سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۴Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 19 شهریور 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 شهریور 1395 العالم 2 شهریور 1395 العالم 3 شهریور 1395 العالم 4 شهریور 1395 العالم 5 شهریور 1395 العالم 6 شهریور 1395 العالم 7 شهریور 1395 العالم 8 شهریور 1395 العالم 9 شهریور 1395 العالم 10 شهریور 1395 العالم 11 شهریور 1395 العالم 12 شهریور 1395 العالم 13 شهریور 1395 العالم 14 شهریور 1395 العالم 15 شهریور 1395 العالم 16 شهریور 1395 العالم 17 شهریور 1395 العالم 18 شهریور 1395 العالم 19 شهریور 1395 العالم 20 شهریور 1395 العالم 21 شهریور 1395 العالم 22 شهریور 1395 العالم 23 شهریور 1395 العالم 24 شهریور 1395 العالم 25 شهریور 1395 العالم 26 شهریور 1395 العالم 27 شهریور 1395 العالم 28 شهریور 1395 العالم 29 شهریور 1395 العالم 30 شهریور 1395 العالم 31 شهریور 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۶    
فرستاده ویژۀ کمیساریای پناهندگان سازمان ملل، از سران کشورهای جهان خواست که برای یافتن "راه حل ریشه ای" بحران سوریه تلاش کنند!
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۱    
در بمباران افراد مسلح به منطقه صلاح الدین ده نفر کشته و حدود چهل نفر زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۱    
یک منبع آگاه در وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) به خبرگزاری "تاس" گفت، آمریکا حملۀ هوایی را که در آن سرکردۀ "جبهۀ فتح الشام" (جبهه النصرۀ سابق) کشته شد، انجام نداده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۶    
رئیس اقلیم کردستان عراق از توافق نیروهای پیشمرگ کرد با ارتش عراق برای آغاز عملیات آزادسازی موصل خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۱    
نیروهای یمنی پیشروی مزدوران عربستان سعودی را در شهر شمالی نِهم متوقف کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۶    
ارزش سهام در بازار بورس آمریکا روز جمعه و در پی آزمایش هسته ای کره شمالی، کاهش یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۶    
فرستادۀ سازمان ملل متحد در سوریه اعلام کرد اولویت این سازمان رسیدن به توافق میان روسیه و آمریکا دربارۀ سوریه است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۱    
کنگره آمریکا به بازماندگان قربانیان حادثه 11 سپتامبر اجازه داد که از عربستان سعودی به اتهام دست داشتن در این حادثه تروریستی شکایت کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۲    
ارتش ترکیه از کشته شدن سه نظامی این کشور در حمله گروه تروریستی داعش به یک تانک در شمال سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۷    
یک منبع محلی در استان صلاح الدین اعلام کرد؛ داعش هر شخصی را که نامش یوسف باشد به دلایل نامعلوم بازداشت می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۷    
کاخ ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که "همکاری نظامی و فنی"، مبنای مذاکرات شاه بحرین با مقامات روسی بوده، اما به فروش احتمالی سامانه اس-400 به این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس اشاره ای نکرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۸    
رهبر جنبش انصار الله یمن، ضمن اعلام خبر وفات علامه سید محمد بن محمد المنصور، درگذشت او را به مردم یمن و جهان اسلام تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۴    
وزیر آشتی ملی سوریه اعلام کرد که اجرایی شدن توافق داریا به منظور اخراج افراد مسلح از این منطقه، راه را برای توافقات مشابه هموار خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۴    
پلیس فرانسه اعلام کرد کامیون مشکوکی که نزدیک کلیسای نوتردام در پاریس پیدا شد بخشی از یک نقشۀ تروریستی است که توسط یک دختر افراط گرا طراحی شده بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۵    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در واکنش به بیانیه اخیر اتحادیه عرب گفت: حمایت های دبیرکل اتحادیه عرب از رفتارهای غیرسازنده سعودی ها این اتحادیه را بی اعتبارتر از هر زمانی کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۵    
مقامات سعودی، توزیع دستبندهای الکترونیکی را در میان حجاج آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۰    
بالگردهای ارتش سوریه، با توزیع اعلامیه های کاغذی در محله های حلب، برای آخرین بار به عناصر مسلح برای فرار از مناطق محاصره شده مهلت داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۵    
نوشتن حرف "میم" روی در و دیوار خانه غصبی یکی از سرکردگان داعش در شهر موصل عراق باعث ترس و وحشت این گروه تروریستی شده است .
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۶    
السلام علیک یا محمد بن علی، ایها الباقر یابن رسول الله (ص)
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد؛ حمایت یکجانبه گرایانه اتحادیه عرب موجب ناامنی و بی ثباتی تمام منطقه و شور بختانه موجب بی شرمی و وقاحت بیشتر ریاض در کشتار مردم بی گناه برخی از کشورهای عرب منطقه ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۸    
مجمع علمای یمن درگذشت علامه محمد بن محمد المنصور، روحانی مشهور این کشور را به مردم یمن تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۸    
جو گندمی شدن یا سفید شدن موها اتفاقی است که در نهایت برای همه افراد روی می دهد و در گروهی افراد بعضی از موها و در گروهی دیگر همه موهایشان به مرور سفید می شود اما علت چیست و راه پیشگیری چگونه است؟
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۸    
روزنامه نیویورک تایمز در سرمقاله خود به تداوم سرکوب مخالفان در بحرین و انتقاد از موضع آمریکا در قبال تحولات این کشور پرداخت و نوشت ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۴    
رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) ادعا کرد که عراق و سوریه به اوضاع قبلی خود بازنخواهند گشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
رئیس جمهور ترکیه برای توجیه یورش نظامی ترکیه به خاک سوریه و نقض حاکمیت این کشور گفت که ورود نیروهای ترکیه به خاک سوریه بنا به درخواست ملت سوریه بوده است!.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۴    
روزنامه السفیر لبنان با انتشار مقاله ای با عنوان "درباره مجوسیان و شجره ملعونه" به بررسی اختلافات ایران و عربستان پرداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۹    
مجری شبکه خبر صدا وسیما هنگام خواندن اخبار شمار جانباختگان فاجعه منا نتوانست بر اندوه خود غلبه کند و گریست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
ایزابل دینو آر فرانسوی به عنوان اولین کسی که در جهان پیوند صورت انجام داد، جان سپرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۶    
رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در لبنان، پیام حج مقام معظم رهبری را انتقادی بجا و درست از عملکرد نادرست عربستان در خصوص فاجعه منا توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۷    
دولت کره شمالی امروز جمعه به طور رسمی تایید کرد که پنجمین آزمایش هسته ای خود را انجام داده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۲    
نیروهای داوطلب مردمی عراق (الحشد الشعبی) نسبت به قصد و نیت مسئولان سعودی برای قتل، بازداشت یا ربودن حجاج عراقی به بهانه وابستگی به این نیروها هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۲    
در پی جنایت های ارتش عربستان در یمن، چهار تن از اعضای کنگره آمریکا با ارائه پیش نویس قانونی خواستار متوقف شدن اجرای قرارداد فروش تسلیحات نظامی آمریکا به عربستان شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۸    
جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل، اقدام مفتی سعودی در تکفیر مردم و مسئولان ایرانی را در چارچوب جنگ طائفه ای و فتنه انگیزی هایی دانست که صهیونیست آن را علیه ایران - به خاطر نقش راهبردی این ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۳    
نیروهای عراقی در مناطق آزاد شده استان الانبار اسناد مربوط به ازدواج اعضای گروه تروریستی داعش با دختران نوجوان پیدا کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۸    
مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق بار دیگر از جدایی طلبی سخن گفت و ادعا کرد که هیچ کشوری مخالفت خود را نسبت به استقلال این منطقه اعلام نکرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۴    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت آیین گرامیداشتی را در کنار آرامگاه شهید عماد مغنیه به مناسبت اولین سالگرد شهادت دکتر غضنفر رکن آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان، برگزار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۸:۱۵    
در سایه نگرانی از وقوع فاجعه های مشابه منی به علت سوء مدیریت مسئولان سعودی؛ اداره کل گذرنامه عربستان اعلام کرد که تعداد حجاج وارده شده به این کشور برای ادای فریضه حج به بیش از یک میلیون و سیصد هزار ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۷:۵۵    
به دنبال وقوع زمین لرزه ای به قدرت 5.3 درجه در مقیاس ریشتر در کره شمالی، آمریکا از احتمال وقوع آزمایش هسته ای جدید از سوی پیونگ یانگ خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۷:۵۱    
صفحه شاه سعودی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دسترس عموم خارج شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۷:۱۳    
فرمانده کل گروه تروریستی "جیش الفتح" در حمله هوایی در شمال سوریه کشته شد.