سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 6 آذر 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 آذر 1395 العالم 2 آذر 1395 العالم 3 آذر 1395 العالم 4 آذر 1395 العالم 5 آذر 1395 العالم 6 آذر 1395 العالم 7 آذر 1395 العالم 8 آذر 1395 العالم 9 آذر 1395 العالم 10 آذر 1395 العالم 11 آذر 1395 العالم 12 آذر 1395 العالم 13 آذر 1395 العالم 14 آذر 1395 العالم 15 آذر 1395 العالم 16 آذر 1395 العالم 17 آذر 1395 العالم 18 آذر 1395 العالم 19 آذر 1395 العالم 20 آذر 1395 العالم 21 آذر 1395 العالم 22 آذر 1395 العالم 23 آذر 1395 العالم 24 آذر 1395 العالم 25 آذر 1395 العالم 26 آذر 1395 العالم 27 آذر 1395 العالم 28 آذر 1395 العالم 29 آذر 1395 العالم 30 آذر 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۵    
العالم وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که عناصر مسلح در سوریه از گاز سمی خردل استفاده کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۱    
با توجه به تصاویر ماهواره ای، موشکی که چادرِ محل تجمع فرماندهان الحشد الشعبی در تلعفر را هدف قرار داد، از یک پهپاد امریکایی شلیک شده بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۹    
یک افسر پلیس فدرال عراق روز شنبه گفت که گروه تروریستی داعش 32 غیر نظامی را در شهر موصل مرکز استان نینوا اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۳    
رییس گارد حفاظتی فیدل کاسترو رهبر پیشین انقلاب کوبا تأکید کرده که وی از سال 1959 تا سال 2006 در مجموع از 638 سوءقصد جان سالم به در برده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۳    
80 زائر خوزستانی در عراق مفقودالاثر شده اند/ تنها 30 جنازه شناسایی شده اند
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی استعفای مدیرعامل شرکت راه آهن را پذیرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۹    
سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان که برای سفری چند روزه وارد پایگاه هوایی ظهران در منطقه الشرقیه عربستان شده است، با اعتراضات مردم این منطقه مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۱    
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز در بازار آزاد تهران با 5 هزار تومان افزایش قیمت به یک میلیون و 99 هزار و 560 تومان رسید، در همین حال دلار با کاهش 73 تومانی نسبت به آخرین معامله هفته قبل ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۳    
یک روزنامه روسی گزارشی درباره کشته شدن 3 نظامی ترکیه بر اثر حمله هوایی ارتش سوریه به حومه شهر الباب منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۷    
جنگنده های مستقر بر عرشۀ ناو هواپیمابر روسی دریادار کوزنتسف، در پایگاه هوایی حمیمیم در ساحل سوریه فرود آمدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۱    
وزیر نفت گفت: ایران پول فروش نفت خود را دریافت می کند و اکنون وجوه ناشی از فروش نفت نیست که در اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی قرار نگرفته باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۶    
یک مقام بحرینی اعلام کرد که در نشست سران کشورهای شورای همکاری در بحرین موضوع ایجاد اتحادیه خلیج فارس بررسی خواهد شد اما احتمالا عمان در این اتحادیه حضور نخواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۱    
پارلمان عراق با ادغام نیروهای بسیج مردمی موسوم به "الحشد الشعبی" در ارتش این کشور موافقت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۹    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامۀ کارهای نامألوف خود، به روشی عجیب به مرگ رهبر سابق کوبا واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۶    
قاره اروپا کشورها و شهرهایی دارد که از بالاترین درآمدها و استانداردهای زندگی در جهان برخوردارند اما این مزیت بدون هزینه نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۴    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت که نخستین نشست تجاری با هدف تامین مالی و جذب سرمایه گذاری برای پروژه های توسعه ای ایران دوشنبه (هشتم آذرماه) در لندن برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۱    
برخی منابع وابسته به مخالفان سوری از توافق نیروهای سوریه و عناصر مسلح در شهر التل در ریف دمشق پس از چند روز درگیری در اطراف این شهر خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۵    
قائم مقام دبیرکل خانه کشاورز گفت: میزان سرمازدگی و خسارت به مرکبات کشور جزیی است و با توجه به مازاد تولید به نظر می رسد مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۹    
جنبش انصارالله یمن با اشاره به پابرجا بودن توافق مسقط، تاکید کرد که حمله به مواضع نظامیان سعودی، تنها با توقف تجاوزگری های این کشور علیه یمنی ها، متوقف خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۸    
شهرداری پایتخت آرژانتین، مجوز ساخت یک برج اداری در زمین متعلق به دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا را صادر نکرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۳    
رییس جمهوری در دیدار وزیر خارجه ترکیه گفت: امروز که منطقه در شرایط حساسی قرار دارد، گسترش همکاری، همفکری و رایزنی تهران – آنکارا می تواند در حل و فصل مسایل تأثیرگذار باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۸    
ماهواره جیلین برای اولین بار، روز اربعین امسال را سوژه رصد خود قرار داده است. در این تصاویر که بصورت اختصاصی در اختیار مشرق قرار گرفته است ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۴    
یک روزنامه لبنانی نوشت: رئیس جمهور سوریه برای آگاهی از آخرین وضعیت نبرد در حلب، با یک فروند جنگنده سوخوی بر فراز این شهر پرواز کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۸    
سازمان پزشکی قانونی کشور در اطلاعیه ای از بستگان درجه اول فوت شدگان حادثه برخورد دو قطار مسافربری در محور سمنان – دامغان درخواست کرد برای اخذ نمونه به مراکز پزشکی قانونی استان های آذربایجان شرقی یا ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۴    
روند تخلیه شهرک نشینان صهیونیست از شهرک "حلمیش" که در اراضی فلسطینی در شمال غرب رام الله در مرکز کرانه باختری ساخته شده، سرعت گرفته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۲    
نیروهای بسیج مردمی عراق در پنجمین مرحله از عملیات آزادسازی شهر تعلفر، 5 روستا و منطقه تل عبطان را در جنوب تلعفر در غرب موصل آزاد کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۶    
مقامات شهر نیویورک می گویند هزینه تامین امنیت ترامپ و خانواده اش روزانه بیش از یک میلیون دلار است!
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
با افزایش و تداوم خشونت ها علیه مسلمانان میانمار، گروهی از مردم اندونزی پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری تجمع اعتراض آمیزی خواستار اقدام جدی دولت شان برای حمایت از روهینگیایی ها شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی درگفت وگوی زنده با خبرنگار شبکه یک، هنگام سخن گفتن از دلایل حادثه قطار سمنان بغضش شکست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۶    
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۵    
دادگاه عالی نروژ درخواست عضو سابق آژانس امنیت ملی آمریکا مبنی بر تضمین عدم بازداشت وی و استردادش به آمریکا پس از ورود به این کشور جهت دریافت جایزه "اوسیتسکی" را رد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۵    
رژه روز جشن شکرگزاری مطابق معمول سال های گذشته با حضور بالون های عروسکی غول پیکر در نیویورک برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۵    
به گزارش روابط عمومی و امور استان ها مسابقه ی پیامکی پیام معنویت از شبکه های ملی و استانی پخش خواهد شد
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۲    
انتخابات زودهنگام مجلس کویت صبح امروز درحالی آغاز شد که شعار بیشتر نامزدها مقابله با بحرانهای اقتصادی بوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۵    
سفیر دانمارک در ایران گفت: شرکت های فعال در بخش انرژی دانمارک علاقمند به حضور و سرمایه گذاری در میدان گازی پارس جنوبی هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۰    
یک فرمانده کمیته های انقلابی یمن گفت: رزمندگان یمنی در ادامه پیشروی های خود برای تکمیل محاصره شهر نجران، موفق شدند به پادگان عبدالعزیز یورش برده و هشت نفر از مزدوران آل سعود را به هلاکت برسانند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۶    
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۵    
والی داعش در تلعفر، دستورِ فرارِ عناصر خارجیِ این گروه تروریستی به سمت سوریه را صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۶    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در زمان آتش بس اخیر، دو افسر از مرکز آشتی حمیمیم، بر اثر اصابت ترکش خمپاره گروه های مسلح در شرق حلب مجروح شده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۰    
نوسانات بازار ارز در یک هفته اخیر از جمله در ارزهای دلار، یورو و پوند در بیشتر روزها افزایش داشته است به طوری که دلار حدود 40 تومان و یورو حدود 90 تومان با نوسان قیمت همراه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۰    
در انفجار تروریستی پنجشنبه گذشته در منطقه الشوملی شهر حله (مرکز استان بابل) در جنوب بغداد، حداقل 80 نفر شهید و بیش از 20 تن دیگر زخمی شدند. تعدادی از شهدا و مجروحین این حادثه ایرانی هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۴    
سازمان عفو بین الملل از دولت انگلیس به علت سرپوش گذاشتن بر اقدامات رژیم آل خلیفه در نقض حقوق بشر در بحرین به شدت انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۹    
نتیجه یک پژوهش در فنلاند نشان می دهد که بدبینی می تواند خطر مرگ بر اثر بیماری های قلبی را افزایش دهد. البته عکس آن صحیح نیست و نگاه خوشبینانه به جهان لزوما به معنای حفظ سلامت قلب نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۹    
محققان دانشگاه ام آی تی با استفاده از یک رشته نایلونی عادی و مرکب رسانا توانستند نوعی عضله مصنوعی بسازند که قابلیت اجرای بسیاری از عملکردهای عضلات واقعی را در اختیار می گذارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۶    
استیو مک کوری، عکاس معروف با سفر به 12 کشور مختلف دنیا تلاش کرده است تا روح سفر را به تصویر بکشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
چین هفته قبل به مغولستان هشدار داده بود که سفر دالای لاما می تواند به روابط دو کشور لطمه بزند اما این کشور بدون توجه به این هشدار و اعتراض، از دالایی لاما میزبانی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۴    
جمعه سیاه به آخرین روز از ماه نوامبر گفته می شود که مردم آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی برای خرید اجناس حراج شده به سمت فروشگاه ها حمله می کنند و به فجیع ترین شکل اجناس مورد نظر را به خانه می ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۶    
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیاز به پایگاه هایی در دور دست داریم، اظهار داشت، شاید در زمانی امکان داشته باشد که در سواحل یمن یا سوریه پایگاه داشته باشیم و یا پایگاه هایی در جزایر و یا به ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۴    
بیش از 5 سال جنگ ویرانگر در سوریه، خانه های مردم بی دفاع این کشور را به ساختمان هایی بدون دیوار تبدیل کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حوادث دردناک شهادت زائران در عراق و تصادف قطار، در پیامی تأکید کردند، دغدغه حل ریشه ای این مصائب دردناک، باید اولویت مسئولان باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۹    
مزدوران آل خلیفه، برای بیست و چهارمین هفته پیاپی از برگزای نماز جمعه در منطقه الدراز، محل سکونت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، جلوگیری کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۴    
یک فروند ایرباس A320 که قصد فرود در فرودگاه آمستردام را داشت، به علت وزش شدید باد در این فرودگاه با مشکل مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۹    
اگر می خواهید شاهد حیات وحشی زیبا و فوق العاده، آن هم از نمای نزدیک باشید پیشنهاد می کنیم دیدن این ویدئو را از دست ندهید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۳    
رئیس جمهور کوبا اعلام کرد که پیکر برادرش فیدل کاسترو شنبه صبح به وقت محلی طی مراسمی سوزانده می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۷    
جدیدترین هواپیمای تولید شده شرکت ایرباس با نام A350-1000 روز پنجشنبه اولین پرواز خود را تجربه کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت که خرید جنگنده های "سوخو 30" از روسیه در دستور کار قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۷    
فیدِل آلخاندرو کاسترو، سیاستمدار و انقلابی کوبایی است. وی علاوه بر رهبری انقلاب کوبا، از سال 1959 تا 1976 به عنوان نخست وزیر کوبا و سپس به عنوان رئیس جمهور این کشور از سال 1976 تا 2008 به فعالیت ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۴    
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت از آتش سوزی دوباره در منطقه کوهستانی بیت المقدس خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۸    
وزیر خارجه ترکیه که ساعتی قبل وارد تهران شد، صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان، آمار قطعی تعداد جانباختگان سانحه برخورد 2 قطار مسافری در مسیر سمنان- دامغان را 45 نفر اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۲    
انسان زمانی سرما را احساس می کند که اعصاب پوست، تغییرات دما را به مغز مخابره می کنند. این گزارش نه تنها در مورد دمای سطح پوست است، بلکه میزان تغییرات حرارت پوست را نیز شامل می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۸    
رئیس اتاق بازرگانی آلمان و ایران پیش بینی کرد که حجم مبادلات تجاری دو کشور تا اواخر سال جاری از رشد 30 درصدی برخوردار و ظرف 12 ماه آینده تحولات چشم گیری در روابط تجاری دو کشور ایجاد شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۷    
محققان علوم پزشکی در دانشگاه ایندیانا در آمریکا می گویند با استفاده از شغل درمانی در منزل، می توان افت کارکردی مغز مبتلایان به آلزایمر را تا حد زیادی کنترل کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۳    
اسماعیل الیاهو خاخام نژادپرست صهیونیست قتل فلسطینی ها را واجب دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۰    
پس از درگیری پناهجویان با پلیس بلغارستان، دولت این کشور تصمیم گرفت شماری از پناهجویان را به اردوگاههای بسته انتقال دهد و شماری دیگر را به کشورشان افغانستان بازگرداند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۵    
هزاران تن از شهروندان در چند کشور آسیایی در اعتراض به ظلم و ستم به اقلیت مسلمان روهینگا در میانمار (برمه) و پاکسازی نژادی در این کشور تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۶    
بالاترین مقام قضایی رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز تحقیقات درباره رسوایی مالی یکی از نزدیک ترین افراد به نخست وزیر این رژیم را صادر کرد؛ این رسوایی مربوط به پرونده فساد در خرید زیردریایی از آلمان می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۷    
شرکت توتم / Totem لامپ هوشمندی را توسعه داده که با استفاده از انرژی خورشیدی به صورت ابزار چندمنظوره برای یک شهر هوشمند تعریف شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۵    
فیدل کاسترو، رهبر پیشین کوبا درگذشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۴    
گرافن که از یک لایه اتم کربن ساخته شده و محکمترین ماده جهان است، به تازگی در حوزه ایمنی موتورسواران به کار گرفته شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۴    
رئیس جمهور روسیه، به یک هنرپیشه معروف آمریکایی گذرنامه روسی داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۸:۲۹    
تیم استقلال تهران در آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، برابر میهمان تبریزی خود متوقف شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۶:۲۹    
صفحات نخست مهم ترین روزنامه های امروز (شنبه، 6 آذر) را اینجا مطالعه کنید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۶:۲۳    
عصر جمعه، بار دیگر مناطق مختلف سرزمین های اشغالی در آتش سوخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۶:۰۸    
یک گروه وابسته به القاعده که خود را مأسدة المجاهدین فی فلسطین (بیشۀ شیران مجاهد در فلسطین) معرفی کرده است، ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت آتش سوزی در اسرائیل ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۵:۳۲    
شبکۀ 4 تلویزیون انگلیس، شهر کوچکی را که با شایعه سازی، موجب پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد، معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۴:۱۷    
دولت آلمان اعلام کرد که تصمیم گرفته است جنگنده های خود را که در عملیات بین المللی ضد داعش شرکت دارند، از ترکیه خارج کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۳:۴۱    
در پی افشاگری رسانه ها دربارۀ تجاوز به دختران مسلمان و کشتار مردان و پسران آنان در میانمار، روز جمعه، ده ها تن در برابر سفارت این کشور در تایلند تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۰    
هراس از جنگ افزارهای الکترونیکی روسیه باعث ایجاد واحد واکنش سریع در ارتش آمریکا شده که مأموریت آن به کار گرفتن سریع فناوری های جدید در زمینۀ نظامی است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۲:۰۵    
پس از پایان تحقیقات در پی دستگیری چهار نفر در شهر استراسبورگ و یک نفر در شهر مارسی فرانسه و فرستادن متهمان به دادگاه، دادستان پاریس و همچنین رئیس جمهوری این کشور، جزئیات این پرونده ها را توضیح دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۰:۵۳    
بامداد شنبه، انفجاری شدید شهر غازی عینتاب در جنوب ترکیه را لرزاند.