع مذاکرات کویت، به تجاوز به حریم هوایی یمن، آتش بس را نقض کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
حملۀ اتمی آمریکا به هیروشیما 66 هزار و ناکازاکی 39 هزار کشته داشت، اما در عربستان طی 20 سال اخیر بیش از 86 هزار نفر بر اثر حوادث رانندگی جان باخته اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۶    
شرکت خودروسازی پژو فرانسه پس از شرکت فولکس واگن آلمان مظنون به تولید محصولات آلاینده محیط زیست شده است .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۱    
نخست وزیر سوریه، اعلام کرد که عربستان، ترکیه، قطر، فرانسه و انگلیس سعی دارند با مسلح کردن تروریستها، زیرساختها و اقتصاد سوریه را نابود کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
تحرکات چندجانبۀ تازۀ رژیم صهیونیستی، نشان از آن دارد که این رژیم به دنبال ماجراجوی تازۀ نظامی، اما این بار با اسانسی عربی است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
روسیه برای ازسرگیری مذاکره با ناتو درباره اعتمادسازی و نظارت بر فعالیت های تسلیحاتی شروطی را پیشنهاد کرد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
جنبش حماس اعلام کرد جوان 19 ساله ای که روز پنجشنبه بر اثر جراحت درگذشت، همان کسی است که عملیات شهادت طلبانه قدس را اجرا کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۷    
ضریح جدید حضرت ابوالفضل(ع) در شب 13رجب رونمایی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۷    
مذاکرات صلح یمنی ها در کویت از پنجشنبه شب آغاز شد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۷    
اشتباه هنگام رزمایش نیروهای آمریکایی در آلمان، باعث سقوط 3 خودروی نظامی و نابودی آنها شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۲    
شمال شرقی لاذقیه (العالم) – ارتش سوریه و هم پیمانانش پیشروی های جدیدی در شمال شرق لاذقیه کسب و در پاسخ به نقض مستمر توافق آتش بس در حومه لاذقیه مناطقی را در محور "کبانی" آزاد کردند.