سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۰۳Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 5 دی 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 دی 1395 العالم 2 دی 1395 العالم 3 دی 1395 العالم 4 دی 1395 العالم 5 دی 1395 العالم 6 دی 1395 العالم 7 دی 1395 العالم 8 دی 1395 العالم 9 دی 1395 العالم 10 دی 1395 العالم 11 دی 1395 العالم 12 دی 1395 العالم 13 دی 1395 العالم 14 دی 1395 العالم 15 دی 1395 العالم 16 دی 1395 العالم 17 دی 1395 العالم 18 دی 1395 العالم 19 دی 1395 العالم 20 دی 1395 العالم 21 دی 1395 العالم 22 دی 1395 العالم 23 دی 1395 العالم 24 دی 1395 العالم 25 دی 1395 العالم 26 دی 1395 العالم 27 دی 1395 العالم 28 دی 1395 العالم 29 دی 1395 العالم 30 دی 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۹    
مسؤولان رژیم صهیونیستی در واکنش به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد، از احتمال ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در شهرک های یهودی نشین در قدس اشغالی خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۱    
حمص (العالم) تروریست های داعش پس از شکست های سنگین پی در پی در مقابله به ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، تلاش کردند، فرودگاه تیفور در ریف شرقی حمص را به آتش بکشند که با ناکامی مواجه شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۸    
به دلیل مه شدید پروازهای ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) مختل شده و هواپیماها قادر به فرود در این فرودگاه نیستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۸    
جلال سپهر عکاس خودآموخته و شناخته شده ی ایرانی، در مجموعه عکسی با عنوان منطقه قرمز فرش را در فضاهایی متفاوت به تصویر کشیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۶    
اعضای مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر یکشنبه با حضور در مجموعه سرچشمه تهران و در جمع خبرنگاران با قرائت بیانیه ای رسماً اعلام موجودیت کردند
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۳    
مرگ سیاه (طاعون سیاه)، جنگ جهانی دوم، انقلاب صنعتی، نوآوری های پزشکی مدرن و رویدادهای بزرگ مشابه، همگی بر روی جمعیت انسان ها تاثیر به سزایی داشته اند و ما راه پر پیچ و خمی را طی کرده ایم تا به این جا ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۴۸    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: رزمایش مشترک و سراسری مدافعان آسمان ولایت 7 از امروز (دوشنبه 6 دیماه 95) به مدت سه روز در منطقه ای به وسعت بیش از 496 هزار کیلومتر مربع برگزار ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۱    
تحلیلگر شبکۀ 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، از نحوۀ ترور محمد الزواری، مهندس تونسی سازندۀ پهپاد برای نیروهای مقاومت فلسطین، به دست سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) پرده برداشته است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۳    
یک تحلیلگر مشهور انگلیسی تاکید می کند هدف گروه تروریستی داعش از حمله به شهرهای اروپایی، تحریک دولت های آنها برای نابود کردن جوامع مسلمانان کشورهایشان است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۸    
بحران قطعی آب در پایتخت سوریه برای سومین روز متوالی باعث رنج و زحمت مردم شده است که به دلیل آلودگی منابع آبی از سوی گروه های تروریستی و مخالفان ایجاد شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۶    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که این جنبش برای مبارزه با اسرائیل در حال ساخت اسلحه و تهیۀ مهمات است
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۷    
ارتش سوریه گروهی از سربازان و غیر نظامیانی را که گروه های مسلح آنان را در ریف غربی شهر حلب ربوده بودند را آزاد کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۱    
مرد خوش شانسی که قرار بود یکی از مسافران هواپیمای روسی سقوط کرده باشد به دلیل تولد فرزندش در این پرواز شرکت نکرد و زنده ماند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۰    
آخرین تعطیلات آخر هفته شیکاگو رنگ خون به خود گرفت و تیراندازی های پراکنده در این شهر خشن، 6 مرد را به کام مرگ کشاند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۹    
دفتر رسانه ای کرملین با صدور بیانیه ای از تماس تلفنی پوتین و همتای ترک وی برای حل بحران سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۶    
روسیه می تواند "در نیم ساعت یا کمتر" آمریکا را نابود کند. اما آمریکا نیز چند ثانیه بعد کرملین را با خاک یکسان خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۰    
ترکیه برای سیطره بر مناطق بیشتری در شمال سوریه تجهیزات نظامی بیشتری به مرزهای مشترک فرستاد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۱    
گمرک ایران گزارش عملکرد تجارت خارجی کشور در 9 ماهه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن صادرات غیرنفتی به بیش از 31 میلیارد دلار رسید و آمارهای کشور، نشانه تراز تجاری مثبت است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۶    
آتش سوزی های عمدی داعش در چاه های نفتی منطقه القیاره که ماه اوت 2016 بازپس گرفته شد و آتش سوزی های اخیر در حومۀ شهر موصل، محیط زیست منطقه را با بحران جدی و خطرناکی مواجه کرده است .
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۱    
پایگاه اینترنتی "بیزینس اینسایدر" در آخرین روزهای سال 2016 میلادی منتخبی از تاثیرگذارترین عکس های یک سال گذشته از جنگ را در قالب گزارش تصویری منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۱    
صبح امروز یک فروند هواپیمای توپولوف-154 با 91 سرنشین در ساعت 5:20 دقیقه پس از پرواز از فرودگاه شهر سوچی روسیه از صفحه رادار ناپدید و ارتباط مخابراتی نیز با آن قطع گردید که در ادامه روشن شد این ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۴    
وزیر حمل و نقل روسیه اعلام کرد این کشور هر گونه احتمالی را دربارۀ سقوط هواپیما مورد بررسی قرار می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اعتراض به رای ممتنع آمریکا در جلسه شورای امنیت به قطعنامه ضد شهرک سازی ها در اراضی اشغالی ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۸    
به رغم قطعنامۀ شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص ضرورت توقف شهرک سازی در فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه قانون ساخت 5 هزار و 600 واحد مسکونی جدید را تصویب خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۹    
یکی از هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه نقش جهان بعد از گل تساوی این تیم به دلیل ایست قلبی درگذشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت علیه کشورهایی که از قطعنامۀ شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت کردند اقدامات انتقام جویانه اتخاذ خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۷    
رئیس مجلس در واکنش به اظهارات نماینده شاهین شهر در خصوص فایل صوتی منتسب به وزیر امورخارجه و ادعاهای نماینده مشهد در این خصوص گفت ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۷    
گروهی از هنرمندان که برای حضور در مراسم بزرگداشت ایرج بسطامی به کرمان سفر کرده اند، همزمان با سالروز زلزله بم، به این شهر رفتند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۷    
یک منبع امنیتی استان کرکوک عراق از هلاکت 7 عنصر داعشی در جنوب غربی این استان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۷    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه تصاویر شماتری از قربانیان هواپیمای سانحه دیدۀ تو – 154 این کشور را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۷    
در پی وقوع گرد و غبار محلی، میزان آلودگی هوای اهواز ظهر یکشنبه به بیش از پنج برابر حد مجاز رسید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۲    
یک شهروند آواره و بی سرپناه اهل کشور چک که به "کثیف ترین مرد اروپا" شهرت یافته بود در مزرعه دورافتاده ای از دنیا رفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۷    
متاسفیم که شخصیت ارزشمندی چون کیارستمی را از دست دادیم و می توانست این اتفاق نیفتد
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۴    
رییس انجمن علمی جنگل کشور، زوال جنگل های شمال (هیرکانی) را بین 10 تا 20 سال آینده تخمین زد و گفت: اکنون جنگل های شمال نیازمند اجرای طرح تنفس 10 ساله است تا با حفاظت و سالم سازی احیا شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۷    
در حالی که در روسیه به دلیل سقوط هواپیمای وزارت دفاع، عزای عمومی اعلام شده است مشخص شد که یکی از خلبان های این هواپیما، پیش تر و در سال 2011 موفق شده بود یک هواپیمای دیگر را از سقوط حتمی نجات دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۲    
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۲    
دیدار تیم های سپاهان و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۶    
ارتش ترکیه برای گرفتن انتقام تلفاتی که در جریان تلاش برای کنترل شهر الباب سوریه متحمل شده است، ده ها تن از مردم شمال سوریه را به خاک و خون کشید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از جان کری وزیر خارجه آمریکا خواسته بود تا اسرائیل را به شورای امنیت نبرد، سفیران کشورهای رای دهنده به قطعنامه ضد شهرک سازی ها را بجز آمریکا احضار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک، نخستین ویدیو از محل سقوط هواپیمای توپولوف 154 را در آب های دریای سیاه، نزدیک سواحل شهر سوچی روسیه، منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۱    
درپی سقوط هواپیمای توپولوف متعلق به وزارت دفاع روسیه و جان باختن سرنشینان هواپیما، ولادیمیر پوتین یک روز عزای عمومی اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۲    
بشار اسد سقوط هواپیمای روسی و کشته شدن شماری از شهروندان این کشور را به ولادیمیر پوتین تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۰    
همایش لشکر فرشتگان ویژه نکوداشت خانواده های شهدای زن مجاهد اسلام پیش از ظهر یک شنبه پنجم دی ماه با حضور نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مجتمع آموزشی دخترانه شهدای هفتم تیر ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۰    
رهبر کاتولیک های جهان خواستار حل بحران سوریه از راه مذاکره شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری فرانسه از ادامه کاهش ارزش ریال در برابر دلار آمریکا در روز یکشنبه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۶    
امروز یکشنیه پنجم دی ماه در بازار تهران قیمت دلار با 70 تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 4110 تومان و یورو با 30 تومان رشد به 4300 تومان رسیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۷    
رهبر جریان صدر اعلام کرد که مداخله هر یک از گروه های سیاسی چه الاحرار یا هر گروه دیگری در کار استانداری میسان و استاندار آن "علی دوای" ممنوع و حرام است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۷    
پس از آنکه نماینده ایالات متحده در سازمان ملل، نام نُجَباء را در کنار دولت سوریه، روسیه، حزب الله و ایران یاد کرد، فشار بنگاه های خبر پراکنی برای سیاه نمایی علیه این جنبش مقاومت افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۲    
فعالان شبکه اجتماعی فیس بوک با انتشار تصاویری از پرنده نادر فلامینگو، اعلام کردند که شماری از اهالی بصره در عراق برای تهیه غذای سنتی "تیلیت" اقدام به شکار این پرنده ها می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۰    
مجله معتبر فرانس فوتبال تیم ملی فوتبال ایران را بهترین تیم قاره آسیا در سال 2016 معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۰    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت:در موضوع برجام و دیگر تعهدات بین المللی ،آمریکایی ها هیچ پایبندی به تعهدات خود ندارند و علاقه مند هستند همه جا با زبان زور نظام ناعادلانه ای را در تعامل با دیگر کشورها ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۰    
فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی روزانه تصاویر زیبایی را از فضا و زمین ثبت می کنند و این بار، ماه را در آسمان شب هدف قرار داده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۱    
نرم افزار RawTherapee با دارا بودن سه بخش اصلی از قبیل افزایش کیفیت بهره وری و تطبیق پذیری و همچنین دارا بودن ابزارهای ویرایشی متعد آن را نسبت به سایر نرم افزارها متمایز میسازد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۱    
با کاهش تعداد شکارچیان مرد در ژاپن، تعداد شکارچیان زنی که برای حفاظت از محصولات مزارع کشاورزی در مقابل حیوانات مزاحم به شکار روی آورده اند رو به افزایش است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۹    
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به کابینه این رژیم گفت اسرائیل برای مقابله با پیامدهای قطعنامه ضدشهرک سازی سازمان ملل، به هر اقدامی متوسل خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۵    
بنا بر اعلام کاخ باکینگهام، ملکه الیزابت دوم نمی تواند برای نخستین بار در 29 سال اخیر در مراسم روز کریسمس در کلیسا حضور یابد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۹    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، پس از چند روز آلودگی هوا، صبح امروز یکشنبه پنج دی با توجه به بارش متناوب باران هوای پایتخت در شرایط سالم قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۹    
پالایشگاه نفت حیفا در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین که دارای مخازن بزرگ سوخت است دچار آتش سوزی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۶    
وزارت دفاع روسیه، هویت سرنشینان هواپیمای سقوط کرده را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۰    
آتش بدون دود رمان بلندی است اثر نادر ابراهیمی که در هفت جلد منتشر شده.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۳    
تلاش برای خاموش کردن چاه های نفتی اطراف موصل که توسط داعش آتش زده شده اند ادامه دارد. بعضی از این چاه ها چندین ماه است که در آتش می سوزند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۸    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که مصرف دوز کمی از آسپرین از تشکیل سلول های سرطانی جلوگیری می کند
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد از مجروح شدن دو نفر در انفجاری در شرق بغداد خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۵    
در پی حادثه سقوط هواپیمای روسی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با دولت و ملت روسیه ابراز همدردی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۵    
در این طرح 5 نقطه شهر تهران شامل بزرگراه نیایش، بزرگراه بابایی، بزرگراه همت، منطقه سعادت آباد و بلوار اندرزگو تحت پوشش قرار می گیرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۸    
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۵    
منابع خبری گزارش دادند که ترکیه و قطر در پوشش دو موسسه "امداد رسانی و کمک به ایتام" درحال احداث منطقه ای مسکونی در نواحی شهر ادلب در نزدیک مرز سوریه هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سفرای کشورهای غیراسلامی فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۵    
دومین همایش بین المللی ورزش همگانی 30 بهمن ماه و 1 اسفندماه با حضور رییس و دبیرکل انجمن جهانی ورزش همگانی (تافیسا) در برج میلاد تهران برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۰    
پارلمان چین برای مهار آلودگی محیط زیست، مالیات های ویژه ای تصویب کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۰    
در این ویدیو به طرز بسیار جالبی از دویدن یک یوزپلنگ چیتا فیلم برداری شده و صحنه آهسته آن را می توانید ببینید و از خلقت شگفت انگیز این حیوان درنده و دونده لذت ببرید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۳    
دیدار و گفت و شنود با خانواده شهدا خصوصا مادران معظم شهدا همیشه حس و حال خاصی دارد؛ مخصوصا اگر دیدار با یک خانواده شهید مسیحی آن هم در آغاز سال نوی میلادی باشد و آنها هنوز خوشحال از میزبانی از رهبر ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۷    
یک مقام افغان از کشته شدن دو غیرنظامی در ولایت لغمان بر اثر بمب گذاری خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۷    
تروریست ها پس از شکست در رویارویی با ارتش سوریه در حومه دمشق، چشمه های موسوم به الفیجه را که تأمین کننده آب آشامیدنی دمشق است با ریختن گازوئیل آلوده کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۶    
کنسرت موسیقی همایون شجریان عصر شنبه در سالن آزادی سنندج برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۶    
سایت "دیلی میل" با انتشار گزارش جدیدی نوشت دانشمندان دانشگاه "مک گیل" در مونترال کانادا به وقوع سه انفجار مبهم در فضا در فاصله سه میلیارد سال نوری از زمین پی بردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۳    
علمای بحرین اقدام حکومت این کشور در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و این اقدام را یک حرکت خطرناک و تنش زا و مقدمه ای برای آغاز مرحله خیانت بزرگ به امت اسلامی و عرب دانستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از پیدا شدن جسد یکی از کشته شدگان سقوط توپولف 154 وزارت دفاع روسیه در شش کیلومتری ساحل دریا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۲    
به دنبال تهدید موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه پاکستان به علت ارسال نیروهای کمکی برای جنگ علیه داعش در سوریه، اسلام آباد، تل آویو را به حمله هسته ای تهدید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۳    
چهارنفر از شهروندان شهر ویلسون ایالت کارولینای شمالی در تیراندازی در شب کریسمس جان خود را از دست دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۱    
جشن کریسمس در نقاط مختلف جهان
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۸    
رئیس جمهور سوریه و همسرش در آستانه میلاد حضرت مسیح (ع) به دیدار الیاس زحلاوی روحانی مسیحی در بیمارستانی در محله مسیحی نشین القصاع در شرق شهر دمشق رفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۶    
دادستان ویژه کره جنوبی اعلام کرد چاره ای جز وارسی دفتر پارک گون-هه ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۱    
یک فروند هواپیمای وزارت دفاع روسیه در مسیر خود به سوی پایگاه حمیمیم سوریه، سقوط کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۶    
دولت تونس اعلام کرد سودان یک تبعه عضو گروه تروریستی داعش را که در حمله سال 2015 به موزه باردو در پایتخت تونس دست داشته، به این کشور تحویل داده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۶    
رهبر کاتولیک های جهان در مراسم نیایش میلاد مسیح (ع) اعلام کرد ماتریالیسم، کریسمس را به گروگان گرفته است.
  • ۱