پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 21 خرداد 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 خرداد 1395 العالم 2 خرداد 1395 العالم 3 خرداد 1395 العالم 4 خرداد 1395 العالم 5 خرداد 1395 العالم 6 خرداد 1395 العالم 7 خرداد 1395 العالم 8 خرداد 1395 العالم 9 خرداد 1395 العالم 10 خرداد 1395 العالم 11 خرداد 1395 العالم 12 خرداد 1395 العالم 13 خرداد 1395 العالم 14 خرداد 1395 العالم 15 خرداد 1395 العالم 16 خرداد 1395 العالم 17 خرداد 1395 العالم 18 خرداد 1395 العالم 19 خرداد 1395 العالم 20 خرداد 1395 العالم 21 خرداد 1395 العالم 22 خرداد 1395 العالم 23 خرداد 1395 العالم 24 خرداد 1395 العالم 25 خرداد 1395 العالم 26 خرداد 1395 العالم 27 خرداد 1395 العالم 28 خرداد 1395 العالم 29 خرداد 1395 العالم 30 خرداد 1395 العالم 31 خرداد 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۶    
زندگی عادی به شهر باستانی تدمر استان حمص در مرکز سوریه به آرامی بازمی گردد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۳    
دهها نفر از اهل تسنن عراق در صفوف بسیج مردمی عراق با داعش می جنگند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۲۸    
ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق از جنایت جدید گروه تروریستی داعش علیه دو عشیره در غرب شهر فلوجه این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۱:۳۹    
رهبر جریان صدر از هوادارانش خواست در نجف تظاهرات نکنند، و در فعالیتهای اعتراض آمیز خود به صورت مسالمت آمیز دفاتر احزاب "فاسد" را تحت فشار قرار دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۴    
سایت شبکه روسیا الیوم، ویدیویی را از لحظه سقوط یک جنگنده روس در اطراف مسکو منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۲۵    
افراد یکی از عشایر کرکوک پس از اعدام یکی از اعضای آن به دست عناصر داعش، با این گروه تروریستی درگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه با اشاره به گزارش هایی درخصوص کمک مستشاران نظامی ترکیه ای به عناصر مسلح در حلب تأکید کرد، با وجود اقدامات تحریک آمیز تروریستها به ویژه در حلب و اطراف آن ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۳    
سازمان عفو بین الملل نیروهای امنیتی نیجریه را به قتل تظاهرکنندگان و فعالان مستقل، پیش از برگزاری تظاهرات و در جریان آن در سالگرد وقوع جنگ داخلی در منطقه "بیافرا" متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۸    
کاروان کمک های حامل مواد غذایی وارد شهر داریا در ریف دمشق شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۲۸    
مقامات امنیتی فرانسه اعلام کردند که از تک تیراندازان برای تأمین امنیت اولین بازی جام قهرمانی فوتبال ملت های اروپا استفاده خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۹    
متخصصان تغذیه تأکید دارند که برای وعده سحری باید از غذاهای متنوع مانند هیدروکربوتها،فیبرها و پروتئینهای کم چرب استفاده کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۵    
ائتلاف آمریکا اعلام کرد که نمی تواند زخمی شدن ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش را تایید کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۵    
خانواده های زندانیان سیاسی زندان الحوض الجاف بحرین به مرکز بحرینی – آلمانی حقوق بشر و دمکراسی شکایت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۶    
گروه تروریستی داعش از مواد غذایی و آب آشامیدنی در شهر محاصره شده فلوجه در عراق به عنوان اهرمی برای معامله با خانواده های این شهر استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۶    
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نام 2 نظامی خود را که سال 2014 در تجاوز به باریکه غزه ناپدیده شده بودند ، از لیست نظامیان مقتول به لیست نظامیان مفقود و اسیر منتقل کرد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۶    
افراد روزه دار برای رفع نفخ پس از افطار می توانند چای مخصوصی را تهیه کنند و بنوشند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۶    
زنی به نام نار کوماری در کشور نپال هنگامی که پسری به دنیا آورد ، هرگز تصور نمی کرد که پسرش روزی به بیماری عجیب و غیر قابل درمانی مبتلا شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۶    
آیت الله محمد تقی مدرسی از مراجع شیعه در عراق بر ضرورت یکسره کردن نبرد آزادسازی شهر فلوجه برای جلوگیری از وقوع حملات تروریستی در شهرهای بغداد و کربلای معلی تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۷    
ناسا عکس واضح و جدیدی را سطح سیاره پلوتو منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۲    
وزارت خزانه داری آمریکا درآمدهای داعش در سال 2015 را یک میلیارد دلار ارزیابی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۷    
نیروهای عراقی در جنوب فلوجه به شدت با عناصر داعش درگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۵    
العالم - موضوع شگفت انگیزی در مورد جامعه روسیه و خلق و خوی تند روس ها وجود دارد. شما هیچگاه آنها را در عکس در حال لبخند زدن نمی یابید؛ حتی اگر عکاس از آنها بخواهد لبخند بزنند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۰    
سفیر آمریکا در دوحه اعلام کرد: به دنبال پخش یک نوار ویدیوئی در شبکه های اجتماعی که دو سرباز آمریکایی را در حال تمسخر پرچم قطر نشان می دهد، از دولت این کشور عذرخواهی کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۰    
العالم - دادگاه وستمینستر (Westminster) در لندن خانواده "جَک لتس"، معروف به "جَک داعشی" را به اتهام کمک مالی به فرزندشان برای اهداف تروریستی، احضار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۰    
البحرین (العالم) - مرکز حقوق بشر بحرین با اشاره به حبس ظالمانه 237 کودک بحرینی در زندان های منامه، درباره وضعیت وخیم کودکان زندانی در این کشور اظهار نگرانی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۰    
العالم- پس از یک هفته از درگذشت محمد علی کلی اسطوره بوکس دنیا، هر روز گوشه ای از زندگی شخصی و مواضع وی منتشر می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۶    
العالم- انتشار ویدئوی توهین به پرچم قطر توسط دو سرباز آمریکایی موجب بروز اعتراض هایی در سطح مردم و مقام های قطر شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۶    
خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد که شمار کشته های دو انفجار تروریستی جداگانه روز پنجشنبه در شهر بغداد به 22 نفر و شمار زخمی ها به 70 نفر رسید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۶    
العالم - یک مقام مسئول در خزانه داری آمریکا گفت گروه تروریستی داعش برای پرداخت دستمزد افراد خود، دچار مشکل شده است و برای جبران خسارتهای ناشی از حملات هوایی و ضربات وارده به خود ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۱    
العالم- میزگرد سیاسی شبکه یک تلویزیون افغانستان درباره ورود حزب اسلامی افغانستان به رهبری گلبدین حکمتیار به صحنه سیاسی این کشور، منجر به زد و خورد شدید میان مخالف و موافق حکمتیار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۷    
العالم- وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که گروه شهدای یرموک را در کنار دو گروهک تروریستی جبهه النصره و داعش به فهرست سازمان های تروریستی خود افزوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۲    
العالم - سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه بر ضرورت مستثنی کردن گروههای تروریستی "داعش" و جبهه النصره" و گروههای همپیمان با آنها از عملیات آتش بس در سوریه تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۲    
مرکز روسی هماهنگی آتش بس در سوریه از ورود یک گروه 160 نفری دیگر از تروریستهای "جبهه النصره" از مرز ترکیه به سوریه و عزیمت آنها به سمت شمال شهر ادلب خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۷    
العالم- یک مقام امنیتی در استان صلاح الدین عراق از کشته شدن به اصطلاح مسئول حسابداری و حسابرسی گروه تروریستی داعش و فرزندش در بخش شرقاط توسط یک فرد مسلحِ ملقب به "نقاب دار" خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۷    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که معادله ارتش و ملت و مقاومت در این مدت زمان اندک از حیات لبنان سه دستاورد بزرگ را تحقق بخشید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۷    
العالم - موسسه اقتصاد و صلح (IEP) اعلام کرد که کشور بحرین برای ششمین سال متوالی در شاخص صلح جهانی شاهد پس رفت بوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۷    
العالم - عملیات شهادت طلبانه دو جوان منطقه الخلیل در تل آویو که منجر به هلاکت چهار صهیونیست و زخمی شدن پنج تن دیگر شد ثابت کرد مقاومت فلسطین همچنان زنده است و حالت آرامش امنیتی رژیم صهیونیستی در پنج ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۲    
ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای خواستار تلاش برای توقف نقض حقوق زندانیان سیاسی در زندان "الحوض الجاف" این کشور شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۲    
وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی در اولین دستور خود بعد از انتصاب به این سمت، تحویل پبکر شهدای فلسطینی به خانواده هایشان را ممنوع کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۷    
یک منبع محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد اخباری درباره زخمی شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروهک تروریستی داعش بر اثر بمباران ائتلاف بین المللی علیه این گروهک منتشر شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۳    
العالم - شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی فیلمی از لحظه عملیات قهرمانانه دو فلسطینی در تل آویو که روز پنجشنبه منجر به هلاکت چهار صهیونیست شد، منتشر کردند. .