پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 20 خرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 خرداد 1397 العالم 2 خرداد 1397 العالم 3 خرداد 1397 العالم 4 خرداد 1397 العالم 5 خرداد 1397 العالم 6 خرداد 1397 العالم 7 خرداد 1397 العالم 8 خرداد 1397 العالم 9 خرداد 1397 العالم 10 خرداد 1397 العالم 11 خرداد 1397 العالم 12 خرداد 1397 العالم 13 خرداد 1397 العالم 14 خرداد 1397 العالم 15 خرداد 1397 العالم 16 خرداد 1397 العالم 17 خرداد 1397 العالم 18 خرداد 1397 العالم 19 خرداد 1397 العالم 20 خرداد 1397 العالم 21 خرداد 1397 العالم 22 خرداد 1397 العالم 23 خرداد 1397 العالم 24 خرداد 1397 العالم 25 خرداد 1397 العالم 26 خرداد 1397 العالم 27 خرداد 1397 العالم 28 خرداد 1397 العالم 29 خرداد 1397 العالم 30 خرداد 1397 العالم 31 خرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۱۷    
دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت با اشاره به این که توسعه استارت آپ های دیجیتال سلامت یکی از اهداف این جشنواره است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۱    
سفر یک هیئت مراکشی به فلسطین اشغالی موجب خشم مردم در این کشور شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۰    
عربستان سعودی با شعار حمایت از دولت اردن پس از اعتراض های مردمی به سبب قانون مالیات بر درآمد و افزایش قیمت ها خواهان برگزاری نشست چهارجانبه ای با حضور شاه اردن ،امیرکویت وولی عهد ابوظبی شد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۳    
جان بولتون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ادامه تنش های داخلی هفت کشور صنعتی (جی 7) گفت که ایالات متحده دیگر بانک اعضای این بلوک نخواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۵    
رهبر انقلاب با انتقاد از سکوت اروپایی ها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قدس تاکید کردند: برای تعیین نوع حکومت در فلسطین باید از همه فلسطینیان واقعی اعم از مسلمان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۳۸    
هیات دولت محل های مناسب برای برگزاری تجمعات را در تهران و سایر شهرها تعیین کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۴    
یگان موشکی ارتش یمن یکشنبه شب یک فروند موشک بالستیک بدر1 به سمت جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۳    
وزیر کشور عراق با بیان اینکه آتش سوزی در مرکز نگهداری صندوق های رای در بغداد مهار شده است، اعلام کرد که تحقیقات درباره این حادثه باید آغاز شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۵۸    
یک نماینده پارلمان روسیه به نقل از رییس جمهوری سوریه گفت: کشورهای غربی متکبر هستند و به سنت های کشورهای دیگر توجه نمی کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۵۸    
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ورود هیات مغربی به سرزمین های اشغالی، تصریح کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۵    
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین تاکید کردند که اراده دو دولت، تداوم همکاریهای راهبردی مشترک در تمامی حوزه ها است و مصمم هستند که این روابط را بیش از پیش گسترش دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۵    
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم دیدار با روسیه در لیگ ملت های والیبال شکست خورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۵    
رئیس مجلس عراق روز یکشنبه، آتش زدن انبارهای ویژه صندوق های رای منطقه الرصافه را اقدامی عمدی و جنایتی برنامه ریزی شده توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۲۰    
دهها غیرنظامی سوری که در اردوگاه الرکبان در مرزهای اردن و سوریه اقامت داشتند به مرکز پناهندگی عدرا در ریف دمشق بازگشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۰    
یک مقام دولت آلمان از مواضع رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست هفت کشور صنعتی انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۰    
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به اهداف خطرناک طرح موسوم به "معامله قرن" گفت که عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل لکه ننگی در تاریخ جهان عرب است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۹    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در دومین روز عملیات علیه تروریست های داعش در استان سویداء توانستند دو منطقه را به کنترل خود در آورند .
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۹    
مورگان ماه گذشته به صورت غیرعلنی به کاخ سفید رفت تا مقام های واشنگتن را پیشاپیش مذاکرات خلع سلاح هسته ای کره شمالی، در جریان اوضاع این کشور قرار دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۳    
چندین شهروند از جمله چند کودک در بخش الحسینیه در جنایت جدید متجاوزان سعودی زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۳    
در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان 1439، جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه ها، عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۸    
صندوق های رای در شهر بخش رصافه شهر بغداد هدف آتش سوزی عمدی قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۶    
ترکیه که در حال ساخت دیوار در سه مرز خود با سوریه، ایران و عراق است، از تکمیل ساخت دیوار حائل در مرز این کشور با سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۸    
جذابیت صنعت پتروشیمی ایران به حدی است که حتی تهدیدات و فشارهای آمریکا نیز نتوانسته مانع حضور شرکت های بین المللی پتروشیمی در ایران شود و به تازگی شرکت های اروپایی مذاکراتی را برای توسعه همکاری ها ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۸    
منابع سیاسی در فلسطین اشغالی گفتند، اختلاف اصلی میان اسرائیل و کشورهای اتحادیه اروپا بر سر موضع این سازمان درباره توافق هسته ای با ایران بود و به همین دلیل سفر اخیر نتانیاهو به سه کشور اروپایی ناکام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۱۰    
منابع محلی در یمن گفته اند که عربستان سعودی در حال ساخت خط لوله نفتی به سمت ساحل نشطون در دریای عرب است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۴    
'شی جین پینگ' رییس جمهوری خلق چین از نقض توافق هسته ای ایران موسوم به 'برجام' از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ابراز تاسف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۴    
یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم طی 11 هفته اخیر که راهپیمایی های بازگشت در مرز نوار غزه برگزار شد علاوه بر خسارت هایی که دید ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر اخیر به آلمان، فرانسه و انگلیس گفت: تمرکزم روی تجاوزگری ایران در منطقه به ویژه تلاش هایش برای استقرار حضور نظامی در سوریه بود و رهبران (سه کشور اروپایی) با ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۳    
الفوعه و کفریا دو شهرک سوری واقع در شمال شهر ادلب و در 30 کیلومتری مرزهای ترکیه قرار دارند که از زمان آغاز جنگ سوریه بهای سنگینی پرداخته اند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی دیگر در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه طی 24 ساعت اخیر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۵    
سریال خروج آمریکا از معاهدات منطقه ای و بین المللی گویا حالا حالاها ادامه دارد و این بار قرعه به نام گروه 7 کشور صنعتی جهان افتاده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴    
سازمان همکاری شانگهای در بیانیه ای از همه کشورهای عضو برجام خواست به تعهداتشان در برجام عمل کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که مانور گسترده نظامیان این رژیم در بلندی های اشغالی جولان سوریه از امروز یکشنبه آغاز شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۶    
در حمله گروه های تروریستی به الفوعه و کفریا کمیته های مدافع این شهر، تلفات مالی و جانی زیادی به افراد مسلح وارد کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۳    
در ادامه اعتراضها به بازشماری دستی آرای انتخابات پارلمانی عراق، حزب دموکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی با صدور بیانیه ای، این اقدام را در راستای ایجاد هرج و مرج و آشوب در این کشور عنوان کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۰    
با اتمام نشست سران عضو سازمان همکاری های شانگهای در چینگدائو چین، ریاست دوره ای این سازمان برای سال آینده به قرقیزستان رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در مورد آخرین نتایج از مذاکرات ایران با چین درباره ساخت راکتور اراک، گفت: اکنون منتظر نتیجه طراحی تفصیلی هستیم تا بعد وارد مرحله ساخت تجهیزات شویم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و همجواری با ائمه هدی (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۷    
رئیس اداره انتخابات کمیسریای عالی مستقل انتخابات گفت: افرادی که به شمارش دستی آراء اقدام کرده اند باید به 300 برگه اضافی و حدود 500 هزار برگه باطله دقت کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سئوال خبرنگار سی ان ان درباره کره شمالی، بار دیگر این شبکه آمریکایی را به باد انتقاد گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۹    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت که ایران تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک مستشاری ایران استفاده کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۴    
اولین سالگرد شهادت جمعی از کارکنان مجلس و مردم در حادثه تروریستی مجلس در مسجد شهید مطهری برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۲    
کمیته های مدافع الفوعه و کفریا به دنبال حمله تروریست ها از 3 محور به دو منطقه ریف ادلب، با آنها وارد درگیری شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است که مهاجم پرتغالی مقابل ایران روز خوبی نداشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به پهن کردن طومار 50 هزار امضایی مخالفان FATF گفت: مجلس جای این کارها نیست!
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۵    
نمایندگان مجلس در پی موافقت دولت و با 138 رأی مثبت با مسکوت ماندن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم به مدت دو ماه تا روشن شدن نتیجه مذاکرات با اروپا موافقت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۵    
رهبر سیاسی دروزی های لبنان پس از سال ها رکود در روابط با ریاض، به عربستان سعودی سفر و با ولی عهد این کشور دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۷    
ارتش و کمیته های مردمی یمن، یک فروند موشک بالستیک دیگر به سوی مواضع نیروهای ائتلاف سعودی و شبه نظامیان آن در ساحل غربی شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خواستار به تعویق افتادن 2 ماهه بررسی FATF شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۰    
شیخ اکرم الکعبی گفت: داعش بهترین وسیله برای تحقق اهداف استعماری و اقتصادی آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۳    
رئیس جمهوری چین با اشاره به اینکه تامین امنیت مهمترین هدف سازمان همکاری شانگهای است، گفت: کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای باید در زمینه امنیت با یکدیگر همکاری نزدیک داشته باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی مجلس دستور داد تا دستورات رهبر معظم انقلاب درباره موضوع هسته ای را به صورت مستمر پیگیری کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه برای منطقه ای امن تر، با ثبات تر، توسعه یافته تر و پررونق تر، باید اشتراکات و منافع مشترک دراز مدت مبنای تعامل و دستور کار در سطح منطقه قرار گیرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۳    
رئیس جمهوری قرقیزستان گفت: مساله سوریه باید از طریق سیاسی حل و فصل شود و ما خواهان توسعه، ثبات و امنیت در این کشور هستیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۲    
نخست وزیر هند با اشاره به ضرورت همکاری های منطقه ای اقتصادی و امنیتی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای اظهار داشت: هند در توسعه طرح های منطقه ای از جمله بندر چابهار همکاری جدی خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۳    
رییس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام عامل بی ثباتی است اظهار کرد روسیه خواهان آن است که برجام بدون هیچ انحراف و بالا و پایینی اجرا شود .
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۶    
خبرگزاری یونهاپ از پرواز هواپیمای شخصی رهبر کره شمالی به سوی سنگاپور خبر داد که البته جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا که بنابر عقیده کارشناسان، دیپلماسی دست دادن را نمی داند، سال گذشته میلادی در ملاقات با همتای فرانسوی خود چنان با ماکرون دست داد که تقریبا به رقابت مچ اندازی تبدیل شد و حالا در ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۸    
پیش بینی می شود درآمد فیفا از محل حق پخش تلویزیونی رقابت های جام جهانی فوتبال سال 2018 در روسیه به بیش از 1.8 میلیارد دلار برسد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۴۶    
یک رسانه ژاپنی نوشت تغییر عضویت ایران از کشور ناظر به عضو رسمی، در دستور کار اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای که از روز گذشته آغاز شده است قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۴۶    
صفحه نخست روزنامه های امروز یکشنبه 20 خرداد کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۹    
رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: دولت آینده باید به دور از منازعات سیاسی و در زمان قانونی تشکیل شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۹    
هجدهمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای امروز یکشنبه با حضور حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در شهر 'چینگ دائو' در شرق چین آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۹    
تغییر قانون انتخابات، بازشماری دستی نتایج انتخابات، ابطال آراء خارج از عراق و مهلت کوتاه بیست و چند روزه تا پایان عمر دولت و پارلمان کنونی عراق اوضاع آرام پس از انتخابات این کشور را پیچیده کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۹    
دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا با صدور بیانیه ای در توئیتر، به اظهارات اهانت آمیز رئیس جمهوری آمریکا در پایان نشست سران جی هفت واکنش نشان داد و اعلام کرد که ترودو همه مواضع خود را پیش از این هم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۹    
'گلعاد اردان' وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شنبه شب ضمن درخواست برای ترور فلسطینی هایی که اقدام به بادبادک بازی می کنند، مدعی شد: اگر این افراد ترور و هدف حمله قرار نگیرند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۶:۳۵    
رئیس جمهور سوریه در گفتگویی به پرسش های خبرنگار دیلی میل انگلیس پاسخ داد و تاکید کرد، غرب در مقامی نیست که بگوید چه کسی در سوریه مسئول باشد و این موضوع مربوط به مردم سوریه است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۶:۱۵    
نیروی دریایی مغرب بیش از چهارصد و هفتاد مهاجر غیرقانونی را که قصد داشتند به اروپا بروند، در سواحل این کشور نجات دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۴:۱۷    
دولت انگلیس با استقبال از حفظ تحریم ها علیه روسیه به بهانه های حقوق بشری در بیانیه پایانی نشست گروه 7، بر لزوم اجتناب از جنگ تجاری متقابل بین اروپا و آمریکا تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۴:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که پس از سخنان نخست وزیر کانادا، حمایت خود را از بیانیه گروه 7 پس می گیرد و ترودو را "غیر قابل اعتماد" نامید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۲:۳۳    
صدها نفر در اعتراض به برگزاری نشست سران گروه هفت در شهر کبک سیتی در کانادا تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۴۸    
منابع یمنی از کشته شدن یکی از فرماندهان نظامی وابسته به ائتلاف متجاوزان در جبهه ساحل غربی این کشور خبر دادند.