چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 24 مرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مرداد 1397 العالم 2 مرداد 1397 العالم 3 مرداد 1397 العالم 4 مرداد 1397 العالم 5 مرداد 1397 العالم 6 مرداد 1397 العالم 7 مرداد 1397 العالم 8 مرداد 1397 العالم 9 مرداد 1397 العالم 10 مرداد 1397 العالم 11 مرداد 1397 العالم 12 مرداد 1397 العالم 13 مرداد 1397 العالم 14 مرداد 1397 العالم 15 مرداد 1397 العالم 16 مرداد 1397 العالم 17 مرداد 1397 العالم 18 مرداد 1397 العالم 19 مرداد 1397 العالم 20 مرداد 1397 العالم 21 مرداد 1397 العالم 22 مرداد 1397 العالم 23 مرداد 1397 العالم 24 مرداد 1397 العالم 25 مرداد 1397 العالم 26 مرداد 1397 العالم 27 مرداد 1397 العالم 28 مرداد 1397 العالم 29 مرداد 1397 العالم 30 مرداد 1397 العالم 31 مرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۲    
کالاهای احتکار شده در انبارهای اطراف تهران به ارزش 320میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۴۹    
سخنگوی کاخ سفید در همان روزی که ترکیه در برابر تحریم های آمریکا موضع تهاجمی و ارزش پولش روند صعودی گرفت، از امکان رفع موقت تعرفه های تنبیهی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۴۷    
وزارت دادگستری لیبی اعلام کرد که 45 نفر از عاملان قتل تظاهرات کنندگان مخالف معمر قذافی در سال 2011 به اعدام محکوم شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۸    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه روز چهارشنبه در گفت و گوی تلفنی با عبدالله دوم شاه اردن از همکاری پاریس و امان برای حفظ امنیت مرزهای اردن و سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۸    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امشب (چهارشنبه) در برنامه گفت وگوی ویژه خبری حضور یافت و درباره نشست آکتائو و کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۸    
ارتش سوریه همزمان با درگیری های شدید با تروریستهای داعش، به پیشروی خود در بادیه السویداء ادامه می دهد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از مواضعی که مزدوران ارتش عربستان در نجران در آنها مستقر بودند، به کنترل درآوردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۸    
باران های سیل آسا در خارطوم پایتخت سودان زندگی در این شهر را مختل کرد و باعث تعطیلی مدارس این شهر در روز چهارشنبه و کشته شدن ده ها نفر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۸    
مشیر المصری از رهبران حماس در واکنش به طرح رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران این جنبش، گفت: درهای جهنم به روی اشغالگران گشوده خواهد شد و آن ها هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهوری در دیدار با مادر و اعضای خانواده شهیدان محمود، احمد و علیرضا گرگ پور با تجلیل از صبر و شکیبایی آنان گفت: صدامیان همچنان که خرمشهر را ویران کردند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۹    
مقامات صهیونیست درباره سخنرانی دیشب دبیر کل حزب الله لبنان سکوت کرده اند اما سخنرانی وی در میان صهیونیستها در پایگاههای اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۹    
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر قطر در عین ناباوری به عنوان نایب قهرمانی جام کنفدراسیون های آسیا دست یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۸    
رئیس جمهور عصر چهارشنبه با حضور در منزل سرلشگر خلبان غلامرضا یزد؛ آزاده و جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، در فضایی صمیمی با او دیدار و از رشادت ها و ایثار وی تجلیل کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۰    
ناظران و تحلیلگران سیاسی ابراز عقیده کرده اند که دیدار سه شنبه رئیس جمهور مصر و پادشاه سعودی در شهر نئوم عربستان فراتر از آن چیزی بوده که در بیانیه ریاست جمهوری مصر به آن اشاره شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۰    
ستاد تبلیغاتی جنگ یمن تصاویری اولیه از جنایت ائتلاف متجاوز سعودی در روستای الساده در شهر حیران در استان حجه رامنتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد، دوحه به آنکارا وعده داده که 15 میلیارد دلار در ترکیه سرمایه گذاری مستقیم انجام دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: به اسراییل اجازه نمی دهیم که ملت فلسطین را به گرسنگی بکشاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۷    
نشستی با حضور بزرگان و سران قبایل جنوب شرق ادلب در یکی از پایگاه های ترکیه در شمال استان حماه برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۷    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه (24 مرداد) یک فرد و سه شرکت مرتبط با کره شمالی را در فهرست تحریم ها قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۷    
رژیم اشغالگر اسراییلی در راستای جنگ خود علیه شرکت های مخابراتی فلسطینی، به شرکتهای مخابرات اسراییلی اجازه داد تا برج های خود را در مناطق کرانه باختری دایر کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۷    
سفارت آمریکا در بغداد در بیانیه ای گفت که از نظر واشنگتن پایبندی بغداد به تحریم های ضد ایرانی، در حد عدم تعامل با دلار (و نه بیشتر) تعریف می شود و تاکنون نیز تخلفی از آن صورت نگرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و "یان کوبیچ" نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق درخصوص تحولات این کشور و همچنین تفاهمات هسته ای رایزنی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی دوازدهمین سالگرد پیروزی رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد سرنوشت ساز سی و سه روزه را به سیدحسن نصرالله و ملت مقاوم لبنان تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۲    
واحدهایی از ارتش سوریه محل تجمع تروریستها و خطوط دفاعی آنها در حومه جنوب شرقی ادلب را هدف قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۳    
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که برگزاری نشست شورای مرکزی ساف با وجود تحریم اغلب گروه های اصلی بیانگر از هم پاشیدگی و انزوای سیاسی جنبش فتح به سبب اتخاذ سیاست تکروی و انحصار سیاسی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی هیات گذرگاه های مرزی در وزارت کشور عراق روز چهارشنبه تاکید کرد که فعالیت تجاری در همه گذرگاه های مرزی عراق با جمهوری اسلامی ایران به روال طبیعی جریان دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۷    
خبر: درحالی که منابع روسی ازشانزده حمله پهبادی به حمیمم درماه اگوست خبر میدهند یک مقام روسی حمله به ادلب راقریب الوقوع معرفی کرد تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۸    
وزیر خارجه پیشین آلمان در مطلبی که یکی از روزنامه های این کشور منتشر کرد ضمن انتقاد از سیاست های دولت عربستان، خواستار ایستادگی غرب در برابر این کشور در زمینه تنش پیش آمده میان اوتاوا و ریاض شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر فرمودند: در قضیه ی برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه ی ما با آن ها صحبت کند، ضرر کردیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۳    
پژوهشگر دانشگاه پرینستون و عضو پیشین گروه مذاکره کننده هسته ای با بیان این که ایران مجرب ترین و مقاوم ترین کشور جهان در مقابله با تحریم های آمریکاست گفته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۳    
همچنان دهها نفر از کودکانی که در اتوبوسی در مرکز بازار ضحیان هدف جنگنده های سعودی و اماراتی قرار گرفتند، در بیمارستان ها بسر می برند و با توجه به ادامه حملات علیه استان صعده و محاصره کشور ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۳    
ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که درگیری عناصر ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی با یکدیگر در تعز را نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا بزودی با مقام های روسیه دیدار می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: مشکل کی روش با فدراسیون فوتبال در حال حل شدن است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۳    
وزیر امور خارجه گفت: مهمترین ابزار قدرت جمهوری اسلامی همین روحیه ایثارگری و فداکاری است که تاکنون در میان مردم حفظ شده و سرمایه عظیمی برای کشور فراهم کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از اظهارات سفیر آمریکا در انگلیس علیه برجام که خواستار فشار بر ایران شده بود، انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۳    
یک مقام دولت ترکیه از برگزاری نشستی سه جانبه در تهران، پیرامون بررسی روند اوضاع سوریه و با شرکت روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۳    
رژیم اشغالگر صهیونیست صبح امروز چهارشنبه گذرگاه کرم ابوسالم تنها گذرگاه تجاری با نوار غزه را که 35 روز بسته بود، بازگشایی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۳    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که کشورش با محاصره اقتصادی علیه هیچ کشوری همراهی نمی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۴    
یکی از سربازان مرزی کشور پس از 15 ماه اسارت در دست گروه های تروریستی، شب گذشته به آغوش وطن بازگشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۴    
تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در مسابقات هیجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با خوش شانسی مقابل تیم امید عربستان به تساوی بدون گل دست یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۴    
خبرها از وقوع انفجار در نزدیکی یک مرکز آموزشی در غرب کابل پایتخت این کشور حکایت دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۴    
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دکتر حسن روحانی رییس دولت دوازدهم برای پایان دادن به گمانه زنی ها در جامعه در موعد قانونی در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد اما تاکنون تاریخ دقیقی مشخص نشده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۴    
رهبر جریان حکمت ملی عراق خطاب به "داگلاس سیلیمان" سفیر آمریکا در بغداد خاطرنشان کرد که سیاست تحریم آمریکا غیرقابل قبول است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
روابط سیاسی و فرهنگی میان ایران و سوریه در چهار دهه اخیر بر اساس منافع و مصالح مشترک بوده است ولی این روابط در زمینه اقتصادی تاکنون همپای روابط سیاسی و فرهنگی نبوده است تا دو طرف بتوانند در همه ابعاد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
نرخ ارزهای خارجی در بازار ترکیه که از یک هفته پیش در حال افزایش بود، امروز با کاهش مواجه شده و نسبت به دیروز قیمت برابری هر دلار آمریکا 13.8 و قیمت هر یورو نیز 12.3 کاهش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۴    
ستاد تبلیغاتی و اطلاع رسانی وابسته به جنبش حزب الله لبنان در صفحه شخصی خود در توئیتر تصاویر اختصاصی و ویژه ای را منتشر کرد تصاویری که یگان رصد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۴    
رئیس جمهوری ونزوئلا امروز (چهارشنبه) گفت، آنهایی که برای ترور من تلاش کردند، هدفشان روی کار آوردن خونتا بر سر قدرت بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۴    
شعبه دوم دادگاه جرائم سنگین شهر ازمیر درخواست آزادی آندرو برونسون کشیش آمریکایی زندانی در ترکیه را که موجب بروز تنش جدی بین آنکارا و واشنگتن شده است، رد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۴    
امیر قطر امروز (چهارشنبه) در قالب سفری کاری عازم ترکیه شد و در جریان آن با رئیس جمهوری این کشور دیدار می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۴    
مقام های محلی در استان بغلان در شرق افغانستان اعلام کردند که در پی حمله طالبان به نیروهای دولتی در این استان 40 سرباز ارتش و پلیس کشته شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۴    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی در دوازدهمین سالگرد پیروزی در جنگ 33 روزه وعده پیروزی دیگری در جنگ با تروریستهای تکفیری در سوریه داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۴    
رئیس جمهور ، تلاش برای افزایش تولید، صادرات و اشتغال در کنار تنظیم بازار و شفاف سازی امور را بالاترین عبادت و انقلابی بودن دانست و به بانک مرکزی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۴    
نماینده کوبا در یونسکو با انتقاد از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی ضد ملت فلسطین گفت، باید به احترام فلسطینیانِ قربانیِ جنایاتِ اسرائیل یک دقیقه سکوت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۴    
ارتش سوریه با حملات آتشین پیشدستانه ای که علیه پایگاه های گروه تروریستی جبهه النصره در حومه شمالی حماه و مشخصا در شهرک های الطامنه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: سکه هایی که قبلا با تعداد وسیع فروخته شده با همان قیمت به تدریج وارد بازار می شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۷    
ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات نظامی موفقیت آمیزی را در استان های البیضا ، الجوف ، مارب و جیزان انجام دادند و در آن تعدادی از مزدوران وابسته به متجاوزان را به هلاکت رساندند و چندین خودرو زرهی آنان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۴    
معاون اول رییس جمهوری گفت: به تصدیق غالب نخبگان کشور در مقطع کنونی با توجه به سیاست های خصمانه و توأم با بی احترامی دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مذاکره با این کشور پذیرفتنی نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۴    
انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در یک نشست خبری اظهارات جنجال امیزی درباره تجاوز به یمن ایراد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۴    
وئام وهاب رئیس حزب توحید عربی و از سیاستمداران دروزی لبنان در واکنش به سخنان اخیر سعد الحریری نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه این کشور، تاکید کرد که روابط لبنان با سوریه ملک شخصی او نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۴    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد کاهش به 1188 دلار و 24 سنت رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۷    
رایزن بازرگانی ایران در عراق با اشاره به برخی گمانه زنی ها و انتشار مطالب غیر واقعی در رابطه با روند تجارت ایران و عراق گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۹    
دادستان کل کشور گفت: حقیقتا بازپرس ها از صبح زود تا پاسی از شب مشغول محاسبه و بررسی هستند و متناسب با پیشرفت کار هر مسئولی لازم باشد حتی اگر وزیر باشد احضار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۹    
آمریکا عراق را تهدید کرد در صورت عدم پایبندی به اقدامات ضد ایرانی واشنگتن، ممکن است خود نیز در معرض تحریم قرار گیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۰    
لبنان با اعلام مخالفت خود با اظهارات کمیسر عالی سازمان ملل متحد مبنی بر عدم فراهم بودن شرایط بازگشت آوارگان سوری، تصریح کرد که شرایط بازگشت مردم سوریه به کشورشان فراهم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۰    
هواپیمایی دولتی عربستان به بروز نقص فنی و تاخیر در پروازها در زمان مهم انتقال حجاج اشاره کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اقدام حزب کنگره ملی حاکم در سودان به اعلام رسمی نامزدی عمر حسن البشیر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 برای بار سوم جنجال ها و تنش های گسترده ای بین مخالفان و موافقان ایجاد کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۰    
دیدن دانش آموزان مجروح یمنی در استان صعده، اشک نماینده سازمان ملل را در آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۰    
وزیر امورخارجه ایران به مسائل پیش آمده در مورد کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۰    
تلویزیون تی آر تی ترکیه از آغاز اجرای تحریم های ترکیه علیه آمریکا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهوری روسیه اعلام آمادگی کرد که در آینده ای نزدیک با رهبر کره شمالی دیدار کرده و شخصا با وی در باره مسائل منطقه ای و روابط دوجانبه گفت وگو کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۷    
وزارت امور خارجه ایران با بازماندگان حادثه سقوط پل جنوا در ایتالیا ابراز همدردی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۰    
یک مقام کاخ سفید به ترکیه هشدار داده که در صورت آزاد نکردن اندرو برانسون تبعه آمریکایی، واشنگتن تحریم های بیشتری علیه آنکارا اعمال خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۷    
سعید براتی سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه 96 بعد از 476 روز اسارت به وطن بازگشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۱    
سعید براتی سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه 96 بعد از476 روز اسارت به وطن بازگشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۱    
واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه ژوئیه (تیر) در قیاس با مدت مشابه سال قبل، 43.5 درصد کاهش یافت و اعمال مجدد تحریم های آمریکا بر ضد ایران، مهمترین دلیل این کاهش عنوان می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۱    
وزیر کشور عراق از توافق با همتایان خود از ترکیه و ایران بر سر تامین امنیت مرزها و جلوگیری از قاچاق، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۲    
سفیر ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد در ژنو گفت: ایران برای حل مساله هسته ای که به دلیل برخی سوء نیت ها باعث بروز یک بحران غیر ضروری در سطح بین المللی شده بود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۰۸    
دیوان عالی پنسیلوانیای آمریکا سه شنبه (به وقت محلی) فهرستی از 300 کشیش کلیسای کاتولیک منتشر کرد که متهم به آزار جنسی بیش از یکهزار کودک طی هفت دهه گذشته شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۰۰    
ارتش چین با ارسال یادداشتی اعتراضی به آمریکا ، نسبت به سیاست واشنگتن در تقویت ارتباط نظامی با تایوان و زیر پا گذاشتن "اصل یک چین" هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۳:۱۹    
الشیخ احمد الریسونی معاون دبیرکل اتحادیه علمای مسلمان سه شنبه شب نسبت به بهره برداری سیاسی عربستان از موضوع حج انتقاد کرد و گفت که ریاض مانع از ادای فرایض حج مسلمانان قطر ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۱:۵۸    
وزیران خارجه آمریکا و کره جنوبی در گفت و گوی تلفنی بر ادامه فشار حداکثری ضد کره شمالی تا غیراتمی شدن این کشور تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۱:۴۳    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کرد دو فروند موشک از نوع زلزال 2 به مناطق جیزان و نجران عربستان شلیک کرده است.