سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۱۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 6 دی 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 دی 1395 العالم 2 دی 1395 العالم 3 دی 1395 العالم 4 دی 1395 العالم 5 دی 1395 العالم 6 دی 1395 العالم 7 دی 1395 العالم 8 دی 1395 العالم 9 دی 1395 العالم 10 دی 1395 العالم 11 دی 1395 العالم 12 دی 1395 العالم 13 دی 1395 العالم 14 دی 1395 العالم 15 دی 1395 العالم 16 دی 1395 العالم 17 دی 1395 العالم 18 دی 1395 العالم 19 دی 1395 العالم 20 دی 1395 العالم 21 دی 1395 العالم 22 دی 1395 العالم 23 دی 1395 العالم 24 دی 1395 العالم 25 دی 1395 العالم 26 دی 1395 العالم 27 دی 1395 العالم 28 دی 1395 العالم 29 دی 1395 العالم 30 دی 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۱    
رُزا شانینا، تک تیرانداز باهوش، زیبا و سرشناس ارتش سرخ در طول جنگ جهانی دوم بود که قتل 59 نفر توسط وی رسماً تایید شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۰    
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، از آمادگی این شرکت برای مهار آتش سوزی چاه های نفتی موصل در شمال عراق خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۸    
رییس کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر این که مجلس، دولت را به قطع واردات گاز از ترکمنستان ملزم می کند، گفت: اگر ترکمنستان بخواهد به باج گیری خود ادامه دهد، قطعا وزیر نفت به مجلس فراخوانده می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۱    
چین در حرکتی که نمایش قدرت این کشور در برابر آمریکا و ژاپن محسوب می شود، لیائونینگ تنها ناو هواپیمابر خود را به منظور انجام رزمایش دریایی راهی غرب اقیانوس آرام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۶    
ترکیه از کشورهای عضو ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش خواست از نیروهای زمینی تحت حمایت ترکیه برای تصرف شهر الباب سوریه، پشتیبانی کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۵۴    
نماینده زن پارلمان عراق در برنامه زنده تلویزیونی با دفاع از حضور فرمانده نیروی سپاه قدس ایران در عراق، گفت: اگر سعودی ها فرد شجاعی مثل قاسم سلیمانی دارند، برای دفاع از عراق بفرستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۳:۱۲    
سرکردۀ نیروهای نظامی کشوری که ارتش نیرومند صدام را ده روزه شکست داد، زمان غلبه بر داعش را دست کم دو سال دیگر به تعویق انداخت!
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۴۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به برگزاری کنفرانس بین المللی صلح با فلسطینیان، از یهودیان فرانسه خواست به سرزمین های اشغالی مهاجرت کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۵۴    
بر اثر یک حمله انتحاری به بازار احشام در شهر مایدوگوری در شمال شرق نیجریه، دو نفر کشته و شماری نیز زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۹    
پیشگوی مصری، معتقد است که در سال آینده، عربستان دو تن از شخصیت های بارز خود را از دست خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۶    
باراک اوباما اطمینان دارد اگر به او فرصت کاندیداتوری برای سومین دورۀ ریاست جمهوری داده شود موفق به کسب آرا خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۳    
به دنبال اعلام شرق حلب به عنوان منطقه امن، یگان های مهندسی ارتش روسیه با همکاری ارتش سوریه بمب ها و مین های کار گذاشته شده توسط گروه های مسلح در منطقه را خنثی می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۶    
ارتش سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات گروه های تروریست را که در انبار بزرگی در شرق حلب ذخیره شده بود، کشف کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۷    
مسیحیان حلب پس از حدود 5 سال، نیایش صلح را در کلیسای الیاس مقدس به جا آوردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۶    
دادگاهی در کویت، یک زن فیلیپینی را به اتهام ملحق شدن به داعش و نقشه کشیدن برای انجام حملۀ تروریستی در کویت به زندان محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به یک زن و 12 مرد جاسوس سازمان اطلاعات صهیونیستی، نشان اعطا کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۵    
وزارت کشور عربستان اعلام کرد بیش از دو هزار تبعه این کشور در حال حاضر در گروههای مسلح در خارج از این کشور می جنگند و بیش از 70 درصد از آنها در سوریه حضور دارند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۴    
هزاران زبان مختلف در سراسر جهان وجود دارد که یادگیری آن برای شناخت فرهنگ و تمدن های مختلف، امری ضروری و مهم است؛ اما بسیاری از این زبان ها بسیار دشوار هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۴    
رئیس جمهور سوریه در بازدید از کلیسای صیدنایا، همان کاپشنی را به تن داشت که دو سال پیش در بازدید از منطقه جوبر دمشق پوشیده بود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۳    
اطلاعات ارائه شده از سوی شاهدان عینی سقوط هواپیمای روسی بر فراز دریای سیاه حاکی ست؛هیچ نشانه ای مبنی بر تروریستی بودن این حادثه وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۹    
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۹    
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۴    
نخست وزیر عراق و رهبر جریان صدر، درباره آزاد سازی موصل از سیطره گروه تروریستی داعش با یکدیگر گفت وگو کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۸    
وزارت دفاع روسیه از یافتن گورهای جمعی در مناطق شرق حلب خبر داد که بر اجساد داخل آنها آثاری از شکنجه وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۸    
تصاویر حلب پس از آزادی
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۸    
تصاویر مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه سواری
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۲    
تصاویر کنسرت بنیامین بهادری
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۲    
معلم 44 ساله هر روز به اتفاق پسرش پویا مسافت پر پیچ و خم و 20 کیلومتری ماسال تا این روستای ییلاقی را طی می کند تا به فرزند خود و پویان حقیقی دیگر دانش آموز مدرسه امام علی (ع) علم بیاموزد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۹    
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۶    
نیشکر گیاهی قندی با ساقه های بلند و بندبند است و عمدتا در مناطق معتدل گرم تا حاره ای رشد می کند. قسمت داخلی ساقه این گیاه ضخیم، حاوی مقدار زیادی عصاره شکر است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۳    
تصاویر دیدار وزیر ارشاد با مجمع نمایندگان استان لرستان
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۱    
تصاویر مراسم رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید حسین همدانی
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۱    
قهرمان پیشین بدنسازی و بازیگر هالیوود گفت: وقتی خودم را در آینه می بینم، حالم به هم می خورد!
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۶    
فیر روسیه در ایران با اشاره به اینکه "می شود با دولت جدید آمریکا درباره برجام، اوکراین و فلسطین کار کرد"، می گوید که به حل مسئله سوریه در دولت دونالد ترامپ امیدوار است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۱    
بخش هایی از لاشه هواپیمای ساقط شدۀ روسی در عمق 27 متری دریای سیاه کشف شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۲    
هفته گذشته حدود 1700 نفر در ترکیه به ظن ارتباط با گروه های تروریستی بازجویی شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از آغاز کاوش غار انجیری مرودشت با همکاری مشترک باستانشناسان ژاپنی و ایرانی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهبود رتبه جهانی ایران در فقر غذایی اشاره کرد و گفت: در طول سال های اخیر با اقدامات انجام شده، فقر غذایی کاهش یافته و از 18.5 به 6.8 درصد رسیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به پیشرفتهای صورت گرفته در زمینه آب سنگین اظهار داشت، بر اساس گزارش بهترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه ها می توان گفت که آب سنگین ایران به لحاظ کیفیت ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۹    
دوربین نیکون P 900 چنان زوم قوی دارد که می توان اشیایی با فواصل فوق العاده دور را با زوم کردن این دوربین مشاهده کرد؛ حتی کره ی ماه را که در فاصله ی 238,900 مایلی زمین قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جریان تکفیری محدود به عراق و سویه نیست و امنیت کل جهان را تهدید می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۴    
رسانه های سوری، برای نخستین بار ویدیویی را از رئیس جمهور سوریه و خانواده اش در روز میلاد مسیح منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۹    
یکی از مسؤولان نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) اعلام کرد گروه داعش با ساختن ویدیوهای جعلی، درصدد تخریب وجهه نیروهای داوطلب مردمی ( الحشد الشعبی) است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۴    
یک منبع نظامی سوری از ورود تجهیزات نظامی اضافه به منطقه " وادی بردی" در شمال غرب دمشق پایتخت سوریه به منظور گسترش دامنه عملیات نظامی نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش علیه عناصر مسلح مخالف خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی دولت افزایش نرخ ارز طی روزهای اخیر را ناشی از عوامل روانی دانست و گفت: در روزهای آینده شاهد کاهش نرخ ارز خواهیم بود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی وزارت دفاع افغانستان با اشاره به درخواست پناهندگی نیلوفر رحمانی ، خلبان زن افغان از آمریکا گفت: دولت کابل امیدوار است که مقام های آمریکایی با درخواست پناهندگی وی مخالفت کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۸    
سازمان دیده بان حقوق بشر، در گزارشی جدید عربستان سعودی را به استفاده از چندین نوع بمب و مهمات خوشه ای در کشتار یمنی ها متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۸    
معاون شرکت ملی نفت گفت: تاکنون 12 تفاهم نامه با شرکت های خارجی در صنعت نفت امضا شده و به زودی 10 تا 12 تفاهم دیگر نفتی امضا می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصمیم رئیس جمهور برای پرداخت حقوق کارمندان دولت تا قبل از اتمام هر ماه خبر داد و گفت: نتایج اولیه سرشماری تا اول بهمن اعلام می شود
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۷    
قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به کاهش 10 درصدی هزینه های حوزه سلامت از جیب مردم از صدور دستور کتبی رئیس جمهور برای حل و فصل هزینه کرد اعتبارات درمان تامین اجتماعی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۴    
اگر بشار اسد در همان مذاکرات به غربی ها جواب مثبت داده بود، اصلاً چنین حادثه ای برای سوریه رخ نمی داد. بنابراین، ایران وارد معرکه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۹    
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۸    
در آستانه سال نو میلادی، بسیاری از جوانان انگلیسی در شهرهای مختلف با مصرف مشروبات الکلی به خیابان ها آمدند و برخی نیز با یکدیگر درگیر و تعدادی نیز دستگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۲    
رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7، صبح امروز (دوشنبه) آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۶    
عملیات جستجو در محل سقوط توپولوف روسیه همچنان ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۶    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین گفت:باید فرصت عربده کشی و گردن کشی سیاسی را از رژیم نامشروع تروریستی اسراییل و حامی تروریست های تکفیری در منطقه سلب کرد
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۶    
مقایسه جدیدترین تصاویر ماهواره ای با تصاویر قبل از اشغال حلب توسط تروریست ها، می توان گوشه ای از شدت تخریب منازل مسکونی و اماکن عمومی پایتخت اقتصادی سوریه را مشاهده کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۳    
با گذشت تنها چند روز از آزادی کامل حلب، مسیحیان این شهر توانستند مراسم جشن کریسمس را در کلیساهایی که البته به دست تروریستها تخریب شده، برگزار کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۳    
با وجود تلاشها برای پیش برد آشتی ملی در منطقه "وادی بردی" گروه های مسلح در زبدانی و مضایا همچنان در این خصوص اختلاف نظر دارند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تشریح محورهای دیدار شب گذشته کمیسیون متبوع خود با وزیر امورخارجه گفت : انتشار اخبار داخلی کمیسیون امنیت خارج از ضوابط مصوب بود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۶    
آرون دیوید میلر تحلیلگر امور بین الملل گفت: امتناع دولت اوباما از وتو طرح محکومیت شهرک سازی های اسرائیل در شورای امنیت شلیک گلوله خداحافظی باراک اوباما به بنیامین نتانیاهو بود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۱    
با بهره برداری از دو طرح جدید بنزین سازی و با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت مردم، توزیع بنزین یورو 4 در کشور گسترش می یابد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۶    
وزیر حمل و نقل روسیه، اشکال فنی و خطای خلبان را عامل سقوط هواپیمای این کشور در دریای سیاه اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۷    
پایگاه ویکیلیکس از کمک گرفتن رژیم آل خلیفه در بحرین از سازمان جاسوسی موساد برای سرکوب انقلاب 14 فوریه بحرین پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
"جرج مایکل" خواننده معروف انگلیسی در سن 53 سالگی در لندن درگذشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۲    
مرحله نخست رزمایش مشترک و سراسری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه) با رمز مقدس یا قمر بنی هاشم آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۲    
یوزپلنگ زمانی در عربستان و هند و تمام ایران و مرکز آسیا و افغانستان و پاکستان محدود بود و در ایران و شبه قاره هند که بسیار زیاد بود ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۹    
فیلیپین همچنان با توفان سهمگین ناک-10 دست و پنجه نرم می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۶    
نخست وزیر ژاپن در سفری 2 روزه به هاوایی، از پایگاه دریایی آمریکا در بندر پرل هاربر دیدن خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۹    
دادگاهی در تونس، 16 نفر را به جرم وابستگی به " شاخه امنیتی" گروه تروریستی موسوم به "انصارالشریعه" به زندان محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۴    
ترکیه تجهیزات نظامی بیشتری را به مناطق مرزی خود با سوریه ارسال کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۵    
شورای امنیت طی روزهای اخیر قطعنامه علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی را به تصویب رساند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۰۶    
صفحات نخست روزنامه های دوشنبه، شش دی ماه، را اینجا مطالعه کنید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۳۶    
در حالی که روابط مصر و عربستان شاهد تنشهایی شدید است، نقص فنی یک هواپیمای اختصاصی عربستان در فرودگاه قاهره از سفر پنهانی یک هیأت سعودی بلند پایه به مصر پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۵۴    
تیراندازی در دو باشگاه شبانه در نیویورک و سانفرانسیسکو، شماری کشته و مجروح بر جا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۸    
دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان، اعلام کرد تروریستی که چندی پیش دختر خردسال خود را بمب گذاری و او را در یک مرکز پلیس در دمشق منفجر کرد، کشته شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۷    
نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و از نزدیک ترین افراد به ترامپ، توضیح داد که ترامپ پوتین را چگونه فردی می داند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۷    
وزارت خارجۀ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا کنون سفرای یازده کشور از چهارده کشوری را که به قطعنامۀ توقف شهرک سازی رأی مثبت دادند، احضار کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۸    
دونالد ترامپ و تیم انتقالی او غیبت واشنگتن در مذاکرات سه جانبۀ ایران، روسیه و ترکیه دربارۀ سوریه را شکستی علنی و سخت برای سیاست های اوباما در خاورمیانه می دانند.