پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 5 مرداد 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 مرداد 1395 العالم 2 مرداد 1395 العالم 3 مرداد 1395 العالم 4 مرداد 1395 العالم 5 مرداد 1395 العالم 6 مرداد 1395 العالم 7 مرداد 1395 العالم 8 مرداد 1395 العالم 9 مرداد 1395 العالم 10 مرداد 1395 العالم 11 مرداد 1395 العالم 12 مرداد 1395 العالم 13 مرداد 1395 العالم 14 مرداد 1395 العالم 15 مرداد 1395 العالم 16 مرداد 1395 العالم 17 مرداد 1395 العالم 18 مرداد 1395 العالم 19 مرداد 1395 العالم 20 مرداد 1395 العالم 21 مرداد 1395 العالم 22 مرداد 1395 العالم 23 مرداد 1395 العالم 24 مرداد 1395 العالم 25 مرداد 1395 العالم 26 مرداد 1395 العالم 27 مرداد 1395 العالم 28 مرداد 1395 العالم 29 مرداد 1395 العالم 30 مرداد 1395 العالم 31 مرداد 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۲    
شیخ "حسن الدیهی" معاون دبیر کل جمعیت "الوفاق" بحرین نسبت به توطئه برای هدف قرار دادن شیعیان این کشور هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۲    
عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم در سرمقاله این نشریه برخورد دوگانه آل سعود در مواجهه با مسائل جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین اشغالی را مورد بحث و بررسی قرار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۲    
پلیس سوئد اعلام کرد: فرد مسلح ناشناس، در مرکز تجاری شهر "مالمو" به سوی یک مرد تیراندازی و وی را مجروح کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۸    
مقام های فلسطینی می خواهند از دولت انگلیس به خاطر بیانیه 1917 بالفور که سنگ بنای تشکیل رژیم صهیونیستی در فلسطین و اشغال این سرزمین بوده، شکایت کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۳    
به تازگی ویدیویی انتشار یافته که چند سعودی را در علفزارهای جنوب آفریقا در حال شکار زرافه با سلاح گرم نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۵۴    
ویدیویی که با دوربین های مداربسته ضبط شده، پلیس انگلیسی را در حالی نشان می دهد که یک دختر مسلمان و محجبه را به شدت کتک می زند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۴۹    
ساعاتی پس از تکذیب ستاد مرکزی فرماندهی آمریکا در خصوص سرنگون نشدن یکی از جنگنده های این کشور در نزدیکی الانبار عراق، گروه تروریستی داعش تصاویر این هواپیمای سرنگون شده را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۹    
تیمی بین المللی از دانشمندان موفق به شناسایی یک پروتئین در شیر نوع خاصی از سوسک های شیرده شده اند که سه برابر انرژی بیشتری از شیر بوفالو دارد و قصد دارند آن را به یک مکمل در رژیم غذایی ورزشکاران ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۴    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: تهران هیچ دخالتی دراموربحرین ندارد اما از دموکراسی و آزادی بیان و حقوق بشر در منطقه و بحرین حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۲۴    
العالم - "سحر نصر" وزیر همکاری های بین المللی مصر گفت که کشورش در روزهای آینده یک میلیارد دلار کمک از ریاض دریافت می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۹    
العالم - رسانه های فرانسه نخستین تصویر از عامل حمله به کلیسایی در "نورماندی" فرانسه که کشیش این کلیسا را سر برید، منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰    
العالم - پلیس آلمان اعلام کرد: یک شخص مسلح با تیراندازی در یک بیمارستان در "برلین" پایتخت آلمان به سوی یک پزشک وی را کشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۷    
برای اولین بار در کشور یک شرکت داخلی سیستم خرید آنلاین پروازهای خارجی را با کارتهای شتاب فراهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۳    
انفجار در یک کارخانه مهمات سازی در شیروان جمهوری آذربایجان یک کشته و بیش از 10 زخمی برجا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۳    
العالم - شما هر روز صبح مجبورید وقت زیادی را صرف حالت دادن به موهای بد قلق خود کنید؛ ولی ظهر تمام زحمت های شما هدر رفته چرا که در سر شما کارخانه چربی و جود دارد!
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۸    
العالم - سیاه دانه از معروف ترین گیاهانی است که به ویژه روغن آن نقش بسزایی در زمینه جلوگیری از فعالیت سلول های سرطانی دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۸    
پزشک عراقی که به خاطر سرپیچی از دستور صدام حسین، دیکتاتور معدوم این کشور، مجبور به فرار به استرالیا و پناهندهگی در این کشور شده بود، اکنون یکی از جراحان مشهور استرالیا و جهان است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۹    
وزیر خارجۀ آمریکا پس از دیدار با همتای روس خود ابراز امیدواری کرد که خبر دستیابی به طرحی مهم در خصوص حل و فصل دیپلماتیک بحران سوریه در نخستین روزهای ماه آگوست (اواسط مرداد ماه جاری) اعلام شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۴    
افسر سابق سازمان اطلاعات عربستان و از افراد نزدیک به دربار پادشاه سعودی، در توجیه سفر اخیر خود به تل آویو و دیدار و مذاکره با صهیونیستها ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۳۹    
یک شهروند ژاپنی با استفاده از چاقو به مرکز نگهداری افراد معلول در شهر ساگامیهارا در نزدیکی توکیو یورش برد و بزرگ ترین کشتار بعد از جنگ جهانی دوم را در این کشور رقم زد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۱۹    
ارتش سوریه کنترل کامل جاده کاستیلو و منطقۀ اللیرمون را به دست گرفت و مسیر امداد رسانی تروریست ها از ترکیه را قطع کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۹    
العالم - علت غیبت شاه سعودی در بیست و هفتمین دوره کنفرانس سران عرب در نواکشوت پایتخت موریتانی فاش شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۴    
العالم- یک فروند کشتی اماراتی به دلیل استفاده نکردن از نام بین المللی خلیج فارس و به منظور صیانت از هویت این آبراه تاریخی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۵    
دو فرد مسلح به سلاح سرد که گفته می شود خود را از اعضای داعش معرفی کرده اند، چند نفر را در کلیسایی در فرانسه به گروگان گرفته و کشیش این کلیسا را سربریدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۱    
آثار بسیار دیدنی از نقاش 55 سالۀ کانادایی به نام Rob Gonsalves
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۱    
مزدوران عربستان در تلاشند روستای الصراری در استان تعز را به تصرف خود دربیاورند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۶    
انتشار ویدیویی از ازدواج یک زن بی حجاب با مردی که لباس سنتی عربستانی ها را به تن دارد، جنجالی را در شبکه های اجتماعی سعودی به راه انداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۶    
رهبر جریان صدر به منظور اجرای مرحلۀ نخست از اصلاحات داخلی، دستور تخلیۀ فوری همه دفاتر "شهید صدر" به جز دفتر نجف اشرف را صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۱    
کاربران شبکه های اجتماعی در سودان تصاویری را از یک جوان منتشر کردند که یک سنگ طلایی بسیار بزرگ در دست دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۱    
وزیر امورخارجه کشورمان، تلاش های " رژیم کودک کُش سعودی، برای ارائه چهرۀ غیرواقعی از ایران" را اقدامی برای "سرپوش نهادن بر سیاست های کوته نظرانۀ این رژیم" دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۶    
عربستان، در دیکته کردن خواسته های نابجای خود بر اجلاس سران عرب، شکست خورد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۲    
نمایندۀ روسیه در سازمان ملل تأکید کرد اقدامات گروه های مورد حمایت آمریکا در سوریه اثبات می کند که باید لیست گروه های تروریستی را گسترش داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۷    
"مجتهد"، کاربر عربستانی توییتر که با افشاگری هایش علیه آل سعود شهرت بسیاری کسب کرده است، ضمن بر ملا کردن دروغ گویی های عربستان ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۷    
کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر جالبی را از رؤسای جمهور آمریکا طی سالهای اخیر و دستاوردهای تروریستی آنان منتشر کردند!
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۷    
وقوع دو انفجار نزدیک فرودگاه موگادیشو، پایتخت سومالی، 8 کشته بر جا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۲    
روزنامه الدیار لبنان با اشاره به نگرانی مجامع دیپلماتیک این کشور از شتاب سعودی ها برای عادی سازی روابط با اسرائیل و پیامدهای آن، می نویسد: سعودی ها برای تسریع در روند نزدیکی به اسرائیل ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۸    
تصاویر منتشر شده در رسانه ها از نشست بسیار کوتاه سران عرب در موریتانی، از بی تفاوتی سران شرکت کننده در این نشست به وقایع و مسائل مطرح شده در آن حکایت دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۸    
وزیر خارجۀ روسیه، با یادآوری تجربۀ تلخ بحران های عراق و لیبی، هرگونه دعوت به تغییر نظام در سوریه را دعوتی منافقانه دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۳    
مجلۀ انگلیسی اکونومیست نوشت، میان تشدید سرکوبگری های اردوغان در داخل ترکیه و تضعیف "مخالفان" اسد در سوریه رابطۀ مستقیمی وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۹    
نشست پایانی اتحادیه عرب در پایتخت موریتانی در حالی برگزار شد که این نشست، به عنوان کوتاهترین زمان برگزاری و کمترین حضور سران و ادامه اختلافات دولتهای عربی، رکوردهایی تاریخی را برای خود ثبت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۹    
رسانه های فلسطینی اعلام کردند که بولدزرهای رژیم صهیونیستی 12 منزل فلسطینی ها را در روستای قلندیا در شمال شهر قدس تخریب کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
ارتش و کمیته های مردمی یمن، بالگرد نظامی عربستان را در منطقه بئر المرازیق سرنگون کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۰    
رئیس جمهور ترکیه ابراز اطمینان کرد که دولت ترکیه باید به خواسته های شهروندان این کشور گوش فرا دهد و اجرای مجازات اعدام را از سر گیرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۵    
وزیرامورخارجۀ عراق و رئیس هیئت این کشور در نشست اتحادیه عرب در موریتانی از کشورهای عربی خواست دولت ترکیه را برای خارج کردن نیروهایش از خاک عراق تحت فشار قرار دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۸:۴۱    
پلیس ژاپن از کشته شدن 19 نفر در حمله یک مرد با سلاح سرد به یک محل نگهداری بیماران خاص خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۸:۲۲    
مخالفان بحرینی از هموطنان خود در انگلیس خواستند که مقابل سفارت بحرین در لندن تحصن کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۸    
معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به استفاده از ارائه اطلاعات از ادارات کل ارشاد استان ها گفت: این سازمان از ظرفیت های گردشگری استان ها استفاده می کند.