پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 10 مهر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مهر 1397 العالم 2 مهر 1397 العالم 3 مهر 1397 العالم 4 مهر 1397 العالم 5 مهر 1397 العالم 6 مهر 1397 العالم 7 مهر 1397 العالم 8 مهر 1397 العالم 9 مهر 1397 العالم 10 مهر 1397 العالم 11 مهر 1397 العالم 12 مهر 1397 العالم 13 مهر 1397 العالم 14 مهر 1397 العالم 15 مهر 1397 العالم 16 مهر 1397 العالم 17 مهر 1397 العالم 18 مهر 1397 العالم 19 مهر 1397 العالم 20 مهر 1397 العالم 21 مهر 1397 العالم 22 مهر 1397 العالم 23 مهر 1397 العالم 24 مهر 1397 العالم 25 مهر 1397 العالم 26 مهر 1397 العالم 27 مهر 1397 العالم 28 مهر 1397 العالم 29 مهر 1397 العالم 30 مهر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۴    
یک طراح ایتالیایی مدل مفهومی یک تراکتور خودران را طراحی کرده است که با استفاده از هیدروژن کار می کند و از طریق یک اپلیکیشن موبایل کنترل می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۱:۲۴    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با استقبال از انتخاب برهم صالح به عنوان رئیس جمهور جدید عراق، نسبت به تقویت روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۱:۲۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، به برهم صالح به مناسبت پیروزی اش در تصدی سمت ریاست جمهوری عراق تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۰    
رسانه های سعودی از شنیده شدن صدای انفجار شدید و وقوع آتش سوزی گسترده در شهر صنعتی ینبع در کرانه دریای سرخ در غرب عربستان خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۱    
خبرنگار العالم: برهم صالح رییس جمهور عراق رسما عادل عبدالمهدی را به تشکیل دولت مکلف کرد
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۱    
رئیس جمهور سابق عراق و نخست وزیر این کشور که دوره او به پایان رسیده است پیروزی برهم صالح در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۸    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در ادامه بررسی اختیارات مورد نیاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد بازار ارز و پول، موارد جدیدی را تصویب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۹    
معاون نیروهای روسیه مستقر در روسیه از بازگشایی آتی مرز قنیطره به کمک ارتش سوریه و پاکسازی منطقه از مین های کارگذاشته شده خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۹    
ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن لحظه شلیک 6 موشک زلزال یک به محل تجمع مزدوران سعودی در منطقه مجازه در عسیر را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۷    
برهم صالح رییس جمهور عراق بر پایبندی به سوگند قانون اساسی و حفظ وحدت عراق تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۹    
روز گذشته خبرنگار العالم، ساعتی پس از حمله موشکی به مواضع تروریست های داعش در شرق فرات خبر از هلاکت سرکرده سرشناس این گروهک تکفیری داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۲    
رئیس هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد تقویت صلح و امنیت را اولویت خود دانست و گفت: شرایط در سوریه و یمن پس از سال ها درگیری بدتر، و میلیون ها نفر آواره شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۴    
برهم صالح از رهبران اتحادیه میهنی کردستان در سایه اختلافات بین دو حزب عمده کُرد که به تعویق چندین جلسه رای گیری پارلمان انجامید، سرانجام با رای نمایندگان رئیس جمهور جدید عراق شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۳    
سازمان جهانی بهداشت سه شنبه هشدار داد که شیوع بیماری وبا در یمن بار دیگر شدت گرفته، به طوری که حدود 10 هزار مورد مشکوک به ابتلا به این بیمار در هر هفته گزارش شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۷    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه گفت: زمان بیرون کردن عناصر یگان های مدافع خلق(ی.پ.گ) از شهر منبج سوریه و واگذاری اداره این شهر به مردم بومی فرا رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۴    
وزیر دفاع روسیه به رئیس جمهوری این کشور اعلام کرد که روند تحویل سامانه دفاعی اس 300 به سوریه به پایان رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با برتری ارزشمند یک بر صفر خارج از خانه برابر السد قطر در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در بسیاری از نقاط دنیا خشونت بی محابایی را شاهدیم که دامن زنان و کودکان بی گناه را گرفته است. اندیشه خشونت پرهیزی گاندی دقیقا همان چیزی است که امروز به آن نیازمندیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۴    
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در آذرماه به بهره برداری می رسد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۲    
صدها نفر از مردم تعز در مرکز یمن در اعتراضاتی خشمگینانه بر اثر سقوط ارز و وخیم شدن اوضاع اقتصادی، ائتلاف متجاوز سعودی را مسئول این اوضاع نابسامان دانستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۹    
وزیر نفت گفت: ترامپ در سازمان ملل عنوان کرد که اوپک مسئول افزایش قیمت نفت است و قیمت ها را بالا برده و باید تولید را افزایش دهد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۱    
خبر: روند کاهشی سقوط ارزش دلار در برابر ریال ایرانی بیش از هر چیز نشان از اشتباه محاسباتی ترامپ درخصوص تاثیر تحریم ها علیه ایران دارد تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۲۷    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای روز سه شنبه اعلام کرد چهار فرد و دو شرکت ژاپنی را به فهرست تحریم های خود اضافه کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
تارنمای نشریه گاردین روز سه شنبه با بیان اینکه نهاد ناظر بر رسانه های انگلیس، درباره اقدام شبکه تلویزیونی ایران اینتر نشنال به دلیل مصاحبه با سخنگوی یک گروه افراطی جدایی طلب که از حمله تروریستی به ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۹    
ولی عهد سعودی در اقدامی که واکنش کاربران فضای مجازی را در بر داشت، یکی از نیروهای امنیتی که در برابر او ایستاده بود را هُل داد تا در عکس سلفی خوب بیافتد!
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۶    
وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ژاپنی را به اتهام همکاری با سازمان های جنایی بین المللی و حامیان آنها، تحت تحریم قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۰    
انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون امید عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۱    
یک منبع دیپلماتیک در وزارت خارجه فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که انتصاب سفیر این کشور در ایران به تعویق می افتد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۲    
برهم صالح در دور دوم رای گیری برای انتخاب رئیس جمهوری عراق توانست با کسب اکثریت آرا رئیس جمهور کشور شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا، گفت: اشرار آمریکایی و تیم فعلی را در حوزه اقتصاد به شکست خواهیم کشاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه خواهان واقع بینی مقامات فرانسوی در قبال ایران هستیم، گفت: نسبت به دست های شومی که درصدد تخریب روابط دیرپای دوکشور و دیگر کشورهای موثر اروپایی هستند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۰    
نشست شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه برگزار که در این جلسه تصمیمات جدیدی برای مدیریت بازار ارز اتخاذ شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۰    
نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در افغانستان طی سخنانی با اشاره به گسترش فعالیت های تروریستی گروه داعش در منطقه آسیای مرکزی و جذب نیروهای جدید نسبت به برنامه های داعش و مهیا شدن آن برای بی ثبات کردن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه به تروریست ها در شرق فرات در سوریه گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۸    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصاویری از محل دقیق اصابت موشک به مقر تروریست ها در خاک سوریه را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۵    
درگیری هایی در ورودی شمالی شهر البیره میان نظامیان رژیم اشغالگر و دانشجویان فلسطینی دانشگاه بیرزیت در نزدیکی رام الله روی داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۳    
درپی تحقیقات دستگاه قضایی و امنیتی ترکیه مشخص شد که عده ای در این کشور با جمع آوری نزدیک به نیم میلیارد دلار ارز از بازار ایران، آنها را به حساب یهودیان ایرانی ساکن در آمریکا منتقل کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۶    
عضو هیات رییسه مجلس گفت: لایحه الحاق ایران به کنوانیسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) فردا چهارشنبه هم در مجلس بررسی نمی شود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۱    
دیوان دادگستری بین المللی فردا 11 مهر رای خود در مورد اتهام نقض معاهده مودت دوجانبه از سوی آمریکا و درخواست ایران برای صدور قرار موقت را صادر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۸    
سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه و جایگزین سردار عبادالله عبداللهی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۵    
بالاخره حباب قیمت کاذب دلار در بازار در حال ترکیدن است و متعاقب آن بازار ارز شلوغ تر از همیشه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه طی سخنرانی در کنگره حزب عدالت و توسعه، درباره مسائل مختلفی از جمله روابط با آمریکا، توافق بر سر ادلب و بحران سوریه صحبت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
همزمان با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی بحرین، دستگاه امنیتی این کشور بازداشت معارضان را به بهانه های مختلف افزایش داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری رسمی کره شمالی هشدار داد که از اعلامیه پایان جنگ دو کره به عنوان ابزاری برای فشار و دستیابی به خلع سلاح اتمی استفاده نشود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
کاردار ایران به یک روزنامه لبنانی گفت شکی در برخورداری لبنان از موشک وجود ندارد اما حزب الله عاقل تر از آن است که طبق ادعای رژیم صهیونیستی موشک های خود را نزدیک فرودگاه بیروت پنهان کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
وزیر خارجه سوریه با تأکید بر اینکه حملات موشکی ایران به داعش در قالب مبارزه با تروریسم است، اظهار داشت که سوریه در حال نگارش فصل پایانی این مبارزه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۴    
رئیس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشگاه خودروی تهران گفت: به دنبال کاهش قیمت دلار خودروهای داخلی از یک و نیم تا 12 میلیون تومان و خودروهای خارجی از 40 تا 50 میلیون تومان کاهش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۲    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حضور پلیس در محل های خرید و فروش سکه و ارز خبر داد و هشدارهایی را به خریداران و فروشندگان سکه و ارز ارائه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
سومین گروه آوارگان از سه گذرگاه مشترک با لبنان وارد سوریه شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
پارلمان عراق، جلسه ای را که قرار بود راس ساعت یک عصر روز سه شنبه برای انتخاب رئیس جمهوری آغاز شود را به ساعت 8 عصر به تعویق انداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۷    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از تمام بانک های مجاز به عملیات ارزی خواست، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۷    
ارزش ریال ایران پس از مدتها رکود و عقب نشینی در برابر دلار، شاهد افزایش قابل ملاحظه ای بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
آژانس انرژی اتمی با رد ادعاهای مطرح شده توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سامزان ملل، اعلام کرد که هر نتیجه گیری باید بر پایه نظرات مستقل کارشناسان خود آژانس باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان بسیج با اشاره به تجمع 700هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه؛ گفت: 100 هزار نفر از بسیجیان تهران و کرج در تهران در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی اجتماع خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۶    
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: مقصران حادثه تروریستی اهواز در حال شناسایی هستند و پس از جمع بندی و گزارش نهایی، گزارش آن به اطلاع عموم خواهد رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری فرانسه از تصمیم دولت فرانسه برای مسدود کردن دارایی های وزارت اطلاعات ایران در این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: در حادثه تروریستی اهواز قصور قطعی است و با تعدادی از مقصران برخورد و تعدادی هم به دادگاه معرفی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۷    
در بیانیه وزارت خارجه ژاپن آمده، توکیو بر این اصل که شرکت های ژاپنی نباید تحت تاثیر تحریم های آمریکا قرار بگیرند، تاکید کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۱    
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 145 سارق حرفه ای و به نام پایتخت، همکاری با پلیس اینترپل برای دستگیری متهم سکه ثامن و همچنین جزئیات پرونده طلافروشی شادی در شرق تهران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده در نیروی زمینی در حال حاضر با تکیه بر بومی سازی قطعات مصرفی اورهال شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۳    
رئیس اداره آثار باستانی استان درعا در جنوب سوریه اعلام کرد که این مرکز با همکاری پلیس این استان توانست یک محموله اشیاء عتیقه را که متعلق به دوره رومیها بوده، کشف و ضبط کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب تیمش برای بازی با السد را پیش از جلسه فنی قبل از بازی، مشخص کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۱    
فاکس اسپورت در گزارشی به بررسی عملکرد دو فوتبال تیم السد قطر و پرسپولیس ایران پرداخته است و ستاره های این دو تیم را بر شمرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۵    
وزیر خارجه عراق در اظهاراتی تاکید کرد ما روابط تاریخی خود را با جمهوری اسلامی ایران حفظ خواهیم کرد و عراق چه به طور مستقیم یا غیر مستقیم هرگز در محاصره ایران مشارکت نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۰    
با نزدیک شدن به تحریم نفتی ایران و در پی توافق آمریکا و کانادا برای اصلاح پیمان تجاری نفتا، قیمت جهانی نفت در معاملات امروز بیش از 2 دلار افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۸    
در پی واکنش برخی رسانه ها به اظهارات علی اکبر ولایتی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر وی اطلاعیه ای صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۲    
وضعیت آشفته مردم یمن واقعیتی انکارناپذیر است زیرا پس از سه سال و نیم از آغاز عملیات نجات یمنی ها توسط عربستان سعودی، این عملیات بدترین نوع در جهان بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۲    
اخباری که از نشست روز یکشنبه 'محمد بن سلمان' ولیعهد سعودی با مقامات کویتی به بیرون درز کرده است نشان می دهد که دولت کویت در مقابل زیاده خواهی و گستاخی های وی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۲    
معاون اول رییس جمهوری گفت: عده ای می خواهند با جو روانی از مردم سوءاستفاده کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۱    
مدیر دفتر پایش سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل خزر دما 5 تا 6 درجه کاهش خواهد یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۵    
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با اشاره به تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه گفت: با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۱    
نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی حادثه تروریستی اهواز قبل آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۴    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد و فرستاده ویژه آن در امور یمن، خواستار ایجاد مکانیزمی برای ارائه کمک های مالی به مردم یمن شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۲    
روزنامه قطری به مدافعان السد هشدار داد که مراقب دو مهاجم خطرناک پرسپولیس باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۴    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری چینی از پکن به عنوان شریک نخست تجاری تهران یاد کرد و تصریح کرد این کشور تجارت خود با ایران را ادامه خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۹    
تفاهمنامه کمک نظامی 10 ساله که در دولت سابق آمریکا با رژیم صهیونیستی امضا شد، با آغاز سال جدید مالی در آمریکا وارد فاز اجرایی شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۴    
تولید نفت اوپک در ماه سپتامبر (شهریور) افزایش یافت تا بخشی از کاهش صادرات نفت ایران بر اثر تحریم های آمریکا جبران شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۴۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتری بامداد سه شنبه اردل در چهار و محال بختیاری را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۳۰    
رئیس سازمان فضایی فدرال روسیه دوشنبه شب اعلام کرد که چین به احتمال زیاد، شریک روسیه برای اکتشاف کره ماه در سال های آینده خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۳    
سفیر جدید روسیه در تل آویو با تأکید بر نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم، گفت ایران به دعوت دمشق در سوریه حضور دارد و مسکو نمی تواند از ایران بخواهد که سوریه را ترک کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۵:۵۰    
چهار روز پس از زلزله مهیبی که بیش از 844 کشته در اندونزی برجای گذاشت، بامداد سه شنبه زمین لرزه دیگری این بار به شدت 5.9 ریشتر جزیره فلورس و حوالی آن در جنوب این کشور را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۲:۳۲    
سازمان ملل متحد دوشنبه شب اعلام کرد که به دنبال بالاگرفتن درگیری ها در الحدیده یمن، 550 هزار نفر از ماه ژوئن از این منطقه فرار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۵۷    
تعداد زیادی از مردم اهواز برای فروش دلارهای ذخیره شده در خانه های خود تا ساعات پایانی امشب در خیابان ها حضور داشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۵۰    
یک نشریه آمریکایی دوشنبه در گزارشی با اشاره به موضع کاخ سفید در قبال ایران نوشت: باوجود لفاظی های دولت ترامپ، آمریکا از حضور نظامی خود در آب های خلیج فارس کاسته و کشتی ها ...