پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 29 مرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مرداد 1397 العالم 2 مرداد 1397 العالم 3 مرداد 1397 العالم 4 مرداد 1397 العالم 5 مرداد 1397 العالم 6 مرداد 1397 العالم 7 مرداد 1397 العالم 8 مرداد 1397 العالم 9 مرداد 1397 العالم 10 مرداد 1397 العالم 11 مرداد 1397 العالم 12 مرداد 1397 العالم 13 مرداد 1397 العالم 14 مرداد 1397 العالم 15 مرداد 1397 العالم 16 مرداد 1397 العالم 17 مرداد 1397 العالم 18 مرداد 1397 العالم 19 مرداد 1397 العالم 20 مرداد 1397 العالم 21 مرداد 1397 العالم 22 مرداد 1397 العالم 23 مرداد 1397 العالم 24 مرداد 1397 العالم 25 مرداد 1397 العالم 26 مرداد 1397 العالم 27 مرداد 1397 العالم 28 مرداد 1397 العالم 29 مرداد 1397 العالم 30 مرداد 1397 العالم 31 مرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۲    
جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی فلسطین و حکام آل سعود در یمن سازمانهایی که به برخوردهای دوگانه در محکومیت نقض حقوق بشر در کشورهای مختلف جهان متهم هستند را وادار به موضع گیری کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۲    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 3میلیون و 870 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 295هزار تومان فروخته می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی توانیر گفت: صادرات برق از 10 روز پیش شروع شده و به تدریج در حال افزایش صادرات برق هستیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۲    
ورزشکاران ایران در سومین روز از بازی های آسیایی در رشته های مختلف رقابت خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۱    
وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه از سازمان ملل متحد به دلیل مانع تراشی در روند بازسازی سوریه، درحالی که آوارگان این کشور درحال بازگشت به وطنشان هستند، انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۱    
رئیس جمهوری عراق گفت در موعد مقرر قانونی پارلمان جدید عراق با صدور دعوت رسمی از سوی وی بعنوان رئیس جمهوری این کشور، تشکیل جلسه خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۹    
وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و در پاسخ به سوال نمایندگان در مورد کنوانسیون دریای خزر، برجام، اقامت آمریکایی، تشکیل گروه اقدام در وزارت خارجه آمریکا و فعالیت اقتصادی سفرا شفاف سازی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۹    
رهبر جنبش انصارالله با صدور بیانیه ای به مناسبت عید سعید قربان، این روز را به ملت یمن و امت اسلامی تبریک گفت و ابراز داشت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: انحصار دریانوردی زیر پرچم 5 کشور ساحلی، ممنوعیت حضور نظامی کشورهای غیرساحلی و ممنوع بودن در اختیار قرار دادن قلمرو علیه دیگر کشورهای ساحلی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۹    
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی باشگاه پرسپولیس و کمک فدراسیون فوتبال ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۹    
سخنرانی ها و حواشی تجمع طلاب در مدرسه فیضیه قم که در اعتراض به مشکلات اقتصادی کشور صورت گرفته بود، با اعتراض مراجع و واکنش سپاه مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی در واکنش به پرواز قیمت پروازهای داخلی و نابسامانی حمل ونقل هوایی با تاکید بر این که حفظ صنعت هواپیمایی از قیمت پرواز ها برای کشور بسیار مهمتر است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۹    
شرکت توتال در بیانیه ای امروز به طور رسمی خروج از طرح چندین میلیارد دلاری توسعه میدان گاز پارس جنوبی را تأایید و اعلام کرد اگر شرکت سینوپک چین بخواهد می تواند این طرح را ادامه دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۱    
گروه تروریستی داعش مسئولیت چندین حمله به نیروهای پلیس چچن در روز دوشنبه را بر عهده گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۹    
سفیرعراق در تهران در مورد سخنان حیدر العبادی که چندی پیش گفته بود به خاطر منافع ملت عراق ناگزیر به پیروی از تحریم ها علیه ایران است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۹    
ارتش سوریه تروریست های داعش را در تپه های الصفا در بادیه شرقی السویداء محاصره کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۹    
نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه از برنامه دیدار نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه در ژنو با استفان دی میستورا نماینده دبیر کل سازمان ملل در سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۴    
عبد العزیز بن عبد الله آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی پس از 35 سال بدون ذکر علتی از خواندن خطبه روز عرفه خودداری کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا به خاطر حمایت های همه جانبه کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا تشکر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۱    
دستیار سابق رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه به هم حزبی های جمهوری خواه خود هشدار داد اگر همین امروز انتخابات میان دوره ای کنگره برگزار شود جمهوریخواهان قافیه را به دموکرات ها خواهند باخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۴    
جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل بیانیه ای درباره آتش بس در غزه میان گروههای فلسطینی و رژیم اشغالگر اسراییلی صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۴    
یک شرکت صنایع دفاعی روسیه گفته است انتظار دارد یک ناو پیشرفته جدید را به ایران صادر کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۱    
نیروهای یمنی پیروزی های مهمی در تمام جبهه های جنگ با ائتلاف سعودی به ثبت رساندند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۱    
دومین روز از مسابقات بازی های آسیایی در حال برگزاری است و ایران با گرفتن سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز در رده ششم جدول مدالی قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آن زمانی که آمریکایی ها مشغول آموزش و سلاح دادن به تروریست ها در برخی کشورهای عربی بودند، ایران در حال حمایت از دولت و ملت سوریه بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۲    
منابع آگاه گفتند از این به بعد محموله های نفت چین با نفتکش های ایرانی حمل و در بنادر چین تحویل داده می شود که نشاندهنده تلاش پکن برای ادامه خرید نفت از ایران با آغاز دوباره تحریم های اقتصادی آمریکا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۴    
ترکیه، امروز دوشنبه رسماً از آمریکا بابت دو برابر کردن تعرفه های گمرکی واردات آلومینیوم و فولاد از ترکیه به سازمان تجارت جهانی شکایت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۲    
وزیر امور خارجه با تاکید بر این که مذاکرات با اروپایی ها ادامه دارد، گفت : همانطور که قبلا گفتم اروپایی ها در اعلام مواضع بسیار خوب عمل کردند اما در تبدیل این مواضع به اقدامات عملی باید تصمیم بگیرند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۲    
روزعرفه از روزهای پرفضیلت برای بهره مندی هرچه بهتر از برکات الهی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۴    
فرمانده ناجا گفت: به برکت خون شهدا و تلاش کارکنان نیروی انتظامی، کشور از لحاظ شاخص های امنیتی در منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۴    
اداره کل شیلات یمن تاکید کرد که جنایت روز گذشته علیه صیادان یمنی، تعداد کل صیادانی را که تاکنون هدف حملات ائتلاف متجاوز قرار گرفتند، به 217 شهید و 204 مجروح و 4 مفقود افزایش داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: بخشنامه رئیس قوه قضاییه درباره احتکارها و اخلال در نظام اقتصادی کشور ظرف امروز و فردا تهیه می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۲    
برنامه یک هشتم نهایی تا فینال مسابقه های فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا مشخص شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۲    
پرویز هادی آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران برای دومین مرتبه مدال طلای بازی های آسیایی را بر گردن آویخت تا تیم ملی کشتی آزاد ایران با 3 طلا و یک برنز به کار خود در بازی های آسیایی 2018 پایان دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری علنی دادگاه اسفندیار رحیم مشایی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: کاهش بهای نفت در سال 94 تکانه ای بر اقتصاد کشور بود که توانستیم با بهره گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی آن را مدیریت کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: فعلاً 4 شعبه دادگاه نیز به صورت ویژه برای رسیدگی به این پرونده ها تشکیل شده است. بیش از 30 کیفرخواست آماده ارجاع به دادگاه است و 120 متهم نیز در بازداشت به سر می برند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 3 میلیون تومانی ساندرو اتوماتیک و استپ وی دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۲    
حج در اصطلاح شرع مقدس، مجموعه ای از مناسک خاص است که یکی از ارکان زیربنایی اسلام به شمار می آید
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۰    
وزارت امور خارجه در راستای تنویر افکار عمومی به برخی دیگر از ابهامات درباره کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر که اخیرا در اکتائو قزاقستان به امضا رسید، پاسخ داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۰    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید برخی شعارها و دست نوشته ها در تجمع اخیر طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه قم ، هرگونه دخالت این نهاد درفرایند برگزاری مراسم را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۲    
وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد از رفتار آمریکا درباره بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان گفت که ایالات متحده در مساله بازگشت مهاجران سوری به میهن خود موضع مخرب اتخاذ کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۲    
رییس کاروان ژاپن پس از رسوایی اخلاقی 4 بازیکن تیم ملی بسکتبال این کشور در حضور خبرنگاران تعظیم کرد تا از مردم و ورزشکاران عذرخواهی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۲    
تیم ملی امید ایران با حساب 2 بر صفر مغلوب میانمار شد اما شانس با این تیم همراه بود و تیم ملی به دلیل تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد مسابقات شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۲    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد: چین بزرگترین مصرف کننده نفت ایران با وجود تحریم های نفتی آمریکا، همچنان خرید نفت از تهران را ادامه می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۰    
16 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی خود خواستار رسیدگی به نحوه فروش اینترنتی خودرو شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که این نهاد درباره حواشی مدرسه فیضیه قم بیانیه صادر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۰    
طبق گزارش رسانه های آمریکایی، در ادامه خشونت های مسلحانه در شیکاگو در دو روز پایانی این هفته به دستکم 46 نفر تیراندازی شده و دو نفر جان باخته اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۰    
اقدامات استعمار فرانسه در الجزایر تنها در قتل عام مردم این کشور و بر سر نیزه کردن سرهایشان نبود؛ امروز به گواه منابع تاریخی همه آهن و فولاد به کارگرفته شده در ساخت نماد غرور ملی فرانسه هم به سرقت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۲    
جان بولتون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای همراهی و همسویی بشتر با رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران به فلسطین اشغالی سفر کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۵    
وزیر خارجه روسیه ضمن اعلام اینکه میان مسکو و بیروت در برخی موضوعات منطقه ای دیدگاه مشترک وجود دارد، گفت باید لبنان از تبعات جنگ سوریه دور نگه داشته شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۵    
به دنبال انتشار خبر نیوزویک مبنی بر جراحت چند نظامی آمریکایی بر اثر سقوط بالگرد در عراق، سخنگوی ائتلاف واشنگتن ضمن تایید خبر سقوط این بالگرد از مرگ یک نفر از اعضای ائتلاف به رهبری واشنگتن خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۲    
ارتش سوریه استان سویداء را از تروریست های داعش پاکسازی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور ترکیه گفت: حمله اقتصادی که به کشور شده به طور مستقیم پرچم و اذانمان را نیز مورد حمله قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۵    
یک روزنامه عربی با انتشار سندی از طرح عربستان برای احداث یک بندر نفتی در استان شرقی المهرة, یمن، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۲    
حجاج ایرانی شعار " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل " در مراسم برائت از مشرکین سر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۰    
العالم _ سوریه خبر: انگلیس امروز اعلام کرد کمک های مالی به مخالفان سوریه در شمال غرب این کشور را قطع کرده است. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مشاور امنیت ملی ایالات متحده طی نشست خبری در فلسطین اشغالی، ضمن تقدیر از خروج آمریکا از برجام، اتحاد واشنگتن و تل آویو را قوی تر از هر زمانی دانستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۰    
نخست وزیر جدید پاکستان در نخستین نشست خبری خود با اشاره به اشراف گری برخی از مقامات این کشور بر حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد مالی تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۰    
نمایندگان ایران رقابت های خود در روز دوم بازی های آسیایی 2018 را پیگیری کردند که در پایان دو مدال برنز و یک مدال طلا برای ایران کسب شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۰    
ارتش سوریه ضمن بازداشت 30 عنصر داعش توانست تحرکات عناصر این گروه در جنوب و شرق ارتفاعات الصفا برای شکست محاصره خود را ناکام بگذارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۰    
یک روزنامه سوری اعلام کرد که گروه نیروهای دموکراتیک سوریه در ادامه حمایت از داعش 30 کامیون حامل مواد غذایی برای این گروه تروریستی در جنوب شرق دیرالزور فرستاده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۰    
گذرگاه ابوالضهور در شرق استان ادلب بازگشایی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه ها، گفت: اگر 110 هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه ها از سوی شرکت ملی نفت پرداخت شود می توان یارانه ها را دو برابر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۵    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد در جریان دیدار این هفته خود با دبیر شورای امنیت روسیه در ژنو، با وی درباره اوضاع عراق و سوریه و همچنین برخی مسائل در روابط دوجانبه گفت وگو کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۵    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: سامانه موشکی باور 373 فراتر از سامانه S300 پس از تست نهایی عملیاتی خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۵    
ارتش سوریه تلاش می کند که در آیندۀ نزدیک نیروهای خود را در شمال این کشور مستقر کند، از حومۀ شمالی استان لاذقیه گرفته تا حومۀ جنوبی استان حلب با عبور از حومۀ استان های حماه و ادلب ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۰    
وزیر نفت گفت:توتال به صورت رسمی قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی را ترک کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۰    
دولت انگلیس از متوقف شدن بخشی از کمک های خود به مناطق تحت تصرف معارضان سوری خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق ضمن اعلام اینکه اکنون اکثریت پارلمان مخالف با حضور نظامی آمریکا در این کشور هستند، بر شکست طرح آمریکا برای جداسازی سوریه و لبنان از عراق و ایران تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۰    
برخی خانواده های کره شمالی و کره جنوبی که از زمان جنگ دو کره در دهه 50 میلادی جدا شده بودند، بعد از گذشت بیش از 6 دهه برای اولین بار با یکدیگر دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۰    
دولت قطر که اخیرا از سرمایه گذاری 15 میلیارد دلاری در ترکیه خبر داده بود این بار تصمیم جدیدی برای نجات این کشور از بحران اقتصادی اتخاذ کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۰    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت که مراجعه نظامیان اسرائیلی به مطب روانشناسان به میزان 40 درصد افزایش پیدا کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد که تشکیل گروه اقدام ایران در دولت آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه دیرپای ایالات متحده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
یک سایت پرتغالی از موضوع جلسه سرمربی تیم ملی کشورمان با مدیر تیم ملی مکزیک خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر دفاع عنوان کرد که در حوزه صنایع موشکی 10 سال از کشورهای منطقه جلوتر هستیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
نایب رئیس مجلس گفت: این تصور و مزیت که امروز در کشور داریم مانع از تعبیر خواب آشفته دشمنان نظام جمهوری می شود و دیگر نمی توانند در اشغال خاک جمهوری اسلامی طمع داشته باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۵    
یک رسانه لبنانی از تصمیم سعدالحریری برای معرفی کابینه تا پیش از 15 سپتامبر آتی خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۵    
وزارت امور خارجه اعلام کرد که خبر منتشر شده در خصوص عضویت سفیر ایران در عمان در یکی از احزاب سیاسی کشور صحت ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سیاست جنگ افروزانه آمریکا در میان مسلمانان تأکید کردند: باید با هوشیاری این سیاست شیطانی را خنثی کرد و حج و برائت از مشرکان، زمینه ساز این هوشیاری است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گفت وگوهایی که با محمود واعظی رییس دفتر و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری داشتم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۰    
کیفیت هوای تهران امروز -دوشنبه- با افزایش آلاینده ذرات معلق با قطر کمتراز 2،5 میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۰    
یگان موشکی ارتش یمن با موشکی بالستیک، یکی از پایگاه های نظامی ارتش عربستان در غرب نجران را هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۵    
در پی طوفان شب گذشته در مکه مکرمه، پرده خانه خدا در اتفاقی نادر کنار کشیده شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۵    
اشخاص ناشناس از داخل یک خودرو به سمت سفارتخانه آمریکا در آنکارا آتش گشوده و سپس گریختند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۵    
روزی نیست که در عربستان مطلبی جدید مبنی برکشته شدن یا دستگیری،حبس، شکنجه و در یک کلام تعمیق احساس ناامنی در میان شهروندان و به ویژه آزاد اندیشان رسانه ای نشود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۱۰    
قانونی در روسیه به اجرا درآمده است که بر اساس آن سفر اتباع ایرانی و 17 کشور دیگر به خاور دور روسیه تسهیل می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۲    
یک نشریه آمریکایی در تحلیلی تشکیل گروه موسوم به گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا را اقدامی دانسته که بیشتر نمادین است تا هدفمند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۵    
محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه با شبکه خبری CNN درباره توافق هسته ای برجام و بازگشت تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران مصاحبه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۵    
صفحه نخست روزنامه های امروز دوشنبه بیست و نهم مردادماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۵    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه 29 مردادماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۰۰    
موضوع حمله به غزه باعث بروز اختلافات میان 'اویگدور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و 'نفتالی بنت' وزیر آموزش و پرورش این رژیم شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۶:۵۲    
جلسه اعلام تشکیل فراکسیون بزرگ در پارلمان عراق که حق قانونی تشکیل دولت را خواهد داشت، با محوریت سید مقتدا صدر در حالی بی نتیجه پایان یافت که قرار است دوشنبه فراکسیون بزرگتری این بار با محوریت نوری ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۶:۴۲    
رسانه های پاکستان یکشنبه شب اعلام کردند که مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا اوایل ماه آینده میلادی (سپتامبر) در راس هیات سیاسی و دیپلماتیک به اسلام آباد سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۲:۰۸    
پلیس بین الملل (اینترپل) از و قوع احتمالی یک حمله تروریستی قریب الوقوع در اروپا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۱:۳۰    
النصر، الحکمه، سائرون و الوطنیه در بیانیه پایانی نشست هتل بابل با تشکیل هسته اولیه فراکسیون اکثریت موافقت کردند.