پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 7 بهمن 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 بهمن 1395 العالم 2 بهمن 1395 العالم 3 بهمن 1395 العالم 4 بهمن 1395 العالم 5 بهمن 1395 العالم 6 بهمن 1395 العالم 7 بهمن 1395 العالم 8 بهمن 1395 العالم 9 بهمن 1395 العالم 10 بهمن 1395 العالم 11 بهمن 1395 العالم 12 بهمن 1395 العالم 13 بهمن 1395 العالم 14 بهمن 1395 العالم 15 بهمن 1395 العالم 16 بهمن 1395 العالم 17 بهمن 1395 العالم 18 بهمن 1395 العالم 19 بهمن 1395 العالم 20 بهمن 1395 العالم 21 بهمن 1395 العالم 22 بهمن 1395 العالم 23 بهمن 1395 العالم 24 بهمن 1395 العالم 25 بهمن 1395 العالم 26 بهمن 1395 العالم 27 بهمن 1395 العالم 28 بهمن 1395 العالم 29 بهمن 1395 العالم 30 بهمن 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۷    
بر اساس تازه ترین گزارش Sony Mobile، با گذار سلفی از مدی زودگذر و کم اهمیت به پدیده ای در حوزهٔ فناوری، دوربین های تلفن هوشمند می توانند موجب تغییر و تحول در چندین حوزه شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۱    
شما در حال تماشای عرض اندام واقعی قدرت طبیعت هستید؛ قدرتی بی انتها که ممکن است خشمی غیرقابل حد و مرز را در خود نهفته داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۰    
سرعت حرکت این فرد در آسمان از 250 مایل (402 کیلومتر بر ساعت) هم عبور کرد و 9 دقیقه طول کشید تا او روی نقطه از پیش تعیین شده بر روی زمین فرود آید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۰    
مار پیتون 4 متری که دو بز را در روستایی در مالزی بلعیده بود، هنگامی که برای هضم طعمه هایش توقف کرده بود، توسط اهالی روستا شکار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۳    
سفر در دریا فوق العاده لذت بخش است، به ویژه اگر سوار بر قایق تفریحی زیبا، راحت و مجلل خودتان باشید!
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۳    
تاریخ پر از رمز و رازهای فراوان است و برخی اوقات صحنه های هیجان انگیزی از تاریخ توسط دوربین ها ثبت می شود. بعضی اوقات یکی از این صحنه های ثبت شده خودبخود جریانی را به راه خواهد انداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۱:۴۴    
گروه دانشمندان اتمی، ساعت روز قیامت را که نماد نزدیکی به جنگ نابودگر اتمی است، نیم دقیقه جلو کشیدند و آن را روی دو و نیم دقیقه به نیمه شب (زمان وقوع جنگ) قرار دادند!
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۲۶    
پایگاه اینترنتی امریکن اینترست در گزارشی با نام "هشت قدرت بزرگ 2017" به معرفی کشورهای دارای قدرت در سال جاری میلادی پرداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۵۴    
ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه اعلام کرد که فردا در نشست رایزنی معارضان سوری که با نظارت وزارت خارجه روسیه در مسکو برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طرح ساخت 2500 واحد مسکونی را در کرانه باختری به تصویب رساند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۴    
ویدیوی آخرین لحظات ال چاپو سلطان مواد مخدر در زندان مکزیک، قبل از انتقال به امریکا برای حضور در دادگاه فدرال، منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۸    
به دنبال اظهارات چند شاهد عینی مبنی بر مشاهده یک ستون از آب و حرکت دو شیء در اطراف آن، کارشناسان مسائل اجسام عجیب در حال بررسی تصاویر تهیه شده از این پدیده عجیب هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۲    
سرپرست دادسرای جنایی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در محل حادثه پلاسکو، گزارشی از روند کشف اجسادِ زیرآور مانده ارائه کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۹    
موفقیت نفتکش های ایرانی در یافتن مشتریانی در روتردام نشان می دهد ایران مسیر آسان تری را برای دسترسی به بازار اروپا پیدا کرده است و به احتمال زیاد ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۳    
حمام کردن یکی از کارهای لذت بخش در برنامه روزانه است. اما نباید ساده از کنار آن گذشت زیرا با ارتکاب برخی اشتباهات متحمل آسیب هایی به بدنمان شویم. در این گزارش 6 اشتباه رایج هنگام حمام کردن را بخوانید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۷    
با استعفای تعدادی از مدیران ارشد دستگاه دیپلماسی آمریکا ، وزیر امور خارجه آینده دولت ترامپ با چالشی جدی روبرو شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۱    
به دنبال مطرح شدن بحث و جدل فراوان درباره اقدام لیندسی لوهان بازیگر مشهور امریکایی در حذف تمام تصاویرش از اینستاگرام و همچنین انتشار اظهاراتی از وی درباره مشرف شدن به دین مبین اسلام ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۲    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی روز پنجشنبه مدعی شد توافق هسته ای با ایران روند تقابل با این کشور را به سمت همکاری سوق داده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۱    
با شناسایی هویت چهار تن از آتش نشانان جان باخته در پلاسکو ، جمع افراد شناسایی شده که در این حادثه جان باخته اند به 10 نفر رسید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۸    
یک مرد 70 ساله اعتراف کرد که اقدام به دزدی از بانکی در شهر کانزاس سیتی آمریکا برای رفتن به زندان و رهایی از زندگی با همسرش بوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۲    
مردم بخش شرقی (ساحل چپ) موصل پاکسازی آوار از محلات و خیابان های شهر را آغاز کرده اند و در حالی که تلاش نیروهای عراقی برای پاکسازی بقیه مناطق شهر از نیروهای گروه تروریستی داعش و برقراری امنیت در آن ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۳۷    
بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس روز پنجشنبه طی سخنانی در کمیته روابط خارجی مجلس اعیان ضمن اعتراف به شکست تلاش ها برای برکناری دولت بشار اسد ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۶    
منابع رسمی روز پنجشنبه اعلام کردند انریکه پینا نیتو Enrique Pena Nieto رئیس جمهوری مکزیک سفر خود به واشنگتن را لغو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۵    
نیروهای امنیتی عراق با مقابله با حمله تروریستهای داعش به برخی مناطق آزادشده در شرق موصل، 9 تن از آنها را کشته و یک نفر را اسیر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۶    
گروههای مسلح در سوریه برحسب وابستگی ها و اهداف مختلف، متفاوت هستند؛ و اخیرا شاهد پیچیدگی در نقشه جنگ و طرفهای درگیر هستیم؛ بویژه که درگیری ها اغلب میان این گروهها روی می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۱    
سازمان ملل در گزارشی که در سال 2012 منتشر شد اعلام کرده بود غزه تا سال 2020 غیر قابل سکونت و سفره آب آن نیز تا 2016 غیر قابل استفاده خواهد شد ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۵    
دادگاهی در آلمان روز پنجشنبه یک نوجوان آلمانی-مغربی را به دلیل زخمی کردن یک پلیس با چاقو در فوریه 2016، در حمایت از گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش، به شش سال حبس قطعی محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۶    
مایک پنینگ معاون وزیر دفاع انگلیس در سفری به کابل اعلام کرد تعداد مربیان نظامی انگلیسی در افغانستان به 500 نفر افزایش خواهد یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۹    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه امروز(پنجشنبه) در دیدار با حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، بر نقش ارزنده ایران در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۱    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در آستانه دیدار با برخی نمایندگان معارضان سوری در مسکو گفت که افق حل بحران سوریه بد نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۸    
معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین رژیم آل خلیفه را مسئول تنش اوضاع این کشور دانست و از جامعه جهانی خواست برای رهایی مردم این کشور از ظلم و ستم آل خلیفه تلاش کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۳    
ارتش هند روز پنجشنبه اعلام کرد به دنبال سقوط بهمن در کشمیر تحت کنترل هند ده نظامی این کشور جان باختند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۸    
خبرنگار العالم در سوریه گزارش کرد ارتش این کشور مواضع گارد ریاست جمهوری در منطقه آرامستان های جنوب شهر دیرالزور را از لوث عناصر گروه تروریستی داعش پاکسازی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۵    
مدیر دفتر اطلاع رسانی وزارت امور خارجه قطر از طرح دونالد ترامپ رییس جمهوری جدید آمریکا درباره ایجاد مناطق امن در سوریه استقبال کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۴    
رهبران ادیان مختلف در آمریکا با سخنرانی در دفتر مرکزی شورای روابط اسلامی آمریکایی موسوم به (CAIR) در واشنگتن دی سی، اقدام های اخیر دونالد ترامپ ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۹    
نماینده سازمان ملل اعلام کرد: آوارگان در شرایط غم انگیزی به سر می برند و به ملزومات اصلی زندگی مانند خوراک، سرپناه و منبع درآمد نیاز دارند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۴    
مقام های افغانستان اعلام کردند: بارش شدید برف و کاهش شدید دمای هوا در منطقه ای دور افتاده در شمال این کشور سبب جان باختن 27 کودک زیر پنج سال شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۲    
یک روزنامه انگلیسی گزارشی درباره توپ الکترومغناطیسی روسیه تهیه کرده است که از ویژگی های آن پرتاب بسیار سریع گلوله هاست به گونه ای که سپرها از مقابله با آن عاجزند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۹    
اهالی موصل گفتند که تروریست های "داعش" در آستانه حمله ارتش عراق برای آزادسازی غرب موصل اقدام به استقرار تک تیرانداز ، بر فراز ساختمانهای غرب دجله کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی پلیس اتریش اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور روز پنجشنبه در عملیاتی گسترده علیه افراطیون عده ای را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۷    
رئیس جمهوری مصر از طریق سفیر این کشور در بغداد، پیروزی های اخیر نیروهای عراقی در مبارزه با داعش را به فؤاد معصوم همتای عراقی خود تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۲    
یک منبع در وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد آنکارا داعش و جبهه النصره را که اخیرا نام خود را به "جبهه فتح الشام" تغییر داده است گروههای تروریستی می داند و بر این مبنا عمل خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۷    
گروه تروریستی داعش بار دیگر در روستاهای واقع در جنوب شهر منبج در شمال شرقی شهر حلب شکست خورد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۷    
آکریلامید به عنوان یک ماده اسیدی سرطان زا، پس از حرارت دیدن کربوهیدرات ها ایجاد می شود، و همین عامل نان برشته، چیپس، ته دیگ و سیب زمینی سرخ کرده را سرطان زا می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۷    
به ابتکار اتاق بازرگانی دپارتمان او دو سن، همایش ایران؛ بازاری برای اکتشاف فرصتها با حضور سفیر ایران در فرانسه برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۷    
خبرنگار شبکه العالم در سوریه از حمله توپخانه ای ارتش این کشور و هم پیمانانش به گروهی از عناصر گروه تروریستی داعش در شرق شهر السویداء و کشته و زخمی شدن شماری از آنها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۱    
ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق از خنثی سازی حمله گروه تروریستی داعش به ناحیه القیروان در بخش البعاج در استان نینوای این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۵    
وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه همایش فصلی خانه احزاب در مورد علت حادثه ساختمان پلاسکو توضیحاتی ارائه کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۵    
گروه تروریستی داعش ویدیویی را منتشر کرد که نشان می دهد این گروه تروریستی از یک پهپاد پیشرفته در حمله به نیروهای عراقی در موصل استفاده کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۲    
گروهی از مزدوران رژیم بحرین در جریان حمله به محل تحصن مردم نزدیک خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدراز، وارد خانه های برخی شهروندان شده و خسارتهایی را به آنها وارد کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۲    
یک خانواده بحرینی اعلام کرد که فرزند 17 ساله اش سپیده دم امروز پنج شنبه 7 بهمن ماه در زمان حضور در منطقه الدراز از ناحیه سر هدف اصابت قرار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۱    
هفتمین روز آواربرداری ساختمان پلاسکو
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۱    
هشتمین روز آواربرداری ساختمان پلاسکو - 1
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۱    
8 بهمن 1348- سقوط بهمن در جاده هراز
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۱    
هشتمین روز آواربرداری ساختمان پلاسکو - 2
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۱    
7 بهمن 1357- راهپیمایی مردم ایران برای بازگشت امام خمینی (ره)
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۱    
بازدید تور لیدرهای گردشگری جهان از قزوین
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۲    
کرملین امروز پنجشنبه اعلام کرد : آمریکا باید به عواقب طرح ایجاد مناطق امن در شمال سوریه فکر کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۲    
داعش مردم شهر حلب را ممنوع الخروج کرده است .
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۲    
برخی گروه های تروریستی مسلح با انتشار بیانیه مشترکی از پیوستن خود به گروه تروریستی "احرار الشام" خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان خود عصر روز گذشته (چهارشنبه) با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۵    
ستاد اطلاعات جنگ ارتش عراق نقشه ای را درباره مناطق آزاد شده از سیطرۀ داعش در استان نینوا منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۹    
نیروهای امداد ایتالیا پس از یک هفته عملیات نجات، جسد 29 قربانی حادثه سقوط بهمن و تخریب یک هتل را از زیر آوار خارج کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی آتش نشانی از یافتن پیکر چهاردهمین آتش نشان از زیر آوار ساختمان پلاسکو خبر داد و تأکید کرد، فقط پیکر یک اتش نشان دیگر در زیر آوار باقی مانده است .
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۴    
تیم کارشناسان روس، بیش از 400 مین و بمب کارگذاشته شده در شرق شهر حلب را در طول 24 ساعت اخیر خنثی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۸    
سازمان امنیتی لبنان با صدور بیانیه ای از دستگیری اعضای یک شبکه جاسوسی وابسته به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۵    
ترکمنستان آمادگی خود را برای انجام مذاکرات بیشتر در خصوص اختلاف گازی خود با ایران اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۵    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بر اساس قانون، از 25 اسفندماه کار بررسی و قانونی تشکیل هیئت های اجرایی برای انتخابات شوراها آغاز می شود و 30 اسفندماه ثبت نام برای انتخابات شوراها انجام می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
گروه های تروریستی در سوریه، برای اشغال یک شهرک در اطراف حلب با هم درگیر شده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
مشاور نخست وزیر افغانستان گفت: حضور نمایندگان و نخبگان فرهنگی بیش از 56 کشور اسلامی در شهر مقدس مشهد، زمینه مساعدی برای تبادل افکار و گفت و گوهای فرهنگی و آشنایی با مشکلات جهان اسلام فراهم کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
ایران و ترکیه با هدف توسعه بیش از پیش روابط بانکی؛ تفاهم نامه توسعه همکاری های بانکی امضا کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۴    
یورونیوز در مطلبی به دشواری های لغو توافق هسته ای ایران از سوی دونالد ترامپ پرداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۴    
درگیری مسلحانه بین داعش و ارتش آزاد سوریه ادامه دارد و این دو گروه تروریستی گهگاه مناطق یکدیگر را به تصرف خود درمی آورند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۴    
در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، فلسطینی ها با آنان درگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که کشتی های جنگی این کشور نیازی به اسکورت نیروی دریایی و هوایی انگلیس ندارند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۸    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در دیدار هیئتی از سازمان ملل، شکستن محاصره فوری فوعه و کفریا را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مشاور نخست وزیرپاکستان در امور خارجی دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۴    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تأمین اعتبار هزینه ساخت دیوار مرزی با مکزیک خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۲    
تصاویر دیدار گرم بدل های رئیس جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی در هنگ کنگ، واکنش های گسترده ای به همراه داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۳    
وزیر حمل و نقل سوریه گفت حرکت قطارها بین شرق حلب و غرب آن پس از یک توقف چهارساله از سر گرفته می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور مکزیک اعلام کرد هیچ هزینه ای برای ساخت دیوار در مرز این کشور با آمریکا پرداخت نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۱    
وزیر خارجه اسبق آمریکا به مقابله با طرح دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور پرداخت و در اقدامی نمادین با مسلمانان همبستگی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۲    
جنبش آزادی ها و دموکراسی بحرین موسوم به "حق" حمله خونین به تحصن کنندگان در میدان "اعتصام" الدراز نزدیک منزل شیخ عیسی قاسم ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۶    
دیوان عالی انگلیس درخواست تجدید نظر دولت علیه رای دادگاهی درمورد خروج این کشور از اتحادیه اروپا را وارد ندانست.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت مناطق امنی را در سوریه ایجاد خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل اسبق وزارت خارجه رژیم "اسرائیل" در اظهاراتی مضحک مدعی شد توافق هسته ای ایران همانند یک جعبه شیر است که در آینده طعمی تلخ به خود خواهد گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با استقبال مقامات پارلمانی سوریه روز گذشته وارد دمشق شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۶    
به نوشته بلومبرگ، اروپا در ماه جاری بیشترین حجم نفت را از ایران در 5 سال اخیر دریافت می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۳    
تعداد زیادی از مزدوران نظام حاکم بحرین بامداد امروز (پنجشنبه) به محل تحصن مردم در منطقه دراز حمله کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۷:۴۸    
کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر، افزایش بهای جهانی نفت را به همراه داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۷:۴۸    
رئیس مجلس سوریه در دیدار دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در اموربین الملل، از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۷:۱۸    
صفحه نخست روزنامه های پنج شنبه 7 بهمن 95.
  • ۱