جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 15 خرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 خرداد 1397 العالم 2 خرداد 1397 العالم 3 خرداد 1397 العالم 4 خرداد 1397 العالم 5 خرداد 1397 العالم 6 خرداد 1397 العالم 7 خرداد 1397 العالم 8 خرداد 1397 العالم 9 خرداد 1397 العالم 10 خرداد 1397 العالم 11 خرداد 1397 العالم 12 خرداد 1397 العالم 13 خرداد 1397 العالم 14 خرداد 1397 العالم 15 خرداد 1397 العالم 16 خرداد 1397 العالم 17 خرداد 1397 العالم 18 خرداد 1397 العالم 19 خرداد 1397 العالم 20 خرداد 1397 العالم 21 خرداد 1397 العالم 22 خرداد 1397 العالم 23 خرداد 1397 العالم 24 خرداد 1397 العالم 25 خرداد 1397 العالم 26 خرداد 1397 العالم 27 خرداد 1397 العالم 28 خرداد 1397 العالم 29 خرداد 1397 العالم 30 خرداد 1397 العالم 31 خرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۷    
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان، علیرغم اینکه در سفر اخیر خود موفق به دیدار با محمد بن سلمان ولی عهد عربستان نشد، در نشست شورای بازرگانی لبنان و عربستان به تعریف و تمجید از وی پرداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۸    
گروههای ملی و اسلامی در فلسطین با صدور فراخوان مشارکت حداکثری مردم را در تجمعات اعتراضی و راهپیمایی های هفتاد و یکمین سال تشکیل رژیم صهیونیستی در تمامی مناطق فلسطین خواستار شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۵    
ملی پوشان ایران پس از رسیدن به مسکو، در کمپ تمرینی خود مستقر شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۸:۰۹    
توییتر رسمی جام جهانی فوتبال به تیم ملی فوتبال ایران خوش آمدگویی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۱:۳۲    
فرمانده پایگاه تفنگداران دریایی آمریکا در جزیره اوکیناوا به خاطر "سلب اعتماد" اخراج شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۳:۲۷    
نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی از حضور در مسابقات جام جهانی روسیه اعلام انصراف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۳:۰۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا سه باشگاه ایرانی را به خاطر تخلفاتی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشتند، جریمه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۴    
تلویزیون مصر اعلام کرد: شریف اسماعیل نخست وزیر مصر استعفای خود را به رئیس جمهور سیسی ارسال کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۲:۳۳    
با وجود آنکه گفته شده فردا چهارشنبه، کمیسیونرهای اروپا از طرح غیراجباری خود برای تشویق بانک سرمایه گذاری اتحادیه اروپا به سرمایه گذاری در ایران رونمایی می کنند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۲:۱۲    
سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی رئال مادرید از خودش درباره اتهاماتی که در مورد مصدومیت محمد صلاح زده شده دفاع کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا درباره دیدار قریب الوقوع با رهبر کره شمالی توییتی منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به اقدامات جدید ایران در زمینه برنامه هسته ای گفت که گام های اعلام شده توسط ایران نقض کننده برجام نیستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۵۸    
نخست وزیر عراق از ترکیه خواست که در مبارزه با کُردها، به حاکمیت ملی عراق احترام بگذارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۵۸    
حزب چپ آلمان از اروپا خواست که به صورت مستقل، اقدامات متقابل را در برابر جنگ تجاری و تحریم های ضد ایرانی آمریکا که به اروپا آسیب وارد می کند در پیش گیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۴۲    
نمایندگی اکوادور در سازمان ملل متحد، ریاست هفتاد و سومین مجمع عمومی این سازمان را عهده دار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۳۰    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد که حملات نیروهای سعودی به سواحل غربی یمن با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۳۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته، آمریکا که در حال رصد جمهوری اسلامی ایران و طراحی تحریم های جدید علیه کشور ما است، قطعا با اتحاد و انسجام ملی شکست می خورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید دیروز 14 خرداد، نامه رسمی جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده و از برنامه زمانی مدنظر تهران برای تولید هگزافلوراید اورانیوم آگاه شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۰    
وزارت خارجه آمریکا از توافق با ترکیه بر سر حضور شبه نظامیان کُرد در شهر منبج سوریه خبر داد. این بحث یکی از موارد مورد اختلاف جدی دو طرف بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۱۵    
نیروهای ارتش لیبی بر بندر شهر درنه تسلط یافته و کنترل آن را از دست عناصر تروریستی خارج کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: اگر قرار باشد خارج از برجام اقدام کنیم به سرعت و بهصورت تساعدی تولیدات را افزایش می دهیم و اقدامات ما باعث تحیر طرف مقابل خواهد شد..
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۴۸    
رسانه آمریکایی بلومبرگ از شرط معاون رئیس کمیته مرکزی حزب کار کره شمالی در دیدار با دونالد ترامپ برای غیر هسته ای شدن خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۳۰    
پس از انتشار گزارش روزنامه لوموند مبنی بر اینکه عربستان قطر را به حمله نظامی تهدید کرده دوحه، ریاض را به اقدامات بی مسئولانه و بدون ملاحظه متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۳۰    
گاو بارداری در رخدادی عجیب در بلغارستان به اعدام محکوم شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۱۲    
نهاد موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده که 124 نفر در 32 روز گذشته در شهر ادلب و اطراف آن کشته شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای رایزنی با مقامات اروپایی درباره برجام درشرایطی راهی اروپا شده که به دلیل حمایت اتحادیه اروپا از برجام، توفیقی در کارزار ضد برجامی خود به دست نخواهد آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی دفتر امور حقوق بشری سازمان ملل متحد از آمریکا خواست که به پرونده سازی و نقض حقوق خانواده های مهاجری که به صورت غیرقانونی وارد خاک این کشور می شوند، پایان داده و سیاست مداراجویانه تری اتخاذ کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۳۷    
معاون دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ ترین جمعیت مخالف رژیم بحرین طرح ابتکاری این جمعیت برای حل سیاسی بحران در این کشور را نقطه آغازی برای طرح های بعدی برشمرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۳۷    
شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: تهدیدهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تصفیه حساب با دو جنبش جهاد اسلامی و حماس ما و فرزندان ملت فلسطین را نمی ترساند و راه مقاومت را در احقاق حقوق ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۱۲    
نخست وزیر، وزیر جنگ و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی در واکنشی عجولانه، ادعا کردند قصد ایران برای از سرگیری غنی سازی اورانیوم، ساخت سلاح هسته ای و نابودی اسرائیل است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرده که در حال مطالعه سخنان امروز (سه شنبه) رئیس سازمان انرژی اتمی ایران است و از موضع گیری بیشتری خودداری کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه رهبر کره شمالی اقدامات عملی انجام داده و از آزمایش موشک های بالستیک و آزمایش هسته ای صرف نظر می کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۱۲    
دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۵۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دعوت مستقیم وزارت ورزش از 3 نماینده از کمیسیون فرهنگی و 3 نماینده از فراکسیون ورزش برای حضور در روسیه غیرقانونی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۵۵    
مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در کشورهای مختلف جهان از جمله روسیه، اوکراین، بلاروس و ارمنستان با حضور ایرانیان مقیم و دانشجویان ایرانی برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۴۵    
با توجه به بازیکنان جذب شده اخیر استقلال، جدایی دو بازیکن فعلی این تیم قطعی به نظر می رسد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۳۳    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت:تیم ملی فوتبال ایران آخرین جلسه تمرینی خود در ترکیه را برگزار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۳۳    
پلیس آلمان به دلیل هشدار در زمینه شرایط خطرناک، یک دبستان و محوطه اطرافش را تخلیه و مسدود کرد
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۸    
سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد تیمی را بازداشت کرده که دنبال ترور نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن درگفت وگو با فرستاده سازمان ملل تاکید کرد که خروج نیروهای خارجی از یمن و اولویت دادن به امنیت یمن باید در هرگونه سندی که روی میز مذاکرات (آینده) ارائه می شود، درج شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۰۰    
حماس در بیانیه ای در سالروز یوم النکسة بر استمرار مقاومت، ادامه راهپیمایی های بازگشت، مرکزیت قدس برای فلسطین و نَه به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۳    
نخست وزیر سابق قطر اعلام کرد که برخی کشورهای نزدیک به اردن در اعتراضات این کشور دست دارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۳    
یک گروه از عناصر تروریستی جبهه النصره در محور انبارهای خان طومان در جنوب غرب حلب در تلاش بودند که به مواضع ارتش سوریه نفوذ کنند، اما ارتش این حملات را دفع کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۴۵    
در نسل کشی جدید ائتلاف متجاوز تحت فرماندهی آمریکا دستکم 10 غیر نظامی در حومه جنوبی حسکه به شهادت رسیدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما توافق هسته ای را با اقدامات مان هرگز نقض نخواهیم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۶    
ظاهرا اختلاف نظر سرمربی و رییس باشگاه برای جذب دو بازیکن،دلیل جدایی زیدان از رئال مادرید بوده است!
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۶    
یک کودک فلسطینی ساکن قدس در نوار ویدئویی با طرح سوالاتی جامعه بین المللی را به چالش کشید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۶    
یک شرکت متعلق به دیک چنی معاون جرج بوش، طی ده سال کار در کنار نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق مبلغ 39.5 میلیارد دلار از قراردادهای بسته شده سود برد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۶    
رییس فیفا درباره میزبانی ایران از جام جهانی قطر واکنش نشان داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۱۸    
فعالان سعودی چندین کلیپ و نوار ویدئویی را از لحظه اصابت یک فروند موشک بالستیک یمن به هدف در بندر نفتی ینبع در غرب عربستان در شبکه های اجتماعی به خصوص در توئیتر دست به دست و در سطحی گسترده منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۳۹    
گزارشگر ویژه سازمان ملل تصریح کرد که به واسطه سیاست های غیرانسانی دولت آمریکا، 40 میلیون نفر از مردم این کشور در فقر به سر می برند و پنج میلیون نفر دیگر نیز در شرایطی مشابه شرایط جهان سوم زندگی می ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۳۹    
یک مقام مسئول در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به شبکه تلویزیونی الحره گفت: آمریکا یگان های ویژه ای در یمن دارد که کمک هایی به ائتلاف متجاوز سعودی علیه نیروهای انصارالله ارائه می کند
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۴    
به دنبال استعفای دولت اردن به ریاست 'هانی الملقی' بر اثر تداوم اعتراضات مردمی و تعیین 'عمر الرزاز' برای تشکیل دولت جدید از سوی عبدالله دوم شاه اردن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز محال بودن پذیرش همزمان تحریم و تعطیلی صنایع هسته ای ایران را مورد تاکید قرارداد و این یعنی آنکه زمان پیش روی اروپا جهت تحقق شروط ایران بسیار تنگ است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۰۳    
کمیته عالی راهپیمایی های بازگشت و شکست محاصره به برگزاری باشکوه تظاهرات در یوم النکسه و روز قدس فراخواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفر به آلمان، با سفیر آمریکا در این کشور دیدار کوتاهی داشت. وی از این مقام آمریکایی به عنوان یکی از هواداران مهم تل آویو یاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۰۰    
قیام 15 خرداد 1342 خورشیدی حرکتی مردمی بود که تمام قشرهای جامعه به منظور مبارزه با استبداد و استکبار ستیزی و در حمایت از امام خمینی(ره) به میدان آمدند و با پشتیبانی از مرجع عالیقدر خود آغازگر مسیر ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۰۹    
ارتش و کمیته های مردمی یمن تعدادی پایگاه راهبردی و مزرعه را در منطقه الجبیله در جنوب ناحیه التحیتا در استان الحدیده در غرب یمن تحت کنترل خود درآورد و خسارت های سنگینی بر دشمن متجاوز تحمیل کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۰۹    
ابتسام الصائغ مدافع برجسته حقوق بشر بحرینی ها نسبت به ابهام دو دختر جوان از اهالی منطقه النویدارت که 20 روز پیش طی هجوم نیروهای امنیتی بحرین از منازلشان روبوده شده اند هشدار داده و خواستار آگاهی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در نامه ای به آژانس انرژی اتمی که از سوی نمایندگی ایران در وین تحویل خواهد شد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۵۴    
افشاگر معروف سعودی در جدیدترین اظهارات خود در صفحه توئیترش، از تحرکات نظامی عجیب و ناگهانی عربستان در مرز با قطر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۳۰    
طی تماس تلفنی ولی عهد عربستان با شاه اردن درباره تحولات کنونی منطقه صحبت شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۱۸    
جمعیت الوفاق بحرین از بازداشت 1402 کودک بی گناه از زمان آغاز جنبش ملی این کشور تا کنون خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، اعلام کرد که اسناد ادعایی به دست آمده درباره ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران را در اختیار آلمان قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۵۴    
نیروهای اسرائیلی وزیر آموزش عالی فلسطین را در یک مراسم دانشگاهی بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۴:۵۰    
سازمان ملل متحد درباره وقوع فاجعه انسانی در یمن به سبب ادامه درگیری ها در استان الحدیده در غرب این کشور هشدار داد .
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۳:۲۲    
رسانه غربی از تداوم نبرد اطلاعاتی تل آویو با ایران و آموزش زبان فارسی به برخی جوانان صهیونیست با هدف جذب در دستگاه های اطلاعاتی این رژیم اشاره کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۳:۱۳    
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برای اولین در دو رزمایش نظامی بزرگ اروپایی که در چندین کشور برگزار می شود، شرکت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۳:۱۳    
یک مقام ارشد پیشین سازمان امنیت دفاعی آمریکا به جرم جاسوسی برای چین و تلاش برای انتقال اطلاعات محرمانه به این کشور، بازداشت شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۲:۲۴    
ده ها نفر روز دوشنبه با تجمع مقابل پارلمان آلمان، سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برلین را محکوم کردند .
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۱:۳۹    
تیم ملی فوتبال مراکش در دیدار تدارکاتی برابر اسلواکی، شکست را با برتری دو بر یک عوض کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۱:۱۹    
سخنگوی دولت آمریکا علی رغم تایید زمان دیدار رئیس جمهور این کشور با رهبر کره شمالی، تاکید کرد که سخت ترین تحریم ها بر پیونگ یانگ، تا زمان خلع سلاح هسته ای آن حفظ خواهد شد.