شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 10 آذر 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 آذر 1395 العالم 2 آذر 1395 العالم 3 آذر 1395 العالم 4 آذر 1395 العالم 5 آذر 1395 العالم 6 آذر 1395 العالم 7 آذر 1395 العالم 8 آذر 1395 العالم 9 آذر 1395 العالم 10 آذر 1395 العالم 11 آذر 1395 العالم 12 آذر 1395 العالم 13 آذر 1395 العالم 14 آذر 1395 العالم 15 آذر 1395 العالم 16 آذر 1395 العالم 17 آذر 1395 العالم 18 آذر 1395 العالم 19 آذر 1395 العالم 20 آذر 1395 العالم 21 آذر 1395 العالم 22 آذر 1395 العالم 23 آذر 1395 العالم 24 آذر 1395 العالم 25 آذر 1395 العالم 26 آذر 1395 العالم 27 آذر 1395 العالم 28 آذر 1395 العالم 29 آذر 1395 العالم 30 آذر 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۳:۱۸    
سازمان اطلاعات داخلی آلمان از دستگیری یکی از کارمندان خود به اتهام انتشار سخنان افراطی افشای اسناد محرمانه از طریق اینترنت، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۳:۱۵    
مسئول هماهنگی عملیات بشردوستانۀ سازمان ملل متحد در عراق تأکید کرد که حدود نیم میلیون عراقی در موصل از کمبود آب آشامیدنی رنج می برند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۷    
مربی مصری شیرهای دست آموز، بر اثر حمله یکی از شیرها جان سپرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۹    
دادگاه کیفری ویژه پایتخت عربستان، سه شهروند این کشور را به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و مخالفت با "ولی امر" به اعدام؛ و یک نفر دیگر را به حبس محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۳    
دبیرکل اتحادیه عرب گفت: ترامپ به علت نداشتن تجربه سیاسی، یک "معما"ست و سیاست هایی مبهم دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۶    
وزارت خارجه سوریه، اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه درباره بشار اسد را نقطۀ پایانی بر دروغ پردازی های اردوغان و افشاگر ِ نیت حقیقی وی از دخالت در امور سوریه توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۵    
خبرنگار شبکه العالم در سوریه گفت که حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق که پس از نیمه شب دیشب رخ داد، بر خلاف ادعای برخی رسانه ها، هیچ گونه تلفات یا خسارتی نداشته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۵    
کاربران توییتر نسبت به تصویری که چهره پرداز شبکه قطری الجزیره را در حال آماه سازی یک دختر سوری برای دروغ پردازی علیه ارتش سوریه نشان می دهد، واکنش نشان دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی رسمی رییس جمهور روسیه، اظهارات اخیر رییس جمهور ترکیه درباره بشار اسد را شگفت آور و نسنجیده توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۵    
اعضای اوپک سرانجام توافق کردند که روزانه تولید یک میلیون و 200 هزار بشکه از نفت خود را کاهش دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۶    
ویدئویی که به تازگی در اینترنت منتشر شده، نشان می دهد که چگونه تعدادی از کارگران هنگام حفاری در یک جنگل، خرس بزرگی را از خواب زمستانی بیدار می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۴    
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه رئیس جمهور ترکیه توان نابودی دولت بشار اسد را ندارد، گفت: اردوغان پاسخگوی افکار عمومی در داخل کشورش باشد که معتقدند نتیجه مداخله پرهزینه چندساله در سوریه چه ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۴    
نخست وزیر عراق، امضای توافقنامه بین اعضای پارلمان و برخی فرماندهان "الحشد الشعبی" عراق را برای حضور امنیتی در داخل خاک سوریه و مبارزه با داعش، تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا دربارۀ پیامدهای لغو توافق هسته ای با ایران هشدار داد و آن را فاجعه آمیز خواند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۰۳    
وزارت خارجه روسیه ضمن تأکید بر لزوم بیرون راندن تمام تروریست ها از عراق و سوریه، ابراز امیدواری کرد بحران حلب تا پایان سال جاری میلادی (یک ماه دیگر) به پایان برسد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۷    
وزیر نفت عربستان درباره حصول توافق میان اعضای اوپک برای محدود کردن تولید نفت ابراز امیدواری کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۲    
حکایت اهالی کاروان زائران از خراسان شروع می شود تا قم و اصفهان در مرکز ایران، لرستان در غرب میهن اسلامی؛ از مازندران و گلستان گرفته تا دیگر استان های جنوبی ایران ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۷    
در حالی که پیاده روی 20 میلیونی اربعین مورد بی توجهی رسانه های خارجی قرار گرفت، اما این حرکت عظیم مورد توجه ویژه دوربین های دقیق ماهواره های مختلف در مدار زمین بوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۸    
رئیس جمهور سابق یمن تأکید کرد، عربستان در تجاوز خود به این کشور از گروه های تروریستی مانند داعش والقاعده کمک گرفته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۲    
انتظار می رود دولت جدید یمن که به تازگی تشکیل شده و درحضور شورای سیاسی سوگند یاد کرده است، تحقق بخش مطالبات گسترده مردمی باشد و بتواند بحران یمن را در شرایط دشوار سیاسی و اقتصادی فعلی حل کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۷    
روزنامه "نیویورک پست" به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که حکومت سعودی 10 میلیارد دلار برای گسترش تفکرات افراطی در طول چهار دهه گذشته هزینه کرده است که این تفکرات زیربنای تروریسم شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۲    
ستاد تبلیغات جنگ در یمن ویدیویی را از عملیات منحصر به فرد نیروهای مشترک در مرزهای عربستان منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۲    
دانشمندان تأکید دارند که انسان نباید هیچگاه درحال عصبانیت به خواب برود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۶    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی با اتخاذ موضع بدبینانه ای در قبال بحران لیبی گفت که یک راه حل ریشه ای را برای این بحران در آینده نزدیک متصور نیست بلکه حل آن ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۲    
مراسم تشییع شهدای فاجعه تروریستی حله با حضور مقامات کشوری و مردم در اهواز برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۱    
خبرنگار شبکه العالم از حمله جدید عربستان به یمن با بمب های خوشه ای خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
میت رامنی فرماندار سابق ایالت ماساچوست آمریکا بعد از ملاقات با دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب این کشور در ضیافت شام ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۶    
مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه حضور روسیه در پایگاه نوژه تحت نظارت ایران انجام شد، گفت که هواپیماهای روس در صورت لزوم می توانند بر اساس توافق دوجانبه از ایران پرواز کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۶    
هزاران نفر از اهالی شرق حلب از مناطق تحت کنترل تروریستها خارج شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۴    
در ادامه حملات موشکی متجاوزان سعودی به یمن شماری از شهروندان شهید و یا زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۴    
رهبرجنبش انصارالله یمن براهمیت تشکیل دولت ونقش آن درتقویت موضع داخلی تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۴    
در سالهای اخیر خبرهای زیادی درباره تولید برنج های پلاستیکی شنیده ایم که نگرانی زیادی را به همراه داشته است؛ در این گزارش روش تشخیص برنج پلاستیکی از برنج طبیعی را یاد بگیرید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا از انتخاب استفان منشوینا بانکدار سابق در بانک گلدمن ساکس به عنوان وزیر دارایی دولت جدید این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا با تکذیب شایعات مطرح شده درباره نامزد شدن میشل اوباما همسرش در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور گفت که همسرش هرگز نامزد نخواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۸    
طی هفته های اخیر شمار زیادی از شیعیان افغانستان در هرات و کابل هدف حملات تروریستی قرار گرفتند؛ هر چند این حملات به گروه داعش نسبت داده شد اما با توجه به شرایط داخلی و منطقه ای افغانستان به نظر می رسد ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۹    
یک روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که روابط این رژیم با عربستان سعودی و امارات بهتر شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۹    
حضور نیروهای اهل تسنن و داوطلبان ترکمن در ساختار نیروهای حشد الشعبی پاسخی قاطع به اتهامات عربستان، ترکیه و آمریکا در مورد گرایش های طایفه ای در این نیروی مردمی عراق است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۶:۳۶    
به تازگی ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد جسد یک دختر مسلمان میانماری دو هفته پس از کشته شدن به دست ارتش این کشور، با وضعی افسناک، دفن می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۵:۴۵    
جنگنده های اف 16 عراقی با هدف قرار دادن یک پایگاه داعش در شرق موصل 11 فرمانده و 18 عنصر دیگر این گروه تروریستی را به هلاکت رساندند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۴:۳۹    
رسانه های محلی سوریه بامداد چهار شنبه، از وقوع چند انفجار شدید در حومۀ غربی دمشق خبر دادند. برخی گمانه زنی ها این انفجارها را ناشی از حملات هوایی به حومۀ پایتخت سوریه دانسته اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۳:۵۴    
گزارش های میدانی نهادهای وابسته به مخالفان سوری بیان می کند خروج شما زیادی از نیروهای مخالفان سوری از حلب برای کمک به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه یکی از دلایل شکست های سنگین آنان در حلب بوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۲:۰۶    
خبرگزاری رویترز با اشاره به اینکه سنای آمریکا این هفته در مورد طرح تمدید قانون تحریم های ایران رأی گیری می کند، نوشته است که انتظار می رود کاخ سفید هم با این طرح موافقت کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۱:۵۱    
وزیر نفت ایران می گوید کشورش تولید نفت خود را در سطح توافق شده در نشست الجزایرِ اعضای سازمان کشورهای صادرکنندۀ نفت (اوپک) ثابت نگه می دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۱:۱۵    
آتش سوزی در یک خوابگاه دخترانه در شهر آلاداغ استان آدانا در جنوب ترکیه 12 کشته و دست کم 22 زخمی برجای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۰:۵۱    
در حالی که وزرای نفت و انرژی عضو سازمان کشورهای صادر کننده نفت خود را برای اجلاس فردا در وین اتریش آماده می کنند، قیمت نفت در بازارهای جهانی کاهش یافته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۰:۲۴    
گروه تروریستی داعش روز سه شنبه با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله مسلحانه روز گذشته به دانشگاه ایالت اوهایو آمریکا را بر عهده گرفت و عامل حمله را از حامیان خود نامید.