پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 13 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۲    
زلزله بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
دیوان دادگستری اروپا اعلام کرد رای خود را در خصوص پرونده انگلیس روز دوشنبه اعلام خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۸    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات بر استمرار فعالیت شورای همکاری خلیج فارس تأکید کرد و حل بحران قطر را منوط به تحقق شرایط آن دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۳    
مدیر یک شرکت مشاوره و بازرگانی، خروج قطر از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) را زمینه ساز عرضه نفت ایران در بازارهای آسیا و اروپا توسط دوحه ارزیابی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۳    
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به همراه ابو مهدی المهندس نائب رئیس الحشد الشعبی عراق، با مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق دیدار و گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۱    
وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده که قصد دارد بابت ماجرای تونل های منتسب به حزب الله لبنان به سازمان ملل و شورای امنیت شکایت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه اعلام کرد که حملات ائتلاف سعودی به یمن طی ساعات گذشته شدت گرفته است، اما نیروهای یمنی تجاوز نیروهای دشمن را دفع کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۲    
نخست وزیر اسبق عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون درگیری های روز سه شنبه پارلمان قبل از جلسه رای گیری تشکیل کابینه را مشکلی جدی خواند و از احزاب سیاسی این کشور خواست تا اختلافات را کنار بگذارند و فرآیند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۹    
رئیس جمهور امید به آینده را مهمترین نیاز کشور دانست و با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، همه باید برای حل مشکلات دست به دست یکدیگر دهیم، اظهارداشت: مردم ایران استقلال خود را در برابر سختی نخواهند فروخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تحرکات نظامی این رژیم در مرزهای مشترک با لبنان تا تحقق همه اهداف ادامه خواهد یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۸    
سناتور ارشد آمریکایی پس از نشست توجیهی با رئیس سیا گفت اطمینان دارد ولیعهد سعودی مسئول قتل روزنامه نگار منتقد سعودی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۵    
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: انصارالله در کوتاه ترین زمان به فن آوری ساخت دقیقترین موشک ها دست یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۶    
نخست وزیر عراق با اشاره به عدم تشکیل جلسه رای گیری در روز سه شنبه گفت که قبل از جلسه حالتی از هرج و مرج و درگیری بین نمایندگان بوجود آمده بود که رای گیری برای تکمیل تشکیل کابینه با مشکل مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۳    
خبرگزاری رسمی قطراعلام کرد که امیر این کشور کتبا از سوی پادشاه عربستان سعودی برای شرکت در نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس که در این کشور برگزار خواهد شد، دعوت شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز سه شنبه بار دیگر ایران را به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۱    
کُردهای سوریه هشدار دادند، اقدامات ترکیه و عناصر وابسته به این کشور در عفرین قوانین بین المللی را زیر پا گذشته و در حال ترکی سازی این منطقه و حتی تغییر اسامی عربی به ترکی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۸    
نماینده انگلستان در سازمان ملل متحد قبل از نشست شورای امنیت درباره ادعاهای مربوط به آزمایش موشکی ایران در اینکه چنین آزمایشی نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت باشد ابراز تردید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۶    
وزیر امور خارجه آمریکا می گوید که واشنگتن ظرف 60 روز آینده، پایبندی به پیمان منع موشک های میان برد هسته ای (INF) را تعلیق خواهد کرد، مگر آنکه مسکو در این مدت به این پیمان متعهد شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: قطعا برنامه های دفاعی خود را براساس ابراز نگرانی های بی اساس و مبتنی بر القائات بی بنیان و هدفمند برخی کشورها تنظیم نمی کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۵    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه گفت مسئولیت قتل روزنامه نگار منتقد سعودی به گردن ولیعهد سعودی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۱    
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که کاخ سفید از عملیات رژیم صهیونیستی برای تخریب تونل های منتسب به حزب الله در مرزهای جنوب لبنان و فلسطین اشغالی، قویا حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۲    
العالم _ عراق خبر: عملیات موسوم به "سپر شمالی" امروز در حالی در مرزهای شمالی اسرائیل رسانه ای شد که هدف آن کشف تونل های متعلق به حزب الله برای انجام عملیات غافلگیرانه علیه اسرائیل معرفی شد. ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۳    
حسین مرتضی خبرنگار لبنانی ،بخشی از یک ویدئو را منتشر کرد و در آن عملیات رژیم صهیونیستی از نابود کردن تونل های حزب الله را به باد تمسخر گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهوری لبنان به دنبال عملیات حفاری رژیم صهیونیستی در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان، از دستگاه های امنیتی این کشور خواست با دقت تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر بگیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور گفت: سال گذشته آمریکا 8 بار مستقیم و امسال 3 بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت اما بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۷    
ارتش لبنان اعلام کرد تحرکات کنونی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان تحت پیگیری دقیق است؛ سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل نیز از ارتباط با طرف های مربوطه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۶    
وزیر خارجه ایران روز سه شنبه در توئیتر به بیانیه برایان هوک ، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران درباره قطعنامه تأییدکننده توافق هسته ای برجام واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۳    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر که بنا بر پیش بینی هواشناسی، پایداری جو و آلودگی هوا در تهران تا ظهر فردا ادامه دارد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۴    
عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا می گوید در صورت روشن شدن دست داشتن مقام های ارشد عربستان سعودی در قتل جمال خاشقچی ، از قطع فروش سلاح به ریاض حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۲    
منابع پارلمانی عراقی اعلام کردند که جلسه ویژه تکمیل کابینه این کشور به پنجشنبه موکول شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۲    
جبران باسیل، وزیر امور خارجه لبنان، در نخستین واکنش مقامات لبنانی به تحرکات رژیم صهیونیستی در جنوب این کشور گفت: "ما امیدواریم که آنچه در جنوب اتفاق می افتد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۷    
نخست وزیر عراق، نام هشت کاندیدای دیگر را برای تکمیل تشکیل کابینه به محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان این کشور تقدیم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۴    
محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی روز دوشنبه به سفر خود به الجزائر بدون ثبت آمار و ارقام یا توافق یا شراکت و حتی وعده سرمایه گذاری پایان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۹    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 3 میلیون و 680 هزار تومان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۶    
مقامات ارشد رژیم صهیونیستی با هشدار درباره پاسخ جدی به کسانی که قصد آسیب زدن به آنها را داشته باشند، توافق هسته ای ایران را عامل حفر شدن تونل های حزب الله اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۳    
اقدام دو روز گذشته حزب الله لبنان و حوادث شهرک الجاهلیه ، کم اهمیت تر از اقدام این حزب در جلوگیری از ورود کشور به جنگ داخلی برای بار دوم طی یکسال و نیم گذشته نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۹    
وزیر خارجه لبنان که به عراق سفر کرده است در دیدار با نخست وزیر این کشور از احتمال لغو روادید سفر به لبنان برای شهروندان عراقی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۶    
پس از تحرکات رژیم صهیونیستی با عنوان عملیات سپر شمالی که از صبح امروز (سه شنبه) به بهانه کشف و انهدام تونل های منتسب به حزب الله در مرزهای جنوب لبنان و فلسطین اشغالی آغاز شد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۶    
در واکنش به ناآرامی های اخیر در فرانسه، نخست وزیر فرانسه این کشور ، از تعلیق شش ماهه افزایش مالیات بر سوخت خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۰    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس از دستور علی لاریجانی به این مرکز برای تدوین طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در پی فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۹    
امروز یک فروند هواپیمای کویت در فرودگاه صنعاء فرود آمد تا هیأت مذاکره کننده یمنی را برای شرکت در مذاکرات صلح به سوئد انتقال دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۴    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه کره شمالی تأکید کرد که هدف از جنگ و اعمال فشار علیه دمشق و پیونگ یانگ یکی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که با هرنوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد، از افزایش قدرت تهاجم و تحرک یگان های نیروی زمینی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت دوازدهم آذر ماه روز جهانی معلولان ابراز امیدواری کرد که با تلاش منسجم دستگاه های اجرایی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت هرچند بروکسل و واشنگتن در برخی موارد از جمله پرونده ایران، اختلافات آشکاری دارند، اما این مسائل مانع همکاری و شراکت نزدیک طرفین نخواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
حماس در نامه ای به مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد رأی مثبت به پیش نویس قطعنامه ضدمقاومتی آمریکا در مجمع عمومی، پیامدهای خطرناکی برای مسأله فلسطین و امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۴    
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی وضعیت در مرز لبنان و عملیات تخریب تونل های ادعایی حزب الله جلسه اضطراری برگزار می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۸    
یک بیمارستان ایرانی در خیابان الوصل منطقه الجمیرا در امیر نشین دبی، وجود دارد که به خدمت رسانی به بیماران طی چندین دهه بدون چشم داشت مادی یا رویکردهای تجاری ،مشهور است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۲    
ایران بارها اعلام کرده که مسئله موشکی قابل مذاکره نیست و همواره به توسه آن ادامه خواهد داد و هیچ کشوری اجازه دخالت در این موضوع را ندارد و آمریکا که خود صادرکننده انواع سلاح به منطقه است باید دست از ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۸    
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر اظهارت ضدایرانی خود را تکرار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه هیچگونه دخالتی در عراق و سوریه نداریم، گفت: ایران هیچ نیازی به داشتن موضع و پایگاهی در کشور سوریه ندارد که کسی بخواهد به آن حمله کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۶    
روزنامه رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع مطلع نوشت، صدراعظم آلمان در جریان تماس های تلفنی از بسیاری از کشورهای اروپایی خواسته است تا از انتقال سفارت خود به بیت المقدس خودداری کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۱    
تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست به مناسبت یکی از اعیاد، آیین های یهودی را در ورودی مسجدالاقصی برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۲    
به دنبال گسترش ناآرامی های فرانسه در اعتراض به سیاست های امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور، پلیس پاریس برای آرام کردن اوضاع به ارتش متوسل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۶    
یک منبع اردنی اعلام کرد که از زمان بازگشایی گذرگاه جابر-نصیب در مرز اردن و سوریه، حدود 28 هزار سوری از این گذرگاه عبور کرده و وارد خاک کشورشان شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۴    
رئیس پارلمان ترکیه برای حضور در کنفرانس رؤسای مجالس 6 کشور در موضوع مبارزه با تروریسم، روز جمعه به ایران سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۵    
یگانهای پهپادی و توپخانه ای یمن، عملیات مشترک دیگری علیه مواضع نیروهای ائتلاف سعودی در ساحل غربی انجام دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۲    
منابع خبری مطلع، از تصمیم دولت فرانسه برای تعلیق افزایش مالیات بر سوخت که یکی از خواسته های معترضان به شمار می رود، خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۹    
سناتور ارشد جمهوری خواه آمریکایی در یک یادداشت اظهارات وزیر خارجه این کشور علیه منتقدان سیاست های ریاض را رد کرد و نوشت: هیچ توجیهی برای رفتار اخیر سعودی وجود ندارد .
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور مصر در دیدار با وزیر دفاع فرانسه، بر تلاش های مصر برای حمایت از نیروهای تحت فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۰    
یک هیات نظامی سعودی از شهر منبج و عین العرب و مناطقی از شمال سوریه در مرزهای ترکیه که تحت تسلط گروه موسوم به قسد است، بازدید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۰    
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماسی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد قصد آمریکا برای ارائه پیش نویس قطعنامه ای علیه مقاومت در ادامه سیاست های جانبدارانه این کشور از رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۴    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که تحت فشار اتهام فساد مالی و شکست در برابر حزب الله قرار دارد برای انجام حملات در سوریه و لبنان و کسب حمایت آمریکا به ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس از حضور رئیس جمهور در صحن پارلمان برای تقدیم لایحه بودجه 98 در روز 25 آذر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۵    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: ناآرامی ها در پاریس همچنان ادامه دارد و طبق برآورد صورت گرفته ؛ خسارت ناشی از خشونت های شنبه شب گذشته رقمی بین سه تا چهار میلیون یورو است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۹    
عضو هیات رییسه مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با 60 امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور فرانسه خواستار به تعویق افتادن چند هفته ای سفرش به صربستان شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۱    
نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی آخرین پیگیری ها جهت آزادی مرزبانان ربوده شده را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهور، پیروزی های ملت بزرگ ایران طی 40 سال گذشته در برابر آمریکا به عنوان دشمن ظالم و ستمگر را کم نظیر خواند و تاکید کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۶    
سفیر اتریش در تهران گفت: اتحادیه اروپا بهره مندی کامل جمهوری اسلامی ایران از مزایای تعهد برجام را به رسمیت می شناسد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت که نزدیک به 70 طرح در سفر دولت به استان سمنان به مردم این استان وعده داده خواهد شد تا در سال های دولت دوازدهم اجرایی و عملیاتی شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۵    
معاون اول رییس جمهوری گفت: اگر اقتدار ایران در منطقه به چالش کشیده و با مشکلاتی روبرو شود خاورمیانه دچار آشوب و بحران هایی می شود که دنیا به سادگی نمی تواند از کنار آن بگذرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۵    
پیروز حناچی شهردار تهران در سه شنبه های بدون خودرو امروز با دوچرخه به محل کار خود رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۳    
رئیس جمهور در ادامه برنامه های سفر کاروان تدبیر و امید به استان ها و دیدار با مردم و بررسی روند طرحهای توسعه ای در کشور، روز سه شنبه وارد شاهرود در استان سمنان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه با تاکید بر نقش مهم ایران در منطقه و بخصوص در سوریه، از همه طرفین شرکت کننده در توافقنامه هسته ای خواست تا تدابیری درجهت تشویق تهران برای باقی ماندن در چارچوب برجام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۰    
رهبر اکثریت سنای آمریکا بر این باور است که نمایندگان به دنبال اتخاذ واکنش مناسبی به قتل جمال خاشقچی ستون نویس واشنگتن پست هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۷    
ارتش اسرائیل اعلام کرد که حضورش را در طول مرزهای شمالی با لبنان تقویت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۴    
منابع آگاه از ریف ادلب خبر دادند که برخی از سرکرده های النصره به همراه شماری از عناصر گروه کلاه سفیدها به ترکیه گریخته اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۴    
حمله بامداد امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به محلاتی در شهر طولکرم در کرانه باختری فلسطین، دست کم یک شهید بر جای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در ابتدای جلسه درس خارج فقه، ضمن تأکید بر اهمیت و لزوم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در دهمین نشست مشورتی دوجانبه در سطح معاون وزیر خارجه به پاکستان سفر کرده با وزیر امور خارجه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۸    
کاربران توییتر درحال دست به دست کردن بخشی از ویدئوی جشن عروسی فرزند عبدالله بن عبدالعزیز شاه فقید عربستان هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۵    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با دستور گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۳    
نخستین گزارش تیم تحقیق درباره جنایات داعش در عراق که می تواند جنایت جنگی و نسل کشی نام بگیرد، روز سه شنبه در نشست شورای امنیت مطرح خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۷    
کمیساریای عالی مستقل حقوق بشر عراق از کشف چهار هزار و 657 جسد از زیر خرابه های شهر موصل مرکز استان نینوا پس از بازپس گیری این شهر از اشغال گروهک تروریستی داعش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهاد طرح افزایش میزان یارانه نقدی به 91 هزار تومان در بودجه سال 98 خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۱    
سفیر عربستان در واشنگتن و برادر ولیعهد این کشور تاکید کرد که این کشور هرگز اجازه نخواهد داد که یک حزب الله دیگر در جزیرة العرب ایجاد شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۲۳    
مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال در سال 2018 به هافبک رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی تعلق گرفت تا او سومین جایزه فردی اش در سال جاری را کسب کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۶:۴۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای دیدار با وزیر خارجه آمریکا به بروکسل سفر کرده با او دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۶:۱۷    
ده ها راننده معترض خودروهای امدادی چندین خیابان مرکز پاریس را مسدود کرده و از دولت این کشور خواستند طرح اصلاحات اقتصادی را لغو کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۶:۰۸    
منابع آگاه اردنی بامداد سه شنبه اعلام کردند که رزرو هتل امان که قرار بود، میزبان محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و هیات همراه باشد، لغو شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۴:۰۸    
انگلیس و فرانسه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته اند برای بررسی برنامه موشکی ایران تشکیل جلسه دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۳:۳۵    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واتیکان دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۳:۲۳    
ناو هواپیمابر یو. اس. اس جان استنیس ظرف چند روز آینده به خلیج فارس می رسد تا از عملیات های هوایی آمریکا در افغانستان و سوریه پشتیبانی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۳:۲۰    
پس از انتقادات گسترده از عدم حضور رئیس سیا در کنگره برای توضیح در مورد پرونده قتل جمال خاشقچی ، منابع آگاه می گویند او قرار است بالاخره فردا برای توضیح به قانونگذاران آمریکایی به کنگره برود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۲:۰۲    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در امور سوریه گفت واشنگتن معتقد است که باید روند آستانه را متوقف کرد و روند سیاسی را بار دیگر با سازمان ملل متحد سپرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۴۴    
نخست وزیر عراق دوشنبه شب اسامی 8 نامزد برای تکمیل فرآیند تشکیل کابینه جدید را تقدیم رئیس پارلمان این کشور کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۰:۳۲    
رهبر جریان صدر و ائتلاف سائرون روز دوشنبه در پیامی خطاب به عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق تاکید کرد که برخی ها دست به دست هم دادند تا این کشور را به وضعیت سابق بازگردانند تا با فرمان و پشتیبانی خارجی ...