پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 9 خرداد 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 خرداد 1395 العالم 2 خرداد 1395 العالم 3 خرداد 1395 العالم 4 خرداد 1395 العالم 5 خرداد 1395 العالم 6 خرداد 1395 العالم 7 خرداد 1395 العالم 8 خرداد 1395 العالم 9 خرداد 1395 العالم 10 خرداد 1395 العالم 11 خرداد 1395 العالم 12 خرداد 1395 العالم 13 خرداد 1395 العالم 14 خرداد 1395 العالم 15 خرداد 1395 العالم 16 خرداد 1395 العالم 17 خرداد 1395 العالم 18 خرداد 1395 العالم 19 خرداد 1395 العالم 20 خرداد 1395 العالم 21 خرداد 1395 العالم 22 خرداد 1395 العالم 23 خرداد 1395 العالم 24 خرداد 1395 العالم 25 خرداد 1395 العالم 26 خرداد 1395 العالم 27 خرداد 1395 العالم 28 خرداد 1395 العالم 29 خرداد 1395 العالم 30 خرداد 1395 العالم 31 خرداد 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۶    
العالم - اتفاق عجیبی که در باغ وحشی در ایالت اوهایو آمریکا رخ داد، یادآور صحنه هایی از فیلم های هالیوودی بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۶    
العالم - "ایوب قرا" معاون وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی و نماینده حزب لیکود فاش کرد که برای بیرون آوردن آخرین خانواده یهودی از شهر حلب به سوریه رفته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۲    
معاون رییس پلیس دبی ادعا کرد:
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۳    
العالم - یک وهابی مصری، در برنامۀ زنده، با لنگه کفش به مهمان برنامه، که یک دانشمند نجوم بود، حمله کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۳    
العالم - یک دندانپزشک سعودی که دو هفته قبل مدرکش را در برابر وزارت کار و امور اجتماعی عربستان آتش زده بود، بالاخره توانست در یک مجتمع پزشکی در استان "حفر الباطن" کار پیدا کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۴    
العالم - رییس کمیته المپیک عراق گفت: فوتبال دوستان عراقی موضع انسانی هیات مدیره باشگاه رئال مادردید اسپانیا و فلورنتینو پرز را در قبال قربانیان عراقی هوادار این تیم ستودند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۲۹    
العالم - زیبایی دنیای حیوانات، حشرات و پرندگان بر کسی پوشیده نیست؛ دنیایی صاف و ساده که نمایی خیره کننده از حیات را به نمایش می گذارد، اما در این میان، نمایش عشق و احساسات ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۴    
العالم - ستارۀ تیم اسپانیایی رئال مادرید راز برتری تیمش را که در گفت وگوی او با مربی اش در لحظات قبل از ضربات پنالتی نهفته است، برملا کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۹    
یکی از شیوخ عشایر اهل سنت عراق در گفتگو با یک شبکۀ عراقی به صراحت هادی العامری، فرماندۀ نیروهای مردمی عراق، را نمایندۀ اهل سنت این کشور معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۹    
العالم - بازار مالی عربستان در هفتۀ جاری به دلیل کاهش نقدینگی، در میانگین عملکرد خود از جمله مبلغ سهام داد و ستد شده و کمیت آن، تعداد معاملات انجام شده و ارزش سهام با افت همراه بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۹    
العالم - نمایی زیبا از موزه های جهان
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۹    
یک تیم از کشیش های کاتولیک و پرتستان دیروز شنبه با تیمی از ائمه مساجد شهر دوسلدورف آلمان به طور نمادین و با داوری یک روحانی یهودی مسابقه فوتبال برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۹    
العالم - وزیر خارجه عربستان مدعی شد که با همتای انگلیسی خود دربارۀ ضرورت توقف دخالت های ایران در امور منطقه به توافق رسیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۵    
"دیده بان اسلام هراسی"، وابسته به دار الافتاء مصر، نسبت به راه اندازی جشنواره ای از سوی اسراییل در شهر بیت المقدس که در بردارنده نمایش های مستهجن است، هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری بلومبرگ آمریکا فاش کرد که رهبر سابق طالبان برای دریافت کمک 18 بار به دبی سفر کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۰    
"ولادیمیر پوتین"، در کلیسای مریم مقدس یونان، بر تخت امپراطورهای بیزانس نشست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۵    
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده بعد از مجلس به منظور دفاع از حرم اهل بیت(ع) راهی سوریه خواهم شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۰    
العالم - شبکه ده رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرد که اسراییل در این هفته تمرین نظامی و رزمایش گسترده ای مشابه حالت جنگ با حزب الله لبنان برگزار می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۰    
العالم - گروه تروریستی "داعش" شیوه جدیدی را به منظور جذب نیرو و بیعت شرعی با "ابو بکر البغدادی" خلیفه خودخوانده این گروه اتخاذ کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۶    
العالم - "حسن هانی زاده" سردبیر سابق خبرگزاری مهر، در گفتگو با شبکۀ خبری الجزیرۀ قطر پاسخ کوبنده ای به تلاش مجری این شبکه برای تخریب چهرۀ سردار سلیمانی داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۲    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به محروم شدن زائران ایرانی از مراسم حج امسال تأکید کرد، دولت سعودی باید پاسخگوی این رفتار خود باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۲    
تحقیقات مقامات سوریه نشان می دهد که عاملان بزرگ ترین جنایت تروریستی اخیر در دو شهر جبله و طرطوس، از کارت های ماموریت جعلی سوء استفاده و به این مناطق نفوذ کرده بودند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۷    
دولت چپگرای افراطی یونان در اقدامی که گویای عمق تحولات جاری بین این کشور با رژیم اسرائیل است، خواستار کمک این رژیم برای تأسیس سازمان اطلاعات نظامی به منظور مقابله با چالشهای امنیتی پیش رو شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۲    
یک سایت تونسی مدعی شد که تروریست های داعشی در عراق با تجاوز به 10 دختر تونسی جان آنها را گرفتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۷    
روزنامه گاردین فاش کرد که سرکرده داعش هم اکنون در مناطق مرزی عراق و سوریه تردد می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۷    
یک فیلم مستند آمریکائی در یوتیوب منتشر شده که حاوی آخرین تحقیقات مربوط به دست داشتن مقامات سعودی در قاچاق مواد مخدر است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۴    
طرح یک سئوال امتحانی در دانشکده آموزش مصر با موضوع حاکمیت عربستان بر جزایر "تیران و صنافیر" در شبکه های اجتماعی جنجال آفرید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۴    
عناصر گروه تروریستی داعش، تصویر دختری جوان را برای فروش در فیسبوک به اشتراک گذاشتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۴    
خبرنگار شبکه العالم تأکید کرد، نیروهای مشترک عراقی در پیشروی های خود، به رودخانه فرات که در محور جنوبی شهر فلوجه، دومین شهر بزرگ الانبار قرار دارد، رسیدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۹    
روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی عربستان سعودی را عامل انتشار افراطی گری دانست و تأکید کرد که سران این کشور بیشتر از دونالد ترامپ باعث تخریب چهره اسلام می شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۹    
گروه تروریستی داعش، از اهالی فلوجه به عنوان سپرهای انسانی استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۵    
انبارهای در نظر گرفته شده برای اقامت پناهجویان در یونان به هیچ وجه برای زندگی مناسب نیست و حتی شرایط نگهدای حیوانات را نیز ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۰    
وزیر اطلاع رسانی سودان در اظهاراتی که کاملا یادآور ادعاهای سران ارشد رژیم صهیونیستی است، مدعی شد "ایران از داعش خطرناکتر است."
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۵    
روزنامه معاریو چاپ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که اسرائیل در جهان عرب بیش از هر چیز از حزب الله لبنان می ترسد، ولی از جانب القاعده، النصره و ارتش های عربی هیچگونه نگرانی ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۵    
روزنامه انگلیسی "ساندی تایمز" قذافی را مسؤول سقوط هواپیمای شرکت هوایی لیبی دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۰    
روزنامه سعودی "عکاظ" مدعی شد، یکی از مهمترین دلایل خودداری سازمان حج و زیارت ایران از امضای توافقنامه حج امسال، دعای کمیل است!
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۷    
وزیر امورخارجه بحرین که این روزها به خاطر آغاز عملیات آزاد سازی فلوجه به شدت ناراحت است، در تویتر خود به نیروهای بسیج مردمی و سرلشکر قاسم سلیمانی توهین کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۸    
علی لاریجانی در رقابت با محمدرضا عارف با کسب 173 رأی به عنوان رئیس موقت مجلس دهم برگزیده شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۳    
نایب رئیس شورای بسیج نیروهای مردمی عراق با اشاره به حضور حدود دو هزار عناصر داعش با سلاح های قدرتمند در شهر فلوجه گفت که با وجود جنایات تروریست های داعش ما درنبرد با این گروه در این شهر در صدد انتقام ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۳    
در این فیلم کار پدر خانواده را به عنوان متخصص افکت های فیلمهای هالیوود در منزل شاهد خواهید بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۵    
سازمان مبارزه با تروریسم عراق خود را برای مشارکت در عملیات آزادسازی شهر فلوجه آماده کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۳۶    
هادی العامری دبیر کل سازمان بدر و از فرماندهان بسیج مردمی عراق از آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی شهر فلوجه خبر داد و اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی سرانجام داعش را از این شهر ریشه کن خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۷    
تروریستهای جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) و گروههای وابسته به آن، با گلوله باران منطقه مسکونی شیخ مقصود در حلب در شمال سوریه چهار شهروند سوری را شهید و 17 نفر دیگر را زخمی کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۸    
حدود یک هفته پس از آغاز عملیات آزادسازی فلوجه از دست داعش، نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم به اطراف این شهر رسیدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۷:۵۴    
نایب رئیس و از فرماندهان بسیج مردمی عراق تأکید کرد که حضور سرلشکر سلیمانی در عراق به درخواست دولت صورت گرفته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۷:۲۹    
قرار گرفتن تابلویی کهنه از صدام دیکتاتور معدوم عراق در کنار سطل آشغالی در یکی از مناطق تل آویو، سوژه برخی افراد و رسانه های رژیم صهیونیستی شد.