پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 28 مهر 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 مهر 1395 العالم 2 مهر 1395 العالم 3 مهر 1395 العالم 4 مهر 1395 العالم 5 مهر 1395 العالم 6 مهر 1395 العالم 7 مهر 1395 العالم 8 مهر 1395 العالم 9 مهر 1395 العالم 10 مهر 1395 العالم 11 مهر 1395 العالم 12 مهر 1395 العالم 13 مهر 1395 العالم 14 مهر 1395 العالم 15 مهر 1395 العالم 16 مهر 1395 العالم 17 مهر 1395 العالم 18 مهر 1395 العالم 19 مهر 1395 العالم 20 مهر 1395 العالم 21 مهر 1395 العالم 22 مهر 1395 العالم 23 مهر 1395 العالم 24 مهر 1395 العالم 25 مهر 1395 العالم 26 مهر 1395 العالم 27 مهر 1395 العالم 28 مهر 1395 العالم 29 مهر 1395 العالم 30 مهر 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۳    
وزارت خارجۀ سوریه تأکید کرد؛ اتحادیۀ اروپا در موضوع وضعیت انسانی در سوریه کمترین صداقتی ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۸    
فعال سیاسی مصری از ولخرجی های جنجالی جانشین ولیعهد سعودی در خارج و اعلام سیاست ریاضت اقتصادی در داخل این کشور انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۶    
منابع یمنی اعلام کردند که در جریان تلاش نیروهای سعودی و مزدوران یمنی آنان برای پیشروی به سوی منطقه البقع، ده ها تن از مزدوران کشته و مجروح شدند و چهار خودروی نظامی عربستان منهدم شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی عملیات مشترک عراق با اشاره به ادامه عملیات آزادسازی موصل، از پاکسازی روستای الزاویه در منطقه القیاره در جنوب موصل و وارد آمدن خسارت سنگین به تروریست ها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۲    
یک افسر بلندپایه آمریکایی روز چهارشنبه اعلام کرد که سران گروه تروریستی داعش، موصل را ترک کرده اند یا در حال خروج از آن هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۸    
جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که عربستان سعودی هیچ تصمیمی برای متوقف کردن جنگ و خونریزی ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۸    
شرکت نفت آرامکوی عربستان، از وقوع آتش سوزی در یکی از پالایشگاه های خود خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار بیش از هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی، جوانان نخبه را هدایای نفیس الهی و امانتی در دست مسئولان خواندند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۷    
یک منبع در شهر رقه سوریه از فرار شمار زیادی از خانواده های عناصر تروریستی داعش از موصل عراق به رقه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۵    
حزب الله لبنان اعلام کرد که حضور نیروهایش در سوریه تا پاکسازی این کشور از تروریست های تکفیری ادامه خواهد یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۶    
رسانه های آلمانی سفر ولادیمیر پوتین به پایتخت آلمان را "غافلگیرکننده" توصیف کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهور روسیه، چهارشنبه در تماس تلفنی با همتای سوری خود، آخرین وضعیت مبارزه با تروریسم در سوریه و تلاش های سیاسی برای حل بحران را مورد تبادل نظر قرار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۴    
سومین و آخرین مناظرۀ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی بامداد پنجشنبه به وقت تهران برگزار می شود که پس از دو مناظرۀ نخست، فضای سنگین اتهام زنی متقابل بر رقابت دو طرف حاکم است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۹    
معاون وزیر امور خارجه روسیه، تمدید یکجانبۀ آتش بس در حلب را بعید دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۹    
یک کارشناس آمریکایی گفت: روابط آمریکا و عربستان سعودی در 15 سال گذشته فراز و نشیب فراوان داشته، اما این روابط هیچ گاه به اندازه 3 سال اخیر پر تنش نبوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۸    
شبکۀ روسیا الیوم اعلام کرد که نیروهای سوریۀ دموکراتیک موفقیت هایی را در نبرد با داعش در حومه شمالی حلب به دست آورده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۳    
یک روزنامۀ ترکیه ای حامی اردوغان نقشۀ تحریف شده ای از ترکیه چاپ کرد که در آن بخش هایی از ایران، عراق، سوریه و بلغارستان و چند کشور دیگر به خاک ترکیه اضافه شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۱    
روسیه اعلام کرد که برای حمله به تروریست های داعشی هنگام فرار از موصل به سوریه آمادگی دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۱    
رئیس جمهور ترکیه بار دیگر بر باقی ماندن نظامیان این کشور در خاک عراق تاکید و ادعا کرد که حضور آنکارا در موصل برای دفاع از استقلال و آیندۀ ترکیه است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۲    
مجموعه ای از زیباترین عکس های حیوانات را که امسال ثبت شده، در اینجا ببینید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۸    
یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد فردی که به "شکارچی موصل" مشهور شده است در چهار محله شهر اعلام موجودیت کرده است ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۹    
گروه تروریستی داعش، صبح چهارشنبه، پس از ترکِ ساختمان استانداری نینوا، آن را منفجر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۰    
آخرین مناظرۀ هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که بامداد فردا برگزار می شود، زنده از شبکۀ العالم پخش خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۰    
نمایندۀ نینوا در پارلمان عراق خبر داد که علت فرار گروهی مردم موصل، وحشت از هشدار آمریکا دربارۀ احتمال استفادۀ داعش از سلاح شیمیایی بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۳    
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که خلاص شدن از شر تروریست ها راه محافظت از غیرنظامیان در شهر حلب است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۸    
اولین اولین سیستم حفاظت فعال تماماً ایرانی طراحی و تولید شده و با موفقیت روی تانک ذوالفقار، تست شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۳    
دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اقدامی غافلگیر کننده برای آخرین مناظرۀ پیش از انتخابات، قصد دارد برادر باراک اوباما را همراه خود به مناظره ببرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۷    
با اینکه رسانه ها از ورود نیروهای عراقی به شهر حمدانیه، در شمال شرق موصل، خبر داده بودند اما ارتش با تکذیب این خبرها، اطلاعات بیشتری را درباره عملیات خود در این باره منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۱    
آمریکا پیش بینی می کند که گروه تروریستی داعش از سلاح های شیمیایی برای مقابله با پیشروی نیروهای عراقی در عملیات آزادسازی شهر موصل استفاده کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۲    
وزیرسابق مالی عراق و شخصیت سیاسی بارز منطقه کردستان با استناد به گزارش های اطلاعاتی و امنیتی اعلام کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش کماکان در موصل حضور دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۱    
از صبح امروز، اجرای یکی از مهمترین بندهای توافق آتش بس در شهرک "معضمیه"، در ریف دمشق، آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۱    
شهردار شهر وست یورک آمریکا به دلیل نسبت دادن رئیس جمهور آمریکا و خانواده اش به میمون، مجبور به استعفا شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۹    
درپی استقرار سامانه موشکی ضد هوایی روسیه در سوریه، آمریکا مجبور شد تا در راهبرد خود در سوریه بازنگری کند و آن را تغییر دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۶    
برای نخستین بار در تاریخِ خاندان آل سعود، یک شاهزادۀ قاتل، به قصاص محکوم و اعدام شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۰    
پادشاه بحرین، سه شنبه (27 مهرماه)، به مناسبت پایان مراسم عاشورا، شورای هیئت های عزاداری بحرین را به حضور پذیرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۹    
با آغاز عملیات آزادسازی موصل، نیروهای پیشمرگ کرد تونل های زیرزمینی تازه ای متعلق به داعش کشف کردند که اطلاعات جدیدی دربارۀ نحوۀ زندگی عناصر این گروه را افشا می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۳    
همسر دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اولین مصاحبه رسانه ای خود پس از موج انتقاداتی که به دنبال انتشار ویدیوی اهانت ترامپ به زنان گریبانگیر این نامزد جمهوری خواه ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۵    
روزنامه واشنگتن پست نوشته است که استقرار سامانه های دفاعی در سوریه آمریکا را در حمله به این کشور به تردید انداخته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۹    
روزنامه "دیلی میل" انگلیس تصاویری تکان دهنده را از لحظه تیراندازی دو کودک داعشی به دو مرد متهم به "جاسوسی" منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۳    
ویدیویی که شبکۀ سی ان ان آمریکا منتشر کرده است نشان می دهد که چگونه یک عنصر انتحاری داعش ناگهان از یک سوراخ مخفی در دل زمین خارج می شود و پیش از منفجر کردن خود، نیروهای پیشمرگ کرد را غافلگیر می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۱    
نیروهای عراقی در جریان عملیات آزاد سازی موصل که بامداد دوشنبه با فرمان حیدر العبادی، نخست وزیر و فرماندۀ کل قوای عراق، آغاز شد با سرعت در حال پیشروی به سوی مرکز موصل هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۱    
کمسیر امنیتی اتحادیه اروپا درباره سرازیر شدن عناصر تروریستی گروه داعش به اروپا در صورت آزادسازی شهر موصل در شمال عراق هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۵    
نیروهای عراقی، ده ها خانوادۀ موصلی را که در چنگ داعش اسیر بودند، نجات دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۲    
کاربران شبکه های اجتماعی ویدیویی از عماد عبدی، کشیش عربستانی، منتشر کرده اند که در آن، از گسترش فراوان مسیحیت در عربستان و ثمر دادن تبلیغات مسیحیت در این کشور خبر می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۶:۵۸    
العالم- وزارت امور خارجه اکوادور اعلام کرد که به دلیل احتمال تاثیرگذاری احتمالی بر انتخابات آمریکا، دسترسی جولیان آسانژ بنیانگذار و مدیر ویکی لیکس را به اینتر نت قطع کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۶:۳۴    
العالم - بیست روز مانده به برگزاری پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شامگاه امشب سومین و آخرین مناظره انتخابات دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون نامزدهای احزاب جمهوری خواه و دمکرات برگزار می ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۵:۳۳    
فعالان حقوق بشر اعلام کردند که رائف بدوی وبلاگ نویس عربستانی که درسال 2015 به زندان و هزار ضربه شلاق محکوم شد، بار دیگر در معرض اجرای حکم شلاق خوردن قراردارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۵:۰۹    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در یمن ضمن اعلام توافق طرف های درگیر در یمن برای برقراری آتش بس 72 ساعته سراسری خواستار توقف عملیات نظامی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۴:۴۸    
العالم - رئیس مجمع علمای عراق ضمن انتقاد از مقام های سعودی تاکید کرد که عربستان با ایجاد و حمایت از تروریست ها در عراق حمام خون راه انداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۳:۵۱    
وزیر امور خارجه عراق گفت که عراق در مبارزه با داعش درواقع از خود و از اصول دمکراسی در سراسر جهان دفاع می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۳:۰۷    
العالم - مقام های عربستان در اقدامی کم سابقه یک شاهزاده سعودی متهم به قتل را روز سه شنبه اعدام کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۲:۲۶    
العالم- با گذشته دو روز از عملیات آزاد سازی موصل و پس گرفتن دهها روستا و منطقه از تروریست ها، نیروهای عراقی از کشته شدن صدها داعشی در این عملیات خبر داده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۲:۰۵    
با وجود اعلام برنامه توقف حملات هوایی به حلب در سوریه ، سازمان ملل متحد اعلام کرد که پیش از هرگونه اقدام برای امدادرسانی، باید صدای همه سلاح ها خاموش شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۱:۰۲    
العالم- فرمانده پلیس فدرال عراق اعلام کرد که واحدهای این نیرو موفق به آزاد سازی 352 کیلومتر مربع از مناطق اطراف موصل شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۰:۳۲    
العالم - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در تماس تلفنی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق بر حمایت مسکو از تلاش های بغداد در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۷    
یکی از فرماندهان عملیات آزاد سازی موصل گفت: نیروهای ارتش، پس از کنترل کامل بر شهر الحمدانیه در شرق موصل، پرچم عراق را بر فراز ساختمان فرمانداری این شهر برافراشتند.