سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۳۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 24 دی 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 دی 1395 العالم 2 دی 1395 العالم 3 دی 1395 العالم 4 دی 1395 العالم 5 دی 1395 العالم 6 دی 1395 العالم 7 دی 1395 العالم 8 دی 1395 العالم 9 دی 1395 العالم 10 دی 1395 العالم 11 دی 1395 العالم 12 دی 1395 العالم 13 دی 1395 العالم 14 دی 1395 العالم 15 دی 1395 العالم 16 دی 1395 العالم 17 دی 1395 العالم 18 دی 1395 العالم 19 دی 1395 العالم 20 دی 1395 العالم 21 دی 1395 العالم 22 دی 1395 العالم 23 دی 1395 العالم 24 دی 1395 العالم 25 دی 1395 العالم 26 دی 1395 العالم 27 دی 1395 العالم 28 دی 1395 العالم 29 دی 1395 العالم 30 دی 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۴    
گروه های مخالف و مسلح در سوریه اعلام کردند در مذاکرات صلح به پشتیبانی روسیه و ترکیه در قزاقستان شرکت خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۰    
یک نوشیدنی داغ و اما فوق العاده شیرین با یک وان شکر واقعا می چسبد! ما در این مقاله قصد داریم نوشیدنی های داغ اما مفید قلبتان را معرفی کنیم.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۳:۱۶    
مجلس بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط انجمن زرتشتیان یزد و در محل آتشکده زرتشتیان یزد برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۵    
اولین روز سی و دومین جشنواره موسیقی فجر شامگاه جمعه 24 دی ماه با اجرای گروه های پرواز همای و ژیوان گاسپاریان در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۶    
باراک اوباما روز پنجشنبه در کاخ سفید جوزف بایدن معاون خود را با اعطای مدال آزادی که بالاترین نشان غیرنظامی در ایالات متحده است، شگفت زده کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۶    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 110 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۱    
در جریان فرو ریختن ساختمانی هفت طبقه در استانبول، دو نفر از جمله کودکی شش ساله کشته و دست کم پنج نفر دیگر مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۷    
نیروهای امنیتی مصر اعلام کردند ده تن از عناصر وابسته به گروهک موسوم به انصار بیت المقدس را که در حمله به نیروهای ارتش و پلیس مصر دست داشته اند، به هلاکت رسانده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۰    
هاآرتص نوشت دونالد ترامپ مدت کوتاهی پس از شروع دورۀ ریاست جمهوری، انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را اعلام خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۳۰    
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه ایران با نماینده رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیر خارجه این کشور، و نیز معاون وزیر خارجۀ ترکیه ملاقات کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۵    
وزیر دفاع آمریکا بار اعلام اینکه سرکردۀ داعش از منطقه ای به منطقه ای دیگر فرار می کند، تأکید کرد که او به زودی نابود خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
دو نفر در ترکیه به اتهام همدستی با عامل اصلی حملۀ تروریستی شب کریسمس بازداشت شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۰    
نیروهای دموکراتیک سوریه که اکثر آنها را کردها تشکیل می دهند در فاز دوم نبرد برای آزاد سازی رقه، داعش را از 113 روستا در حوالی این شهر به عقب راندند و 536 تروریست داعشی را به هلاکت رساندند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۳    
در حالی که با نزدیک شدن زمان برگزاری مذاکرات صلح سوریه تحت نظر ترکیه و روسیه در آستانه، پرسش هایی پیرامون مشارکت یا عدم مشارکت آمریکا در این مذاکرات مطرح شده بود ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۳    
محل و تشکی که برای خواب انتخاب می کنید در کیفیت آن تاثیر بسیاری دارند و می توانند موجب راحتی یا نا راحتی فرد در هنگام استراحت گردند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۴    
صلاح عبدالسلام عامل حملات تروریستی نوامبر 2015 پاریس از زندان نامه ای به یک زن ناشناس فرستاد که در این نامه از زندانی شدن خود ابراز پشیمانی نمی کند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات تیلرسون گزینه پیشنهادی وزارت خارجه آمریکا با تأکید بر اینکه برجام قابل بازنگری نیست ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۱    
منابع امنیتی ترکیه فاش کردند عامل حمله به باشگاه شبانۀ استانبول بعد از ارتکاب جنایت به محل اقامت خود بازگشته و سپس همراه پسر 4 ساله اش گریخته است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۱    
نیروهای عراقی امروز (جمعه) موفقیت های چشم گیری را در شرق موصل داشتند و تا کنون بیش از 60 درصد این بخش از شهر را آزاد کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۶    
مقامات بریتانیا نقش مهمی در برپایی جنجالِ مربوط به "گزارش محرمانۀ رابطۀ احتمالی دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا با کرملین" ایفاء کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۶    
در حالی که ارتش عراق به پیشروی در مناطق تحت کنترل داعش ادامه می دهد و به موفقیت های خوبی مثل آزاد سازی دانشگاه موصل دست یافته است، یک هکر ناشناس ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۲    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا پس از ترک کاخ سفید و نقل مکان به خانۀ جدیدش، نگارش سومین کتاب خود را آغاز خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۱    
مطبوعات صهیونیستی اهتمام زیادی به قرارداد فروش ماهانه یک میلیون بشکه نفت عراق به مصر از خود نشان دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۵    
کارکنان و مهندسان سوری برای تعمیر و بازسازی تاسیسات آسیب دیده تصفیه خانه عین الفیجه وارد وادی بردی شدند. تصفیه خانه عین الفیجه آب آشامیدنی 5.5 میلیون نفر شهروند دمشق را تامین می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۶    
رئیس کمیسیون آموزش در پارلمان اسرائیل و عضو ارشد جنبش شاس -یهودیان افراطی- پیشنهاد عجیبی درباره شهروندان فلسطینی داد که در عملیات علیه یهودیان کشته می شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۴    
دانشمندان در حال ساخت ربات های بسیار ریزی هستند که پس از قرار گرفتن در رگ ها، به شکل خودکار و مستمر، گرفتگی رگ های خونی را باز می کنند و به این ترتیب، زمینۀ بروز سکتۀ قلبی را از میان می برند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۵    
تروریست های داعش در عراق یک مادر با 4 کودکش را به علت تلاش برای فرار از منطقه تحت اشغال آن ها آتش زد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۵    
وزارت خارجه سوریه در پی بمباران فرودگاه نظامی مزه دمشق توسط رژیم صهیونیستی،اعلام کرد که این حمله صهیونیست ها به دلیل شکست گروه های تروریستی در شرق حلب است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۳    
ارتش سوریه عصر روز جمعه به شکل کامل بر دو روستای بسیمه و عین الخضره در وادی بردی در حومۀ دمشق سیطره یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۸    
نیروهای ویژه ارتش عراق روز جمعه پس از آزاد ساختن دانشگاه موصل که موفقیتی راهبردی برای ارتش محسوب می شود، همچنان به پیشروی خود در مناطق تحت تصرف داعش ادامه می دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۸    
پایگاه السومریه نیوز اولین تصاویر نیروهای ارتش عراق را در هنگام ورود به دانشگاه موصل منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۵    
دکتر بشار الجعفری نمایندۀ دائم سوریه در سازمان ملل متحد با مدیر دفتر العالم در دمشق دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۳    
در حالی که کاربران شبکه های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجار در مارسی خبر داده بودند، مقامات فرانسه اعلام کردند که این صدا از انفجار یک بمب صوتی ناشی شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۹    
هزاران نفر از مخالفان دونالد ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا، آماده اعتراض و ایجاد مانع در مسیر برگزاری مراسم تحلیف وی در جمعه آینده هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۳    
نیکوس آناستاسیادس رئیس جمهور قبرس گفت: هر تلاشی برای متحد کردن این کشور باید شامل خروج 30 هزار نظامی ترکیه از قبرس باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۸    
یک منبع دیپلماتیک روس اعلام کرد که روسیه همکاری نزدیکی با ایران و ترکیه و سازمان ملل دارد تا شریان حیاتی آب در دمشق را هر چه سریعتر احیا کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۸    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 1368 سفری به اتحاد جماهیر شوروی سابق داشت که مطابق معمول خاطراتی از این سفر در یادداشت های روزانه آن فقید درج شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۶    
عکس هایی از خودروی موسوم به "موشک لیبی" که قذافی، رئیس جمهوری سابق لیبی در سال 1999 به مناسبت سی ام سالگرد انقلاب "الفاتح" که وی را به قدرت رساند، سفارش داده بود، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در آخرین روزهای حضور در کاخ سفید با رفتاری غیر منتظره اشک معاون خود جوبایدن را درآورد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
یکی از نمایندگان مجلس عراق اعلام کرد که شرق شهر موصل به طور کامل از دست تروریست های داعش آزاد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۶    
بعد از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و تشییع کم نظیر پیکر ایشان از سوی مردم قدرشناس ایران، حالا نوبت به بازخوانی آخرین ساعات حیات آیت الله و همچنین بازگویی نکات دور مانده از چشم رسانه ها از غسل و ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۵    
دادگاه مجارستان امروز جمعه برای خبرنگار مجاری را که به یک کودک آواره سوری و یک پدر و پسر سوری هنگام فرار از دست نیروهای امنیتی و پلیس مجارستان پشت پا زده و او را به زمین انداخته بود ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۶    
رئیس اقلیم کردستان عراق گفت : نابودی این گروه تروریستی در موصل و شکست نظامی تروریستها به معنی پایان داعش و تروریسم نیست و ممکن است امنیت جهانی را پدیده های نشات گرفته از داعش با نامها و روشهای متفاوت ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۷    
مخالفان سوری موافقت خود را با شرکت در مذاکرات صلح آستانه (پایتخت قزاقستان) که زیر نظر روسیه و ترکیه برگزار می شود، اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۷    
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز(جمعه) در نشستی مشترک با سفیر ایران در مسکو ، یک سالگی برجام و آخرین نشست کمیسیون برجام در وین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰    
حملۀ هوائی عربستان سعودی پنجشنبه شب سعودی ها به منطقه ای در شهر تعز در غرب یمن 30 شهید و زخمی برجای گذاشته است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۴    
نماینده رهبر انقلاب در امور حج و زیارت: جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای تعطیلی حج سال 96 در صورتی که شرایط ایران از طرف عربستان پذیرفته شود، ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۶    
گروههای مسلح به پیشروی ارتش سوریه در اطراف روستای بسیمه در منطقه وادی بردی در ریف دمشق اذعان کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۶    
باراک اوباما رئیس جمهور امریکا به سیاست 22 ساله ای که بر اساس آن هر مهاجر کوباییِ فاقد ویزا پس از گذشت یک سال از حضورش در ایالات متحده می توانست اقامت دائم بگیرد، پایان داده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۹    
معاون امورعربی وآفریقای وزارت خارجه که امروز(جمعه) وارد مسکو شده است با نماینده رئیس جمهوری روسیه درامورخاورمیانه مسائل مرتبط با دستور کار مذاکرات را بررسی خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۰    
جولیان آسانژ آمادگی خود را برای تسلیم شدن به امریکا اعلام کرد مشروط بر اینکه واشنگتن "برادلی مانینگ" را که به جرم انتقال اطلاعات به "ویکی لیکس" به 35 سال زندان محکوم کرده، عفو کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۹    
هنگام حضور دکتر حسن روحانی در حرم امام خمینی(ره) مردم حاضر در حرم با شعارهایی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رئیس جمهوری تسلیت گفتند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۸    
رژیم اشغالگر قدس از تحریم های آمریکا علیه مقام های سوریه حمایت کرد و مدعی شد که دولت دمشق به علت استفاده از سلاح های شیمیائی باید تحریم شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۵    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز(جمعه) با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و ادای احترام به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، طی سخنانی گفت که ایشان فشارها و پیچ و خم ها را با عقلانیت تدبیر ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمهوری کشورمان پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
"جیمز ماتیس" نامزد دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا برای تصدی پست وزارت دفاع این کشور، برخلاف عقیده ترامپ گفت که تل آویو، پایتخت اسرائیل است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دقایقی پیش در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
یک ماهیگیر در استان ساحلی کوئینزلند استرالیا با تفنگ نیزه ای خود توانست خطر حملۀ وحشتناک یک کوسه را از خود دور کند .
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۶    
شبکه تلویزیونی ویژه پوشش خبری جلسات کنگره آمریکا "سی اسپن" (C-SPAN) اعلام کرد که برنامه های این شبکه بر روی اینترنت برای مدتی قطع و به جای آن برنامه های شبکه تلویزیونی روسیه پخش شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۲    
فرماندهی کل ارتش سوریه به اسرائیل درباره ادامه دادن به تجاوزاتش هشدار داد و اعلام کرد که ارتش سوریه به مبارزه با تروریسم تا ریشه کنی کامل آن ادامه خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۶    
مقامات نظامی ترکیه و روسیه با امضای یادداشت تفاهم امنیت پرواز رزمی در حریم هوایی سوریه، توافق کردند تا حملات هوایی علیه مواضع گروه های معارض تحت حمایت خارجی در سوریه را هماهنگ کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
آمریکا 18 تن از مقام های بلندپایه سوریه را به دلیل آنچه که نقش داشتن در حملات شیمیایی در این کشور نامیده شده است، در فهرست سیاه تحریم قرار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۶    
سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارش سالانه خود هشدار داد که انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا و درخشیدن ستاره رهبران "پوپولیست" در اروپا "تهدید شدیدی" برای حقوق بشر به شمار می رود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۶    
یک منبع امنیتی در استان نینوا گفت که تعدادی از سرکرده های مهم "داعش" همراه با خانواده هایشان و با میلیون ها دلار، از کرانه راست موصل به سمت خاک سوریه فرار کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۱    
وزارت دادگستری آمریکا، عملکرد "اف بی آی" در پرونده ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون را مورد تحقیق قرار می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۵    
یک زن سنگاپوری به خاطر بالا بودن هزینه ای زندگی از هشت سال پیش مجبور شده است که در فرودگاه شانگی شهر سنگاپور زندگی بگذراند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۹    
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد: ترکیه و روسیه درباره دعوت آمریکا به اجلاس آستانه برای بررسی بحران سوریه توافق کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۵    
رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با دکتر حسن روحانی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ملت و دولت ایران تسلیت گفت. طرفین همچنین پیرامون وضعیت سوریه رایزنی کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۳    
حمله هوایی پنجشنبه شب جنگنده های سعودی به مناطق مسکونی تعز موجب شهادت 15 نفر از شهروندان شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۶:۵۸    
بخش کمک های بشردوستانه آژانس توسعه و همکاری سوئیس، دفتری در دمشق پایتخت سوریه افتتاح می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۴:۱۰    
یک نشریۀ آمریکایی فاش کرد معارضان مسلح سوری از طریق فروش داعشی های دربند به کشورهایی که از آن آمده بودند، میلیون ها دلار سود کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۴:۰۱    
نامزد دونالد ترامپ برای تصدی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که برای حمایت از برنامه های رییس جمهور منتخب به منظور انجام گفتگوهای گسترده با روسیه آماده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۲:۰۸    
در مراسم تجلیل از شبکه العالم در استان درعا، از نقش موثر این شبکه در روند حوادث سوریه قدردانی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۱:۴۷    
ده ها تروریست در شرق موصل به هلاکت رسیدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۱:۴۱    
یک روزنامه چاپ ترکیه از بازداشت برادر احمد داوود اوغلو، نخست وزیر سابق، و سپس آزادی او در چارچوب تحقیقات مرتبط با مخالفان همسو با گولن خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۱:۰۲    
فرمانده دانشکدۀ افسری ارتش اشغالگر، فرار نظامیان صهیونیست هنگام حمله جوان فلسطینی با کامیون را بر اساس دستورات و آموزش ها دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۱    
ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن، تازه ترین تصاویر از شکست مزدوران سعودی در حمله به منطقه عسیلان در استان شبوه را منتشر کرد.