شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 27 اسفند 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 1 اسفند 1396 العالم 2 اسفند 1396 العالم 3 اسفند 1396 العالم 4 اسفند 1396 العالم 5 اسفند 1396 العالم 6 اسفند 1396 العالم 7 اسفند 1396 العالم 8 اسفند 1396 العالم 9 اسفند 1396 العالم 10 اسفند 1396 العالم 11 اسفند 1396 العالم 12 اسفند 1396 العالم 13 اسفند 1396 العالم 14 اسفند 1396 العالم 15 اسفند 1396 العالم 16 اسفند 1396 العالم 17 اسفند 1396 العالم 18 اسفند 1396 العالم 19 اسفند 1396 العالم 20 اسفند 1396 العالم 21 اسفند 1396 العالم 22 اسفند 1396 العالم 23 اسفند 1396 العالم 24 اسفند 1396 العالم 25 اسفند 1396 العالم 26 اسفند 1396 العالم 27 اسفند 1396 العالم 28 اسفند 1396 العالم 29 اسفند 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۳    
بر اساس قانون، ساعت رسمی کشور هر سال در روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت 24 روز سی ام شهریور به حالت قبلی برگردانده می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
بازهم ماجرای دختران خیابان انقلاب بر سر زبان ها افتاد و بسیاری از کاربران توئیتر با هشتگ #دختران_پنجاه_هزار_تومانی به این خبر واکنش نشان دادند ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۸    
فعالان و اهالی استان تعز با صدور فراخوانی، خواستار برگزاری تظاهرات در نهم مارس (دوشنبه) در رد اشغالگری امارات و حمایت از رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۲۳    
کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول به آمریکا هشدار داد که جنگ تجاری علیه سایر کشورهای برنده ای ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۱۵    
رئیس جمهور روسیه طی سخنانی پس از مشخص شدن پیروزیش در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، در جمع خبرنگاران در مسکو ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۰:۴۴    
مرکز اطلاعات نظامی عراق در بیانیه ای از خنثی سازی طرح تروریستی برای هدف قرار دادن زائران امامین عسکریین(ع) در سامراء خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۹    
علی کریمی دوباره سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران را با انتشار پیام های تلگرامی مورد انتقاد قرار داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۵    
شبکه خبری العالم، یک فیلم مستند از باریکه غزه را منتشر کرده است که ادعای اسرائیل را درباره نابودی سلاح های موجود در تونل ها پس از سه سال جنگ، تکذیب می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۸    
قوه قضائیه برای اولین بار بخشی از مستندات جرائم بقایی از راز کیف میلیاردی تا اختلاس با سندسازی های صوری را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۸    
یک مسئول ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از انجام اقدامات مقدماتی با هدف اجرای طرحی استراتژیک درآینده درارتباط با میدان الشهداء (اللؤلؤه) واقع در مرکز منامه پایتخت این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۹    
نتایج اولیه و نظرسنجی درون شعب انتخابات ریاست جمهوری روسیه نشان می دهد ولادیمیر پوتین با کسب بیش از 70% آرا بار دیگر به عنوان رئیس جمهور روسیه برگزیده شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۳    
رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: متاسفانه ما نمی توانیم همه مناطق سوریه را تحت پوشش قرار بدهیم. مناطقی وجود دارد که سازمان های بشردوستانه به علت نبود امنیت و فقدان تضمین امنیتی از سوی گروه های ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۴    
اصرار آمریکا برای حضور در انتخابات عراق به منظور حفظ شفافیت و سلامت آن هدفی جز دیکته کردن مقاصد موردنظر و تقلب در انتخابات ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۳    
احد وظیفه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود، امروز و فردا نیز بخش هایی از شرق و مرکز را در برمی گیرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
سید عمار حکیم در تماس تلفنی با ظریف، جویای احوال وی شده و برای وزیر خارجه ایران آرزوی بهبودی و سلامتی عاجل کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
میان تروریست های ارتش آزاد در عفرین بر سر اموال غارت شده درگیری پیش آمده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سربازان ارتش این کشور در غوطه شرقی گفت که شما امروز وارد جنگ علیه تروریسم برای دفاع از همه کشورهای جهان و نه فقط سوریه شده اید.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۸    
حسن روحانی رییس جمهور قانون بودجه 1397 کل کشور را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۱    
با ادامه پیشروی ارتش سوریه در منطقه سقبا در غوطه شرقی دمشق که به طور کامل تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه درآمد، تصویربردار شبکه العالم، دوشادوش این نیروها ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۲    
سرقت به دغدغه و نگرانی بسیاری از شهروندان بدل شده و بسیاری از آنان نگران سرقت از منزل، مغازه یا خودروشان هستند، این نگرانی در برخی از ایام تشدید می شود که نوروز یکی از آنهاست
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۳    
منابع اطلاعاتی یمن فاش کردند که نیروی دریایی آمریکا برای جذب مزدورانش در مناطق جنوبی یمن اقدام کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۹    
منابع رسانه ای اعلام کردند که یک جوان با تابعیت ترکیه ای با اجرای عملیاتی نزدیک باب السلسله در قدس اشغالی ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس کمیته روابط خارجی سنا تصریح کرد که اگر اروپایی ها در ارتباط با چارچوبی درباره برجام به توافق نرسند، رئیس جمهور آمریکا در ماه می احتمالاً از این توافق هسته ای خارج می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۳    
منطقه سقبا پس از کفربطنا، جسرین، مسرابا و حموریه به کنترل ارتش سوریه درآمده و اکنون بیش از 80 درصد از غوطه شرقی آزاد شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۲    
فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی: هرچند به طور خاص در زمینه فیلتر تلگرام تصمیمی گرفته نشده، اما با توجه به وجود کانال هایی که دعوت به خرابکاری، تجمع، اغتشاش می کنند، ممکن است این اقدام انجام شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۵    
یک نشریه آلمانی نوشت که بیش از 90 تکفیری آلمانی همچنان در خاورمیانه زندانی هستند و دولت آلمان پیگیر وضعیت آنان است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور بر ضرورت ارسال کمک های دارویی و غذایی برای مردم یمن و تلاش برای پایان دادن بمباران و کشتار مردم تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور به احتمال رفتنش به شهرداری تهران واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۰    
بر اثر حملات خمپاره ای تروریست ها به دمشق و حومه آن 18 غیر نظامی از جمله دو کودک زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۱    
مردم روسیه امروز یکشنبه 18 مارس در شهرها و روستاهای سراسر این کشور پای صندوق های رأی حاضر شده اند تا رئیس جمهور جدید خود را برای یک دوره 6 ساله انتخاب کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
فیروزآبادی گفت: تلگرام برای چه پول دیجیتال عرضه می کند در حالی که می داند فقط در ایران می تواند مشتری جدی داشته باشد برای همین می گویم ادامه فعالیت تلگرام به صلاح نیست.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۰    
به دستور شهردار تهران و در راستای تسهیل تردد شهروندان در سطح شهر، فردا و در آخرین روز کاری سال 96(دوشنبه 28 اسفندماه) طرح ترافیک در پایتخت اعمال نمی شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه افرادی که قانون را بر نمی تابند مصداق صریح دیکتاتور هستند، گفت: پرونده آقای بقایی با حضور وکیل ، طی ماه ها تحقیق و در دادگاه بدوی رسیدگی شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در امور خارجه و روابط بین الملل تاکید کرد در صورتی که آمریکا به سیاست های فعلی خود و تلاش های مستمرش برای تحت فشار قرار دادن رهبران فلسطین ادامه دهد ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
سریال پایتخت با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قائم شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و ... جلوی دوربین رفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۴    
معاون اول رییس جمهوری مهم ترین چالش پیش رو کشور را مسئله اشتغال و معیشت دانست و گفت: سرمایه گذاری برای ایجاد حرکت در تولید و معیشت مردم از اولویت های دولت در سال آینده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی در آستانه فرا رسیدن سال نو پیامی صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۰    
اتباع روس مقیم جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز (یکشنبه) با حضور در شعب اخذ رای در ایران آرای خود را به صندوق های رای ریختند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۸    
در پی کسالت وزیر خارجه کشورمان همتای عمانی اش امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با ظریف جویای احوال وی شد و برایش آرزوی بهبودی و سلامتی عاجل کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۸    
دبیر کل ناتو با انتقاد شدید از رویکردهای فعلی روسیه درباره تهدیدات جدید از طرف این کشور هشدار داده و خواستار بهبود قابلیت ها و قدرت دفاعی ناتو در این وضعیت شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مردم به خوبی بین اعتراض و اغتشاش دیوار لازم را به وجود آوردند و دولت هم صریح تر از همیشه اعتراض مردم را به رسمیت شناخت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۳    
سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت عبدالکریم عاصی مجری عملیات انجام شده در نزدیکی سلفیت خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۴    
اتباع روسیه در کشورهای آسیای مرکزی از صبح امروز با حضور در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
استاندار ریف دمشق با اشاره به خروج 16 هزار غیر نظامی از غوطه شرقی، تأکید کرد که برخی از غیرنظامیان در هنگام خروج زخمی شدند و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۹    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس در رابطه با موضوع فیلترینگ تلگرام بحث شد که ضمن آن اعلام شد تاکنون هیچ تصمیم قاطعی برای فیلتر کردن تلگرام در کشور ما گرفته نشده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه از کسالت وزیر خارجه ایران و لغو برنامه های وی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۹    
یک مقام مسئول امداد و نجات از آتش سوزی هتلی در پایتخت فیلیپین و کشته شدن 4 نفر در این حادثه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۶    
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۶    
سومین جلسه محاکمه عامل شهادت سه مأمور نیروی انتظامی، در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
صدراعظم آلمان و رئیس جمهور چین در گفت وگویی تلفنی بر اقدام علیه مسائل موجود در زمینه تعرفه فولاد توافق کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۱    
معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش دیگری از بقایای پیکرجانباختگان سانحه هواپیمای یاسوج - تهران در ارتفاعات دنا و در محل سقوط هواپیما پیدا شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
نشست غیرعلنی مجلس برای استماع و بررسی گزارش شورای عالی فضای مجازی در صورت اقدامات صورت گرفته در این حوزه دقایقی قبل آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۸    
مذاکرات سه روزه وزرای خارجه کره شمالی و سوئد درباره اوضاع امنیتی در شبه جزیره کره به پایان رسید و ممکن است این گفت وگوها راه را برای دیدار برنامه ریزی شده رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی هموار ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۸    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با استفاده از ماجرای انفجار بمب در مسیر هیئت رامی حمدالله (نخست وزیر تشکیلات رام الله) سعی در سوق دادن "اسرائیل" به سمت ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
کنگره ملی خلق چین با رای مثبت نخست وزیر پیشین این کشور را باز برای این سمت انتخاب کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
عضو تندرو کنگره ایالات متحده ضمن قلم فرسایی در یک روزنامه اسرائیلی، خواستار برخورد جدّی با متحدان ایران در منطقه شد و نوشت: تحریم نُجَباء ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۳    
با توجه به رویکردهای عربستان سعودی به رهبری "محمد بن سلمان" ولیعهد این کشور مبنی بر نزدیک شدن به اسرائیل و دشمنی با ایران، احتمال تشکیل ائتلاف آمریکایی- اسرائیلی – سعودی وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۴    
رضا رشیدپور در برنامه بهارنارنج با اجرای احسان علیخانی در پاسخ به سوال او، مبنی بر فعالیتش در ستاد انتخابانی حسن روحانی اینگونه پاسخ می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۱    
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم های تونس و الجزایر در حالی اعلام شد که پس از مدتها نام مسعود شجاعی هم در این فهرست دیده می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۶    
یک نفر با خودروی خود به سمت یک باشگاه شبانه در انگلیس حمله ور شده است و در نتیجه آن چندین نفر زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۳    
زمین لرزه ای با بزرگی 4.6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت شش و 23 دقیقه و 14 ثانیه روز یکشنبه منطقه کلاته خیج از توابع شهرستان شاهرود را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۶:۵۱    
گروهی دیگر از نیروهای تازه نفس ترکیه از منطقه باستانی کفرلوسین در شمال استان ادلب، وارد خاک سوریه شده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۶:۴۲    
نشست شورای عالی کار که نزدیک به 8 ساعت به طول انجامید با عدم توافق نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی نافرجام ماند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۲:۳۱    
ارتش سوریه در محور حرستا واقع در غوطه شرقی آتش بس 24 ساعته اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۱:۲۳    
براثر بارش برف و بروز یخبندان در بیشتر مناطق انگلیس، بیش از 120 پرواز در فرودگاه های لندن روز شنبه لغو شد.