سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۴:۳۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 16 دی 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 دی 1395 العالم 2 دی 1395 العالم 3 دی 1395 العالم 4 دی 1395 العالم 5 دی 1395 العالم 6 دی 1395 العالم 7 دی 1395 العالم 8 دی 1395 العالم 9 دی 1395 العالم 10 دی 1395 العالم 11 دی 1395 العالم 12 دی 1395 العالم 13 دی 1395 العالم 14 دی 1395 العالم 15 دی 1395 العالم 16 دی 1395 العالم 17 دی 1395 العالم 18 دی 1395 العالم 19 دی 1395 العالم 20 دی 1395 العالم 21 دی 1395 العالم 22 دی 1395 العالم 23 دی 1395 العالم 24 دی 1395 العالم 25 دی 1395 العالم 26 دی 1395 العالم 27 دی 1395 العالم 28 دی 1395 العالم 29 دی 1395 العالم 30 دی 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۵    
داروی ژلوفن مسکن ژله ای شکل بوده و تنها تفاوت آن با ایبوپروفن ژله ای بودن آن است. هر دوی این داروها مسکن های ضدالتهابی غیراستروئیدی هستند و از نظر ظاهر متفاوت اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۳    
سامسونگ با معرفی سری نوت بوک های ادیسه، رسما ورود خود به دنیای کامپیوترهای گیمینگ را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۸    
6 نظامی سعودی ساعاتی پیش در گلوله باران توپخانه ای ورودی مرز الخضرا در نجران توسط ارتش و نیروهای مردمی یمن کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۳    
پلیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه برای دومین بار از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بازجویی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۷    
نیروهای عراقی روز پنجشنبه عملیاتی را علیه گروه تکفیری صهیونیستی داعش نزدیک مرز سوریه آغاز کردند و با این کار فشار بر این گروه تروریستی را افزایش دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۱    
زنگنه با اشاره به اینکه ترکمستان تنها 2 درصد گاز مربوط به ایران را تامین می کند گفت: مشکلات مربوط به ترکمنستان باید از سوی دو شرکت ترکمن گاز با شرکت ملی گاز برطرف شود و ما هیچ دخالتی در آن نخواهیم ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۶    
35 عضو گروهک تکفیری صهیونیستی داعش در ضد حمله نیروهای حشد الشعبی در غرب نینوا به هلاکت رسیدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۱    
دادگاه رژیم آل خلیفه حکم بازداشت نبیل رجب رئیس کمیته حقوق بشر و فعال برجسته بحرینی را به مدت 15 روز دیگر تمدید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش مدعی شد، جنگنده های ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا، ارتش عراق را در جنوب شرقی موصل هدف حملات هوایی خود قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۹    
روزنامه انگلیسی "دیلی اکسپرس" هشت رویداد را بررسی کرده که انتظار می رود جهان را بطور کلی در سال 2017 دگرگون کند، و آنهم پس از طوفان رویدادهای مهمی که جهان در پایان سال گذشته شاهد بود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۶    
دهها تن از عناصر مسلح در شماری از روستاها و شهرکهای حومه جنوب غربی دمشق، در راستای مصالحه داخلی، تسلیم شدند و سلاح های خود را به طرفهای ذیربط تحویل دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۴    
یک حمله انتحاری پنجشنبه شب در بغداد موجب شهادت یازده نفر شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۸    
رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا ادعا کرد: تهدیدی که از طرف روسیه، چین، کره شمالی و ایران در کنار بازیگران غیردولتی متوجه آمریکاست در سال های اخیر افزایش یافته است و شهروندان، بنگاه های تجاری ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۳    
سازمان ملی انرژی چین روز پنجشنبه اعلام کرد پکن تا سال 2020 دو تریلیون و 500 میلیارد یوان (361 میلیارد دلار) در بخش تولید انرژی برق از منابع تجدید پذیر سرمایه گذاری خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۴    
زردی دندانها می تواند به دلیل برخی عوامل داخلی و خارجی مانند مصرف دخانیات، قهوه و عدم مراقبت از دندانها بعد از هر وعده غذایی باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۹    
وزیر کشور نیجر اعلام کرد نزدیک به 20 تن از عناصر گروه افراطی بوکوحرام در منطقه دیفا در جنوب شرقی نیجر تسلیم ماموران این کشور شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۹    
فرمانده پلیس فیلیپین اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور سرکرده یک گروه مسلح را که از گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش حمایت می کرد در درگیری های روز پنجشنبه کشتند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۸    
10 فرد نقابدار که باتوم با خود داشتند، به دانشگاه علوم و هنرهای استانبول حمله کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۲    
"بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه امروز( پنجشنبه) پیامی شفاهی از "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق درباره هماهنگی میان دو کشور در جنگ علیه تروریسم دریافت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۲    
استاندار ازمیر ترکیه در توضیحاتی درباره انفجار و حمله تروریستی در مقابل ساختمان دادگاهی در شهر ازمیر گفت: مهاجمان مسلح به سلاح کلاشنیکف و نارنجک بودند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۳    
مقام های امریکایی می گویند ترکیه با پشتیبانی هوایی امریکا از نظامیان ترکِ مستقر در سوریه مخالفت و به جای آن از روسیه درخواست کمک کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۷    
بهای سوخت در انگلیس به دنبال افزایش بهای نفت خام در بازار جهانی و کاهش ارزش پوند در برابر دلار آمریکا و یورو متاثر از برگزیت، به بالاترین حد در طی 18 ماه گذشته رسید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۳    
محافل یمنی تسلیم استوارنامه نماینده سازمان ملل متحد، به وزیر خارجه در حکومت نجات ملی یمن را شناسایی تلویحی این حکومت توسط سازمان ملل ارزیابی کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۳    
بوی بد دهان در هنگام صبح و یا در طول روز مسئله ای بسیار آزار دهنده برای فرد و اطرافیان است. دلیل بوی بد دهان با توجه به عادات و رفتارهای شخصی تقسیم می شود و راههای درمان و رفع بوی بد دهان متفاوت را ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۷    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نیروهای مزدوران آل سعود را در تعز هدف قرار دادند که دست کم 150 نفر کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۸    
شبکه تلویزیونی سی ان ان ترک اعلام کرد که پنجشنبه شب انفجار شهر ازمیر در ساحل دریای اژه را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۶    
خبرنگار شبکه خبری العام گزارش کرد که لحظاتی پیش انفجاری شدید نزدیک ورودی شهر جبله در حومه لاذقیه در غرب سوریه به وقوع پیوست.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۳    
خبرنگار العالم از سوریه گزارش کرد که انفجار شدید لحظاتی پیش شهر جبله در اطراف لاذقیه در سوریه را لرزاند و تعدادی شهید و مجروح برجای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۸    
وزیر آشتی ملی سوریه تاکید کرد که مصالحه در ادلب به دلایل متعددی دشوار است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۸    
یک منبع امنیتی ارشد اتاق عملیات نیروهای همپیمان سوریه گفت که جبهه النصره آماده اجرای چند حمله در تلاش برای الغای توافق آتش بس است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۶    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز مشی و مرام و عده ای در کشور غربی شده است، گفت: انقلاب اسلامی برای غلبه بر جاهلیت مدرن و غرب زدگی شکل گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۱    
یک منبع محلی در استان نینوا فاش کرد که ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش سه نفر را به عنوان جانشین خود در صورت کشته شدن تعیین کرده است یکی از این سه نفر، عراقی است ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۶    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر در سوریه جلوی فتنه گران گرفته نمی شد، باید در تهران و فارس و خراسان و اصفهان دفاع می کردیم.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۰    
با گذشت چند سال از سرنگونی رژیم صدام و اعدامش، منابع آمریکایی افراد مختلفی را به عنوان بازجوی صدام حسین به جهانیان معرفی کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۱    
وزیر مهاجرت عراق از بازگشت 20 هزار نفر از آوارگان به مناطق آزاد شده در شهر موصل در شمال این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۵    
ائتلاف مبارزه با داعش به فرماندهی آمریکا آمادگی خود را برای مشارکت در عملیات سپر فرات ارتش ترکیه در شمال سوریه اعلام کرد، اما جزئیات نوع پشتیبانی اعلام نشده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۵    
جمعیت اسلامی وفاء بحرین اعلام کرد : سیاست آمریکا و سیاست نظام حاکم بحرین ماهیت یکسانی دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسببان اصلی فقر و بیکاری در کشور ما تحریم کنندگان و مبلغان آنها هستند، اما دشمنان با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی می کوشند تا این بیکاری و فقر را به گردن نظام بیندازند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۹    
وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر برخی مسئولان قوه قضائیه در مورد پیگیری موضوع بابک زنجانی توسط این وزارتخانه پاسخ داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴    
به دنبال طرح انتقادهای تند علیه چینی ها در صفحه توییتر رئیس جمهوری منتخب آمریکا ، پکن از علاقه دونالد ترامپ به استفاده از توییتر به شدت انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۳    
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قادر به طراحی و تولید هر موشک یا هواپیمایی مورد نیاز کشور هستیم، گفت: دشمن امروز به صورت هیبریدی می جنگند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۲    
همسر عامل حملۀ تروریستی استانبول جزئیاتی را از آخرین روزهای خود و علت ترک قرقیزستان و رفتن به ترکیه بیان کرد و گفت که از همکاری شوهرش با داعش اطلاع نداشت و از تلویزیون متوجه وقوع حمله شد .
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۹    
شماری از اهالی شهر رقه در شمال سوریه گفتند که مجری حمله مسلحانه اخیر به یک باشگاه شبانه در شهر استانبول ترکیه اخیرا وارد شهر رقه شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۶    
سازمان بین المللی دیده بان حقوق بشر گزارشی را که کمیتۀ حقیقت یاب میانمار درباره ناآرامی های استان اراکان (راخین) منتشر کرد، " ناقص ، نادرست و جعلی" توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
جهان پیرامون ما زیبایی های زیادی را درون خود جای داده است.ما هنوز با بسیاری از شگفتی های زمین آشنا نیستیم و همچنان راه زیادی در پیش داریم ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۵    
سازمان ملل برای آرام کردن لیبی گروه های مسلح رقیب را به آرامش فراخواند .
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۵    
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری در حساب توئیتری خود نوشت: در شرایط کنونی ، محرز است که رئیس جمهوری جدید آمریکا تلاش خواهد کرد با اقدامات ایذایی ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۲    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی ما این است که سالانه 734هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شود تا نرخ بیکاری تک رقمی در پایان برنامه ششم در کشور محقق شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۴    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین گفت: رژیم نامشروع اسراییل از تبعات هم پیمانی با تروریست های تکفیری مصون نخواهد ماند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۱    
پژوهشگران می گویند زندگی در مجاورت مناطق پرترافیک، احتمال ابتلا به زوال حافظه را افزایش می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۵    
در دومین انفجار امروز(پنجشنبه) که در یک بازار عمومی و شلوغ در جنوب شهر بغداد روی داد ، دست کم یک نفر شهید و چهار نفرزخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۵    
اشک برای سلامت کلی چشم و دید واضح ضروری است. خشکی چشم در افراد در سنین بالای 50 شایع است. کمبود ترشح اشک در میان زنان به خصوص پس از یائسگی نیز شایع تر است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۹    
چقدر حاضرید بابت یکی از کِرم اشتها آور که در سر لارو حشرات رشد می کنند، هزینه کنید؟
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۱    
رسیدگی به رأی استیضاح پارک گون-هه رئیس جمهوری کره جنوبی در دادگاه قانون اساسی کره جنوبی آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۱    
انفجار شدید خودرور بمب گذاری شده دربغداد امروز (پنجشنبه) 8 شهید و 14 مجروح بر جای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۴    
امیر نوذر نعمتی و امیر جهانشاهی به عنوان جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده نزاجا منصوب شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۴    
بر اثر انفجار خودرور بمب گذاری شده در شهر بغداد پایتخت عراق 8 نفر شهید شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۶    
با تشدید یخبندان در آلمان، پزشکان این کشور یک توصیه جالب را مطرح کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۳    
یک شرکت رژیم صهیونیستی درحال توسعه و تجهیز یک هواپیمای سرنشین دار بدون خلبان برای عرضه آن در سال 2020 میلادی است که نمونه اولیه آن اولین پرواز خود در ارتفاع پایین را در ماه نوامبر گذشته انجام داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
ائتلاف بین المللی تعداد مستشاران نظامی خود را در عراق به 450 نفر افزایش داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
وزارت کار آمریکا قصد دارد گوگل را از همکاری های تجاری با دولت این کشور منع کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
بررسی اتهامات نخست وزیر رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
ارتش ترکیه از مرگ 38 عضو گروه تروریستی داعش در 24 ساعت گذشته خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
"جان مک کین" سناتور بارز حزب جمهوری خواه آمریکا بار دیگر گفت که حملات سایبری روسیه علیه آمریکا "اقدامی جنگی" به شمارمی رود
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۴    
مذاکرات تجاری سازمان ترامپ در سه کشور لغو شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۱    
کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزها، بهای طلا را به بالاترین سطح در چهار هفته اخیر رساند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۳۳    
صفحات نخست مهم ترین روزنامه های پنجشنبه، 16 دی ماه، را اینجا مطالعه کنید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۵:۳۹    
در آخرین اقدام باراک اوباما رئیس جمهور فعلی آمریکا برای کاهش تعداد زندانیان گوانتانامو ، واشنگتن طی 24 ساعت آینده چهار زندانی را به عربستان سعودی منتقل خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۴:۰۶    
بمباران اشتباه نیروهای مزدور عربستان از سوی جنگنده های سعودی در شهر بیحان استان شبوه، ده ها کشته و مجروح در میان آنان بر جا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۷    
دستگاه های امنیتی در شهر میلان ایتالیا احتمال داده اند که دو مرد، از کشورهای شمال آفریقا، تلاش داشته اند با استفاده از کامیون های حامل مواد سمی در میلان دست به حملۀ شیمیایی بزنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۴۸    
یک منبع نظامی از ورود چند هزار نیروی ارتش ترکیه به شهر الباب سوریه و درگیری های شدید در منطقه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۴    
سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد داعش درباره افزایش تعداد مستشاران این ائتلاف در نبرد موصل به 450 نفر سخن گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۸    
منابع نظامی روس چهارشنبه شب به فضاسازی برخی رسانه های وابسته به معارضان و شبکه های عربی از جمله الجزیره مبنی بر ممانعت حزب الله از ورود افسران روسیه به منطقه وادی بردی واکنش نشان دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت از عفو الور آزاریا، نظامی اسرائیلی که به قتل غیر عمد یک مجروح فلسطینی محکوم شده است، حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۳    
وزارت کشور مصر اعلام کرد یکی از مظنونانی را که گمان می رود از عاملان اصلی انفجار در کلیسای مسیحیان در قاهره باشد، دستگیر کرده است.