پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 25 بهمن 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 بهمن 1396 العالم 2 بهمن 1396 العالم 3 بهمن 1396 العالم 4 بهمن 1396 العالم 5 بهمن 1396 العالم 6 بهمن 1396 العالم 7 بهمن 1396 العالم 8 بهمن 1396 العالم 9 بهمن 1396 العالم 10 بهمن 1396 العالم 11 بهمن 1396 العالم 12 بهمن 1396 العالم 13 بهمن 1396 العالم 14 بهمن 1396 العالم 15 بهمن 1396 العالم 16 بهمن 1396 العالم 17 بهمن 1396 العالم 18 بهمن 1396 العالم 19 بهمن 1396 العالم 20 بهمن 1396 العالم 21 بهمن 1396 العالم 22 بهمن 1396 العالم 23 بهمن 1396 العالم 24 بهمن 1396 العالم 25 بهمن 1396 العالم 26 بهمن 1396 العالم 27 بهمن 1396 العالم 28 بهمن 1396 العالم 29 بهمن 1396 العالم 30 بهمن 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۹    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت:با تکمیل فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال، روزانه 12 میلیون لیتر بنزین یورو 5 به تولید کشور افزوده می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۶:۱۵    
شورای امنیت سازمان ملل متحد با تعیین مارتین گریفیتس به عنوان نماینده ویژه جدید سازمان ملل در امور یمن به جای اسماعیل ولد الشیخ احمد موافقت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۰    
تصویری از استقبال مردم شهر بنگلور هندوستان از حضرت آیت الله خامنه ای در جریان سفر بهمن ماه 1359 به این کشور در کانال تلگرامی Khamenei_ir منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۲۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وزیر دارایی این کشور استیون منوچین ، تحریم های جدید علیه بحث و بررسی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۹    
ابوالفضل انوری دارنده دو مدال برنز کشتی جهان و پرچمدار ایران در بازی های المپیک 1968 مکزیکوسیتی در سن 79 سالگی دار فانی را وداع گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۶    
روشن شدن موارد مالی از شروط بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این باشگاه است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۰    
وزیر خارجه عمان برای اولین بار درسفر به فلسطین به کرانه باختری رفت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۵۱    
نخست وزیر ترکیه عملیات نظامی کشورش در عفرین سوریه را عملیاتی علیه تروریست ها دانسته و گفت ،اگر آمریکا در کنار کردهای سوریه به جنگ با ما وارد شود ما با این کشور هم مبارزه می کنیم.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد با توجه به اینکه پیشنهاد بهتری مطرح نشده، فرانسه خواستار حفظ توافق برجام با ایران است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۸    
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی، سه خودروی نظامی متعلق به مزدوران سعودی را در الجوف، صحرای البقع در صعده و لحج منهدم کردند و همه سرنشینان این خودروها را به هلاکت رساندند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۶    
سرباز حسن ارحمی از مرزبانان ناجا در مرز میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به اتهامات همتای آمریکایی خود گفت: حمایت بی قید وشرط از سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در خاورمیانه است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۴    
مایک پنس ، معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت که در سفرش به پیونگ چانگ کره جنوبی عمداً اعتنایی به خواهر رهبر کره شمالی نکرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با پادشاه عربستان ضمن بررسی آخرین وضعیت منطقه خلیج فارس، به او یادآور شد که بحران کنونی به برقراری ثبات در غرب آسیا کمک نمی کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۱    
با دستور رئیس جمهور، کمیته ای چهار نفره، مامور رسیدگی و پیگیری حوادث ناخوشایند در برخی بازداشتگاه ها شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۳    
دادستان تهران با بیان این که عده ای در پوشش اقدامات زیست محیطی به رصد برخی پایگاه های موشکی پرداخته بودند، گفت: متاسفانه عده ای که ازحوادث کشور اطلاع ندارند ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۸    
الجعفری در نشست شورای امنیت تاکید کرد که آمریکا قطعنامه شورای امنیت درخصوص سوریه را نقض می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۸    
در تازه ترین تحولات یمن، دو زن و دو کودک درحمله جنگنده های متجاوز سعودی، در مأرب شهید شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز چهارشنبه (امروز) برای بررسی وضعیت سوریه تشکیل جلسه داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه 10 درصد معتادان زن هستند، گفت: نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد که شیوع اعتیاد در میان زنان گروه سنی پایین رو به افزایش است، این علامت هشدار جدی است ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۴    
کانون صرافان ایرانیان از شرکت های صرافی سراسر کشور خواست مشخصات و نشانی محل فعالیت افراد فاقد مجوزی را که در بازار ارز حضور دارند به این کانون اعلام کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در صدد تحمیل جنگ نیابتی در منطقه است چون جرات رو در رویی مستقیم را ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
کنفرانس امنیتی مونیخ که از جمعه تا یکشنبه آینده (27 تا 29 بهمن) برگزار می شود، فرصتی برای بیان دیدگاه های کشورهای مختلف در زمینه مسائل مهم جهانی است و انتظار می رود که دفاع از برجام یکی از یکی از ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۲۷    
در ادامه رایزنی های دوره ای جمهوری اسلامی ایران و روسیه پیرامون برجام و سایر موضوعات مورد علاقه طرفین ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت دفاعی و نظامی را بخشی از ماموریت ذاتی این نهاد دانست و تاکید کرد: اقتدار علمی، فنی و تکنولوژیک در دستور کار جاری سپاه است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۲    
نیروهای ارتش یمن و کمیته مردمی با اجرای عملیات تهاجمی به مواضع مزدوران متجاوز سعودی در جبهه های تعز، ده ها نفر از این مزدوران را به هلاکت رساندند و یا مجروح کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۹    
'عادل الجبیر' وزیر امور خارجه رژیم سعودی در حالی مدعی شده است نقش ایران در عراق، سازنده نیست که دولت عراق مانع ادامه ماموریت ثامر السبهان سفیر سابق این رژیم در بغداد به اتهام مداخله او در امور داخلی ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با ایجاد جنگ در عراق، تروریسم جدیدی را ایجاد کرد، گفت: تروریست ها برای حامیان فعلی آنها تبدیل به بلا می شوند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید با اشراف کامل به ظرفیت ها، درصدد رشد و توسعه و ارتقاء محصولات دانش بنیان بوده و سرآمد ملت های جهان باشیم و براساس پیش بینی های صورت گرفته در آینده نزدیک سرآمد منطقه در این ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
براثر انفجار مین در کرانه باختری 7 نظامی رژیم صهیونیست زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۱    
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل عصر امروز (چهارشنبه) با مک الیستر رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا و تعدادی از نمایندگان کشورهای اروپایی دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۸    
معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد، آمریکا با طرح اتهاماتی بی اساس علیه تهران، به دنبال بی ثبات کردن ایران است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۶    
پلیس و سرویس های امنیتی آمریکا از تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی در فورت مید ایالت مریلند خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۳    
معاون وزیر خارجه سوریه گفت که نیروهای سوری هرگونه هواپیمای متخاصم در آسمان این کشور را سرنگون خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۰    
وزارت خارجه هند با صدور بیانیه ای رسمی درباره سفر قریب الوقوع حسن روحانی رییس جمهوری ایران از هند، به تشریح برنامه های این سفر پرداخت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان، پیش از ترک کویت، با نخست وزیر عراق دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۹    
کارمندان باشگاه استقلال امروز با اتفاق عجیب "حکم توقیف اموال باشگاه" از سوی یک خانم روبه رو شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۶    
امیر کویت نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش و کمک به ثبات و توسعه اقتصادی عراق را حائز اهمیت دانست و از آن قدردانی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۴    
دادستان کل تهران گفت: برخی در قضیه خودکشی سیدامامی علی رغم اینکه پزشکی قانونی، قاضی ویژه دادسرای جنایی و خانواده متوفی اعلام کردند که این موضوع خودکشی است، کماکان فرافکنی و تشکیک می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۵    
صادرات ال پی جی ایران به بالاترین رقم از زمان لغو تحریم ها، یعنی 520 هزار تن رسید که این مقدار 146 هزار تن بیشتر از آمارهای اولیه منتشر شده در اواسط ماه ژانویه است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
پلیس آگاهی تهران بزرگ به منظور بازگرداندن آرامش به بازار ارز و کوتاه کردن دست دلالان صبح امروز (چهارشنبه) با هماهنگی نهادهای ذی ربط عملیات دستگیری اخلال گران بازار ارز را آغاز کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۹    
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کسانی باید از سوریه بروند که بدون دولت و اجازه دولت قانونی آنجا هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۶    
در جلسه هیأت دولت به بررسی مجموعه اقدامات پیشنهادی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت کنترل بازار ارز پرداخته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردید که طی امروز از سوی بانک مرکزی اعلام خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۰    
وزارت خارجه روسیه از توافق میان مسکو و تهران در خصوص همکاری ها برای حفظ توافق هسته ای ایران (برجام) خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
وزیر خارجه آمریکا که به اردن سفر کرده است، تأکید کرد که حضور ایران منبعی برای بی ثباتی در منطقه است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۸    
برخی منابع روس اعلام کرده اند وزیر خارجه ایران قرار است هفته آینده برای شرکت در کنفرانس والدای به روسیه سفر کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی کاخ کرملین گفته است که رئیس جمهور روسیه فردا در مسکو با پادشاه اردن دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۹    
وزارت کشور پاکستان از ممنوع شدن فعالیت گروه تروریستی جند الله در این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۳    
شبه نظامیان جنوب یمن تحت حمایت امارات و نیروهای وابسته به انصارالله بر سر آزادی اسرای مستقر در تعز و مارب با یکدیگر توافق کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۰    
رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۵    
ستادکل نیروهای مسلح ترکیه از حمله جنگنده های این کشور به مواضع گروهک پ.ک.ک در شمال عراق خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۶    
وزیر نیرو گفت: دو فروند هواپیمایی که در اختیار مرکز باروری ابرها بوده از لحاظ قدمت مشکلاتی را داشته اند که لذا همکاری با سپاه در این زمینه آغاز شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۲    
تظاهرات گسترده اهالی جولان اشغالی در سی و ششمین سالروز اعتصاب عمومی علیه الحاق این منطقه به سرزمین های اشغالی ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۷    
در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن، خسارات مالی و جانی فراوانی به مواضع مزدوران متجاوز سعودی در ارتفاعات الهان در محور الضباب در استان تعز وارد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۵    
معاون وزیر خارجه سوریه با تأکید بر تداوم ائتلاف دمشق با تهران، مسکو و مقاومت لبنان اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه آماده دفع تجاوزات است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۵    
"احمد خان رحیمی"، مرد 30 ساله ای که دو سال پیش در نیوجرسی و نیویورک اقدام به بمب گذاری کرده بود به حبس ابد محکوم شده است ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۱    
دولت آلمان برنامه ای را در نظر گرفته تا به منظور کاهش آلودگی هوا استفاده از وسایل نقلیه عمومی رایگان شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۹    
وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا از جیب خود مبلغ 130 هزار دلار به بازیگر فیلمهای مبتذل که دونالد ترامپ با وی رابطه نامشروع برقرار کرده بود، پرداخت کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۳    
رئیس جمهور ترکیه و شاه عربستان در تماس تلفنی، بر لزوم حفظ تمامیت ارضی سوریه و تداوم روند مذاکرات ژنو تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۴    
کنفرانس بین المللی بازسازی عراق با سخنرانی افتتاحیه شیخ صباح الاحمد الصباح امیر کویت و با حضور وزیر خارجه ایران آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۰    
در پی اعتراض شدید ترکیه به بودجه پیشنهادی پنتاگون برای سرمایه گذاری در نیروهای دموکراتیک سوریه و نیروهای امنیت مرزی که عمدتا از یگانهای مدافع خلق کرد سوریه تشکیل شده است ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۰    
مشروح گفت وگوی وزیر امور خارجه را در ارتباط با برجام، توانمندی های دفاعی، دستاوردها و نفوذ منطقه ای ایران، دلایل افزایش فشار آمریکا به برجام و... در ادامه بخوانید.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۴    
وزیر خارجه عراق اعلام کرد که در نتیجه تروریسم 18 هزار تن در عراق کشته و 36 هزار تن دیگر زخمی و پنج میلیون تن آواره شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۵    
سفیر آمریکا در سازمان ملل با اشاره به کشف گورهای دسته جمعی، دولت میانمار را به خاطر تبدیل کردن زندگی برای مسلمانان روهینگیایی به حکم مرگ، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۷    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به سنگ اندازی های اخیر رییس جمهور آمریکا در مسیر اجرای برجام، اگر این کشور بخواهد مفاد برجام را نقض کند جمهوری اسلامی ایران نیز براساس منافع خود عمل می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۸    
رئیس بودجه کاخ سفید گفت که اگر عضو کنگره بود احتمالا علیه طرح بودجه ای که او و ترامپ ارائه دادند و منابع مالی کافی برای تامین آن وجود ندارد، رای می داد. این اظهارات واکنش هایی را در پی داشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره وضعیت بازار ارز از کمیسیون اقتصادی خواست نوسانات فعلی بازار ارز را مورد پیگیری قرار دهد و پیشنهادات خودرا در این زمینه ارائه کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۹    
خبرنگار ازبکستانی که برای پوشش خبری بازی پرسپولیس با نسف قارشی در ورزشگاه آزادی حضور داشت به خبر مذاکره فدراسیون ازبکستان با کارلوس کی روش واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بودجه سال97 تصویب کردند که اعتبار طرح های نیمه تمام یا طرح های جدید انتفاعی از محل بودجه عمومی پرداخت شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۶    
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش از پایان کار ساخت سامانه دفاعی ایرانی کمند و نصب آن بر روی شناورها تا پایان سال خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش از ورود غواصان به کشتی غرق شده سانچی خبر داد و گفت: از نظر کارشناسی شرایط بسیار سخت است و نمی توان به دستیابی به پیکر سایر شهدا امیدوار بود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۰    
ماه گذشته تلگرام نسخه ای تازه از اپلیکیشن خود به نام Telegram X را رونمایی کرد. این اپلیکیشن عملکرد سریعتر و روانتری نسبت به اپلیکیشن اصلی دارد ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
افراد مسلح ناشناس خودروی حامل نیروهای پلیس در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان را هدف قرار دادند که بر اثر آن 4 نفر کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
همزمان با سالروز انقلاب 14فوریه، مزدوران رژیم آل خلیفه با سرکوب تظاهرکنندگان، خساراتی را به اموال و دارایی های مردم وارد کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۸    
رییس اداره محیط زیست تهران گفت: طی سه هفته گذشته در مورد تلفات ناشی از آنفلوانزای پرندگان در دریاچه خلیج فارس تهران ثبت شده است که پس از بررسی ها آنفلوانزای پرندگان در آن تایید شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
وبگاه وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی تحلیلی نوشت که نُجَباء ماموریت مهمی با حمایت های مسکو و تهران در سوریه دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفری سه روزه و به دعوت رسمی نخست وزیر هند، صبح پنج شنبه 26 بهمن ماه به این کشور سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۰    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک دستگاه اتوبوس در محور یاسوج-اصفهان در نزدیکی روستای باگ با 15 سرنشین واژگون شد که در اثر آن سه تن جان خود را از دست دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۱۲    
عربستان سعودی که چندی پیش و پس از سفر مقتدی صدر به این کشور از دیگر شخصیت های شیعی عراق از جمله "سید عمار حکیم" برای سفر به ریاض دعوت کرده بود، مجدداً دعوت خود را تکرار و حکیم نیز در پاسخ ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۰۵    
مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر جانباختگان سانچی گفت: امید برای یافتن پیکر دیگر خدمه کشتی غرق شده، همچنان وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۷:۵۶    
مراسم تشییع پیکر 3تن از جانباختگان حادثه نفتکش سانچی دقایقی پیش آغاز شد.
  • ۱