چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 13 اردیبهشت 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 اردیبهشت 1395 العالم 2 اردیبهشت 1395 العالم 3 اردیبهشت 1395 العالم 4 اردیبهشت 1395 العالم 5 اردیبهشت 1395 العالم 6 اردیبهشت 1395 العالم 7 اردیبهشت 1395 العالم 8 اردیبهشت 1395 العالم 9 اردیبهشت 1395 العالم 10 اردیبهشت 1395 العالم 11 اردیبهشت 1395 العالم 12 اردیبهشت 1395 العالم 13 اردیبهشت 1395 العالم 14 اردیبهشت 1395 العالم 15 اردیبهشت 1395 العالم 16 اردیبهشت 1395 العالم 17 اردیبهشت 1395 العالم 18 اردیبهشت 1395 العالم 19 اردیبهشت 1395 العالم 20 اردیبهشت 1395 العالم 21 اردیبهشت 1395 العالم 22 اردیبهشت 1395 العالم 23 اردیبهشت 1395 العالم 24 اردیبهشت 1395 العالم 25 اردیبهشت 1395 العالم 26 اردیبهشت 1395 العالم 27 اردیبهشت 1395 العالم 28 اردیبهشت 1395 العالم 29 اردیبهشت 1395 العالم 30 اردیبهشت 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۰    
العالم - رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به شکل مستقیم، آموزش نیرو ، نظارت و فرماندهی درتجاوز به یمن با عربستان سعودی همکاری دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
العالم - نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در اظهاراتی بر خلاف قانون اساسی فدرالی این کشورگفت که استقلال این منطقه را "حق قانونی و طبیعی" اهالی آن می داند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
العالم - احمد قائمی مقدم مجری صدا و سیمای خراسان رضوی ، امروز ( دوشنبه) هنگام اجرای برنامه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه درمقابل دوربین براثر سکته جان باخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۰    
روزنامه صهیونیستی اسرائیل هایوم در مطلبی اعلام کرد که مقام های سعودی سال 2030 را تصادفی به عنوان سال راهبرد اقتصادی عربستان انتخاب نکرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۵    
العالم - نشست کمیسیون قانون اساسی مجلس ترکیه که پیش از این نیز به دلیل زد و خورد میان نمایندگان مجلس به تعویق افتاده بود بار دیگر امروز شاهد درگیری فیزیکی میان نمایندگان این کمیسیون بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۶    
العالم - نویسنده و روزنامه نگار مصری با تمسخر توافقنامه ترسیم مرز آبی مصر و عربستان که به چشم پوشی مصر از دو جزیره تیران و صنافیر منجر شد، گفت: درست نیست شاه بحرین از مصر دست خالی برگردد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۷    
العالم - گروهی از هکرهای وابسته به داعش فهرست منتشر کردند که براساس آن دهها تن از نظامیان آمریکایی باید ترور شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۲    
خبرنگار شبکه العالم در عراق به نقل از پلیس گزارش کرد که انفجار خودروی بمب گذاری شده در میان زوار امام موسی کاظم علیه السلام در ورودی منطقه الدوره در جنوب بغداد باعث شهادت حداقل 14 زائر و مجروحیت 41 ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۷    
العالم - مجری شبکه تلویزیونی "العاصمه" مصر به دنبال متهم کردن برخی کشورهای حوزه خلیج فارس به حمایت از تروریسم در سوریه و اذعان به "مکر زنانه" حکام عرب علیه ایران، اخراج شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷    
العالم - وزیر امور خارجه آمریکا اذعان کرد که گروه های تروریستی فعال در سوریه به توافق آتش بس پایبند نیستند .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۲    
العالم - سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه فردا سه شنبه با استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه، در مسکو دیدار خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۲    
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) گفته است که انتشار گزارش کامل حملات 11 سپتامبر 2001، به روابط آمریکا و سعودی، آسیب وارد می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
براساس خبرهای منتشر شده، طولانی ترین ترافیک جهان در چین به طول 240 کیلومتر به ثبت رسیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۲    
گزارش روزنامۀ الکترونیکی "هسپرس" مغرب، پر مخاطب ترین رسانۀ خبری مغرب عربی، دربارۀ یک "اینفوگرافی" منتشر شده در پایگاه خبری شبکۀ "العالم"، واکنش های جالب مخاطبان را به دنبال داشته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۷    
العالم - یک مرکز تحقیقاتی پرده از راز حمله رسانه های آمریکا به ارتش و رئیس جمهوری سوریه و وارونه جلوه دادن واقعیت های شهر حلب و درگیری های خونین این شهر برداشت .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۸    
العالم - یکی از خبرنگاران فرانسوی به مدت 6 ماه به شبکه تروریستی در پاریس نفوذ کرد و با استفاده از یک دوربین به صورت مخفیانه، تحرکات و تدارکات این باند را برای اجرای عملیات تروریستی، به تصویر کشید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۸    
العالم - کاخ سفید ویدیویی طنز آمیز در خصوص دوران پایان ریاست جمهوری باراک اوباما منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۸    
العالم - خانم " کنانه علوش" خبرنگار سوریه ای که دربسیاری از درگیری ها پابه پای نظامیان و نیروهای مردمی سوریه برای تهیه خبر و گزارش از نبردها پیش می رود ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
مردم کشورهای سوریه و عراق برای دنبال کردن اخبار خود، به سایت العالم بیش از سایت های شبکه های تلویزیونی دیگر مراجعه می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۹    
پسرعموی دیکتاتور سابق لیبی گفت که بشار اسد سوپاپ اطمینان عربستان است و سوریه قبل از بحران این کشور، باوجود برخی اشتباهات، کشوری قدرتمند بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۴    
العالم - مقام های عراقی خبر توقف پروازهای هواپیمایی ایران به فرودگاه را تکذیب کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
دمشق (العالم)- درگیری های شدید میان گروه های تروریستی در داخل اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در حومه دمشق، این اردوگاه را به شهری مشابه شهر ارواح تبدیل کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در مسیر زوار امام موسی کاظم (ع) که امروز (دوشنبه) با پای پیاده راهی مرقد مطهر این امام هفتم شیعیان بودند، به شهادت چهار زائر و زخمی شدن 15 نفر دیگر منجر شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۵    
العالم - ارتش ترکیه امروز(دوشنبه) اعلام کرد در جریان بمباران مواضع داعش، 63 تروریست را از پا در آورده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۶    
العالم - یک مزرعه دار عراقی با به دام انداختن بزرگترین مار صید شده در کشورش، صاحب رکوردی دراین زمینه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
تبلیغات گمراه کننده رسانه های مخالفان سوری درباره واقعیت ها و حوادث شهر حلب برای سرپوش گذاشتن بر جنایات تروریست ها، با هوشیاری سوری ها با شکست مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
بیش تر شرکت کنندگان در نظرسنجی خبرگزاری فلسطینی معا معتقدند که علت اصلی کاهش "عملیات انتفاضه" دخالت سرویسهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
یکی از مسؤولان نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) تاکید کرد: کسی که فکر می کند می تواند بافت جمعیتی بخش طوزخورماتو در استان صلاح الدین را تغییر دهد، در توهم به سر می برود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
مروان برغوثی یکی از معروفترین اسرای فلسطینی و از اعضای ارشد جنبش فتح، سران عرب را به نادیده گرفتن قضیه فلسطین اشغالی متهم کرد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
یک مبلغ وهابی سعودی در اظهاراتی عجیب، همجنس بازی را مستحق مجازات دنیوی ندانست، و گفت که همجنسگرایان با این گناه از اسلام خارج نمی شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۸    
تصاویر ماهواره ای که از ارتفاع 705 کیلومتری از بستر شمال دریای خزر به ثبت رسیده اند، چهره ای خراش خورده و پرخط و خش را از این دریا به نمایش گذاشته است ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۴    
یکی از نمایندگان کُرد مجلس عراق خطاب به دولتمردان بغداد گفت " بغداد برود به جهنم "!
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۹    
روزنامه تایمز چاپ انگلیس در گزارش روز دوشنبه خود نوشت که احتمال بهبود وضعیت بازارهای نفتی و افزایش مجدد قیمت نفت در نیمه دوم سال 2016 یا سال 2017 وجود دارد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۹    
رئیس جمهور دموکرات آمریکا، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور را به باد تمسخر گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۹    
عربستان برای بیست و یکمین روز پیاپی آتش بس را در یمن نقض و همچنان مناطق و شهرهای سراسر این کشور را بمباران می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۴    
العالم - تصاویری زیبا از گوشه و کنار دنیا
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) با انتشار آمار هولناک و خجالت باری اعلام کرد که اعراب از دوران عباسی در یکهزار سال پیش تاکنون تنها 11 هزار کتاب ترجمه کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
در آستانۀ سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و افزایش روز افزون شمار زائران، نیروهای امنیتی تدابیر شدیدی را برای حمایت از زائران و تأمین امنیت آنان اتخاذ کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۳    
منابع رسانه ای آمریکایی از رسیدن گروهی از نیروهای ویژۀ آمریکایی به یمن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۳    
سازمان حقوق بشر "ایندکس" اعلام کرد که مخالفان در بحرین همواره با خطر لغو تابعیت و اخراج مواجه هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
یک روزنامه ترکیه ای با اشاره به توافق هفته گذشته آنکارا با دوحه برای استقرار نیروهای ترکیه در خاک قطر تاکید کرد که ارتش ترکیه به ابزار حفاظت از نظام های عربِ مرتجع و فاسدِ خلیج فارس تبدیل شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۳    
زیباترین شاهکارهای هنر معماری در کشورهای اسلامی با ساخت مساجد به عنوان مکان مقدس و خانه خدا، چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۴    
سوریه (العالم) تعداد کشته های حملات خمپاره ای تروریست ها به شهر حلب سوریه به 37 کشته افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۴    
یکی از گروه های فشار آمریکایی در تلاش است مانع حضور و سرمایه گذاری شرکتهای بین المللی در جمهوری اسلامی ایران شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
کاخ سفید اعلام کرد که "مالیا" دختر بزرگ "باراک اوباما" قرار است پس از یک سال مرخصی به دانشگاه هاروارد برود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۴    
هیئت اعزامی ریاض در مذاکرات صلح یمن (هیات مورد حمایت عربستان) به بهانه های واهی، مشارکت در گفت وگوهای مستقیم با هیئت ملی یمن (هیات گروه های انقلابی یمن) در کویت را به حال تعلیق درآورد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۹    
کمین عناصر داعش برای نیروهای ویژۀ انگلیسی و ایتالیایی در لیبی، چند کشته و مجروح به دنبال داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۰    
پلیس قاهره با حمله به مقر اتحادیه روزنامه نگاران، دو روزنامه نگار مصری معترض به واگذاری مالکیت جزایر تیران و صنافیر به عربستان سعودی را بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۰    
40 درصد کودکان سرباز در دنیا دخترانی هستند که در بردگی بسر می برند؛ تعدادی از شرکت های خصوصی امنیتی غرب، برای فراهم کردن پرسنل ارزان کودکان کشورهای فقیر را به خدمت می گیرند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۱    
مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) تأکید کرد که قتل ابوبکر بغدادی سرکرده داعش باعث نابودی این گروه تروریستی نخواهد شد.