سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۹:۰۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 15 دی 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 دی 1395 العالم 2 دی 1395 العالم 3 دی 1395 العالم 4 دی 1395 العالم 5 دی 1395 العالم 6 دی 1395 العالم 7 دی 1395 العالم 8 دی 1395 العالم 9 دی 1395 العالم 10 دی 1395 العالم 11 دی 1395 العالم 12 دی 1395 العالم 13 دی 1395 العالم 14 دی 1395 العالم 15 دی 1395 العالم 16 دی 1395 العالم 17 دی 1395 العالم 18 دی 1395 العالم 19 دی 1395 العالم 20 دی 1395 العالم 21 دی 1395 العالم 22 دی 1395 العالم 23 دی 1395 العالم 24 دی 1395 العالم 25 دی 1395 العالم 26 دی 1395 العالم 27 دی 1395 العالم 28 دی 1395 العالم 29 دی 1395 العالم 30 دی 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۱    
هزاران نفر از مردم قم، در سالروز قیام 19 دی 1356 و در آستانه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) صبح امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۴    
با وجود آنکه بیش از 200 روز از محاصره منطقه الدراز می گذرد، روز (شنبه)، اهالی الدراز در اعتراض به قانونی شدن حکومت نظامی و محاصره تحمیل شده در این منطقه ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۲    
اهمیت مساله انتقال سریع مصدومان از محل حادثه به نزدیکترین بیمارستان سبب شد تا یک شرکت آمریکایی اولین پهپاد آمبولانس را طراحی کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۰    
العالم - گوناگون
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۹    
رسانه های مختلف جهان تصویری تکان دهنده از پیکر بی جان یک کودک شیرخوار 16 ماهه روهینگیایی منتشر کردند که با صورت بر روی گِل های ساحل یک رود افتاده است ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۳    
"فرانسوا اولاند" که برای دومین بار در طول ریاست جمهوری خود به عراق سفر کرده دیروز در کنار بارزانی از مناطق نبرد با داعش دیدار کرد و با شماری از فرماندهان نظامی فرانسوی که به عنوان مستشار در منطقه ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۵    
مواقعی که هوا آلوده است می توانیم برای کاهش آثار سوء آن برخی از دمنوش های طب سنتی را مصرف کنیم.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۸    
در سال های اخیر مردم در سراسر دنیا به دنبال گزینه های جایگزین مناسب برای گوشت قرمز هستند و یکی محبوب ترین آیتم های موجود، میوه ای گرمسیری به نام جَک فروت است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۴    
سخنگوی کاخ سفید گفت اوباما نگران است که جمهوری خواهان اقدامات او را به عقب بازگردانند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۸    
مایکل پنس معاون رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفت اولین کاری که ساکن جدید کاخ سفید انجام خواهد داد، لغو قانون بیمه خدمات درمانی اوباما (اوباما کر) خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۸    
پلیس فدرال عراق در مناطق الوحده، المعلمین و سومر از توابع موصل، با تروریست های داعش به شدت درگیر شد و ضمن صدها خانوادۀ محاصره شده، ده ها تروریست داعش را به هلاکت رساند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۱    
در مسابقات شترسواری امارات که با حضور سریع ترین شترهای عرب برگزار شد، امسال نیز مانند سال های گذشته از ربات برای کنترل و هدایت شترها استفاده شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۶    
وزیر تجارت داخلی و حمایت از مصرف کننده سوریه هشدار داد هر فروشگاه و مغازه ای که آب معدنی را به قیمت بالاتر از قیمت تعیین شده از سوی این وزارت خانه به فروش برساند، پلمپ خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۱    
رسانه های ترکیه اعلام کردند در جریان تیراندازی به یک رستوران در منطقۀ فاتح در مرکز استانبول، سه نفر مجروح شدند که حال یکی از آنان وخیم است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد اظهارات غیر سازنده مقامات ترکیه موجب پیچیده تر شدن شرایط موجود و افزایش مشکلات فراروی راه حل سیاسی بحران سوریه می شود
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور با همکاری ارتش سوریه، 12360 کیلومتر مربع از خاک این کشور را از دست تروریست ها آزاد کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۵    
وزارت امور خارجه آمریکا سال گذشته با فروش 40 میلیارد دلار سلاح به کویت، امارات، قطر و عربستان سعودی موافقت کرده بود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۱    
"چارلز منسون"، سردستۀ گروه جنایتکار معروف به خانواده و منفورترین فرد در امریکا که به جرم سازماندهی قتل دست کم 9نفر به حبس ابد محکوم شده اخیرا به بیمارستان منتقل شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۸    
مسئولان سوری درحال تهیه یک پرونده قضایی بین المللی درباره دست داشتن برخی از مسئولان تونسی دراعزام تروریست ها به اراضی سوریه به منظور کشتار مردم سوریه و ارتکاب عملیات کشتار جمعی دراین کشور هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۰    
بدون ویتامین ها هیچ واکنشی در بدن رخ نمیدهد. ویتامین ها و مینرالها ترکیبات بدون کالری هستند که در واکنشهای شیمیایی بدن نقش کلیدی دارند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۴    
مرکز مطالعات "پیو" در واشنگتن، از تقویت جایگاه یهودیان در کنگره جدید آمریکا و افزایش تعداد کرسی های آنها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۲    
گروهک ترویستی داعش در گزارشی تصویری، شمار عناصر خود را که تاکنون در جنگ موصل دست به اقدام انتحاری زده اند، صدها نفر اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۲    
ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته چند حمله هوایی به مناطق مختلف صنعا و استان صعده انجام داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۹    
در رخدادی نادر، یک افعی در استرالیا افعی دیگری را بلعید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۹    
مدیر دفتر شبکه العالم درسوریه با حضور دردانشکده مهندسی دانشگاه دمشق به شرح موفقیت شبکه العالم درپوشش لحظه به لحظه تحولات حلب و پیروزی دربرابر تروریست ها پرداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۹    
خروج قطار شهری نیویورک از خط به مجروحیت ده ها تن از مسافران منجر شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۹    
فعالان شبکه های اجتماعی ویدیویی منتشر کردند که در آن لحظۀ یر بریدن صاحب یک مشروب فروشی در اسکندریه مصر به تصویر کشیده شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۰    
فرانسه به تازگی از wattway که اولین جاده ی خورشیدی جهان می باشد رونمایی کرده است، این جاده در یک روستای کوچک در نرماندی می باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۵    
انتشار ویدئویی که درآن یک نیروی پلیس آمریکا یک دختر نوجوان آفریقایی الاصل را بلند کرده و سپس وی را با خشونت مقابل همکلاسی هایش برزمین می اندازد، موجی از خشم را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۳    
سرکرده جبهه النصره در وادی بردی در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که که عناصر این گروه در این منطقه حضور دارند و آب دمشق را نیز قطع کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۷    
دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی، ایلور عزاریا سرباز صهیونیست را به قتل غیر عمد محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا از سال 2012 مشغول بمباران و نابود کردن زیرساخت های کشور سوریه است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۲    
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۷    
بازگشت شرکت نوکیا به عرصه تلفن های همرا هوشمند، بسیاری از کاربران را هیجان زده کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۷    
مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تالاب های میقان در استان مرکزی، میانکاله و فریدونکنار در استان گلستان درگیر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور فیلیپین از پیوستن نزدیکانش به گروه تروریستی داعش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۶    
سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که تحلیل اظهارات برخی مقامات صهیونیستی نشان می دهد که آنها نظامیان خود را به قتل فلسطینی ها تشویق می کنند، حتی اگر واقعا تهدیدی برای آنها نباشند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۶    
شیخ مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق با تمجید از گروههای مقاومت عراقی از جمله حزب الله عراق، نقش ایران در عراق را بر خلاف دیگر کشورها سازنده توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۶    
نیروهای مسلح و صدها هزار تن از شهروندان کوبایی در میدان انقلاب این کشور با هدف نشان دادن روحیه مبارزه طلبی و ملی گرایی در مواجهه با چالش های اقتصادی و دیپلماتیک فزاینده، رژه برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۳    
گاردساحلی اسپانیا از نجات 112 پناهجو در آبهای مدیترانه خبرداد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۲    
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۷    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که محدودیت تردد در طرح ترافیک ساعت 17 امروز و در همان محدوده قبلی به پایان می رسد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۷    
مسابقات شترسواری امارات در حالی امسال نیز با حضور سریع ترین شترهای عرب برگزار شد که مانند سال های اخیر از ربات برای کنترل و هدایت شترها استفاده می شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۷    
ستاد اطلاع رسانی جنگ در یمن فیلمی را از هدف قرار گرفتن یک دستگاه بلدوزر سعودی که در حال باز کردن مسیری در موقعیت نظامی "السدیس" در نجران بود، پخش کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۱    
بزرگترین شبکه ضد گرد و غبار جهان به زودی در استان هبئی چین ساخته خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۸    
سخنان بی سابقه رئیس ستاد نیروهای مسلح اردن درباره سوریه، حاوی پیامهایی بود که برخی رسانه ها آن را بیانگر تمایل امان برای از سرگیری روابط با دمشق توصیف کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۸    
یک عکاس حیات وحش در راستای هشدار درباره خطر انقراض گونه های مختلف حیوانات پروژه عکاسی پرتره از آنها را دنبال می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۸    
در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید با 11 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و 151 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 3915 تومان است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
وبسایت افشاگر ویکی لیکس اعلام کرد: اگر فکر می کنید که 2016 سال بزرگی برای ویکی لیکس بوده باید بگوییم که سال 2017 اینطور خواهد بود. زمان نمایش فرا رسیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
حدود دو هفته به سوگند ریاست جمهوری دونالد ترامپ و ورود رسمی او به کاخ سفید باقی مانده است و کنگره جدید دیروز اولین جلسه خود در سال جدید را تشکیل داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
مرکز هماهنگی گروه های مسلح از کشته شدن یکی از سرکرده های امنیتی در گروه تروریستی داعش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که پیروزی های این کشور را باید به جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۶    
برخی منابع رسانه ای گزارش دادند که وزارت اطلاع رسانی سوریه درصدد صدور دستور تعطیلی شبکه اول تلویزیون سوریه و رادیوی صوت الشعب در هفتم ماه جاری میلادی است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۷    
کنگره آمریکا قصد دارد طرح انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی را مورد بررسی قرار دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۱    
درآمد مدیران انگلیسی تنها در دو و نیم روز، از درآمد سالانه کارمندان بیشتر است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۵    
مولود چاووش اوغلو هنگام صحبت از سوریه، خواسته های عجیب خود را از ایران مطرح کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۶    
رادیو دولتی پاکستان اعلام کرد: ایران 97 تبعه پاکستانی را به دلیل اقامت غیرقانونی در آن کشور، از طریق گذرگاه مرزی تفتان، به مسئولان مرزی پاکستان تحویل داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۰    
خبرنگار شبکه العالم از دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۱    
4 شهروند سوری در حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۶    
شاید تصور کنید که حافظه ی شما با پیر شدن مرتبط است. احساس می کنید دارید حافظه تان را به خاطر سن تان از دست می دهید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
وزیر خارجه ترکیه شناسایی هویت عامل حمله استانبول را تایید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
تعدادی از افراد "نیروهای سوریه دموکراتیک" در درگیری با داعش کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
ویدیوهای منتشر شده از حمله مرگبار به کلوپ شبانه در استانبول، بیانگر آن است که این حمله به دست یک قاتل حرفه ای انجام شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۹    
با حمله گروه های مسلح به یک زندان در جنوب فیلیپین، 150 زندانی گریختند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۶    
رویترز از نهایی شدن قرارداد فاینانس 1 میلیارد دلاری ویتول در ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۵    
سرانجام پس از 18 سال قیچی جا گذاشته شده در شکم یک بیمار، در یک عمل جراحی خارج شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۰    
رسانه های ترکیه از دستگیری 5 مظنون همکاری با داعش به وسیله پلیس خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۵    
ناسا تعدادی از زیباترین عکس های خود را در سال 2016 منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۵    
هرگز لباس هایتان را در داخل محیط خانه خشک نکنید و همیشه سعی کنید آن ها را در فضای آزاد پهن کنید چون رطوبت موجود در لباس ها می تواند منشا آلوده شدن هوای خانه باشد و موجب بروز بیماری های تنفسی مانند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی دولت گفت: دولت در شرف تهیه لایحه ای جامع است که طرح تحول سلامت را تعیین تکلیف کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۵    
رکس تیلرسون از قطع کامل همکاری با شرکت نفتی اکسان موبیل در صورت کسب منصب وزارت خارجه آمریکا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۳    
معاون اقتصادی وزیر کشور از دستور شب گذشته دکتر رحمانی فضلی به کارگروه ویژه پیگیری مسائل مربوط به شرکت پدیده شاندیز ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۸    
رییس جمهوری کشورمان، قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن فرهنگستان ها و مجامع علمی آسیا را برای اجرا ابلاغ کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۸    
کمیسیون ویژه میانمار مدعی شد علیه مسلمانان روهینگیا، اقدامات خشن و تبعیض آمیز انجام نشده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد نخستین نشست خبری خود را 22 دی ماه برگزار می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادامه برخی نقل قول ها مبنی بر عدم اعزام حجاج در سال آینده را نادرست خواند و آنرا تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۴    
روزنامه وال استریت ژورنال در مطلبی به راهکارهای احتمالی ترامپ در تعامل با ایران و برجام پرداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۴    
گزارشگر برنامه ورزشی 20:30 بامداد امروز دچار سانحه رانندگی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۲    
یک مغازه در ایالت نیو مکزیکوی آمریکا، به علت نصب پلاکاردهایی با مضمون اهانت به مسلمانان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۹    
نیروهای مشترک عراقی 80 درصد از کرانه چپ موصل را آزاد کرده اند. در حال حاضر از مجموع 63 محله تنها 6 محله در اشغال گروه تروریستی داعش است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۳    
پیکرهای مطهر 98 شهید دوران دفاع مقدس تا ساعتی دیگر از مرز بین المللی شلمچه وارد کشور می شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۱    
مناطق مختلف بحرین طی روزهای گذشته شاهد برگزاری راهپیمایی مردمی در گرامیداشت شهید آیت الله نمر باقر النمر روحانی بارز شیعیه عربستان بود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۱۶    
رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد ارائه اطلاعات به وی در خصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات اخیر آمریکا، از سوی مقامات اطلاعاتی به تأخیر افتاده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۱۶    
یکی از فرماندهان ارشد گروه طالبان افغانستان از پا درآمد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۹    
بهای جهانی نفت صبح امروز در بورس های آسیا افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۳۴    
صفحه نخست روزنامه های چهارشنبه 15 دی 95
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۵۵    
پارلمان ترکیه شامگاه سه شنبه با تمدید وضعیت فوق العاده به مدت سه ماه از روز 19 ژانویه (30 دی ماه 1395) موافقت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۲۵    
کاخ سفید اعلام کرد باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، سه شنبه طی یک تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه درباره انفجارهای تروریستی اخیر در این کشور با وی ابزار همدردی و از تلاش و اقدامات ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۱۰    
خانم افراح شوقی روزنامه نگاری عراقی که نه روز قبل از داخل منزلش به دست افراد مسلح ربوده شده بود ، سه شنبه شب در بغداد آزاد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۴:۵۲    
تیم مبارزه با تروریسم پلیس استانبول، 2 تبعه خارجی را در فرودگاه آتاتورک به ظن ارتباط با حمله تروریستی به باشگاه شبانه دستگیر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۴:۲۶    
هیلاری کلینتون رقیب نامزد جمهوری خواهان در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری آمریکا، در مراسم سوگند دونالد ترامپ حضور خواهد یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۴:۱۱    
مرکز هشدار سریع وقوع سونامی ساعاتی پس از اعلام احتمال وقوع سونامی در سواحل فیجی به دنبال وقوع زلزله شدید ، شب چهارشنبه این هشدار را لغو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۳:۴۷    
کلاوس یوهانس رئیس جمهوری رومانی، "سویل شایده" زن ترک - تاتار مسلمان را به عنوان معاون نخست وزیر و وزیر توسعه منطقه ای این کشور معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۳:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتقاد از تصمیم برای برگزاری کنفرانس صلح پاریس، با توجه به اینکه تصمیم های این نشست ممکن است به صدور قطعنامه جدید در شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرائیل منجر شود ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۱۴    
زمین لرزه ای به قدرت هفت و دو دهم در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) شب چهارشنبه سواحل فیجی را لرزاند.
  • ۱